Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Truplat Keskellä viikkoa!**

02.11.2005 |

Ihan ekaksi heti NEKKU, juu en minä koske röökiin pitkällä tikullakaan, äitini polttaa ja valittaa siis kun ei ees sauhuille ehdi hoitaessaan kun tyttö on niin vilkas.

Meillä ei ole yhtään nukuttu ja nyt Neakin pomppasi ylös kun vauva itki jo niin lujaa.

Oma olo on karmiva..nenä tukossa ja kaktus kurkussa.

Niin ja mun mies tulee 24.11. kotiin..

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nivunen ihan sairaan kipeä ja repii tonne reiteen. Alkoi ihan yhtäkkiä kun olin hetken pötkötellyt tuossa sängyllä ja siitä kun nousin ylös niin tuntui, etten pääse kävelemään. Sattuu niin pirskatisti!

emmasanna: Ihanaa äitiyslomaa!!! Ihanko nyt sitten lomailet vai teetkö vielä jotain koulujuttuja?

piipaa: Toivottavasti esikoisella meni hyvin fammun kanssa! Tuhan kertoileen kuulumiset.

Isänpäivästä: Meillä viedään miehelle aamupala sänkyyn ja lapset tietty antavat päiväkodissa tekemiään juttuja isille. Musta ne lahjat on kaikista ihanimipia:´) En vielä tiedä mitä hankkisi itse miehelle..hmm? Mutta mies on pitkään halunnut juustokakkua, joten [color=red]olisiko kenelläkään hyvää juustokakun ohjetta??[/color] Kiitollisena ottaisin vastaan!!!

Kohta täytyy rientää poikia hakemaan päikystä

Vierailija
22/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ulkona ees vähän aurinkoa näkyvissä. heti parempi mieli :) kotona olen vielä tän päivän, tauti ei näytä menevän mihinkään suuntaan ja kotona makaaminen tympii joten aion huomenna töihin. mikähän hyppykuppa mullakin oikeen on.

[color=red][b]Emmasanna[/color][/b]hirmusti onnea ekasta äippäripäivästä ja innolla odotan tammisaariuutisia!!!! mäkin käväsin viime viikolla siellä sanomatalon lastenvaateliikkeessä mut en kauaa viitsiny itseäni siellä kiduttaa, niin ihania vaatteita eikä mitään viitsi ostaa vielä...

[color=green][b]Mii[/color][/b]Kyllähän se kuume aaltoilee, se on varmaan ihan normaalia.. mäkin olin pari päivää sitten ihan varma että musta ei kyllä tule hyvää äitiä ja sen myötä vauvahaaveet oli ihan nollissa. sit juteltiin vähän miehen kanssa ja taas intoilen, hobbyhallin kuvastosta olisin halunnu tilata jo pinnasänkyyn ne laitasuojat ja lakanat, vauvalle talvihaalarin ja vaikka mitä muuta ;) ihan hyvähän se on ottaa iisisti niin plussa tulee kun on tullakseen. ja onnea molemmille lakkoilijoille, se on sitten hankalaa puuhaa! tsempit!

[color=red][b]Mariposa[/color][/b]chica nyt testiä kehiin ;))) si si!

[color=green][b]Axe[/color][/b]ihan kade oon vieläkin sun urheiluinnostasi. tosi hienoa että tuloksia näkyy, se vasta motivoikin! ja herkkulakkosi myös pitänyt hienosti. se yks karkki/herkkupäivä oliskin aika ideaali.. mutta tässä huushollissa kannetaan vuoron perään herkkuja kotiin :) ei onnistu olla ilman.

[color=red][b]Soffu[/color][/b]voi ihana fiilis varmaan ostella ekaa mammapaitaa :) varsinkin kun tietää et sille on pian käyttöä. mähän olin ihan jipoissa siitä omastani vaikka sille tarvetta vasta joskus piiiitkän ajan päästä! mistä ostit sen? oon ihaillu h&m:ssa joskus niitä mammapuseroita, kivan näköisiä ovat. ja onnittelut ekan neuvolan varaamisesta! vai että jo pitäis tietää missä synnyttää.. hui! aika ajoissa!

