Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huumepalstan keskustelua pimpin ajelusta:

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ite halua mitään menkkaklönttejä roikkumaan karvoista. Helpompi hygienian hoito. Ja miehenkin toivon olevan karvaton. Ihan itseni tähden tämän teen. Mutta kiva, että miehetkin siitä saa jotain irti. Puhdas olo.

2

Vierailija
2/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkät puhuu asiasta jota eivät osaa edes oikein kirjoittaa:) BUAHHHAAAAAAHHHAAAAAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en ite halua mitään menkkaklönttejä roikkumaan karvoista. Helpompi hygienian hoito. Ja miehenkin toivon olevan karvaton. Ihan itseni tähden tämän teen. Mutta kiva, että miehetkin siitä saa jotain irti. Puhdas olo.

2

Tiedätkö muuten miksi karvat yleensäkin on olemassa? Ihan just siksi, että kaikki ei pääse sinne pinppiin (:-D). Ei sullakaan menkkaklöntit ja muut liat ole mihinkään kadonneet. Mielummin karvoissa kuin siellä. Että se siitä hygieeniateoriasta...

Vierailija
4/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei sullakaan menkkaklöntit ja muut liat ole mihinkään kadonneet. Mielummin karvoissa kuin siellä. Että se siitä hygieeniateoriasta... "

Siis missä siellä? ei ne sisään jää siksi ettei ole karvoja...

Mä en aja kaikkea pois, mutta emättimen seudut kyllä ajelen koska tosiaan on esim. menkkojen aikaan paljon siistimpää kun klöntit ei jää karvoihin kiinni. tai valkovuodon kanssa sama juttu. Muutenkin on paljon raikkaampi ja puhtaampi olo.

Vierailija
5/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut peseytymisestä? Sillä saa kans menkkaklöntit aika kätevästi poistettua.

Vierailija
6/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ajelen melkein kaiken pois ja suuseksiä tulee kiitettävästi. että ihan omaksi ilokseni ajelen ;)

innostuin myös kun mieheni ajeli karvoitustaan siistimmäksi. nam :)

Vierailija
7/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä pöntön vieressä on käsisuihku ja mikäköhän käyttötarkoitus sillä olikaan....

Vierailija
8/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis missä siellä? ei ne sisään jää siksi ettei ole karvoja...

Tässäkin tekstissä, kuten yleensä on tapana, peräkkäiset lauseet liittyvät toisiinsa. Pinpissä! Siellä!

Ei ne sisään jää ei, mutta siihen pinpin ulkopuolelle jää pyörimään. Puhumattakaan niistä muista bakteereista ja muista. Siellä (eli pinpissä!) on muutakin " suojeltavaa" (niiltä bakteereilta!) kuin se sisäosa (sen pinpin).

Mutta ethän sä edes ollut kokonaan posliini joten eiköhän se sunkin pinppi ole turvassa pahoilta pöpöiltä ihan hyvin ja onneksi on suihku keksitty! Sekä karvattomille, että karvaisille.

Vierailija
9/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ajelenko vai en, mut kuitenki huomaan et se tykkää huomattavasti enemmän jos on siistitty (ei posliini!) toosa. musta pimpin ajelu on NIIN normaalia ku voi olla, epänormaalimpaa on jos ei ajele ja antaa karvojen roikkua miten sattuu. mulla on tälläsiä kavereita jotka ei aja, ja mua inhottaa ne, ja ne on sanonu mua " paskantärkeeks" ym ku ite ajelen. myöhemmin ne avautuivat et no ok, eivät ajele sen takia koska tulee näppyjä ym. sanoin et käyttäkääpä vaikka veetin voidetta. ja sen jälkeen rupes muijat tosi toimiin.

mun yleistys on se, et jos välittää miehensä ja omasta mukavuudestaan esim suuseksin aikana, niin silloin vois pikkasen kyniä sitä puskaa pois. mä en ainakaa nuolis puskaa. ihmiset jotka on liian laiskoja/jotka ei seksistä niin välitä/joille tulee näppyjä, niin ne väittää siistimisen mukavuutta vastaan.

Vierailija
10/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän jos ei viitsi peseytyä, on helpoin keino ajaa alapää paljaaksi ja pitää pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
11/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ajaa pillun paljaaksi, eikä käy pesulla.

Vierailija
12/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku varmaan oikeestiki luulee et jos ajelee, niin väheksyy pesun voimaa. kaivapa se herne nyt pois nenästä, ei ku anteeks, kaiva se herne pois puskastas.

Vierailija
13/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole ihan jokaisen oma asia? Miten Riittaa voi haitata, jos Marja ei ajele alapääkarvojaan. Miten helkatissa se voi mitenkään liittyä Riittaan?

Vierailija
14/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo tarvinnut yli 5 vuoteen pikkuhousunsuojaa käyttää, ku toi ajeltu tavara pysyy limattomana ilmankin.

Vierailija
15/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen itsensä kunnioittavan naisen tulee tämä operaatio suorittaa ajoittan vähintään bikinirajan siistimisellä.

Tai ainakin että erottaa kummat on kyseessä pimppikarvat vai rinta tai kulmakarvat.

Luonnollisuus tällä saralla so last season!

Vierailija
16/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla siisti ja limaton ja hyvänhajuinen. Miehetkin tykkää kun ei ole turhia ulokkeita tai tussuja tai pahoja hajuja haittaamassa panemista. Kunhan sujauttaa kuivaan ja siistiin reikään niin homma hoituu.

Vierailija
17/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt täällä jokunen nuori av-mamma kiihkoissaan haukkuu toisia, se ei todellakaan ole mikään yleinen totuus.

Vierailija
18/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sanoa että jos jollain nään puskan, niin kiinnostus katoaa saman tien. niin se vaan on. yäk.

Vierailija
19/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinulla tapana kurkistella muiden naisten housuihin?

Mistä olet saanut tämän suuren karvatrauman, että jaksat joka päivä tehdä tästä asiasta aloituksia?

Onko käynytkin niin, että olet tavarasi ajellut ja silti kaikki sinua nussineet ja kehuneet jätkät onkin sitten sitoutuneet ihan tavallisen ja luonnollisen naisen kanssa, jolla on jotain muutakin mielessä kuin alapääkarvojen nyppiminen?

Vierailija
20/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parisuhteessa oon ollut jo vuosia.

olen kyllä erittäin luonnollinen, meikkaan vaan harvoin koska en arkisin nää siihen tarvetta. ja miehet on aina tykänny. sori.