Halla-aho haluaa että se potkitaan ulos hallintovaliokunnan puheenjohtajan pallilta
Yritys on kova, saa nähdä miten käy. Fakta on ettei tällaisia kirjotteleva tule kovin pitkään tuolla pallilla istumaan:
Omalla Facebook-sivullaan Halla-aho kommentoi Norjan tapahtumia värikkäämmin sanankääntein.
"Monet suomalaiset, joilla orgasmi keskeytyi, kun hommalaiset eivät polttaneetkaan tamperelaista pizzeriaa, ottavat nyt hyvitystä korkojen kera. Tiedoksi, että en kadu mitään kirjoittamaani, enkä ota minkäänlaista vastuuta Breivikin teosta, ja aion jatkaa samalla linjalla, koska huono maahanmuutto on huonoa ja monikulttuurisuus hanurista Breivikin teosta riippumatta ja huolimatta, Halla-aho kirjoitti illalla."
Kommentit (61)
koska ei aja Suomen etua, vaan omaa agendaansa.
Yksikään RKP:n edustaja ei aja Suomen etua vaan ainostaan suomenruotsalaisten etua, mikä on useimmiten haitaksi Suomen kokonaisedulle.
Hän oli ainut suomalainen poliitikko, jota norjan ampuja ihaili manifestissaan ja harvapa se on kääntäjä/kirjeenvaihtaja ulkomaisille antijihad-sivustoille.
Halla-aho on ihminen, joka lietsoo eripuraa mihin tanansa meneekin ja on täysin kyvytön mihinkään yhteiskunnalliseen keskusteluun. Vrt. Halla-ahon vastaus muslimiminen keskustelusyritykseen,
”Mihinkään "keskusteluun" Huseinin kanssa ei ole edellytyksiä eikä tarvetta. Hän on rintamalinjan toisella puolella ja pysyy siellä.” (Hommaforum.org, 5.3.2010)
Yksikään RKP:n edustaja ei aja Suomen etua vaan ainostaan suomenruotsalaisten etua, mikä on useimmiten haitaksi Suomen kokonaisedulle.
Halla-ahon sopivuudesta hallintovaliokunnan puheenjohtajaksi? Onko joku ehdottanut RKP:tä siihen pestiin
hyväksi että veljeillään antijihad-porukoiden kanssa ja lietsotaan rasismia ja suvaitsemattomuutta. Persuthan uhkasi laittaa vihreät, homot ja lesbot ja maahanmuuttajat paitsioon, eli n. 30% kansasta. Nyt tähän on otettu mukaan näköjään demarit.
Suomenruotsalaiset eivät olisi ensimmäisinä julkaisemassa pilakuvaa, jos tietäisivät sen tekevän boikotteja maatamme kohtaan, terrori-iskuja, mellakointia. Aika harva muukin puolue tai poliitikko.
Miten RKP liittyy keskusteluun
Siten, että monet syytökset, joita nyt kohdistatte Halla-ahoon, pätisivät myös RKP:läisiin edustajiin.
Siten, että monet syytökset, joita nyt kohdistatte Halla-ahoon, pätisivät myös RKP:läisiin edustajiin.
rkp:läisen edustajan puhuvan kenestäkään halventavaan sävyyn. Tuo Wallinin tapaus on siinä ja siinä, mutta joistain syystä siihenkään ei oltu viitsitty laittaa kuin yksi lause jonka viittaussuhteet jää täysin epäselviksi. Halla-ahon vihapuhe on jatkuvaa, sitä tulee aina kun mies avaa suunsa. Ja tää kaveri johtaa meidän hallintovaliokuntaa. Hyvin menee.
Siten, että monet syytökset, joita nyt kohdistatte Halla-ahoon, pätisivät myös RKP:läisiin edustajiin.
rkp:läisen edustajan puhuvan kenestäkään halventavaan sävyyn. Tuo Wallinin tapaus on siinä ja siinä, mutta joistain syystä siihenkään ei oltu viitsitty laittaa kuin yksi lause jonka viittaussuhteet jää täysin epäselviksi. Halla-ahon vihapuhe on jatkuvaa, sitä tulee aina kun mies avaa suunsa. Ja tää kaveri johtaa meidän hallintovaliokuntaa. Hyvin menee.
RKP:n koko ideologia on suomenkielisiä vastaan. Se ei ole yksittäisiä sanoja tai termejä vaan se koko asenne, joka sillä puolueella on.
Mitä tahansa persu mokaa, aletaan itkeä rkp sitä ja rkp tätä ja perustelut on sitä tasoa ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Mitä tahansa persu mokaa, aletaan itkeä rkp sitä ja rkp tätä ja perustelut on sitä tasoa ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Ihan aiheesta. Miksi RKP on joku pyhimys, jota ei saa kritisoida, mutta kun persut tekee vastaavaa, niin heti ollaan polttamassa roviolla?
Mitä tahansa persu mokaa, aletaan itkeä rkp sitä ja rkp tätä ja perustelut on sitä tasoa ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Ihan aiheesta. Miksi RKP on joku pyhimys, jota ei saa kritisoida, mutta kun persut tekee vastaavaa, niin heti ollaan polttamassa roviolla?
Linkitä kiitos tekstiin, jossa tämä sun kamala RKP puhuu suomenkielisten orgasmin keskeytymisestä tai perseistä tai jostain samaa tasoa olevasta.
Mitä tahansa persu mokaa, aletaan itkeä rkp sitä ja rkp tätä ja perustelut on sitä tasoa ettei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Ihan aiheesta. Miksi RKP on joku pyhimys, jota ei saa kritisoida, mutta kun persut tekee vastaavaa, niin heti ollaan polttamassa roviolla?
Linkitä kiitos tekstiin, jossa tämä sun kamala RKP puhuu suomenkielisten orgasmin keskeytymisestä tai perseistä tai jostain samaa tasoa olevasta.
Mitä muutama ruma sana on sen rinnalla, että RKP esim. vaarantaa Suomen elinkeinoelämän pakottamalla narsistisesti kaikki opiskelemaan ruotsia tarpeellisten maailmankielien sijaan? Elinkeinoelämän keskusliittokin on todennut tämän asian ja toivoo pakkoruotsin poistamista.
Mitä muutama ruma sana on sen rinnalla, että RKP esim. vaarantaa Suomen elinkeinoelämän pakottamalla narsistisesti kaikki opiskelemaan ruotsia tarpeellisten maailmankielien sijaan? Elinkeinoelämän keskusliittokin on todennut tämän asian ja toivoo pakkoruotsin poistamista.
mitä Halla-aho harrastaa ei vaan löydy.
Toisin sanoen vastaavaa riidanhaastamista
RKP haastaa riitaa koko suomenkieliselle väestölle.
riitaa koko suomenkieliselle, ruotsinkieliselle ja muunkieliselle väestölle?
Eikös Halla-ahokin haasta riitaa koko suomenkieliselle, ruotsinkieliselle ja muunkieliselle väestölle?
Miksi muka haastaisi?
RKP haastaa riitaa koko suomenkieliselle väestölle.
"RKP" käyttää vastaavalla tavalla halventavaa kieltä kuin Halla-aho. Tai lopeta RKP:stä lässyttäminen tässä ketjussa.
jolle keskeytetyt orgasmit ja hanurit tuo tyydytystä, kun voi yhdellä kädellä naputella yön pimeydessä blogiin.
Puhutko nyt ruotsinkielen opiskelusta? Ja vertaat tätä siihen että "neekerillä on oikeuksia maassamme ja heitä hyysätään"? HYYSÄTÄÄN!
Ruotsinkielen tarve varmaan muuttuu aikojen kuluessa, mutta "neekereillä", joiksi Halla-aho tummaihosia tituleeraa on oikeus olla maassa siinä missä vaaleaihosella rasistilla joka on maahan kansalaiseksi syntynyt siinä missä heppu joka tähän maahan tulee uudeksi asukkaaksi! Ja tähän maahan tulee maahanmuuttajia aina ja ikuisesti pääsemään, ihan siinä missä suomalaisia muuttaa toisiin maihin.
Kaikki rasistit, voisi lähettää kuuhun, saisivat siellä syrjiä toisiaan minkä ehtii. Syrjittävää ja kiusattavia Halla-ahon kaltaiset kyllä keksii. Mutta heillä ei ole mitään jakoa olla johtotehtävissä koskien aselakeja ja maahanmuuttoa.
Ihan sama se on puolueessa missä tahansa, tämä asia on puolueet voittava asia. Pihalle rasistit!
35
koska ei aja Suomen etua, vaan omaa agendaansa.
Hänen pitäisi vastata turvallisuusasioista.
Perustelen.
Aseasioissa hän ei tule rajoittamaan lainsäädäntöä, yks teema oli vaaleissa lakien höllentäminen.
Maahanmuutossa hän ajaa omaa asiaansa, usein vääristellyin luvuin ja tiedoin.
Halla-aho antaisi Suomessa tapahtua islamilaisten pommi-iskun, jos kokisi sen edistävän omaa asiaansa, vaikka sisäasianministeri tai presidentti olisi eri mieltä.
Muistatteko boikotit ja mellakat, mihin vaaraan tanskalaiset joutuivat pilakuva-jutun yhteydessä.
Suomen sisu ja Halla-aho (median kakkosmies järjestöstä) päättivät julkaista kuvan Suomessa, vaikka sitä eduskuntaa myöten vastustettiin, presidentti pahoitteli jne.
Halla-aho ajaa omaa asiaansa ja hänen asiansa on marginaalisen porukan asia Suomessa.
Hänen kielenkäyttö ei sovi poliitikolle, orgasmeineen ja hanureineen.
Hän oli ainut suomalainen poliitikko, jota norjan ampuja ihaili manifestissaan ja harvapa se on kääntäjä/kirjeenvaihtaja ulkomaisille antijihad-sivustoille.