Miten kauan miehillänne kestää tulla suihinottamalla?
Kommentit (46)
[iVaihtelevasti käytän tekniikoita, mutta yleensä aluksi imeskelen hitaasti ja lempeästi tyveen saakka ja sitten vähitellen voimistan imua ja samalla painan kielellä terskan alta. Käytän myös usein sellaista tekniikkaa, että painan kielen takaosan kitalakeen kiinni, jolloin sinne jää tiukka kiila ja sitten imaisen päätä kunnolla, helpotan vähän ja annan mennä syvälle kurkkuun. Käytän samalla koko ajan käsiä ja hyväilen peniksen vartta ja päätä suun liikkeiden mukaisesti. Joka kerta nautin suunnattomasti suihinotosta ja mieskin sen tietää. Luulen, että innokkuuteni on ratkaiseva tekijä eikä niinkään ne tekniikat. Lopuksi nielen spermat ja annan olla suussa niin kauan kuin mies tahtoo ja annan sitten vetää varovasti ulos.
[/quote]
Sitten peniksen pään liuttaminen kitalakea vasten kurkkuun on kuulemma hyvä. Irrotukseen sitten suulla edestakaisin ja ympäri -liikettä ja kielellä lipsuttamista peniksen pään alueella samaan aikaan kun kädet lypsää vartta alas- tai ylöspäin.
Viestin piti mennä näin:
Vaihtelevasti käytän tekniikoita, mutta yleensä aluksi imeskelen hitaasti ja lempeästi tyveen saakka ja sitten vähitellen voimistan imua ja samalla painan kielellä terskan alta. Käytän myös usein sellaista tekniikkaa, että painan kielen takaosan kitalakeen kiinni, jolloin sinne jää tiukka kiila ja sitten imaisen päätä kunnolla, helpotan vähän ja annan mennä syvälle kurkkuun. Käytän samalla koko ajan käsiä ja hyväilen peniksen vartta ja päätä suun liikkeiden mukaisesti. Joka kerta nautin suunnattomasti suihinotosta ja mieskin sen tietää. Luulen, että innokkuuteni on ratkaiseva tekijä eikä niinkään ne tekniikat. Lopuksi nielen spermat ja annan olla suussa niin kauan kuin mies tahtoo ja annan sitten vetää varovasti ulos.
Sama, sitten peniksen pään liuttaminen kitalakea vasten syvälle kurkkuun on kuulemma hyvä vaikka aika raju. Irrotukseen teen suulla edestakaisin ja ympäri -liikettä ja kielellä lipsuttamista peniksen pään alueella samaan aikaan kun kädet lypsää vartta alas- tai ylöspäin.
Videolta tarkistin, meni minuutti 45 sek tulemiseen..:) On muuten hyvä suihinottaja.:)
ja kerron sitten, kauanko vei aikaa.
Onkohan, muuten kuinka tavallista, että nainen saa orgasmin hyväillessään miestään imuttamalla? Siis ilman mitään kosketteluja.
Myönnän saavani, sillä imutan mielelläni miestäni ja hullaannun hänen nautttimisestaan niin paljon, että koen itsekin orgasmin.
Minä otan itseltäni suihin kokeeksi
t.ap
Miten kauan miehillänne kestää tulla suihinottamalla?
Kyllä riippuu ihan suihinottajasta, eli ulkonäöstä ja taidoista. minuutista suutariin sanoisin.
Minun tyttöystävä pallit kullin syvälle suuhun ja pureskelee niin kovaa kunnes minä kiellän joskus kuuluu sutinaa varren juuresta
Ei se kauan kestä. Oon kuulemma niin hyvä. Ja tietty riippuu siitä, miten kiihottunut mies on. Joskus pari lipaisua taidokkaasti ja jo lasti lentää.
Minun mieheni ei ole tullut koskaan..sanoo, että ei ole tullut muidenkaan kans... tykkää kyllä siitä.
Minua vähän harmittaa se, koska haluaisin hänen tulevan...
