Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja Kerava-Järvenpää-Tuusula -alueelta? Epätoivo iskee!

Vierailija
28.07.2011 |

Olen jo muutaman vuoden yrittänyt etsiä mukavaa kampaajaa otsikossa näkyvältä alueelta, mutta turhaan. Osaisitteko suositella hyvää ja mukavaa kampaajaa Keski-Uudeltamaalta (myös Vantaa ja Helsinki käy)?

Pidän pienistä, yhden tai kahden työntekijän paikoista (tämä ei ole tietenkään pakollinen kriteeri) ja toivomuslistalla olisi osaava, idearikas kampaaja, joka kuuntelee asiakasta, mutta uskaltaa myös ehdottaa uudistuksia. Hinnalla ei ole väliä. Jos löydän hyvän kampaajan, hän saa minusta uskollinen asiakkaan!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kuussa testaamaan.

Vierailija
22/37 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo Sagaan Haarajoella. Kova täti puhumaan on sielläkin. Yhden naisen yritys, joita minäkin mielelläni tuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen.

Vierailija
24/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka on kuin harakanpesä ja jotan tarttis tehdä. pitää tarkastaa ketjussa jo vinkatut paikat, mutta lisää saa kertoa!

Vierailija
25/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teija Kalander kerava, en ihan tiedä missä mykyään on mutta tosi hyvä.

Vierailija
26/37 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihikalliossa Tuusulassa sellanen kun Happy hair. Tosi mukava ja viihtyisä paikka. Vihdoin tuntu et joku oikeesti ymmärtää mitä niille sanoo, vaikka mielestäni ihan selkeesti selitän mitä haluun. Sopivan pieni, samassa paikassa kosmetologi. Suosittelen (molempia) !

Vierailija
27/37 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan keskustassa sijaitseva Parturi-kampaamo Vision :)

Vierailija
28/37 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red Point- Tuusula, Hyrylä/ Jenna. Varmaan muutkin kampaajat ovat siellä hyviä tekijöitä, mutta tilasin kerran summan mutikassa ajan, kun tarvin uutta kampaajaa ja sen jälkeen en ole muualla käynytkään. Kerrankin saa istua varmoissa käsissä ja Jenna antaa hyviä ideoita. Kaiken lisäksi ystävällinen palvelu ja joka kerta olen ollut lopputulokseen tyytyväinen! Samoin tyttärelle on tehnyt kivoja raitoja ja leikkauksia. Itse olen värjäyttänyt, laitettu raitoja sekä leikkauttanut hiuksia (sekä ripset/kulmat olen laitattanut myös useamman kerran) Suosittelen.

Vierailija
29/37 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia Wikholm HiusStudio 13:ssa leikkaa todella hyvin ja huolella. Myös värjäykset olleet aina moitteettomia. Asiakaspalvelu ystävällistä ja miellyttävää. Lähden aina kampaamosta hyvällä tuulella ja tyytyväisenä.

Pian työssä maksaa laadusta. Vaikka hinta kirpaisee (vaikka kävisi missä tahansa kampaamossa), nimenomaan hyvästä leikkaustaidosta kannattaa mielestäni maksaa. Pia käyttää siihen aikaa ja lopputulos on hyvä. Suosittelen!

(Ja tämä ei ole maksettu mainos; olen oikeasti todella vaativa ja kriittinen asiakas...)

Vierailija
30/37 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
31/37 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keravan keskustassa sijaitseva Parturi-kampaamo Vision :)

Mulla huonoja kokemuksia tuolta. Ikinä ei ole otsista leikattu yhtä huonosti ja värikin oli muuta kuin piti. Jouduin itse siistimään otsatukan kotona loppuun.

Itsellä myös luotettava kampaaja haussa, mielellään Keravalta. Pitäisi tehdä siistiä leikkausjälkeä, ystävällisyys ja tupakoimattomuus ehdottomasti plussaa.

Vierailija
32/37 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redpoint Tuusulan Hyrylässä. Henna, toinen omstajista on aivan omaa luokkaansa.

Vierailija
33/37 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/37 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkessä Hiusateljee Koljonen; Tiina tai Mira Taberman: Mira tai Sari

Vierailija
35/37 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy hair riihikallio! Ihana paikka ja ihan huiput tyypit

Vierailija
36/37 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redpoint Tuusiula, Jenna. Hän osaa katsoa mikä sopii, taitava leikkaamaan ja tosi ystävällinen. Nuori nainen, mutta osaa nähdä mikä vanhemmallekin sopii. Lämmin suositus!

Vierailija
37/37 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy Hair Riihikalliossa. Ihana niin viihtyisä liike sekä Johanna ja Stella molemmat huippu kampaajia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi