Miehen kaverit sanovat minun näyttävän 18 vuotiaalta, olen 23.
Kuullostaa tyhmältä ja joo turhanpäiväinen asia, mutta onko tuo hyvä vai huono puoli? 3-kymppisenä onkin varmaan kivempi näyttää nuoremmalta, mutta tässä iässä se, että kuulee näyttävänsä 18 vuotiaalta on vähän niin ja näin. Aika tyhmä asia, mutta taisin hiukan ottaa nokkiini.
Kommentit (30)
No hui kamala. Koko MAAILMA sanoisi minun näyttävän 15-16-vuotiaalta, mikäs siinä, tottahan se on. Oikeasti olen +20.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2011 klo 21:47"]Minä näytän myös ilmeisesti kovin nuorelta. Muutama viikko sitten en päässyt k-24 baariin, koska poke ei uskonut, että olen niin vanha vaikka näytin henkkareita. Hän väitti, että minulla on jonkun muun paperit. HAH! Työskentelen isossa yrityksessä esimiestehtävissä ja suurin osa alaisistani on miehiä. Varsinkin vanhojen miesten on hyvin vaikea tulla toimeen sen asian kanssa, että minä olen esimies. Näytän kuulema juuri ylioppilaslakin saaneelta. Ei siinä mitään, tämänkin kevään ylioppilaat olivat todella kauniita, mutta haluan että minuun suhtaudutaan vakavasti ja ikäni vaatimalla tavalla. Erityisesti töissä tämä häiritsee, muuten ei niinkään sillä ulkonäössäni ei mielestäni ole mitään vikaa.
[/quote]
Silloin pitää vain vaatia asianmukaista kohtelua. Ei se saa olla naamavärkistä kiinni ja se pitää paukuttaa vinoilijoiden aivoihin vaikka väkisin. - 24
Minä olen 25-vuotias mies ja kuulemma näytän 18-vuotiaalta. Ärsyttää välillä, mutta jo nuorempana näytin ikäistäni nuoremmalta. Muistan, että 14-vuotiaana näytin 10-vuotiaalta ja murrosikäni alkoi sentään ihan normaaliin aikaan.
Muakin luullaan 17-18-vuotiaaksi. Ei kyllä haittaa yhtään. :)
n23
[quote author="Vierailija" time="30.07.2011 klo 20:40"]
Olen 26 ja ihan hyvin menisin alaikäisestä. Joskus mietin mitä ihmiset ajattelee kun liikun kolmen lapsen kanssa. Olen myös opettaja eli senkin puolesta olisi kiva näyttää "aikuiselta".
Mutta minkäs tälle voi. Vaatteilla voi toki korostaa naisellisuutta ja tyylikkyyttä, mutta ei sekään valitettavasti riitä kun naamataulu on pikkutytön. Lohduttaudun ajatuksella, että tulen luultavasti aina näyttämään ikäistäni nuoremmalta, myös sitten 50v.
[/quote]
Tässäkin oli taas oikein stoori. Opettajankoulutus kestää 6 vuotta. Aikaisintaan 19-vuotiaana voi aloittaa, eli olisi valmistunut 25-vuotiaana, jos olisi koko ajan opiskellut. Ja kolme lasta kuitenkin. Missä välissä ne 3 äitiyslomaa on pidetty, jos on koko ajan opiskellut?
Hyvähän tuo on, ja ero on aika pieni. En minä (41) erottaisi 18 ja 23-vuotiasta välttämättä toisistaan. Multa kysyttiin papereita vielä kolmikymppisenä, mutta se oli oikeestaan ihan jees:)
Ite oon 25-vuotias nainen, ja muakin luullaan vieläkin nuoremmaksi kun mitä oon. En ymmärrä, näytän kyllä ihan ikäiseltäni. Mutta niinhän se kai on, että ei osata aina arvioida oikein ikää.
En tajua mistä tuo kuuLLostaa oikein tulee.
KUULLOSTAA??