Kuinka iskeä julkkismies?
Olen jo pitkään ollut aivan erityisen ihastunut erääseen julkkismieheen hän on komea ihana ja kiltti. Nyt olen alkanut tosissani pohtia josko voisi hänet iskeä! Kannattaahan sitä edes yrittää! Olen jonkin verran jo ollut häneen yhteydessä, vaikka hieman vanhempi olenkin. Mielestäni olen kuitenkin potentiaalinen monella tasolla ja tiedän että hän on nyt sinkku, hihiihihi :) Kellä kokemuksia julkkismiehistä ja heidän iskemisestä? VINKEJÄ
Kommentit (4)
Siis haluaisin ihan suhteen en mitään panopuu juttuja :)
harvemmin haluaa suhdetta ihmisen kanssa, joka on ihastunut heihin heidän julkisuutensa ja epärealististen mielikuvien takia.
Kuka on sanonut että kiinnostaa vaan status ja rahat ?! Musta se on tyyppinä, henkilönä upea ja se on se mikä minua kiinnostaa. Lisäksi todella taitava ja lahjakas, olen aina ihaillut lahjakkuutta. Ja paljon kiinnostaakin tämä tyyppi.... en tunnu muuta enää ajattelenivanikaan :( oisi kiva kuulla jos jollain olisi jotain kokemuksii?
Noinhan se yleensä toimii, mutta jos et ole erittäin kaunis niin persettä ja vittua se saa muualtakin, typeryksiä on maa täynnä :)