**Truplat Keskellä viikkoa!**
Ihan ekaksi heti NEKKU, juu en minä koske röökiin pitkällä tikullakaan, äitini polttaa ja valittaa siis kun ei ees sauhuille ehdi hoitaessaan kun tyttö on niin vilkas.
Meillä ei ole yhtään nukuttu ja nyt Neakin pomppasi ylös kun vauva itki jo niin lujaa.
Oma olo on karmiva..nenä tukossa ja kaktus kurkussa.
Niin ja mun mies tulee 24.11. kotiin..
Kommentit (54)
unohdin toivottaa tervetulleeksi aiemmin, joten TERVETULOA!
JoHelle:
oon vähän kade sun joulufiiliksestä kyl...!! Ja ahkeruudesta! mä en ole ees miettiny lahjoja vielä..
mä pillahdin itkuun.. ette arvaa mitä nea teki (taas näitä juttuja, sori)
Se halusi silittää taas vauvaa kun vauva oli mun sylissä ja sanoi että " haluaa vauvan viekkuun"
No pistin vauvan hetkeksi nean viereen sänkyyn ja voi sitä hymyn määrää!
" moi vauva!"
" kissa vauvalle!" (ojensi pehmokisua vauvan kainaloon)
" haluu silittää vauvaa, hellästi"
" pusu antaa, pusu antaa!"
" moi vauva, moi vauva!"
voi että miten suloista!
Nea oli niin onnessaan kun sai siskonsa hetkeksi viereen ja puhua pälätti, suukotti ja silitti, ja pyysi vauvaa yöksi viereen. Tietenkin selitin että vauva on liian pieni vielä mutta voi lutusta.
Taas hävisi se uhmaileva tytön riiviö jonnekin hetkeksi ja tilalle tuli tollanen enkeli ♥ :)
Katzu ihanalta kuulostaa tosiaan sun harjottelupaikka! Jokos siellä tiedetään että olet raskaana, näkyykö siis kunnolla massua jo? ja ihan positiivista kuulla että vauvat näyttää pieniltä, musta ne näyttää aina tosi isoilta jos miettii sitä että ne pitää työntää ulos tuolta pikkusesta reijästä.. :)
Fiikuna ihana nimi sun pojalla, tuo nimi ollut meilläkin kärkipäässä ;) tosin yhellä Oolla.
Mirulii kiva että konsertti oli mieluisa! äläkä yhtään stressaa jos ei asiat pysy päässä, mulla on kyllä sama juttu vaikken raskaana olekaan! sunnuntaina ohjasin kaverin bussipysäkille (lähti meiltä kotiinsa) ihan väärään aikaan ja sanoin et bussin päätepysäkki on ihan muualla kun se olikaan.. :) muussia täälläkin päässä! mistä lie johtuu. jospa tää mun tauti onkin jotain lintuinfluenssaa ja aivot muussautuu pikkuhiljaa..
nyt pitäis painua suihkuun ja kohta on mies kotimatkalla. tein tossa ristipistolahjat mutsille ja vaarille jouluks, mummi vielä tehtävä. mietittiin viikonloppuna kaverin kanssa pitää piparileipojaiset, kivempi yhessä tehdä! ja mä tykkään leipoa mutten pienestä piperryksestä, eli kaveri kuorruttaa ja mä leivon. sounds good ;) vähän joulutunnelmaa etukäteen, glögiä jne. mut hyvät yöt jo etukäteen!
No nyt on sitten semmoset serpenttiinikiharat päässä että WOU! Mutta sopiiko että antaa näiden pikkusen tasoittua, ennen kuin laitetaan kuvaa nettijakeluun ;o) On nää niin villit näin tuoreeltaan :o) Kävin jo poistelees omia vanhoja juttujani, jotta voi taas uutta änkee esille.
