Lue keskustelun säännöt.
Antakaas mulle laihdutusvinkkejä.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
syö vähemmän kuin kulutat. Tiedän ei oo trendikästä. Pitää saada juoda kermaa ja syödä rasvaa, niin että suunpielistä pursuaa.
Tiedän tämän koska syön joka päivä kouluruokaa ja karppaan
Joka aterialla on syötävä makaronia, perunaa, riisitä tms.
ap
miksi et voi karpata? Pakko saada sokeria? :)