Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihme on yöllä tullut mun jalkaan, en pääse kävelemään?

Vierailija
31.07.2011 |

Tai siis pääsen kun varovasti menen pitkin seiniä.

Yöllä heräsin kun toisen jalan pohje rampasi, nousin nopeasti istumaan, mutta en mielestäni mitenkään loukannut toista nilkkaa.

Myöhemmin heräsin siihen että ramppava jalka tietysti tuntui ja toinen nilkka särki, nyt on vähän turvoksissa koko jalkaterä ja varpaat, nilkan ja jalkapöydän taitoksessa on patti vähän niinkuin komea hyttysen purema mutta mitään reikää siinä ei ole. Nilkka ja jalkaterä särkee koko ajan.

mikähän vaiva tälläinen on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa kolme lääkäriä tutki, yksi muuten kysyi olitko häissä. Epäilivät kihtiä, ei ollut, lopulta totesivat etteivät tiedä mikä on, lohdullista.

Sunnuntai-iltana jalka oli niin kipeä että en päässyt edes seiniä pitkin kävelemään, silloin crp oli 9 eilen 33. Sunnuntaina sain Arcoxia 120mg ja olen nyt sitä kaksi syönyt, kipua ei ole mutta jalka on yhä turvoksissa ja kauhistuttaa tuo Arcoxian syönti, pitäisi syödä vielä 5 eli viikon kuuri ja ensi viikolla uudestaan labraan ja lääkärille.

Eikö tuo Arcoxia annos ole aika suuri, olen muutenkin kauhean arka ottamaan lääkkeitä ja jo ajatus lääkkeistä saa minut epäilemään kaikkia mahdollisia sivuvaikutuksia?

Vierailija
2/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kramppaamista, kramppia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pari kertaa ollut sellainen muutaman päivän kestänyt kipu jalkapohjissa, etten ole edes parin metrin matkaa pystynyt kävelemään ilman hirveää tuskaa. Kuin veitsenterillä olisi kävellyt.

Nivelet sormia myöten olivat kipeät ja polvien ja nilkkojen kohdalla oli isoja kyhmyjä.

Lekuri epäili jotain lintukirppuja (?!!) mutta taisi olla talvi toisella kerralla.

Meni sit itsekseen tosiaan ohi, buranaa vetelin, ja iltaa kohden kipu vähän aina asettui.

Vierailija
4/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan PALLOksi. ;)

Vierailija
5/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kävelee seiniä pitkin?:-o

Vierailija
6/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään lääkärissä.

Vierailija
7/7 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan PALLOksi. ;)

mutta komean miehen kyllä tapasin, perse, taidan soittaa että jos noin pieni pallo jo on näin suuri vaiva, antaa olla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi