Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tietää kuivakakkuvuoista? Esim. back and party?

Vierailija
08.09.2011 |

Haluaisin kauniin kuivakakkuvuoan, esimerkiksi tämän näköisen:

http://www.bakeandparty.com/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/B…

Kysymys: onko jollain vastaavaa? Tuleeko kakusta oikeasti tuon muotin muotoinen vai repeileekö se ja tulee ihan ruma rikkinäinen kasa? Kannattaako maksaa 40 euroa kuivakakkuvuoasta? Teen usein kakkuja mutta onko halvemmat yhtä hyviä? Vai tuleeko tuolla oikein hyvä? Kiitos!

Muitakin kauppoja saa kertoa jos tiedätte! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakun irtoaminen vuoasta riippuu kakun onnistumisesta - kohoamisesta ja kypsyysasteesta ja jäähdytystavasta - enemmän kuin vuoan muodosta. Kyllä se tuosta irtoaa siinä kuin muistakin, varsinkin jos pyöräyttää varovasti vähän nostaessa.

Itse en maksaisi 40 euroa kakkuvuoasta, koska mun nähdäkseni yhtä hyviä saa halvemmallakin ihan lähimarketista. Mutta jos sulla on ylimääräistä rahaa niin osta toki, tuottaahan se iloa jo kun tietää, että tämä on nyt hieno ja kallis, edes teoriassa.

Vierailija
2/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä olen nähnyt niillä paistettuja kakkuja, ovat onnistuneet erittäin hyvin. Tietty kovasti kalliita ovat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Kaiser-kakkuvuoat hyviä?

Vierailija
4/4 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, ainoa mikä mua epäilytti, että kypsyykö kunnolla keskeltä, kun on noin umpinainen.

Itse asiassa mä etsiskelen pitkulaista kuvioitua vuokaa, eikö niitä enää tehdä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi