Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huumepalstan keskustelua pimpin ajelusta:

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos olisitte tällaisia " puoliapinoita" kuin mä, niin olisitte toista mieltä.

Mä olen rehottavaa puskaani yrittänyt pitää ruodussa, mutta...

vahauksen tuloksena on se, että kaikki miljoona karvaa alapäässäni kasvaa ihon sisälle (jossakin karvatupessa kasvaa 4 karvaa!!!) ja aiheuttavat kamalan tulehduksen, kun karvat kasvaavat sisäänpäin.

Myös tavallinen höylääminen ym. ajelu tuottaa myös ongelmia. Kaikki miljoona karvatuppea yleensä tulehtuvat, kutiavat ja ovat näpyillä.

Ja kyllä, karvoja kasvaa myös persereijän ympärillä. Sekä nännien ympärillä.

Gynelle olen yrittänyt mainita, että olisiko kyse hirutismista, mutta ei kuulemma vielä ole niin pahaa tämä meikäläisen karvoitus.

Että olkaa te harvapillut ihan hiljaa. Te ette karvaisuudesta ja sen ongelmista tiedä yhtään mitään. Olkaa onnellisia, älkääkä syyllistäkö ja kattoko uimahalleissa yms. meitä karvaisia kieroon.

Nimim. posliini olisin minäkin mielelläni, jos voisin. Pari näppyä ajelun/vahauksen jäljiltä vielä kestäsi, mutta ei miljoonaa.

Vierailija
42/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerron teille että suurin osa naisista ei todellakaan ajele karvojaan bikinirajaa lukuunottamatta. Täytyy kuitenkin muistaa, että ' naisiin' mahtuu minun näkökulmassani ikäluokat 10-100v. Alta 35-vuotiaistakin harva ajelee karvojaan radikaalisti, esim. kaikki pois tai pelkkä ' vauhtiraita' , mutta yhä enemmän näkee ajeltujakin. Mikäs siinä, jos ajeleminen ei ärsytä ihoa, ei ole hiivatulehduksia tai muuta syytä miksi olisi pakko jättää ajelematta.

Ja kyllä, ajelen/mme yhdessä miehen kanssa myös omia karvojani, ei aivan kaikkea mutta osittain. Itselleni sopii vähäkarvaisuus paremmin, on hygienisempää ja ehdottomasti kiihottavampaa (siis paitsi mieheni, myös omasta mielestäni).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kyllä siistin karvoitusta muuten, varsinkin bikinirajat. Mutta se siitä yleistyksestä, että kaikki miehet haluaa täysin karvattoman naisen..

Vierailija
44/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministithän ajavat nimenomaan naisen vapautta valita esim. ajaako vai ei. Sitä että nainen itse päättää millainen hänen ruuminsa saa olla.

Vierailija
45/46 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en suinkaan miehen takia, vaan siksi että Allaah on määrännyt miehen ja naisen ajelemaan karvansa säännöllisesti. Ja me pesemme myös vedellä joka vessakäynnillä. Kylläpä olette likaisia jos ette edes viitsi vedellä itseänne pestä.Hyi!

Vierailija
46/46 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin käy, vaikka kuinka rasvaisin ja toimisin " ohjeiden" mukaisesti