Yläkerran parvekkeella noin 5v lapsi itkee ja huutelee vaariaan,minne soitan?
Kävin parvekkeella ja pelästyin pientä ääntä tähän aikaan yöstä, joka sanoi varovasti "vaari?". Olin hetken hiljaa ja kuuntelin, pieni itkevä tyttö huutelee yläkerran parvekkeella vaariaan. Kysyin tytöltä, onko hän yksin ja onko kaikki hyvin. Hän ei nähtävästi uskalla puhua minulle, sanoi itkuisella äänellä "vaari tulee kohta". Sanoin, että kaikki on hyvin, hän jatkaa itkuaan :( En voi lähteä käymään oven takana, olen itse pienen vauvan kanssa kotona kaksistaan. Asunto on meidän naapurirapussa. Minne soitan, mitä teen? En usko, että tuon ikäinen vain pelleilisi tähän aikaan yöstä. Vastatkaa äkkiä, ambulanssi, poliisi, sossu, isännöitsijä??
Kommentit (112)
tämän pitänyt teitä kiinnostaa, provoksihan te tämän leimasitte? Ja kyllä,parvekkeelta kuulin vaarin puhuvan,koska äijä huutaa.
ap
näitä provohuutelijoita riittää aina. ei me voida niitä estää. miten siellä menee?
ja kerro meille muille miten kävi. Pliis...
t 103
Sätitään sitä ainoaa, joka on puuttunut tilanteeseen ja itse oltaisiin muka heti osattu toimia paljon paremmin.
nää ämmät olisi toimineet itse mitenkään, nehän olisi epäilleet sitä parvekkeella itkevää lastakin provoksi...
Sätitään sitä ainoaa, joka on puuttunut tilanteeseen ja itse oltaisiin muka heti osattu toimia paljon paremmin.
Olen itse joutunut soittamaan poliisin paikalle useastikin kun asuin suuremmassa kaupungissa. Aina tulivat kuitenkin paikalle. Jäi huolettamaan se pieni tyttö. Kiitos, että välität.
kerro pliis ettei mene yö piloille.
pakko kuitenkin mennä nukkumaan.
Voi ketvele, tää taisi olla huuhaata. Kyllä minä olisin ekana tullut ilmoittamaan tänne av:lle ja sitten vasta soittanut palokunnan, poliisin ja ambulanssin...eikö joku voisi kirjoittaa tähän jatkotarinan, kerta ap luisti hommansa.
ei löytynyt lehdistäkään mitään...
ole niin kiltti.