[color=green][b]Hannele[/color][/b]Olipas kiva kun kävit pyörähtämässä! Matkasuunnitelmissa siis sielläkin, luulis että se sun miehus sit innostuisi jossei tarvii itse laittaa tikkuakaan ristiin vaan matka on valmiiks hoidossa. me ollaan mietitty kans kaupunkilomaa huhtikuulle, barcelona ja lissabon on tällä hetkellä ne kaks vaihtaria mut voi vielä vaihtuakin. musta on vaan hirmuhintasia verrattuna tähän brasilianmatkaan! siis nyt kaks viikkoo buffetaamiaisella n. 1000¿ per naama ja huhtikuussa (just pääsiäisen tienoilla) torstai-sunnuntai (eli kaks kokonaista päivää perillä) maksaa noin 600¿/naama! mut toivottavasti löydätte kivan kohteen :D

[color=red][b]Masuli[/color][/b]voimia toivottelen minäkin ja älkää hätiköikö päätöksessä joka on kuitenkin aika lopullinen. ei sitä tiedä miten ne mielet muuttuu.

[color=green][b]Sanjuska[/color][/b]Tervetuloa munkin puolesta ;)

nyt soffalle kirjan pariin, kaunista päivää kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki: nyt vaan lomailen! Jos pystyn:)

Kiitoksia vaan äippäloman toivotuksista. On se ihmeellinen juttu, että ihminen pääsee tähänkin pisteeseen elämässään.

Miitsu: on noi niin normaaleja tuntemuksia, että onkohan nyt oikea aika vauvalle jne. Mulla on viime viikkoina ollut tosi epävarma fiilis, että hui - nyt se vauva oikeasti tulee! Ja ei vielä tajua muutosta, ei todellakaan! Mutta sitten kun syntyy ja tullaan kotiin niin ehkä sitten tajuaa jo jotain!

Mariposa: sua nyt koetellaan... kyllä se plussa tulee ja Axelle myös:)

Nyt menen jatkamaan leipomisia. Lupasin tehdä eväät Tammisaaren reissulle, siihen kuitenkinn menee monta tuntia! Luulen, että tulen huomenna vasta kertomaan kuulumiset sieltä, että malttakaahan odotella!

Vauvalla kova meno päällä:)

Vierailija
24/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä olen sun kanssa, että ihan hassua kun kysytään missä aiot synnyttää, kun testi on tehty pari viikkoa sitten! Ei se synnytys todellakaan ole mielessä. Mutta onneksi paikkaa voi vaihtaa ja ei tarvitse ilmoittautua mihinkään kuin esim. vaan haikaraan jos haluaa.

Mistä löysit äippäpaidan?

Vierailija
25/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.10. menneessä olen luovuttanu yli 8,8litraa! tilille rapsahti siitä hyvästä 142 euroa! Kyllä sillä kelpaa kauppaan mennä! :D

Vierailija
26/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis yks suussasulava :D

Eli pohja: 200gr murskattuja digestive-keksejä

75 gr huoneenlämpöistä voita

Täyte: 1prk maustamatonta/maustettua Hovi-tuorejuustoa

tai 1prk kermaviiliä (jolloin ei kyl ole juustokakku,mut

hyvää kummiskin)

1prk maitorahkaa

4dl kuohukermaa

1,5 dl sokeria

sitruunan raastettu kuori ja mehu

3 liivatelehteä

koristeluun oon käyttänyt daim-suklaarakeita kun mies himoitsee niitä :D

Keksit murskaksi ja voin sekaan,sitten vuoan pohjalle tasaisesti. Kerma vatkataan ja lisätään juusto/kermaviili, rahka,sokeri ja sitruunan kuori. sekoitetaan tasaiseksi. Liotetut liivatelehdet sekoitetaan kuumaan sitruunamehuun ja sekoitetaan ne sitten juustoseokseen. Ja sitten muutamaksi tunniksi kylmään ja koristelu sit. Ja voi että on hyvää ;D

Vierailija
27/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa pyöritty..

Lupasin viedä kummipoikaa jumppaan illalla. Noilla kun on niin kivasti perätysten jumpat (tytöllä 17.30-18.00 ja pojalla (1½v) 18.15-18.45). Mieskin lähtee mukaan :)

Naama taas vähän inhottavassa kunnossa :( Ihottumaa siis jonkin verran.. Se aina pistää mieltäkin matalaks. Mutta tänään oon mättäny kortisonia moneen otteeseen - että on kumma jos vielä huomenna on.

Neiti - Hurjasti kyllä oot maitoa luovuttanu :D Aattele miten monen pikkusen vaavin elämää oot auttanu eteenpäin!

Mäkään en ymmärrä polttamista - en yhtään!! Vaikka sitä tietääkin mille myrkylle sitä itsensä altistaa - ei osaa kuitenkaan lopettaa.. Tyhmää ja mun mielestä ehkä pientä heikkouttakin ihmiseltä kun näin pitää itseään tuhota! Mä kuitenkin yritän ittelleni puolustella polttamista - et en kuitenkaan polta mitenkään paljon. Yks aski riittää n. kuukauden. (ja tyhmää tää puolustelukin) ;D Ohhohh..

Joo, mut alampas miettimään jo ruokatouhuja..

Vierailija
28/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hönttä: Kiitos ohjeesta:) Täytyypä kokeilla hurmata mies tuolla;-)

Neiti: Upeaa toi sun luovutus! Tosiaan moni pieni on saanut tärkeät elämäneliksiirit sulta ja sunkin lompakossa tuntuu tuntuu mukavasti. Hieno homma:)

Pojat haettu kotiin ja heti on piru irti! En jaksa ymmärtää miksi ne alkaa tappelemaan heti kun pääsevät kotiin...plääh! Näin käy joka päivä!!! Tuntuu tosiaan vähän kurjalta viedä poikia päikkyyn kun on itse kotona, mutta yritän nyt tosissaan levätä, ettei tarvitse mennä sairaalaan makaamaan...

Vierailija
29/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna, nyt se tosiaan on sulla jo ä.loma! Mielettömän nopee on aika menny, huh. Ihan tulee vanhuus nopeampaa ku haluaakaan ;D

Mukavaa Tammisaari reissua ja kuulumisia sitte viimeistään huomenna :)

Vai olin mietteissä viime yönä. Ei se haittaa vaik välil tuliskin vanha nikki, vaihdoin sen synttäreiden kunniaks, en niinkään salatakseni itteäni. Vaik nyt on alkanu tuntuu et niin pitäs tehä :/

Soffu, tosiaan hassua et kysyvät ensinmäisenä sitä synnytyssairaalaa. mä meen kuitenkin taas Jorviin [b] jos ei [/b] matkalla tuu mitään poikkeavaa vastaan -> vauval olis jotakin akuuttia tmvs. SItte menisin NKL:ään mahd. lähelle lastenklinikkaa ;)

Voi Mariposa, kunpa sielt tulis plussa. Oi kunpa sieltä tulisi. *toivoo niin tiukkaa et savuu korvista* :)

Axelle peukutan niin et mul on jo vasemman käden peukun jänne tulehtunut. vAnha vaiva mut nyt iskee takas. Kortisoni-piikillä sitä on hoidettu. en tiä miten raskausaikaan tekisivät. Mutta ennen lekuriin mee kunnes peukutus helpottaa ;D

Neiti, mieletön määrä maitoaolet saanut lypsätyksi. Vau!!! Ja ihan kiva käsirahakin siitä tilille kertyy ;) Koitahan jaksella ja tuu tänne jos lomaa tarttet :)

Talvikki, mulkin on yks valkosuklaa-juustokakun ohje. Tein tytön synttäreille sen. Tässä tulee:

Kakkupohja:

200g kauramurokeksejä

80g. voita/margariinia

Täyte:

300g maustamatonta tuorejuustoa

3 kananmunaa

2dl. sokeria

250g valkoista suklaata

2tl vaniljasokeria

6 liivatelehteä

3dl kuohukermaa

Murskaa keksit ja sekoita rasva joukkoon. Painele vuoan pohjalle tiiviiksi. Laita liivatelehdet likoamaan runsaaseen kylmäänveteen.

Erota kananmunista valkuaiset ja keltuaiset. Sulata valkosuklaa vesihauteessa.

Sekoita tuorejuusto, sokeri, keltuaiset tasaiseksi ja lisää valkosuklaa.

VAtkaa kerma vaahdoksi. Vatkaa valkuaiset vaahdoksi.

Purista liivatelehdistä ylim. vesi pois ja sekoita ne tilkaan (n.½dl) kiehuvaan veteen. Vatkaa liivateseos juusto-suklaa seokseen.

Lisää kermavaahto ja lopuksi valkuaisvaahto.

Kaada seos keksimurupohjan päälle ja anna jähmettyä jääkaapissa n. 5 tuntia tai yön yli.

Kastikkeeksi:

Pakastemansikoita hieman jäsisinä, ½-1dl sokeri ja puristettu sitruunamehu (½ sitruunanmehu riittää).

Survo mansikat soseeksi, lisää sokeri ja sitruunamehu. Mansikkamelba on valmis ja eikun kakun päälle ja herkuttelemaan. Hmmmm, hyvää:)

JoHelle, ei ole pitkästi enään tiedän matkalle. Haluu mukaan. *kateellinen* ;)

Nekku, mä luulen tai siis kuulostaa järkevämmältä et hankitte tosiaan ensin asunnot ym asiat järjestykseen, ja sitte vasta vauvan tekoon. Eiks sun kannattas mennä töisihin ainakin yli ½ vuodeks niin saisit reilun äitiyspvärahankin sitte. Ei tarttis ihan napeilla ketkuttaa? Siis ennen ku vauva syntyis.. Asia ei mulle kuulu, mutta musta näin olis varmempaa tulevaisuutta ajatellen. En siis kirjoita arvostellakseni..

Mulla äklötys tänään pysynyt jatkuvalla syönnillä pois. Mutta nyt alkaa olee olo et yhtään muruu ei enää mahaan tai sitte älköän kaikki ylös :(

Ei ole hyvä mitenkään päin :/

Mutta nyt meen laittaa pyykit kuivuu ja sitte pistän imurin laulamaan. Tyttökin vietävä jumppaan klo 17 -> joten siinäpä ohjelmaa tälle illalle ;)

Vierailija
30/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihan pikaisesti ilmottaudun. Kotiin tultu töistä/tarhasta ja kohta syömään. Kuudeksi mennään Kouvolaan katsomaan Satu Sopasta ja Tutti-orkesteria. Mä oon ihan puhki jo nyt. Miten sitä tulee aina sovittua tota menoa niin hirveesti.

emmasannalle iki-ihanaa äippälomaa. Sullahan on synnytys jo ihan kohta.

Mariposalle täälläkin pidellään vielä peukkuja plussan suhteen.

Soffu: Onnittelut ekasta neuvola-ajasta!

Isänpäivästä: Mulla on isänpäivänä aamuvuoro, tietenkin :( Ehkä sitten annetaan lahjat vasta kun tuun töistä. Ja jos vaikka kävis jossain syömässä iltasella. *manaa vuorotyön alimpaan hel" #/*iin*

Ei mutta pakko mennä taas. Tuun illalla vielä jos jaksan.

mirulii 5+4

Vierailija
31/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hyvät naurut kun läksin töihin, meidän kissaa käy ulkoiluttamassa naapurin 10-v tyttö ja oli just tulossa koulusta kun läksin. Ihan kauhuissaan oli että miten kissat pärjää kun en ole kotona: tuleeko isukki...öö eikun mies milloin kotiin?? No eka kertaa kun tuli hakee kissaa ja mies avasi oven oli kysymys: oiskos sitä emäntää kotona??? Meillä siis nyt emäntä ja isukki!! ;)

Neiti: hurjan määrän maitoa oot luovuttanut!! Saat olla itsestäsi ylpeä kyllä!!! :)

nyt meni niin pitkä pätkä etten kerenny kirjottamaan kun asiakkaita liikkuu et palaan myöhemmin!!

Masua nipistellee kivasti :) kiva että ees vähän oireilee!!

Vierailija
32/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oon ihan varma että negaa sekin sitten näyttää, ja sitä en tahdo nähdä. Sen sijaan kävin Kemissä uuden kauppakeskuksen avajaisissa ja tulin suhteellisen huonolle tuullelle kun siellä pyöri kaiken maailman Suvi Miinalat ja muut mallit. Miksi sitä pitää ihmisen olla niin lyhyt ja paksu ja tylsän näköinen? Osittain tämä non-hauska fiilis johtuu tietty siitä etten oo ostanu aikoihin ainoatakaan vaatekappaletta ja tuntuu et kuljen ihan säkeissä. Eli nyt kyrsii ja kovaa.

Taidan mennä rauhottuun vähän..... (nää mieliala swingit alkaa jo muistuttaan menkka-oireita, ehkä ne sielt tulee..)

Vierailija
33/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksista sais rasvaa leivälle ja alavatsaa vihloo. Mullahan on ollut pitkään noita alavatsakipuja, mutta nää vihlomiset on erilaisia. Su-ma (4-5vrk oviksesta) oli erilaista vihlontaa (kiinnittymiskipua? *toivoo) ja on nyt jatkunut toisen tyyppisenä. Ja nää on ollut tänä päivänä, valkkaria ja nälkää on ollut alkuviikosta. Jos vauvan alkua ei kuitenkaan ole, niin tipun TODELLA korkealta *murehtii jo valmiiksi*

[b]testauksesta:[/b] Toi [b]Höntän[/b] ehdottoma isäinpäivä (kp32/27?) on käynyt mullakin mielessä... Mun vanhemmat tulee silloin la ehkä käymään ja sitä ennen en haluaisi testata --> vaikea salata. Joten joskus ens viikon loppupuolella... Ja voihan olla, ettei tuota testipäviää edes tarvitse miettiä :(

Olen aina kritisoinut aikaisia piinailijoita, mutta tässä sitä ollaan... ;) Siellä on varmaan kaksoset... Voikohan oireita edes tulla näin aikaisin?! Kaikki on varmaan mielikuvituksen tuotetta :/

Mitkäs [b]fiikunan[/b] kp:t on? *peukuttaa* :)

Noi tunteet on [b]Mii[/b] ihan normaaleja. Ei vielä tarvitse hakea apua;) Mekin meinattiin alkaa käyttämään kortsua ekan tjottailu-kierron jälkeen, mutta mitä vielä...

[b]emmasanna:[/b] Ihanaa äitiyslomaa!!:) Mäkin odottelen mielenkiinnolla Tammisaari-tuntemuksia:)

[b]Mariposa:[/b] Niin ja sulla on hiivakin?! Nyt testin tekoon ja äkkiä!!! Juu, äläkä yhtään mieti mitään miinaloita! Sun kuvat nähtyään sua ei voi kehua kuin kauniiksi:)

Millois [b]soffu[/b] sun eka neuvola-aika on? Kivaa!:) Mä olen jo päättänyt (kuullun perusteella), että synnyttämään menen Jorviin. JOS tulis geminit tms., niin sit harkitsisin Naikkaria.

Niin, ja älä niistä kissoista murehdi!

[b]Johelle:[/b] Oletkos ilmoittautunut jo Elolintusiin? Eikö sulla olis eka mahdollinen la siellä tienoin?

A kp21 *tukan pesuun, meneeköhön viemäri tukkoon tästä rasvamäärästä..?*

Vierailija
34/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, päivä meni kokonaisuudessaan ihan hyvin!

Fammu tietty otti nokkiinsa, kun aamulla vielä muistutin niistä lääkkeistä eikä niitä sitten oltu mihinkään siirretty. Hän ei ollu kuulemma päästäny neitiä koko makuualkoviin missä ne on. No ehkä hän ei sitten käyny vessassa tms, mutta pääasia, että mun pikkuneiti on kunnossa eikä löytäny sieltä mitään vaarallista tai ainakaan niin, että mä sen tietäsin! Eikä hirveesti ollu kaivannukkaan. No puol tuntia meidän lähdön jälkeen hän otti jakkaran ja meni ulko-oven viereen istumaan ja oottamaan äitiä. onneks sitä ei kestäny kauaa.

Pikkuriiviö oli onnensa kukkuloilla, kun päästiin pitkästä aikaa uimaan! Alko jalat vispaamaan ihan hulluna heti, kun näki altaan! Ja hienosti meni yksin sukelluskin, ei ollu refleksi kadonnu kolmessa viikossa vaikka sitä pelkäsin! Ens viikolla sinne tuleekin kuvaaja, saadaan sukelluskuvia veden alla! Sieltä ei voi olla poissa!

Mii! Mä päätän varmaan kolme kertaa päivässä, että eiköhän nää kaks riittäs ja ainakin kymmenen kertaa oon toista mieltä. Tällä hetkellä mä oon kaks kertaa päivässä sitä mieltä (vieläkin.. hei haloo mun päätä..), että oonkin raskaana ylitsevuotavasta tädistä huolimatta... Siis nää ihme alavatsakivut vaan jatkuu ja jatkuu, koko ajan hiukan etoo juoksen vessassa koko ajan jne. Tupakki kyllä taas maistuu ja se onkin ainoo järkisyy miks uskon, että en oo..

Sepustuksen pointtikin tais kadota vaihteeks..

Mariposa! Tuo on niin ymmärrettävää, että et halua negaa testata, mutta edelleen pakko toistaa vanhaa virttä, että niin kauan kuin täti puuttuu niin saattaa tulokset muuttuu.. Ja mä peukutan sille!

Pirskatti, kivaa kirjottaa tässä kun joku samaan aikaan pureskelee mua varpaasta.. Tulis nyt jo noi ylähamput!

Isänpäivästä! Me viedään ens kerralla kortti ja pari arpaa sille laivaan odottamaan sunnuntaita ja vietetään sitten paremmin, kun ukko kotiutuu.

Talvikki! Kamalinta koko odotusajassa oli minusta nuo liitoskivut.. toivottavasti pääset helpolla niiden kanssa!

Axelle hirmusti peukutuksia! Hienolta kuulostaa!

Nyt kuuluu kutsu joten heipat!

Vierailija
35/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pihaus täältäkin: hengissä ollaan! Tekisi mieli lisätä, että hädin tuskin... Ei vaan, jotenkin vain ajattelin, että tää väsymys alkaa jo pikku hiljaa helpottaa, mutta ei näköjään vielä. Ja ällötys on ollut maanantaista lähtien aivan kamalaa, mitään ei tee mieli syödä:((( Aikaisemmin sentään meni kaikenlaiset roskaruoat hampurilaisista pakastepizzoihin, mut nyt tökkää kaikki. Valivalivali!

EMMASANNALLE hauskaa 1. äippälomapäivää! Lepäile oikein kunnolla nyt ja käytä aikaa itseesi. Musta ainakin oli aivan ihanaa jäädä äippälomalle, kun sai tehdä kaiken omien voimien mukaan ja kaikessa rauhassa. No, seuraava kerta ei varmaan ole yhtä auvoinen, kun on jo toi tytteli jaloissa pyörimässä.

TALVIKKI, ihan oikein teet, kun viet pojat päikkyyn. Saat tosiaan itse levätä. Onko vielä suppaillut vai onko ollut rauhallisempaa sillä rintamalla?

Isänpäivästä... viime vuonna tein miehelle sellaisen valokuva-albumin, missä oli kuvia sen touhuista tytön kanssa. Ja kirjoitin sit ikään kuin tytön suulla, että tässä me tehdään isin kanssa sitä ja tätä yms. Onnistu ihan kivasti ja mieskin kyllä tykkäs tosi paljon, liikuttui ihan kyyneliin asti:´)... Tänä vuonna ei ole vielä mitään ideaa... Mitähän sitä keksis?

Plussasäteitä kaikille niitä halajaville. AXEKO plussaa ja MARIPOSA??

NEIDILLE jaksuja!!!

matteusk 11+5

Vierailija
36/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe en ole ilmottautunut elolintusiin, jotenkin en oo vielä sisäistänyt että tuplailu alkaa.. lisäks en usko että heti ekasta tärppäis joten oon ihan tyytyväinen truplailuun :) ehkä tässä vielä innostuu kun täti on käynyt ja päästään tositoimiin.. ;) ja sä todellakin oot raskaana, noilla oireilla tulee varmaan ainakin viitoset!!! *ihastuksissaan* isänpäivälahjaksi miehelle plussatesti, oliskin aika ihanaa. mä haaveilen että meillä olis mutsille sen synttärinä jotain paljastettavaa helmikuun lopulla..

Neiti sulla maito virtaa :) tosi hienoa että siitä olet saanut noin hyvin vielä rahaakin ja maito menee sitä tarvitseville hyvään käyttöön.

mä oon täällä ristipistoillu joululahjoja ja miehen porukoiden lahjat jo paketoinkin :D ihan joulufiilis jotenkin! ihanaaaaaa! ja miehelle tilailin netistä yhen lahjan.. mut en voi kertoo täällä kun en tiiä jos se käy kurkkimassa *soo soo!*

emmasanna tosi kiva että sadaan sun kautta kuulla tammisaaresta :)

Nekku kiva että ootte saanut asiat juteltua selviks ja että molemmilla hyvä mieli :D

Vierailija
37/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pikaisesti kirjoittelen, ennenkuin mies tulee kotiin.

AXELARAlle minäkin pidän peukkuja ja toivon plussaa, samoin MARIPOSAlle!!!

FIIKUNA: vielä jatkan sen verran, et mä istuin Sanden vieressä ja Qube oli mua vastapäätä, eli aikas lähekkäin ollaan oltu. ;) Mulla on jonkinlainen hämärä mielikuva susta... Asiasta toiseen: kuinkas monta hammasta teidän poitsulla (Nooako oli nimi?) on? Meidän Annilla ei vielä näy ensimmäistäkään. Kääntyilläänkös teillä sekä selälleen että mahalleen? Anni kääntyy vatsalta selälleen hetkessä, mut toisinpäin ei vielä, yritystä kyllä on...

HÖNTTÄ ja MARIEELA olivat laittaneet ihanat juustokakun ohjeet, NAM! Tuli ihan sellanen makeannälkä, kun luki ohjeet läpi... :)

MIIlle tsemppiä laihdutukseen!! Mulla olis kans pudotettavaa liki 10 kiloa. *miks kukaan ei sanonut, et kun vauva syntyy, kilot jää?* höh!

Nyt täytyy lopetella, mies tuli kotiin... RUUSUPUSKAN kera... ihanaa!

T. Sanjuska

P.S. Piti vielä sanomani, että toivotan onnellista odotusta kaikille, jotka kasvattavat nyt masuaan! (en valitettavasti muista kaikkien nikkejä)

Vierailija
38/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*silmät ristissä*.

Siitä [b]toksoplasmasta[/b] (marieelan toksoplaaplaa oli hyvä en mäkään mokomaa osaa kirjoittaa:D ) Oon kuullut et sen vois saada kissoista JA marsuista, tietääkö joku pitääkö paikkansa? Iski ihan hirvee paniikki, ei oo aikasemmin tullu mieleenkään pelätä enneku nyt kun täällä siitä kirjoteltiin.

[b]Talvikki[/b]: Samanlaisilta kuulostaa sun kivut kun mullakin, oisko ne sitte liitoskipuja. Ihan järkky repiminen nivusissa:( Ei mikään ihanin tunne.

[b]Emmasannalle[/b] oikein paljon onnea äippälomasta:) Muistahan nyt nauttia viimeisistä ajoista ilman nyyttiä oikein kunnolla:)

[b]Miitsu[/b]: Se on just ihana puoli (tai 1 niistä) raskaudessa et tukka on hyvässä kunossa:) Mullakin on käynyt noin päin et hiuksia saa pestä tosi paljon hárvemmin kuin ennen raskautta - hassua sinänsä kun monella käy päinvastoin:) Ennen piti pestä joka 2. pvä niin nyt riittää mainiosti 2xvkossa, tosi hyvin pysyy rasvottuminen kurissa:)

Oon edelleen ihan myyty tuohon harjoittelupaikkaan:) Jännintä oli se, kun nyt on saanut vastasyntyneitä hoidella, et en ois ikinä uskonut et ne on NIIIN PIENIÄ:D Siis jopa ne " isot" yli nelikiloset on ihan mielettömän pikkuisia, mä olin varautunut maaliskuussa ponnistamaan 2 kertaa sen kokoista :D Mietittiin miehen kanssa millon ollaan viimeks nähty ihan vastasyntynyt, mä oon viimeksi nähnyt oman veljeni eli 15v sitten ja mies ei ole nähnyt koskaan vastasyntynyttä:) Ei siis ihme et VÄHÄN oli mittasuhteet hakusessa ;D

Nyt meen äkkiä kauppaan ennen salkkareita ja sitte varmaan pitää mennä nukkumaan, heräsin äsken päikkäreiltä ja vieläkin nukuttaa julmetusti:/

" Öitä" ;)

Katzu 22+3

Vierailija
39/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

axe: mulla varmaan jotain kp400...eli ei oo mennkoja ollu sitten synnytyksen jälkeen, viimeks varmaan joskus viime vuoden elo-syyskuussa?! eli eipä oo kovin tod.näk. että raskaana ollaan...vaan kun siltä välillä tuntuu(lue:haluasin että tuntuu)...no odotellaan..

sanjuska: juu Nooa on tämä meidän poika... kaksi hammasta on poika ehtinyt tehdä,alhaalla keskellä somasti vierekkäin pienet nököt! ikenissä kyllä pullottaa jo monta muutakin kohtaa, mutta saa nähä koska enemmänkin hampeja alkaa puhjeta..

meillä taas ei masulta selälle osata vielä kääntyä, vaan selältä masulle.

miten teidän Anni nukkuu? meillä kun ei öisin nukuta kovin hyvin, heräillään noin tunnin välein,joskus useammin ja joskus (harvoin) vähän pidempiä aikoja,siis korkeintaan kaksi tuntia..

saunomaan..ihanaa!!

fii

Vierailija
40/54 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toksoplaaplaa... voi tarttua kissoista, sitten luin etä myöskin raa' asta lihasta, huonosti kypsennetyistä kasviksista yms... et ei se vissii ihan niin helposti tartu kuitenkaan: ainakin kovasti oon saanu rohkaisevia kommentteja että kun hygieniasta huolehtii kunnolla niin vaara on pieni. koittaa ainakin tällä tiedolla rauhotella omaa paniikkiaan... :)

Ihanaa että tykkäät niin kovasti harjoittelupaikasta!! Aika siellä meneeki varmaan tosi nopeesti!! Ja tosisaan ei sitä oikein tajuukkaan kuinka pikkasia ne vastasyntyneet on!!

Nekku: tosi hyvä kun ootte päässy asiasta selvyyteen miehen kanssa!

Matteuksille jaksuja väsyn kourissa!!

Mä varmaan ennen kesäkuuta tylsistyn täällä työpaikassani.. mä en malttais oottaa et ois jo ens viikko, haluun vapaapäiviä!!! Vielä siis aamu ja 3 yötä ennen vapaita... Mut nyt meen valtaamasta palstatilaa turhanpäiväisellä jutulla... Huomiseen jos en jaksa enää illemmalla pinoutua!!