Kampaaja Kerava-Järvenpää-Tuusula -alueelta? Epätoivo iskee!
Olen jo muutaman vuoden yrittänyt etsiä mukavaa kampaajaa otsikossa näkyvältä alueelta, mutta turhaan. Osaisitteko suositella hyvää ja mukavaa kampaajaa Keski-Uudeltamaalta (myös Vantaa ja Helsinki käy)?
Pidän pienistä, yhden tai kahden työntekijän paikoista (tämä ei ole tietenkään pakollinen kriteeri) ja toivomuslistalla olisi osaava, idearikas kampaaja, joka kuuntelee asiakasta, mutta uskaltaa myös ehdottaa uudistuksia. Hinnalla ei ole väliä. Jos löydän hyvän kampaajan, hän saa minusta uskollinen asiakkaan!
Kommentit (37)
Kampaamo Sagaan Haarajoella. Kova täti puhumaan on sielläkin. Yhden naisen yritys, joita minäkin mielelläni tuen.
tukka on kuin harakanpesä ja jotan tarttis tehdä. pitää tarkastaa ketjussa jo vinkatut paikat, mutta lisää saa kertoa!
Teija Kalander kerava, en ihan tiedä missä mykyään on mutta tosi hyvä.
Riihikalliossa Tuusulassa sellanen kun Happy hair. Tosi mukava ja viihtyisä paikka. Vihdoin tuntu et joku oikeesti ymmärtää mitä niille sanoo, vaikka mielestäni ihan selkeesti selitän mitä haluun. Sopivan pieni, samassa paikassa kosmetologi. Suosittelen (molempia) !
Keravan keskustassa sijaitseva Parturi-kampaamo Vision :)
Red Point- Tuusula, Hyrylä/ Jenna. Varmaan muutkin kampaajat ovat siellä hyviä tekijöitä, mutta tilasin kerran summan mutikassa ajan, kun tarvin uutta kampaajaa ja sen jälkeen en ole muualla käynytkään. Kerrankin saa istua varmoissa käsissä ja Jenna antaa hyviä ideoita. Kaiken lisäksi ystävällinen palvelu ja joka kerta olen ollut lopputulokseen tyytyväinen! Samoin tyttärelle on tehnyt kivoja raitoja ja leikkauksia. Itse olen värjäyttänyt, laitettu raitoja sekä leikkauttanut hiuksia (sekä ripset/kulmat olen laitattanut myös useamman kerran) Suosittelen.
Pia Wikholm HiusStudio 13:ssa leikkaa todella hyvin ja huolella. Myös värjäykset olleet aina moitteettomia. Asiakaspalvelu ystävällistä ja miellyttävää. Lähden aina kampaamosta hyvällä tuulella ja tyytyväisenä.
Pian työssä maksaa laadusta. Vaikka hinta kirpaisee (vaikka kävisi missä tahansa kampaamossa), nimenomaan hyvästä leikkaustaidosta kannattaa mielestäni maksaa. Pia käyttää siihen aikaa ja lopputulos on hyvä. Suosittelen!
(Ja tämä ei ole maksettu mainos; olen oikeasti todella vaativa ja kriittinen asiakas...)
Vierailija kirjoitti:
Keravan keskustassa sijaitseva Parturi-kampaamo Vision :)
Mulla huonoja kokemuksia tuolta. Ikinä ei ole otsista leikattu yhtä huonosti ja värikin oli muuta kuin piti. Jouduin itse siistimään otsatukan kotona loppuun.
Itsellä myös luotettava kampaaja haussa, mielellään Keravalta. Pitäisi tehdä siistiä leikkausjälkeä, ystävällisyys ja tupakoimattomuus ehdottomasti plussaa.
Redpoint Tuusulan Hyrylässä. Henna, toinen omstajista on aivan omaa luokkaansa.
Jäkessä Hiusateljee Koljonen; Tiina tai Mira Taberman: Mira tai Sari
Happy hair riihikallio! Ihana paikka ja ihan huiput tyypit
Redpoint Tuusiula, Jenna. Hän osaa katsoa mikä sopii, taitava leikkaamaan ja tosi ystävällinen. Nuori nainen, mutta osaa nähdä mikä vanhemmallekin sopii. Lämmin suositus!
Happy Hair Riihikalliossa. Ihana niin viihtyisä liike sekä Johanna ja Stella molemmat huippu kampaajia!
ensi kuussa testaamaan.