Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halla-aho haluaa että se potkitaan ulos hallintovaliokunnan puheenjohtajan pallilta

Vierailija
31.07.2011 |

Yritys on kova, saa nähdä miten käy. Fakta on ettei tällaisia kirjotteleva tule kovin pitkään tuolla pallilla istumaan:



Omalla Facebook-sivullaan Halla-aho kommentoi Norjan tapahtumia värikkäämmin sanankääntein.



"Monet suomalaiset, joilla orgasmi keskeytyi, kun hommalaiset eivät polttaneetkaan tamperelaista pizzeriaa, ottavat nyt hyvitystä korkojen kera. Tiedoksi, että en kadu mitään kirjoittamaani, enkä ota minkäänlaista vastuuta Breivikin teosta, ja aion jatkaa samalla linjalla, koska huono maahanmuutto on huonoa ja monikulttuurisuus hanurista Breivikin teosta riippumatta ja huolimatta, Halla-aho kirjoitti illalla."



Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi toistuvasti suomalaisia vastaan. Kuten tosin suurin osa RKP:läisistä.

Sinun mielestäsi. Mutta linkitäpäs nyt jonnekin, missä Thors käytää halventavaa kieltä ja osoittaa ettei kykene tehtävänsä edellyttämään arvostelukykyyn? Ei pitäisi olla vaikea tehtävä.

Lue vaikka tuosta Thorsin sekoiluista:

<a href="http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/maahanmuuttajat-ja-perheenyhdis…" alt="http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/maahanmuuttajat-ja-perheenyhdis…">http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/maahanmuuttajat-ja-perheenyhdis…;

Missä siellä Thors puhuu monien suomalaisten keskeytyneistä orgasmeista ja siitä miten se ja se asia on perseestä? Tai mitään lähellekään vastaavaa rimanalitusta?

Vierailija
22/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Jungner ei osoittanut kritiikkiään ennen Halla-ahon äänestystä puheenjohtajaksi?

Siellä oli koko demariryhmä painamassa JAA-nappia muiden mukana.

Tero

ihminen suomalaisilla on hallintovaliokunnan puheenjohtajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä siellä Thors puhuu monien suomalaisten keskeytyneistä orgasmeista ja siitä miten se ja se asia on perseestä? Tai mitään lähellekään vastaavaa rimanalitusta?

No osoittaa ainakin sen, että Thors ei ollut tehtäviensä tasalla. Eikä häntä silti saatu sieltä pihalle.

Onko Halla-aho nyt jotenkin jättänyt hoitamatta tehtäviään kunnolla?

Vierailija
24/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänellä voi olla hyvinkin valtavirrasta poikkeavat mielipiteet, mutta hän ei silti koskaan tuolla lailla halvenna "vastustajaansa" kuten Halla-aho tekee.

Vierailija
25/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapuolesta orgasmin keskeyttäneistä? Jätetään pois nyt Persut?



Tuleeko ketään mieleen?

Vierailija
26/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni poliitikko puhuu vastapuolesta orgasmin keskeyttäneistä? Jätetään pois nyt Persut?

Tuleeko ketään mieleen?

Tuo on kyllä ihan kuvaava termi Päivi Lipposen toiminnasta Tampereen pizzeriapalon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan kuvaava termi Päivi Lipposen toiminnasta Tampereen pizzeriapalon jälkeen.

Puhuiko hän perseistä ja orgasmeista?

Vierailija
28/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän kannattajat pois av-palstalla. Tuleeko ketään poliitikkoa mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katainen aloittaa lehdistötilaisuutensa sanomalla että nyt monen persun orgasmi keskytyy kun persut ei lähdekään hallitukseen? Onko tällainen viestintä sitä mihin suuntaan tätä yhteiskuntaa pitäisi viedä? Millä lailla se edistää yhteiskuntarauhaa? Vai olisiko sittenkin niin, että se rapauttaa sitä enemmän kuin Suomen kaikki mamut yhteäänsä ikinä pystyy aikaansaamaan?

Vierailija
30/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monet perussuomalaiset, joilla orgasmi keskeytyi, kun islamilaiset eivät ampuneetkaan norjalaisella saarella, ottavat nyt hyvitystä korkojen kera. Tiedoksi, että en kadu mitään kirjoittamaani, enkä ota minkäänlaista vastuuta Tampereen teosta, ja aion jatkaa samalla linjalla, koska rasismi on hanurista ja suvaitemattomuus hanurista Tampereen teosta riippumatta ja huolimatta".



Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoruotsin vastustajia avohoitopotilaiksi.



Asiallistako? Pakkoruotsin vastustajia on kuitenkin noin 70% suomalaisista.

Vierailija
32/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoruotsin vastustajia avohoitopotilaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletat että rasisti sallii maahanmuuttoa?

Hänhän on sanonut että politiikka on takaa neekereitten hyysäämiseen, ja tämä henkilö vastuussa maahanmuuttopolitiikan puhejohtajuudesta!

Eikö se kerro jotain hänen poliittisesta agendastaan?



Se että valitaan tehtävään ei oikeuta ihan mihin käytökseen tahansa!!!



Niin noloa Suomen kansalle tällänen asia että rasisti johtaa maahanmuutto ja aselakien johtajuudesta. Se joka ei näe Halla-aho vääränä henkilönä työssään taitaa olla rasisti ja hyväksyä rasismin.



Minä en ainakaan olisi tuollasen henkilön takana enää ääneni kanssa!!!

Vierailija
34/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommafoorumiltahan tämä tieto tietysti tulee, kumma vaan että hakkaraisen uutiset sieltä sensuroidaan pois.



"Stefan Wallin tietää kertoa, että netissä ruotsin kielen asemasta keskustelevat avohoitopotilaat:



Lainaus



Liksom alltid då det gäller webbforumdiskussionerna, som alltför ofta blir desperata uttyck för den psykiatriska öppenvården..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki, kiitos

Wallin poisti kirjoituksen blogistaan asian herättämän kohun vuoksi.

Vierailija
36/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluun vedetään monta muuta poliitikkoa.



Halla-aholla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.

Vierailija
37/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teoistaa että tekemättäjättämisestään!



Rasisti ajaa omaa kantaansa, ei muiden no ehkä skinit toimii laumana mutta nykyään rasismista on tulossa salonkikelpoista.

Halla-aho ei ole sovelias henkilö hoitamaan virkaansa, tämä hänen näkemys ei vastaa Suomen näkökulmaa vaan hänen omaansa!

Vierailija
38/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kääntävät aina arvostelun alkamalla puhumaan muista. koko populismi perustuu sille, puhutaan miten muut pilaa maan, ei sitä mitä itse voitaisiin tehdä paremmin.



Vierailija
39/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Wallihan viittaa tuossa nettikeskusteluihin, ei pakkoruotsia vastustaviin. Olisko se nyt hemmetti soikoon mahdollista saada edes kerran faktat oikein!!!!

Vierailija
40/61 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kääntävät aina arvostelun alkamalla puhumaan muista. koko populismi perustuu sille, puhutaan miten muut pilaa maan, ei sitä mitä itse voitaisiin tehdä paremmin.