Miten kauan miehillänne kestää tulla suihinottamalla?
Kommentit (46)
niin meillähän ei käsitöitä tehdä (tarvii) suuuhommissa.
ja onko krapulassa/humalassa. Normaalina päivnä noin 5-10 minuuttia.
Miten hanakasti otan suihin.
10-20 minuuttia lienee keskiarvo. No joo, ehkä plus miinus 5 minuuttia. ;) Mies ei niin innostunut ole suihinotosta. Mutta on jopa muutaman kerran pyytänyt ottamaan suihin. Liekö sitten minun mieliksi, kun se on niin mukavaa hommaa.
N36v.
Mutta tulee kyllä aika nopeasti. Ehkä maksimissaan 5 min.
maksimissaan jos tosissani yritän. Sitten pidemmän kaavan mukaan kestää tulla niin pitkään kuin itse haluan. Aika hyvin miehestä ja kalusta näkee milloin aletaan olla loppusuoralla.
suihinotolla. Ei se oikeastaan ikinä ole tuntunut kovin hyvältä, erästä kokeneempaa naista lukuunottamatta. Kuitenkaan loppuunasti ei kukaan ole saanut tulemaan.
Annan naisten kuitenkin ottaa suihin, jotta minä pääsen lempipuuhaani eli nuolemaan heidän kauniita pilluja.
t.M34
suihinotolla. Ei se oikeastaan ikinä ole tuntunut kovin hyvältä, erästä kokeneempaa naista lukuunottamatta. Kuitenkaan loppuunasti ei kukaan ole saanut tulemaan.
Annan naisten kuitenkin ottaa suihin, jotta minä pääsen lempipuuhaani eli nuolemaan heidän kauniita pilluja.
t.M34
Vastaan itse että en ole ikinä pikaista suihinottoa yrittänyt, mutta uskoisin että muutamassa minuutissa, alle viiden minuutin siis tulisi jos oikeasti yrittäisin. Suihinotto voi toisaalta jatkua tai loppuakin ilman laukeamista jos toimin verkkaisesti tai siis en jatka nopeaa liikettä yhtäjaksoisesti tarpeeksi pitkään.
mutta yleensä haluaa pitkittää, jolloin pidän taukoja välillä. Kimppakaveri samoin tulee muutamassa minuutissa.
nautinto ei ole siinä kuinka nopeasti hän tulee vaan miten. Olen todella hyvä kyseisessä hommassa;D en ymmärrä naisia, jotka sanoo, etteivät saa miestä tulemaan, harjoituksen puutetta. EI muuta kun harjoittelemaan.
mutta kyllä mies saa joka kerran. Tiedän taitavani tuon homman.
eipä vaimon kanssa pääse mittaamaan aikaa. siistinä pidän paikat mutta "suihinottoa" on 1-2 kertaa vuodessa joka kestää max. 15 sek. ja sitten on rouvan vuoro. en kyllä ole nuorempanakaan aktiivisempienkaan naisten kanssa saanut suihinotolla. olis ihana kyllä kokea joskus
tulee muutamassa minuutissa, osaa homman, tehdään yleensä töissä..:)). Oma vaimo ei imeksi..:))
Luulin että tuo laukeamattomuus on mahdotonta miehelle mutta rakastajani ei ollut koskaan lauennut suuhun ennenkuin minun kanssani:) Olikin aikamoinen tilanne kun tajusi että laukeaa ensimmäisen kerran elämässään... Ihana hetki!
Mutta meillä ei ollut kyse siitä että olisin muita taitavampi suihinottaja vaan meidän välillä on ollut tunteita ja intohimoa jo parikymmentä vuotta vaikkei suhdetta ole ollut koko aikaa.
Ja aikaa.... vartti? Aviomies jaksaa nautiskella vaihdellen 10min - n tunnin.
jotenkin se vain jännittää eri tavalla, se suihinottaminen. Ehkä kyse on siitä, että siinä on enemmän toisen osapuolen "armoilla" itse kiihkossa, toinen "viileänä" kun taas sukupuolielimet yhdessä molemmat ovat samalla tavalla kiihkossa mukana. M35
Lantion liikkeellä on jotain tekemistä asian kanssa. Kun itse liikuttaa lantiotaan (kuten pannessa) niin tuntuu paremmalta ja on ikään kuin menossa kohti laukeamista. Pelkkä kullin lutkutus tuntuu hyvältä, mutta siitä puuttuu se tekemisen meininki joka ilmeisesti tulee lantionpohjalihasten jännittämisestä.
Laukeaminen suikkarilla voi kestää kauan jos ei huvita, mutta 2 min jos on kiima tapissaan. Ei näitä asioita voi yksinkertaistaa yhdeksi luvuksi.
Joskus pidempään jos pitkitän mutta mies ei oikeen tykkää viivyttelemisestä :D
Menee vähemmän aikaa kuin yhdynnässä. Ehkä on sitte sen verran kova imu... :D
Ja pääsee kielellä lipsuttelemaan just niitä kohtia joiden avulla mies laukeaa.
ainakin liikutan huulia eestaas, imen, kiusoittelen kielenkärjellä, suutelen, nuolen kyrvän vartta, samalla kun imutan ees taas pyörittelen kieltä terskan päällä ja "alla". Siitä mies tykkää ja laukeaa nopeasti jos teen niin :) Kielen kanssa tarvii vaan harjotusta. Ei tytöt muuta kun imuttelemaan! Osaahan se mies neuvoa sitten mikä tuntuu hyvältä :)
hmm.69 tyylinen nopein. jos syvältä tekee kunon imuin ja vaikka 2 pv ollut taukoa niin seon noin 3min