Axe:
Mulla on isovarpaat täällä tanassa, että plussaa pamahtaisi *toivoo NIIN kovaa sulle vauvelia!!*
Neiti:
Voi kun söötti Nea :o) Meillä Nean ikäinen poitsukka on innokas vauvanukenhoitaja. Mutta nähtäväksi jää, paljonko oikea vauva sitten kerää herralta sympatiapisteitä, kun " ryövää" taloon tullessaan äidin huomion...
Eiks ookkin mukava tunne tuo, kun " maitotili" tulee :o) Hurjasti oot kyllä saanu maitoa luovutukseen! Jos mulla vain maitoa tulee taas samalla lailla kuin kahdesta edellisestä, niin melko varmasti lähden ainakin pariksi kuukaudeksi luovutus-rumbaan.
Remontti etenee tuskaisen hitaasti, kun päivässä on tehokasta työaikaa aika vähän. Mutta vanhat tapetit on nyt veks, sitten pitäisi alkaa pohjamaalaus. Eilen shoppailin lasten huoneeseen verhotangon, vaatekaapin oviin uudet nupit ja avohyllyihin semmoset kartonkilaatikot (sattui tämä mun lila & kukkateema yhtymään niissä kivasti...) ja meidän makuuhuoneeseen uuden kattokruunun ja yövalon.
Huomenna lähdemme veljeni perheen luo kyläilemään. Samanikäiset serkukset kohtaavat --> luvassa vauhtia ja vipinää ;o)
NEITI: Voi sitä teidän Neaa. :´) Ihana pieni isosisko. Ja ohhoh vaan sun lypsytilille! Uskomaton määrä on susta kyllä herunut ylimääräistä. Hyvähyvähyvähyvä. :)
JOHELLE: Mutta CHICA, en uskalla testaaaaaaaaaa....... ;) Osaaks espanjaa??
AXE: Kiitos. :) Kyllä sitä vaan välillä kaipais vähän jotain uutta, tuntee muuten ittesä pottusäkiks. Nimim. Joskus tuhlannut yht.3000 euron opintolainat vaatteisiin. ;) Mut nyt helpottaa, ja keskityn pitämään sulle peukkuja että plussaat nii jotta raikaa!!! :D
PIIPAA: Olipa ihana lukee teidän uimareissusta! Muakin on aina kiinnostanut se vauvan uittaminen, mutta ainakin täällä meillä on tyylin yks ryhmä, johon on kauheen pitkä jono ja vielä kamalampi hinta! Mut ehkä tilanne muuttuu siihen mennessä että mie saan jotaki uitettavaa. ;) Kiitos peukutuksista sinnekkin. :)
MATTEUSK: Toivottavasti ällötys lähtee sinne minne aurinko ei paista. Eli tänne meille pohjoseen vaikka. ;D
KATZU: Oi ETTÄ kun kuulostaa niin unelmapaikalta tuo sun harjottelu! Hih, ehkä oli hyvä että sait vielä muistutuksen siitä oikeesta koosta, ettet turhaa jäännää.. :D
MIRULII: Vai kävitte konsertissa. Mua rupes niin hymyilyttään kun kuvittelin teidän Lassin siellä kädet puuskassa lopen kyllästyneenä koko touhuun. ;D
SERPPU: Voi eikun nopeaa kuva postiin vaan!!!!!!!!!!! Ja kiva että vihdoin pääsit sinne kampaajalle, ettei enempää väärikäsityksiä tullut. ;)
Onko mulla mennyt jotain ohi, missäs MARIEELA kuuhailee??
Voi Matteusk kun meni kirjottaan ettei hampparit tai pakastepizzat maistu.. Mulla alko just tekeen mieli molempia!!! :/ Koko ajan on sellane olo et tekis mieli syödä jotain, eikä välttis edes mitään terveellistä. (eli en oo paksuna)
Niin piti kysyy että voiko hiivasta olla lämmöt koholla? Kun sehän on kuiten tulehdus. Ja mulla oli pari kymmenystä lämpö normaalia korkeempi..
Oi kohta ne mun kamut taas tulee!:D Ne on vähän sotahulluja, niil oli eilenki kurkkusalaatit päällä. No toisaalta, se on ihan muotia ;)
Marieela - Emmä nyt elämää kuitenkaan suunnittele sen äippärahan mukaan ;)
Ja idea tässä on nyt ollut se ettei ylipäätään suunnitella sitä vauvaa. Vaan sitten kun tuntuu molemmista(!) siltä että vauva saa tulla - niin sitten aletaan vauvimaan :)
En mä töihin oo nyt lähössä! Haluun sinne kouluun ja ennen sitä työharjotteluun. Because.. Peruskoulun päästötokarilla en saa muuta töitä kun jotain siivousta ym. Ja koulun kannalta (ja itseni), ois hyvä päästä kokeilemaan töitä minua kiinnostavalta alalta.
Pitäs sinne työkkäriin mennä vähän juttelee noista asioista. Kun saan Minjan joku aamu siskolle hoitoon - viimeks alkovat naukumaan siellä, et seuraavalla kerralla pitää saada lapselle hoitaja :O (eikä MInja ees riehunu siellä tmv.)
Oli kyllä kiva käydä jumppaamassa myös kummipojun kanssa :D En muistanutkaan enää millasta se on noin pikkusen kanssa. (Tyttö on käynyt samaa jumppaa 1v->) Mies ja tyttö kattelivat meitä siellä sivulla..
Ja nyt pyhästi anteeksi etten jaksa kommentoida teidän juttuja - oon ihan poikki :( Yritän saada ton tytönkin sänkyyn ennen BB:tä.. Mutta huomiseen!
Olihan se MARIEELA siellä iltapäivällä käynyt, mulle meni jotenki ihan tän päivän osalta filmi poikki, ja muistin että se oli eilen. Voi apua.. menenki tästä soittamaan valkotakkiset. *poistuu nolona*
Musta kans yli neljä kiloiset tuntuu isoilta. Kun vauva syntyy, niin poskista jo huomaa, että kokoa löytyy:) Seuraavan harjoittelun jälkeen varmaan 2.5kg tuntuu jättiläiseltä...
A *nuokkuu silmät ristissä*
tää päivä tosin meni vähän pipariks kun aamulla kävin kaverin luona kylässä, siellä söin suklaata ja nyt illalla sisko kävi kylässä ja söin muffinssin. No, huomenna on päivä uus!
Piipaa, kyllähän sitä voi olla raskaana vaik oliskin menkat!! Eiks täälläkin ollu joku jolla oli jonkinlaiset menkat, oliko katzu??! Tee ihmeessä testi, jos oikeesti tuntuu siltä etä vois olla!!! =)
Neiti, kiitos lohduttavista sanoista, kyllä mä oon miettinytkin et jos laihduttas samalla kun tuplaillaan ja vaikka varovasti raskausaikanakin, ei kai siitä hirveesti haittaa oo jos sen tosiaan tekee silleen suht järkevästi, ettei ala vetää mitään vissy-dieettiä! =D
Suihkuun pitäs raahautua täälläkin, tukka liiskassa nääs.
Voitteko uskoa, mä en oo edes selvillä mikä kp on menossa. Totaalinen kuume-romahdus, todellakin!!!
..Mariposa, kyllä mä kerta pvään ainaskin käyn. Lupasin parantaa tapani ku olitte niin huolissaan viimeeks ;D Jeps, ei hiiva kuumetta nosta mut vauvan ododtus voi nostaa... ->testaa etes terkkaris?
Neiti, ihana Nea on. Voi että ne hellyyttää sytämet mennen tullen =' )
Miitsu, siis voiko sen toksoplaaplaan saada kissasta? Mulle on aina sanottu et sen voi saada kissan ulosteesta, ei kissasta.. Mut sama kai se. Toivotaan ettei mun kissat kanna edelleen sellaista toksopoksoa kun aiemminkin on selvitty ilman ;)
Mirulii, hyvä et konsertti oli kiva. Voin kuvitella hyvin pojan tomerana kädet puuskas ;) *huvittuu mielikuvasta*
Mii, kyllä se vauvakuume takas tulee. Mulla oli ihan sama alussa, aaltoili huippuunsa ja välil katos miltei kokonaan. Taitaa kuulua asiaan.
Onnea laihikselle. Taidatte kohta Neidin kanssa skoolata menetetyistä kiloista ;)
Mullakin muussina pää, en musita mitä vielä olikaan...
Oma napaa: Mies päätti yllättää mut tänään. (Erittäin harvinaista et mun mies edes pystyy mut yllättää. Yleensä huomaan tai vaistoan etukäteen jos jotain mieles..) Tulin tyttöä viemästä jumpalle ja huomasin paperikassin lipaston päällä mutten reagoinu siihen ku aattelin et ne miehen jotain työjuttui siel (paperikassi ryppynen ja vanhan oloinen jne.). Istahdin etovana sohvalle, ajatellen et imuroida pitäs. Mies tuli viereen ja ojensi kassin. Sanoi, sitä ei saa avata yhtään eikä ronklata jos et varmasti halua sitä. Olet nyt vkon oksennellu ja kärsiny pahastaolosta niin sua pitää helliä ja palkita. Mutta musita et jos et tykkää, älä avaa..
Avasin sitte pussin ja otin pahvilaatikon pussista jossa oli uusi kännykkä ;DD Mies on halunnu kauan mulle kännyä mutten ole suostunu. Vanah on toiminu ihan suht ok, pieniä tilttejä lukuunottamatta ;) no, 15 min. katselin laatikon kannesta kuvaa ja mietin ja päätin hyväksyä sen. Nyt siis uusi känny kaikilla mausteilla =)
Mies sanoi etten voi kulkea vanhalla kännyllä puistois ja pväkodeis ku muillakin on hienot kännykät ;)
Kieltämättä tän mamman onnelisuus aallot tuota miestä kohtaan kohis ylöspäin ja kunnolla. Tuo jöröjukka ei yleensä yllättele saatikka muista lahjoilla =)))))))))
Näihin tunnelmiin toivottelen hyvät yöt :) Huomiseen!
Ai juu, jos en aamusta kerkee niin pvällä sitte. Mennään avoimeen pväkotiin valokuvaukseen -> poikaa kuvautan. Tytöstä otettiin koulukuvat joten..
Öitä..
Mariposa en puhu espanjaa, mut italiaa kyllä. alotin opiskelee molempia yhtäaikaa mut italia vei voiton, espanjasta ei jäänyt päähän yhtään mitään. :/ mut kai ne mua vähän ymmärtää jos pulputan italiaks, eiks ne oo jonkin verran samanlaisia kuitenkin.
Marieela IHANA sun miehes kun tolleen yllättelee :D varmasti piristi päivää ja muutenkin mieltä. tosi ihanasti ajateltu mieheltäsi!
Neiti ihana se Nea.. *huokailee* :)
mutta nyt nukkumaan! huomenna töihin pitkästä aikaa! (voisinkin tehdä tällästä kakspäivästä työviikkoa ihan vakituiseen ;))
Neiti: Ihan tippa silmässä luin teidän Nea-tytöstä. Suloista! Minkäs ikäinen hän on? Luin kyllä sen truplien esittäytymisen ja siinähän se on mainittu, mut en nyt muista...
Fiikuna: Vai ei teillä nukuta öisin... Anni nukkuu (on aina nukkunut) yönsä hyvin. Nyt käy nukkuu klo 21.30 ja aamulla herää 8.30-9 aikoihin. Yöllä ei herää, joskus tosin tarvii tuttia laittaa suuhun. Sairaalasta kotiuduttuamme jouduin herättelee Annia syömään öisin 3-4 tunnin välein. Ois tyttö nukkunut vaan ja tuntuikin aika kurjalle herättää toinen kesken sikeimpien unien syömään. No se oli sitä aikaa sitten. Nyt on hyvät yöunet maistuneet neidille jo pitkään. Mutta kuinkas Nooa sitten nukkuu päivällä? Ja milloin sä itse nukut?? Anni nukkuu yhdet pitkät 2-3 tunnin päikkärit puolilta päivin ja iltapäivällä ja illalla otetaan sit max tunnin unoset.
