Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ TEIT TÄNÄÄN UNELMASI ETEEN?

Vierailija
31.07.2011 |

Rupesin miettimään, että turha haaveilla jos ei tee mitään. Pienillä teoilla rakentaa se oma unelma toteen.

Itse listasin tehtävät työt ranskalaisin viivoin ja illalla kun lapsi nukkuu kirjoitan 1000 sanaa yön hämäryydessä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pitänee hieman tarkentaa unelmaa: molemmat olivat luonnossa ihan kamalia lääviä. kuvissa näyttivät paljon paremmalle!

Vierailija
2/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta tämän asunnon arvo nousisi entisestään ja voitaisiin ostaa tästä tienatuilla rahoilla se oikeasti unelmakoti mistä on aina haaveillut. Ollaan tällä hetkellä 20 000 euroa voitolla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä kannatti :) Kiinnostus oli molemminpuolista ja sovittiin jo uusi tapaaminen :)) Ihanaa, on melkein perhosia jo vatsanpohjassa, siinä vaan tuntui olevan jotain joka miellyttää ja vetää puoleensa minua siinä miehessä.. ;)

Vierailija
4/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on muutamat todella epäonnistuneet nettitreffit, ja sen takia meinasin jänistää tänkin, mutta onneks en jänistänyt!! Koko ajan hymyilyttää, ja ihaninta on, että kiinnostus heräsi molemmin puolin :) -9-

Vierailija
5/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kodin sisustuksen vaihtamista ja tavaroiden siivoamista omille paikoilleen.

Koko heinäkuu mennyt ulkona remppahommissa, koti on sisältä ollut totaalikaaoksen vallassa. Kirppiskamoja, silitettäviä pyykkejä, kierrätykseen lähtevää, lapsen muutosta kotiinpalanutta tavaraa ja vaikka mitä muuta hujanhajan...

Vierailija
6/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottosin myös :-D

Vierailija
7/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ompelin käsin :)

Vierailija
8/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään istutin pihaan kasveja ja suunnittelin mitä kaikkea sinne laittaisin ja miten pihaa muokkaisin. Unelmapiha on toteutumassa!

Vierailija
9/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia mainitakseni: pakkasin matkalaukun, leikkasin lehdestä kuvia ja maksoin tärkeän laskun.

Vierailija
10/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai luopuako siitä ja yrittää jotain sekundaunelmaa elämässä. Ei ole helppoa.

Vierailija
11/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin kiinnostavalle miehelle nettitreffipalvelussa. Sain asiallisen vastauksenkin, katsotaan eteneekö juttu tuohon ysin tilanteeseen saakka :)

Vierailija
12/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole unelmia. Olen vain tehnyt asioita ja onnistunut niissä. Mutta mulla ei ole unelmia ja haaveita.

Vierailija
13/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatko-opinnot menossa ja mielenkiintoisiin töihin pätevöittävä tutkinto häämöttää kaukaisuudessa.

Vierailija
14/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole unelmia. Olen vain tehnyt asioita ja onnistunut niissä. Mutta mulla ei ole unelmia ja haaveita.

Etkö muka palavasti halua toteuttaa jotakin elämässäsi? Harvinaista. Ja tylsää, sori vaan.

Vierailija
15/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään varsinaisia unelmia. En ainakaan osaa nimetä mitään.

Elän melko onnellista elämää nyt ja toivon tämän jatkuvan pitkään. Toki toivon välillä, että olisi enemmän rahaa matkustaa, mutta kun kuitenkin pystyn matkustamaankin, niin en sitä varsinaisena unelmana koe. Ja kyllähän joskus toivon, että olisi jotain enemmän/hienompaa/nopeammin tms., mutta en elä nytkään mitenkään puutteessa. Minulla on ihana perhe ja koti.

Vierailija
16/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes pieniä sellaisia, matkoja, laukkuja, kesämökkiä yms.

Vierailija
17/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaavani ajan lapsettomuuslääkärillemme. Jos taas jaksaisi yrittää...

Vierailija
18/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilin

Vierailija
19/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku hiljaa yritetään saada tästä asunnosta taas ajantasainen.... :)

Vierailija
20/45 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähestyn asiaa niin, että jos haluan ökykalliin laukun, ostan sen. Tai jos haluan hienon matkan vaikka Kenian safarille, teen sen. Mutta ei ne ole mun mielestä unelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi