Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-aho haluaa että se potkitaan ulos hallintovaliokunnan puheenjohtajan pallilta

Vierailija
31.07.2011 |

Yritys on kova, saa nähdä miten käy. Fakta on ettei tällaisia kirjotteleva tule kovin pitkään tuolla pallilla istumaan:



Omalla Facebook-sivullaan Halla-aho kommentoi Norjan tapahtumia värikkäämmin sanankääntein.



"Monet suomalaiset, joilla orgasmi keskeytyi, kun hommalaiset eivät polttaneetkaan tamperelaista pizzeriaa, ottavat nyt hyvitystä korkojen kera. Tiedoksi, että en kadu mitään kirjoittamaani, enkä ota minkäänlaista vastuuta Breivikin teosta, ja aion jatkaa samalla linjalla, koska huono maahanmuutto on huonoa ja monikulttuurisuus hanurista Breivikin teosta riippumatta ja huolimatta, Halla-aho kirjoitti illalla."



Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko nyt ruotsinkielen opiskelusta? Ja vertaat tätä siihen että "neekerillä on oikeuksia maassamme ja heitä hyysätään"? HYYSÄTÄÄN!

Ruotsinkielen tarve varmaan muuttuu aikojen kuluessa, mutta "neekereillä", joiksi Halla-aho tummaihosia tituleeraa on oikeus olla maassa siinä missä vaaleaihosella rasistilla joka on maahan kansalaiseksi syntynyt siinä missä heppu joka tähän maahan tulee uudeksi asukkaaksi! Ja tähän maahan tulee maahanmuuttajia aina ja ikuisesti pääsemään, ihan siinä missä suomalaisia muuttaa toisiin maihin.

Laitapa linkki, missä Halla-aho on sanonut, että "neekereillä" ei olisi oikeutta olla Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla