MITÄ TEIT TÄNÄÄN UNELMASI ETEEN?
Rupesin miettimään, että turha haaveilla jos ei tee mitään. Pienillä teoilla rakentaa se oma unelma toteen.
Itse listasin tehtävät työt ranskalaisin viivoin ja illalla kun lapsi nukkuu kirjoitan 1000 sanaa yön hämäryydessä.
Kommentit (45)
Haluaisin opetella kutomaan todella hyvin. Viimeksi olen kutonut yläastella pakolliset sukat ja lapaset. Ois mukava kutoa lahjoja läheisille. Jos osaisi kutoa neulepuseroita tai -takkeja (pitsikuvioilla ja muilla kuvioilla) niin se olisi hienoa.
Voisin aloittaa tänään ostamalla kudinpuikot ja lankaa markettireissulla, ja kokeilla aloittaa tällä viikolla vaikka kaulaliinasta. Jos saan kudottua jouluksi muutaman lahjan perheelle, jotka kehtaan antaa, niin olen tyytyväinen. Tytölle haluaisin sellaisen vaaleanpunaisen pitsineuletakin kovasti tehdä, oishan se mahtavaa jos ois oman äidin ihan itse tekemä.
Lähetin pankkiin opintolainahakemuksen tästä syksystä.
Nyt sitten kesäopintomateriaalin kimppuun heti kun kahvi juotu ja av tsekattu läpi.
Ajattelen jotenkin niin, että unelmat eivät välttämättä toteudu, mutta tavoitteet kyllä. Tavoitteisiini olen päässyt. Toisaalta heti kun olen asettamiini tavoitteisiini päässyt olen ajatellut jo pari uutta: kolmas lapsi, isompi talo, tuvatumpi vanhuus, toinen tutkinto. Olen kyllä nykyelämääni tyytyväinenkin, mutta koska tuo tavoittelu loppuu?
Unelmana siis tulla raskaaksi ja saada lapsi.
En tiedä miksi, itsekin halusin joskus kirjoittaa kirjan. Sitten luin jostain että vain jotain 0,5% kustantajille lähetetyistä kirjoista oikeasti julkaistaan ja luovuin siitä haaveesta. Onhan se melkoista ajanhukkaa tehdä suuri työ erittäin todennäköisesti ihan turhaan. Ajattelin että on parempi jos vaan käytän vapaa-aikani tehden mukavia asioita, siis rentoutuen ja nauttien elämästä. Elämässä on kuitenkin niin paljon kaikkea kivaa ja se on niin lyhyt. On kiva matkustella ja kokeilla uusia harrastuksia ja tutustua uusiin ihmisiin. Tajusin että minusta vapaa-aikana on kiva olla oikeasti vapaa