Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Halla-aho haluaa että se potkitaan ulos hallintovaliokunnan puheenjohtajan pallilta
31.07.2011 |
Yritys on kova, saa nähdä miten käy. Fakta on ettei tällaisia kirjotteleva tule kovin pitkään tuolla pallilla istumaan:
Omalla Facebook-sivullaan Halla-aho kommentoi Norjan tapahtumia värikkäämmin sanankääntein.
"Monet suomalaiset, joilla orgasmi keskeytyi, kun hommalaiset eivät polttaneetkaan tamperelaista pizzeriaa, ottavat nyt hyvitystä korkojen kera. Tiedoksi, että en kadu mitään kirjoittamaani, enkä ota minkäänlaista vastuuta Breivikin teosta, ja aion jatkaa samalla linjalla, koska huono maahanmuutto on huonoa ja monikulttuurisuus hanurista Breivikin teosta riippumatta ja huolimatta, Halla-aho kirjoitti illalla."
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laitapa linkki, missä Halla-aho on sanonut, että "neekereillä" ei olisi oikeutta olla Suomessa?