Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa on sikakakallis

Vierailija
11.03.2026 |

Hyvä vertailu taulukko tuossa Is jutussa https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011870045.html

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten jos vaihtaa liittymää niin tekeekö operaattori muutoksen helposti? Jos keillä on kokemusta. 

Vierailija
2/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaihtumassa puhelinliittymä Elisasta Moihin ja sähköliittymä Vattenfallilta Oomille. Oomi tarjosi tuota puhelinliittymääkin, mutta tuo on kalliimpi kuin Moi Rento -liittymä niin en ottanut sitä.

Ensi viikolla vaihtuu molemmat kun aiempien irtisanomisajat päättyy.

Vierailija
4/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako ne automaattisesti niin ettei itse tarvitse tehdä mitään? Moista saisi bonustakin.

Vierailija
5/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtaako ne automaattisesti niin ettei itse tarvitse tehdä mitään? Moista saisi bonustakin.

Joudut itse kiipeämään tukiasemamastoihin ohjelmoimaan uudet liittymätiedot. 

Vierailija
6/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut itse kiipeämään tukiasemamastoihin ohjelmoimaan uudet liittymätiedot. 

Voi vit mä en ala.

Vierailija
7/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on. Elisa sopii viihteen suurkuluttajille joilla on reilusti rahaa viihteeseen joka kuussa käytettäväksi. 

Muille Moi mobiili tai rohkea rokan syö halvin on kaikista Globetel joka tarjoaa halvempaa puhetta ja nettiä. 

Vierailija
8/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa vaihtuu minullakin toiseksi.

Vierailija
9/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens maanantaina vaihtuu Telia Elisaan. Luonnollisesti Telia rupes pommittamaan ja olisin saanut kympin/kk halvemmalla mutta se nyt ei ollut hinnasta kiinni vaan Telian toimimattomuudesta ulkomaassa. Saas nähdä meenkö ojasta allikkoon kun ens kuussa lähden reissuun. 

Vierailija
10/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA on huono mulle.

Vierailija
11/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan tapa lypsää pitkäaikaisilta asiakkailta rahaa on vastenmielistä.

Vierailija
12/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens maanantaina vaihtuu Telia Elisaan. Luonnollisesti Telia rupes pommittamaan ja olisin saanut kympin/kk halvemmalla mutta se nyt ei ollut hinnasta kiinni vaan Telian toimimattomuudesta ulkomaassa. Saas nähdä meenkö ojasta allikkoon kun ens kuussa lähden reissuun. 

Menee. Minulla Telia toiminut todella hyvin kaikkialla, Suomessa ja ulkomailla . 
Kaverillani on Elisa ja kiroaa, kun ei toimi juuri ollenkaan ulkomailla 

Vierailija
13/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvon Telian ja Moin välillä.

Vierailija
14/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai telialta puolet 5g liittymän hinnasta kun uhkasi vaihdolla. Kertoo että ihan kusetusta on yli 30€ hinnat, mitä yleensä tarjotaan.

Vierailija
15/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oomi olisi hinnan puolesta ok mutta en tiedä kun on uusi. Ei tiedä toimiiko siellä kaikki niin kuin pitää.

Vierailija
16/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee. Minulla Telia toiminut todella hyvin kaikkialla, Suomessa ja ulkomailla . 
Kaverillani on Elisa ja kiroaa, kun ei toimi juuri ollenkaan ulkomailla 

Mä taas oon kuullut ja lukenut että Telialla ongelmia nimenomaan siellä mihin olen menossa, elisalaiset ei ole valittaneet. 

Vierailija
17/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Elisa on ainoa toimiva. Asutaan maaseudulla, niin Elisan masto on lähin. Telia pätkii. Elisa on toiminut myös ulkomailla mainiosti. 

Vierailija
18/18 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sim kortti on vaihdettava itse puhelimeen, tai kaipa se myyntipisteen poika voisi senkin vaihtaa halutessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän