Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka iskeä julkkismies?

Vierailija
27.09.2011 |

Olen jo pitkään ollut aivan erityisen ihastunut erääseen julkkismieheen hän on komea ihana ja kiltti. Nyt olen alkanut tosissani pohtia josko voisi hänet iskeä! Kannattaahan sitä edes yrittää! Olen jonkin verran jo ollut häneen yhteydessä, vaikka hieman vanhempi olenkin. Mielestäni olen kuitenkin potentiaalinen monella tasolla ja tiedän että hän on nyt sinkku, hihiihihi :) Kellä kokemuksia julkkismiehistä ja heidän iskemisestä? VINKEJÄ

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se yleensä toimii, mutta jos et ole erittäin kaunis niin persettä ja vittua se saa muualtakin, typeryksiä on maa täynnä :)

Vierailija
2/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisin ihan suhteen en mitään panopuu juttuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin haluaa suhdetta ihmisen kanssa, joka on ihastunut heihin heidän julkisuutensa ja epärealististen mielikuvien takia.

Vierailija
4/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut että kiinnostaa vaan status ja rahat ?! Musta se on tyyppinä, henkilönä upea ja se on se mikä minua kiinnostaa. Lisäksi todella taitava ja lahjakas, olen aina ihaillut lahjakkuutta. Ja paljon kiinnostaakin tämä tyyppi.... en tunnu muuta enää ajattelenivanikaan :( oisi kiva kuulla jos jollain olisi jotain kokemuksii?