Yöunille nukahtaessaan Annilla täytyy olla harso, tutti ja vellipullo ja ehdottomasti ä-pakkauksessa tullut loruleikki-kirja. Siitä suosituin kuva on eka aukeaman aurinko. Sitä tyttö jaksaa katsella, kunnes uni voittaa... maagista.... ;)
Hyviä öitä kaikille! Huomiseen!
mii! Mun ihan aikuisten oikeesti tekis mieli testata, on näitä ihme juttuja nyt jo kestäny niin kauan. Ällöjuttuja joilla en viiti teitä rasittaa!
Äsken hain vastaavalla haulla juttuja ja löytyhän niitä. Yks kaverikin vähän aikaa sitten kerto vievänsä vauvan vaatteita työkaverilleen joka oli menny valittamaan vatsakipuja ja ohjattu suoraan synnyttämään.. No näitä juttuja on kyllä liikkunu ja mä en oo oikein jaksanu niihin kunnolla uskoa, mutta tuo tarina oli niin läheltä, että vaikee epäilläkään.
Mun ex-paatin kipparin vaimo sai tietää olevansa kuudennella kuulla, kun meni valittamaan ihme möyrintää mahassaan. Vanhempi pariskunta joka ei ees kuvitellu lasta saavansa joten eihän ne toki mahdottomia ole.
Eilen tuli postissa vieläpä paketti, tilasin 5 ovis ja 2 r-testiä seuraavaa kiertoa ajatellen. Mut kyllä tuntus vähän tyhmältä jotenkin tädin jälkeen tuhlata testiä ja ylipäätään elätellä ees mitään vaikkakin häviävän pientä mutta toivonkipinää silti... mieli kyllä tekis.. Voi tätä ihmismieltä miksi oot niin hankala!!
Marieela! Voi miestä miten ihana yllätys, varsinkin nuo perustelut! =)
Neiti! On nuo isosiskot niin herttasia! ainakin välillä..! =)
Tänään alkaa yöllä Kingin kirjottama uus sarja neloselta. Hirveesti teksi mieli jaksaa valvoo siihen asti, vaikka ajastin kyllä jo valmiiks. Lempparikirjailija nääs!
Hyvää yötä kaikille!
Nekku! Kiitos kun sanoit sanan työkkäri.. Alko pieni kello kilisemään päässä tuosta sanasta.. Äippäloma loppuu ens viikolla joten olikin hyvä, että muistan ruveta ettimään papereita kuntoon ja ylipäätään menä sinne ilmoittautumaan. Hiiskatti, oisinkohan voinu oikeesti unohtaa..
Nyt on laulut laulettu... Ihan kiva konsertti oli. Istuttiin oikein eturivissä. Poikakin innostu leikkimään. Tosin loppupuolella jo tylsisty ja istu kädet puuskassa tuolilla kysellen " millon tää oikein loppuu" . Lopuksi käytiin vielä kaverin ja sen muksun kanssa kahvilla ja mehulla.
Huomenna olis iltavuoro. Saapi siis hiukan pidempään nukkua aamulla. Ihanaa.
Tää raskaus on kyllä pehmentanyt mun aivot. Mä en millään muistais, mitä te ootte kirjotellut, vaikka just luin uusimmat jutut.
miille onnea lahdutusurakkaan! Ja kyllä se vauvakuuma sieltä taas palajaa. Varmaan jo viimeistään tän kierron loppupuolella.
Axe: Voi miten olisi ihana jos ja kun sä plussaat tästä kierrosta. Mä täällä pitelen kaikkia sormia ja varpaita ens viikon loppupolelle asti pystytyssä ;) (Tulikohan nyt luvattua liikoja, heh)
Näin pitkälle se mun muisti sitte pelas. Kaikesta huolimatta toivottelen hyviä öitä kaikille. Nyt köllähdän sohvalle.