2-7 minuuttia. Jos kestää kauemmin, niin vaimo alkaa hermostumaan. Yleensä kun pyydän ottamaan suihin, olen muutenkin ollut jokusen päivän ilman ja hirveä kiima päällä. Ei siinä kauaa tarvitse katella kuinka kalu soutaa suuhun. No vaimokin harjoitellut jo 40 vuotta, joten tietää mistä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
tulee muutamassa minuutissa, osaa homman, tehdään yleensä töissä..:)). Oma vaimo ei imeksi..:))
Todella nopeaa siis saa hoidettua :)) millä alalla olette töissä ja käyttekö siivouskomerossa touhuamassa???
normisti, n.3sekuntia - n.3vuorokautta, kun se vaan voipi riippuu myös: vähän tuosta (kännin ja) miehisen kunnon määrästä.
Pelkällä suullaa annetulla hyväilyllä kestää puolisen tuntia pehmeästä pehmeään. Vaimoni tekee sen hyvin kiireettömästi ja antaa kaluni pikku hiljaa heräillä ja paisua hellästi imeskelevässä suussa. Suikkari etenee hyvin hitaasti, ja vasta lopussa hän painelee päätään alaspäin intensiivisemmin, ja antaa kaluni upota syvemmälle. Tästä ei sitten kestä kuin minuutti pari kunnes laukean enempi tai vähempi räjähtäen hänen suuhunsa.
Riippuu todella paljon päivästä, välillä herra murahtaa parissa minuutissa ja joskus menee ehkä kymmenisen minuuttia. tietty riippuu myöös siitä miten kauna on ollut taukoa ennen suihinottoa. Olen huomannut, että paljaat rinnat jos olen hänen edessään esim polvillani ja / tai pyllistys häneen päin pikkareissa tai ilman niitä (siis ikäänkuin 69 ilman että hän käyttää kieltään) saavat toimitukseen rutkasti vauhtia vs vaatteet päällä tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä suullaa annetulla hyväilyllä kestää puolisen tuntia pehmeästä pehmeään. Vaimoni tekee sen hyvin kiireettömästi ja antaa kaluni pikku hiljaa heräillä ja paisua hellästi imeskelevässä suussa. Suikkari etenee hyvin hitaasti, ja vasta lopussa hän painelee päätään alaspäin intensiivisemmin, ja antaa kaluni upota syvemmälle. Tästä ei sitten kestä kuin minuutti pari kunnes laukean enempi tai vähempi räjähtäen hänen suuhunsa.
Ei vaimollasi sattumalta olisi kaksoissiskoa tms.?
Vaimoni ei ota suihin, mutta ennen häntä on 2 naista ottanut ja molemmilla kerroilla tulin alle kahden minuutin. M58v.
Nuorempana alta viisi minuuttia pelkällä suulla hyväillen, nykyään ei irtoa kuin kädellä avittamalla.
Kerran imin yhtä hoitoa lähes viikon putkeen, kunnes häneltä tuli. Ja tulikin sitten muuten suun täydeltä. Meikäflikka ei anna periksi :)
mutta aina se tulee ennemmin tai myöhemmin. En katso kelloa suorituksen aikana.
Vaihtelevasti käytän tekniikoita, mutta yleensä aluksi imeskelen hitaasti ja lempeästi tyveen saakka ja sitten vähitellen voimistan imua ja samalla painan kielellä terskan alta. Käytän myös usein sellaista tekniikkaa, että painan kielen takaosan kitalakeen kiinni, jolloin sinne jää tiukka kiila ja sitten imaisen päätä kunnolla, helpotan vähän ja annan mennä syvälle kurkkuun. Käytän samalla koko ajan käsiä ja hyväilen peniksen vartta ja päätä suun liikkeiden mukaisesti. Joka kerta nautin suunnattomasti suihinotosta ja mieskin sen tietää. Luulen, että innokkuuteni on ratkaiseva tekijä eikä niinkään ne tekniikat. Lopuksi nielen spermat ja annan olla suussa niin kauan kuin mies tahtoo ja annan sitten vetää varovasti ulos.
Voi olla, että joku toinen mies ei tykkäisi ollenkaan tästä hoidosta. Jokaisen parin pitää se vaan yhdessä opetella. Minä teen niinkuin mies pyytää ja mitä olen häneltä oppinut ja kysellyt.