Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja Kerava-Järvenpää-Tuusula -alueelta? Epätoivo iskee!

Vierailija
28.07.2011 |

Olen jo muutaman vuoden yrittänyt etsiä mukavaa kampaajaa otsikossa näkyvältä alueelta, mutta turhaan. Osaisitteko suositella hyvää ja mukavaa kampaajaa Keski-Uudeltamaalta (myös Vantaa ja Helsinki käy)?

Pidän pienistä, yhden tai kahden työntekijän paikoista (tämä ei ole tietenkään pakollinen kriteeri) ja toivomuslistalla olisi osaava, idearikas kampaaja, joka kuuntelee asiakasta, mutta uskaltaa myös ehdottaa uudistuksia. Hinnalla ei ole väliä. Jos löydän hyvän kampaajan, hän saa minusta uskollinen asiakkaan!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kampaamohiusbuumi.fi/

Toi ulkomaalainen, Sonja, on hyvä! Osaa mielestäni hyvin ehdottaa malleja/värejä. Kova puhumaan ja kyselemään :D Kahvitkin tarjoaa!

Vierailija
2/37 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vennys järvenpäässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Heidi. Saat kyllä odotella pari kuukautta aikaa , on niin suosittu.

Vierailija
4/37 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rohkaisepa mielesi ja varaa aika Jakiksen ostarin Salon Hair Streetin HELILLE (p.09 3893147).

Parempaa kampaajaa ei ole - ja ap:n kaipaamia ideoitakin riittää. Täysi kymppi, jota ilman mun ja monen muun elämä olisi tuskaa! :)

Vierailija
5/37 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Katri. Voin suositella vuosien kokemuksella.

Puh. 09 2302414. Et varmasti pety!

Vierailija
6/37 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikampaamo jäkessä

Vierailija
7/37 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käydä vähän katsomassa miltä nuo paikat näyttävät. Olen ehkä hölmö, mutta hyvän kampaajan lisäksi haluan, että kampaamo on viihtyisä. Ei viimeisen trendin mukainen tarvitse olla, mutta siisti ja "kiva". Lisäksi musta on todellä allöttävää jos kampaaja tupakoi! En itse polta ja haistan tupakan heti enkä todellakaan halua röökiltä haisevia käsiä hipelöimään hiuksiani.

Hmm, olenkohan vähän turhan vaativa asiakas...

Lisää ehdotuksia otetaan vastaan.

Vierailija
8/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava ja ystävällinen Pia Wickholm. Leikkaa huolellisesti, tarjoaa kahvin kanssa jotain ihanaa piirakkaa tms. Hyvän laadun ja mukavan tunnelman palvelu.

Vierailija
9/37 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava ja ystävällinen Pia Wickholm. Leikkaa huolellisesti, tarjoaa kahvin kanssa jotain ihanaa piirakkaa tms. Hyvän laadun ja mukavan tunnelman palvelu.

Ihan ok paikka, mutta törkeän kallis! Ja mä siis käyn harvoin kampaajalla eikä hinta ole este jos löydän hyvän paikan. Ei kuitenkaan ollut niin hyvä että selittäisi hinnan. Taitaa piirakoiden hinta olla mukana leikkauksessa ja värissä...

Vierailija
10/37 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hius Salon Päivi Rainio Keravalla on erittäin mukava paikka. Rauhallinen yhden työntekijän paikka. www.hiussalon.fi

Vierailija
11/37 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrylässä Hyrrän kauppakeskuksessa uusi Studio HighLight, siellä olen muutamalla kampaajalla käynyt, mainio paikka! Kaikki osaavia ja aina on hiukset hyvin! Mukavia likkoja :> http://www.studiohighlight.fi/

Vierailija
12/37 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä aiemmin mainitut edelleen hyviä? uusia suosituksia?

Vierailija
13/37 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jpäässä Primahius ja hiusbuumin Riitta!

Vierailija
14/37 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rini Keravan aseman vieressä.

Vierailija
15/37 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyrylässä kampaamo VA-LO :) on viihtyisä ja kaiken lisäksi tuoksuton paikka.. Ei haise se röökikään :)

Vierailija
16/37 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla Salon Ri-Ni, olen käynyt jo useamman kerran ja joka kerralla tullut aivan upeat hiukset. Suosittelen!

Vierailija
17/37 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla aika uusi Paljetti. Idearikas ja mukava kampaaja

Vierailija
18/37 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinissä plussaa verkkovaraus, mutta kampaajat ovat eri tasoisia

Vierailija
19/37 |