Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset pikkujoulut toivoisit miehesi työpaikan järjestävän?

Vierailija
27.09.2011 |

Tai jotkut muut pippalot (vaikka kesäjuhlat).

Kysytään kerrankin näin, kun kohta täällä on taas valituksia, kun miehet tulevat kännissä pikkujouluista. Mitä työnantajan kannattaisi järjestää, jotta kotona vaimotkin olisivat tyytyväisiä. Ja joka ehkä kelpaisi niille äijille itselleenkin silti.

Jos mitä vaan saisi toivoa. (Tai no ehkei ihan viikon Karibian-lomaa koko perheelle lastenhoitaja mukana.)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies vetää kunnon kännin ja konttaa himaan.

Vierailija
2/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä niihin osallistu. Mies tulee kännissä jos tulee, se hänelle kerran vuodessa suotakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama.

Vierailija
4/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on viikot kuitenkin reissussa ni tulis viela vapaa viikonloppukin meikalaiselle viikkojen keskelle.

Vierailija
5/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osallistuu, jos juhlat ovat hänelle mieluiset ja muuten varmaan ei. Kännäämistä ei harrasta muutenkaan, joten siitä minun ei tarvitse mihinkään valittaa.

Vierailija
6/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuutena voisi olla myös avec, tai miksei lapsetkin mukaan. Ja tietty pippalot voivat olla jotain muutakin kuin pikkujoulut.

Vierailija
7/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuutena voisi olla myös avec, tai miksei lapsetkin mukaan. Ja tietty pippalot voivat olla jotain muutakin kuin pikkujoulut.

Ei voi sanoa, että mitenkään kaipailisin niitä. Kyllä niissä itsellä oli ulkopuolinen olo, eikä varmaan pikkujoulujen perimmäinen tarkoitus täyttynyt kummallekaan meistä. En minä itsekään haluaisi miestäni mukaan omiin pikkujouluihini. Mun mielestä pikkujouluissa on parasta se, että niissä on sellaista tiettyä inside-huumoria, mikä uppoaa vain ko. paikassa työtä tekeviin. Meillä on hyvin harvassa tilaisuudet, joissa saisi irrotella työkaverien kanssa ilman, että kukaan on silloin töissä tai että asiakkaita ja yhteistyökumppaneita on paikalla. Jos ei kumppani tuota yhtä iltaa kestäisi, niin vika on kyllä jossain muualla kuin pikkujouluissa.

Vierailija
8/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestensä työpaikkojen juhlistakin...

:=DDDDDDDDD

Vierailija
9/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestensä työpaikkojen juhlistakin...

:=DDDDDDDDD

jotkut mammat ne juhlatkin järjestävät. Myös teidän miestenne;)

t. ap

Vierailija
10/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestensä työpaikkojen juhlistakin... :=DDDDDDDDD

Kaikkihan tähän on vastannu että ei väliä...

Vierailija
11/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli kyllä mielessä muitakin mahdollisia juhlia ja tapahtumia kuin pelkät pikkujoulut. Pikkujoulut nyt oli vaan esimerkkinä, kun ovat eniten pinnalla.

Kesäjuhliahan jotkut firmat järjestävät koko perheelle. Itseäni kiinnostaa myös kuulla myös vähän toista näkökulmaa mitä ideoita voisi olla.

t. ap

Vierailija
12/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei juuri muutenkaan osallistu firman vapaa-ajan toimintaan, koska sitä ei kiinnosta dokailla työkavereidensa kanssa.

Vierailija
13/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin up-flikat olisi varmasti myös mahtava juttu,

mutta strippareihin vedän rajan.

Vierailija
14/14 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"... jotta kotona vaimotkin olisivat tyytyväisiä. Ja joka ehkä(!) kelpaisi niille äijille ..."

Mulle aivan sama, pääasia, että miehellä on kivaa työkavereittensa kanssa. Juhlien ei tarvitse tyydyttää mua, en halua tunkea miehen työporukkaan. Perheen kesken on juhlia riittävästi, ei kummankaan työpaikan tarvitse sellaisia järjestää.