Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran parvekkeella noin 5v lapsi itkee ja huutelee vaariaan,minne soitan?

Vierailija
31.07.2011 |

Kävin parvekkeella ja pelästyin pientä ääntä tähän aikaan yöstä, joka sanoi varovasti "vaari?". Olin hetken hiljaa ja kuuntelin, pieni itkevä tyttö huutelee yläkerran parvekkeella vaariaan. Kysyin tytöltä, onko hän yksin ja onko kaikki hyvin. Hän ei nähtävästi uskalla puhua minulle, sanoi itkuisella äänellä "vaari tulee kohta". Sanoin, että kaikki on hyvin, hän jatkaa itkuaan :( En voi lähteä käymään oven takana, olen itse pienen vauvan kanssa kotona kaksistaan. Asunto on meidän naapurirapussa. Minne soitan, mitä teen? En usko, että tuon ikäinen vain pelleilisi tähän aikaan yöstä. Vastatkaa äkkiä, ambulanssi, poliisi, sossu, isännöitsijä??

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain kolaripaikalla tai väkivaltatilanteessa. Eivät ne tahallaan kuhni.

Vierailija
62/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että vaari tuli kotiin. Paikalliseenko oli eksynyt kun heilui, ei herranjumala sentään. Teenkö ls-ilmoituksen vaikka kaikki 'kääntyi parhain päin'?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä, että vaari tuli kotiin. Paikalliseenko oli eksynyt kun heilui, ei herranjumala sentään. Teenkö ls-ilmoituksen vaikka kaikki 'kääntyi parhain päin'?

ap

Ajattele lapsen parasta!

Vierailija
64/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

SINÄ MENET NYT PERÄSSÄ,JA PIMPOTAT OVIKELLOA,JA VARMISTAT,ETTÄ LAPSELLA ON KAIKKI HYVIN!!

Vierailija
65/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan jätetä lasta lukkojen taakse parvekkeelle keskellä yötä (eikä päivälläkään) ja tulla seilissa.... Ei h****, soita sinne poliisille uudestaan!!

Vierailija
66/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa, kun tyttö vielä vasta vähän piipitti vaaria eikä ollut täysi tilanne päällä ja ilmeistä, että kukaan ei tule. SOITA UUDESTAAN POLIISILLE ja ole vakuuttava puhelimessa, että täällä tarvitaan apua! Eihän se nyt riitä, että joku isännöintifirma paukkaa paikalle, jos siellä talossa ei ole ketään tai vaari on sammunut tai jotain vielä pahempaa. Lapsi on saatava johonkin turvaan joka tapauksessa, ei häntä voi yksin jättää. Ihan ihme touhua.

Vierailija
67/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme heikkohermoja täällä...

Vierailija
68/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierään miehen ovikelloa keskellä yötä etenkin jos mies on humalassa. Jos tämä ei ole provo niin ap soita taas hätäkeskukseen tai sosiaalipäivystykseen että käyvät tarkistamassa tilanteen.

Vierailija
69/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOLTOYHTIÖILLÄ kylläkin on. Ap on puhunut itsensä pussin. OLET AP sikatörkeä provoilusi kanssa.

soitin isännöitsijän päivystykseen, tulevat avaamaan oven ja päästävät tytön pois parvekkeelta. Toivon niin, ettei vaari makaa lattialla tajuttomana...

ap

Vierailija
70/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa kaikki olla hyvin, kai. Isännöitsijäntoimistolta tuli kaksi miestä avaamaan ovea,mutta vaari oli jo tullut kotiin. Sanoi käyneensä kaupassa, ei täällä ole mikään kauppa auki! Tyttö ei ole parvekkeella enää, onneksi.

ap

Vierailija
71/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen itse huomasin kerran, kun jouduin heitä pyytämään apuun. Monta kertaa ja monen ihmisen piti vaatimalla vaatia ennenkuin lähtivät.

Vierailija
72/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot että tyttö oli yksin parvekkeella lukkojen takana ja nyt vaari tuli kännissä kotiin. Sanot että pelkäät lapsen turvallisuuden puolesta.

Vierailija
73/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee aiheelliseksi. Eiköhän tuossa tapauksessa näe. Ja tuskin ne jättävät 5-vuotiasta sinne yksin jos vaari on huppelissa tai pienessä maistissakaan. Eiköhän ne soita tytön vanhemmille ensin...

Vierailija
74/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee aiheelliseksi. Eiköhän tuossa tapauksessa näe. Ja tuskin ne jättävät 5-vuotiasta sinne yksin jos vaari on huppelissa tai pienessä maistissakaan. Eiköhän ne soita tytön vanhemmille ensin...

Vierailija
75/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia tälläisissä tilanteissa. Minulle olisi aivan 100% selvää. En todellakaan jäisi ihmettelemään, että mitä tässä oikein tekis.

Jos jollain on hätä ihan oikeasti, niin silloin toimitaan, eikä ihmetellä.

Vierailija
76/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että vakavilla asioilla provoillaan.

ap

Vierailija
77/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pohdita asiaa av-palstalla!

toimia tälläisissä tilanteissa. Minulle olisi aivan 100% selvää. En todellakaan jäisi ihmettelemään, että mitä tässä oikein tekis.

Jos jollain on hätä ihan oikeasti, niin silloin toimitaan, eikä ihmetellä.

Vierailija
78/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini Porvoosta sepitti.

Vierailija
79/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poliisin kuuluu tehdä ls-ilmoitus jos lapsi on jätetty yöllä yksin.

Kyllä ne poliisit tulee tuollaisissa tilanteissa tarkistamaan tilanteen. Joko tämä on provo tai ap ei osannut kertoa asiaa tarpeeksi selvästi.

Vierailija
80/112 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huoltoyhtiö on minulle yksi paskan hailee tässä tilanteessa! HUOLTOMIEHET ovat asunnossa vielä.

ap