Jaksatko juosta 10 km? Pidätkö itseäsi hyväkuntoisena?
Tuli tuosta naisten kympistä mieleen... Eli jos jaksat kympin juosta /hölkätä niin mihin aikaan?
Kommentit (120)
sauvakävelen 4-5 krt/vkossa just ton 10 km ja tunnen itseni hyväkuntoiseksi.
aikaa meni 1h27min. Tähän asti hölkötelly noin kuutta kilsaa :)
arvioin että menis aikaa reilusti yli tunti. Pidin itseäni hyväkuntoisena kun juoksin kympin tunnissa.
Aikaa meni noin 1h 9min. Kunnossani on parantamisen varaa.. Kymppi pitäisi mennä max. tunnissa.
noin tuntiin.
olen rupukunnossa ja läski
aikaa kuluisi varmaan 1 h 20-30 min.
mutta tavoitteena on että jaksaisin vielä joskus sen kympin. Ja silloin pitäisin kyllä jo itseäni hyväkuntoisena. Haaveenani on ollut juuri joku naisten kymppi, mutta jos siellä on niin ruuhkaista ettei juoksusta tule kuitenkaan mitään, niin ehkä joku muu pienempi tapahtuma sitten...
vain ei suju. Nuorena olin SM-tason juoksija. Tällä hetkellä juoksen max 3km kerralla.
mutta ei ole hajuakaan, kuinka pitkästi juoksen. Tuskin kymmentä kilometriä. En ole juurikaan juossut nyt kesällä, en edes joka viikko. Olen kohtalaisessa kunnossa, mutta en edes haaveile maratonista, ei kiinnosta. Mulle riittää että jaksan juosta tuon tunnin ajan.
Kuntotesteihin ei kannata liikaa tuijottaa. Jos juokset, muttet pyöräile tai kävele juurikaan, kävelytesti tai pyöräergometritesti eivät anna totuudenmukaista kuvaa kuntotasostasi. Paino vaikuttaa myös, eli kun hapenottokyky ilmaistaan painoon suhteutettuna, saisit esimerkiksi viiden kilon painonpudotuksella täysin samoilla testituloksilla paremman hapenottokykyarvion. :)
Juoksuaikojesi perusteella olet kyllä siellä hyväkuntoisten seurassa, eli jatkat vaan samaan malliin :)
mut siinä menis ehkä viikko taukoineen, yöpymisineen ja ruokailuineen.
Kerrallaan juoksisin ehkä 200m, ja jos kävellä ei saa niin taukoja tulis aika monta. :D Täytynee juosta sitten ihan jossain keskustassa torin ympäri, että on hotelli yöpymistä varten joka kulmalla. :D
mikään muu urheilulaji ei ole niin ihana. Ja lenkille pääsee missä ja milloin vain.
mä kävelen reippaasti 10km tuntiin. Juoksisin sen varmaan puoleen tuntiin.
Ehkä meillä ei kaikki päivät kulukaan palstalla :D
Tällä viikolla kasassa 90km juoksua, olen tyytyväinen itseeni:))
yliliikkuvat nivelet, enkä pysty enää juoksemaan, ennen juoksin lähes jatkuvasti. "Kiva" kuulla että muillakin samoja ongelmia.
Kun menee maratonit ja puolimaratonit, niin 10km on itse asiassa kevytte treenaamista. Normaalisti juoksen 10km noin 40 minuuttiin. Tosin näin talvikaudella lähinnä matolla. Kyllä, kuvittelen olevani hyvässä kunnossa. En "ihan hyvässä", vaan hyvässä.
En voi juosta yhtään askelta, kun on niin yliliikkuvat nivelet.
Lukiolaisena juoksin 10 km lenkkejä ja aikaa kului puolitoista tuntia.