MITÄ TEIT TÄNÄÄN UNELMASI ETEEN?
Rupesin miettimään, että turha haaveilla jos ei tee mitään. Pienillä teoilla rakentaa se oma unelma toteen.
Itse listasin tehtävät työt ranskalaisin viivoin ja illalla kun lapsi nukkuu kirjoitan 1000 sanaa yön hämäryydessä.
Kommentit (45)
jotta tämän asunnon arvo nousisi entisestään ja voitaisiin ostaa tästä tienatuilla rahoilla se oikeasti unelmakoti mistä on aina haaveillut. Ollaan tällä hetkellä 20 000 euroa voitolla :)
ja kyllä kannatti :) Kiinnostus oli molemminpuolista ja sovittiin jo uusi tapaaminen :)) Ihanaa, on melkein perhosia jo vatsanpohjassa, siinä vaan tuntui olevan jotain joka miellyttää ja vetää puoleensa minua siinä miehessä.. ;)
Takana on muutamat todella epäonnistuneet nettitreffit, ja sen takia meinasin jänistää tänkin, mutta onneks en jänistänyt!! Koko ajan hymyilyttää, ja ihaninta on, että kiinnostus heräsi molemmin puolin :) -9-
eli kodin sisustuksen vaihtamista ja tavaroiden siivoamista omille paikoilleen.
Koko heinäkuu mennyt ulkona remppahommissa, koti on sisältä ollut totaalikaaoksen vallassa. Kirppiskamoja, silitettäviä pyykkejä, kierrätykseen lähtevää, lapsen muutosta kotiinpalanutta tavaraa ja vaikka mitä muuta hujanhajan...
Tänään istutin pihaan kasveja ja suunnittelin mitä kaikkea sinne laittaisin ja miten pihaa muokkaisin. Unelmapiha on toteutumassa!
Muutamia mainitakseni: pakkasin matkalaukun, leikkasin lehdestä kuvia ja maksoin tärkeän laskun.
vai luopuako siitä ja yrittää jotain sekundaunelmaa elämässä. Ei ole helppoa.
viestin kiinnostavalle miehelle nettitreffipalvelussa. Sain asiallisen vastauksenkin, katsotaan eteneekö juttu tuohon ysin tilanteeseen saakka :)
Mulla ei ole unelmia. Olen vain tehnyt asioita ja onnistunut niissä. Mutta mulla ei ole unelmia ja haaveita.
Jatko-opinnot menossa ja mielenkiintoisiin töihin pätevöittävä tutkinto häämöttää kaukaisuudessa.
Mulla ei ole unelmia. Olen vain tehnyt asioita ja onnistunut niissä. Mutta mulla ei ole unelmia ja haaveita.
Etkö muka palavasti halua toteuttaa jotakin elämässäsi? Harvinaista. Ja tylsää, sori vaan.
Ei mulla ole mitään varsinaisia unelmia. En ainakaan osaa nimetä mitään.
Elän melko onnellista elämää nyt ja toivon tämän jatkuvan pitkään. Toki toivon välillä, että olisi enemmän rahaa matkustaa, mutta kun kuitenkin pystyn matkustamaankin, niin en sitä varsinaisena unelmana koe. Ja kyllähän joskus toivon, että olisi jotain enemmän/hienompaa/nopeammin tms., mutta en elä nytkään mitenkään puutteessa. Minulla on ihana perhe ja koti.
edes pieniä sellaisia, matkoja, laukkuja, kesämökkiä yms.
varaavani ajan lapsettomuuslääkärillemme. Jos taas jaksaisi yrittää...
pikku hiljaa yritetään saada tästä asunnosta taas ajantasainen.... :)
Mä lähestyn asiaa niin, että jos haluan ökykalliin laukun, ostan sen. Tai jos haluan hienon matkan vaikka Kenian safarille, teen sen. Mutta ei ne ole mun mielestä unelmia.
tosin pitänee hieman tarkentaa unelmaa: molemmat olivat luonnossa ihan kamalia lääviä. kuvissa näyttivät paljon paremmalle!