Onko teillä muilla ongelmia ostamienne tavaroiden kanssa?
Anttila, Lippulaiva, Espoonlahti
Keittiötarvikkeet, kattilat
Olen ostanut kolme kertaa pienen kasarin, jonka olen luullut olevan Hackmanin tuote. Mistä olenkaan saanut tuollaisen virhekäsityksen? Kuitti 26.7.2011, 27.90 euroa, 1420371.
Äiti on nyt asunut luonani putkirempan vuoksi ja hän polttaa nuo kattilat jatkuvasti pilalle keittäessään kaurapuuroa. Eikö tuo kattila - paksun näköinen pohja - sovi nykylieteen? Minulla on tavallinen Rosenlew liesi keittiössä.
Nyt suutuin niin, että otin yhteyttä Hackmanniin ja palautin kasarit sinne. Sieltä ne kuitenkin tulivat takaisin sanoin, että eivät ole heidän kattiloitaan.
Kävin eilen Anttilassa ja nuo kattilakasat oli poistettu ja muutama kattila löytyi jostain syrjästä. Esillä oli nyt todellakin Hackmanin kattiloita, jotka kuitenkin maksavat lähes 10 euroa enemmän. Se ehkä kannattaakin maksaa.
Huvikseni otin valokuvat muuttuneesta tilanteesta.
Minulla on yksi kuitti jäljellä. Ostot on tehty Plussa- ja VisaElectron kortillani, josta ne kyllä jotenkin löytyvät.
Mistä on kysymys? Olenko erehtynyt kolme kertaa luulevani ostavani Hackmanin tuotteen? Olenko täysi pöhkö siis - vai olisiko tuotteet kuitenkin olleet esillä kuin ne olisivat olleet Hackmanin tuotteita?
Juttelin asiakaspalvelunne kanssa eilen ja he sanoivat, että palauttaisin kattilat sinne teille. Teen sen ehkä maanantaina, mutta kuulisin kyllä mielelläni kommenttinne. Tämähän voi olla oire siitä, että olen sairastunut vakavaan dementiaan enkä osaa enää edes ostaa kunnon kattilaa muka niin luotettavasta kaupasta kuin Anttila. Suvussani on muuten Anttiloita (entinen koulunomistajapappi ja toinen, vanhustenhoidonpyörittäjä).
Ja odotan yhä sitä vastausta Marko Frimanilta ostamastani Philips televisiosta, jota ei voi rekisteröidä oikeilla henkilötiedoillani ja saada käyttökuntoon. Sen saa hakea pois koska vaan. Haluan perua kaupan ja haluan, että rahat laitetaan Nordea tililleni, jossa minulla on VisaElectron. Marko Frimanin piti ottaa yhteyttä, mutta mitään ei ole kuulunut nyt viikkoon. Jätin eilen Anttilassa käydessäni viestin hänelle, että ottaisi yhteyttä.
Kohdallani ei mikään toimi - ja kaikista vähiten puhelimeni, mikä on erittäin ärsyttävä seikka!