Halla-aho haluaa että se potkitaan ulos hallintovaliokunnan puheenjohtajan pallilta
Yritys on kova, saa nähdä miten käy. Fakta on ettei tällaisia kirjotteleva tule kovin pitkään tuolla pallilla istumaan:
Omalla Facebook-sivullaan Halla-aho kommentoi Norjan tapahtumia värikkäämmin sanankääntein.
"Monet suomalaiset, joilla orgasmi keskeytyi, kun hommalaiset eivät polttaneetkaan tamperelaista pizzeriaa, ottavat nyt hyvitystä korkojen kera. Tiedoksi, että en kadu mitään kirjoittamaani, enkä ota minkäänlaista vastuuta Breivikin teosta, ja aion jatkaa samalla linjalla, koska huono maahanmuutto on huonoa ja monikulttuurisuus hanurista Breivikin teosta riippumatta ja huolimatta, Halla-aho kirjoitti illalla."
Kommentit (61)
Mikael Jungner ei osoittanut kritiikkiään ennen Halla-ahon äänestystä puheenjohtajaksi?
Siellä oli koko demariryhmä painamassa JAA-nappia muiden mukana.
Tero
ihminen suomalaisilla on hallintovaliokunnan puheenjohtajana.
Missä siellä Thors puhuu monien suomalaisten keskeytyneistä orgasmeista ja siitä miten se ja se asia on perseestä? Tai mitään lähellekään vastaavaa rimanalitusta?
No osoittaa ainakin sen, että Thors ei ollut tehtäviensä tasalla. Eikä häntä silti saatu sieltä pihalle.
Onko Halla-aho nyt jotenkin jättänyt hoitamatta tehtäviään kunnolla?
ja hänellä voi olla hyvinkin valtavirrasta poikkeavat mielipiteet, mutta hän ei silti koskaan tuolla lailla halvenna "vastustajaansa" kuten Halla-aho tekee.
vastapuolesta orgasmin keskeyttäneistä? Jätetään pois nyt Persut?
Tuleeko ketään mieleen?
Kuinka moni poliitikko puhuu vastapuolesta orgasmin keskeyttäneistä? Jätetään pois nyt Persut?
Tuleeko ketään mieleen?
Tuo on kyllä ihan kuvaava termi Päivi Lipposen toiminnasta Tampereen pizzeriapalon jälkeen.
Tuo on kyllä ihan kuvaava termi Päivi Lipposen toiminnasta Tampereen pizzeriapalon jälkeen.
Puhuiko hän perseistä ja orgasmeista?
heidän kannattajat pois av-palstalla. Tuleeko ketään poliitikkoa mieleen?
Katainen aloittaa lehdistötilaisuutensa sanomalla että nyt monen persun orgasmi keskytyy kun persut ei lähdekään hallitukseen? Onko tällainen viestintä sitä mihin suuntaan tätä yhteiskuntaa pitäisi viedä? Millä lailla se edistää yhteiskuntarauhaa? Vai olisiko sittenkin niin, että se rapauttaa sitä enemmän kuin Suomen kaikki mamut yhteäänsä ikinä pystyy aikaansaamaan?
"Monet perussuomalaiset, joilla orgasmi keskeytyi, kun islamilaiset eivät ampuneetkaan norjalaisella saarella, ottavat nyt hyvitystä korkojen kera. Tiedoksi, että en kadu mitään kirjoittamaani, enkä ota minkäänlaista vastuuta Tampereen teosta, ja aion jatkaa samalla linjalla, koska rasismi on hanurista ja suvaitemattomuus hanurista Tampereen teosta riippumatta ja huolimatta".
Ei.
pakkoruotsin vastustajia avohoitopotilaiksi.
Asiallistako? Pakkoruotsin vastustajia on kuitenkin noin 70% suomalaisista.
pakkoruotsin vastustajia avohoitopotilaiksi.
Oletat että rasisti sallii maahanmuuttoa?
Hänhän on sanonut että politiikka on takaa neekereitten hyysäämiseen, ja tämä henkilö vastuussa maahanmuuttopolitiikan puhejohtajuudesta!
Eikö se kerro jotain hänen poliittisesta agendastaan?
Se että valitaan tehtävään ei oikeuta ihan mihin käytökseen tahansa!!!
Niin noloa Suomen kansalle tällänen asia että rasisti johtaa maahanmuutto ja aselakien johtajuudesta. Se joka ei näe Halla-aho vääränä henkilönä työssään taitaa olla rasisti ja hyväksyä rasismin.
Minä en ainakaan olisi tuollasen henkilön takana enää ääneni kanssa!!!
Hommafoorumiltahan tämä tieto tietysti tulee, kumma vaan että hakkaraisen uutiset sieltä sensuroidaan pois.
"Stefan Wallin tietää kertoa, että netissä ruotsin kielen asemasta keskustelevat avohoitopotilaat:
Lainaus
Liksom alltid då det gäller webbforumdiskussionerna, som alltför ofta blir desperata uttyck för den psykiatriska öppenvården..."
Linkki, kiitos
Wallin poisti kirjoituksen blogistaan asian herättämän kohun vuoksi.
keskusteluun vedetään monta muuta poliitikkoa.
Halla-aholla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.
teoistaa että tekemättäjättämisestään!
Rasisti ajaa omaa kantaansa, ei muiden no ehkä skinit toimii laumana mutta nykyään rasismista on tulossa salonkikelpoista.
Halla-aho ei ole sovelias henkilö hoitamaan virkaansa, tämä hänen näkemys ei vastaa Suomen näkökulmaa vaan hänen omaansa!
Persut kääntävät aina arvostelun alkamalla puhumaan muista. koko populismi perustuu sille, puhutaan miten muut pilaa maan, ei sitä mitä itse voitaisiin tehdä paremmin.
Siis Wallihan viittaa tuossa nettikeskusteluihin, ei pakkoruotsia vastustaviin. Olisko se nyt hemmetti soikoon mahdollista saada edes kerran faktat oikein!!!!
Persut kääntävät aina arvostelun alkamalla puhumaan muista. koko populismi perustuu sille, puhutaan miten muut pilaa maan, ei sitä mitä itse voitaisiin tehdä paremmin.
Missä siellä Thors puhuu monien suomalaisten keskeytyneistä orgasmeista ja siitä miten se ja se asia on perseestä? Tai mitään lähellekään vastaavaa rimanalitusta?