Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin vinkata miehelle että tämä kosisi minua vihdoin?

Vierailija
27.07.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna on karkausvuosikin...

Vierailija
2/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet samaa kohtausta yhä uudelleen ja uudelleen, huokailet samalla kaukaisuuteen tuijottaen. Voit myös välillä luoda mieheen unelmoivan katseen mutisten jotain, että häät ne vasta jotain on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mäkin tein ja onnellisesti on oltu naimisissa jo yksitoista vuotta! :)

Vierailija
4/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homman idea on se että mies kosii! Ei olisi mitään iloa kosia itse itseään :(

ap

Vierailija
5/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä nyt sitten pitäisi kosia? Polvistua amerikkalaiseen tyyliin ennalta hankitun sormusunelman kanssa vai vaan arkisemmin ehdottaa josko mentäisiin naimisiin ja sormukset käydään sitten ostamassa?

Vierailija
6/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet samaa kohtausta yhä uudelleen ja uudelleen, huokailet samalla kaukaisuuteen tuijottaen. Voit myös välillä luoda mieheen unelmoivan katseen mutisten jotain, että häät ne vasta jotain on!

Voi yökötys, 1800-luvulla ehkä, paitsi ett ei ollut vielä telkkareita/leffoja...

Vierailija
7/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmista kynttiläillallinen, pukeudu nätisti ja vietä miehen kanssa mukava ilta, jonka aikana keskustelette tulevaisuudesta ja esim. siitä, koska olisi aika muuttaa yhteen. Tee kuitenkin selväksi, että yhteenmuutto ei onnistu ennen kuin suhde on vakaalla pohjalla eli sinua on kosittu.

Sillä ethän ole niin moderni, että ilman kosintaa asut miehen kanssa yhdessä?

Vierailija
8/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homman idea on se että mies kosii! Ei olisi mitään iloa kosia itse itseään :(

ap

Ethän sä itseäsi kosisikaan, vaan miestäsi. Kosit itse, niin homma on hoidettu.

Vierailija
9/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No useimmille kosimisen pääidea on naimisiin meneminen - ei itse se kosimistapahtuma siis... Etkä sä itseäsi tietenkään kosisi vaan sitä miestäsi...

Vierailija
10/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitenkäs me sitten avioeron tullessa jaetaan kamat. Kun ukko toteaa, että eihän me olla vielä naimisissa, niin sanot, että kohtapa ollaan tai itketään ja ollaan.

Vierailija
11/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te elämältänne haluatte? Tahtooko se naimisiin?

En usko että miestä tarttee vihjailla mitenkään, ehkä se pelkää että haluat massiiviset häät jotka maksaa vähän liikaa?

Ja vaikka sanot: "Mulle riittää ihan vaan tahdon" niin onko se käytännössä sama? Jääkö jotain hampaankoloon jos et saa isoja kirkkohäitä ja hääleikkejä?

Vierailija
12/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut sun on paras sitten vaan kosia itse koska mies on jo saanut mitä on halunnutkin eli säännöllistä pimppaa.

Vierailija
13/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotenkin itse yrität saada miehen kosimaan ja hän sen lopulta tekee, sinulle jää loppuiäksi tunne, että painostit miestä, vaikka hän ei olisi halunnut naimisiin vielä. Usko minua, minä vihjailin miehelle, että voitaisiin mennä jo naimisiin (seurustelua takana 8 vuotta ja suunnitelmissa avioliitto), ja sen seuraksena mies sanoi, että no joo. Muistan aina tuon, että minä jouduin houkuttelemaan ja että ehkä mies ei ollut valmis. Ollaan oltu vuosia onnellisesti naimisissa, mutta olisin kuitenkin halunnut, että mies olisi tehnyt aloitteen. :(

Vierailija
14/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te elämältänne haluatte? Tahtooko se naimisiin? En usko että miestä tarttee vihjailla mitenkään, ehkä se pelkää että haluat massiiviset häät jotka maksaa vähän liikaa? Ja vaikka sanot: "Mulle riittää ihan vaan tahdon" niin onko se käytännössä sama? Jääkö jotain hampaankoloon jos et saa isoja kirkkohäitä ja hääleikkejä?

Ei häiden hinta hirvitä, mutta en miehenä EDES YHTÄ PÄIVÄÄ halua/kestä olla pääpellenä häissä, missä ei ole mitään muuta tähdellistä/kiinnostavaa kuin itse toimitus. Ja olen sen verran vanha, ettei onneksi enää tarvitse.

Nimim. avoliitossa jo monta vuotta

Vierailija
15/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei kestäisi EDES YHTÄ PÄIVÄÄ joka tekisi naisen onnelliseksi.

mitä te elämältänne haluatte? Tahtooko se naimisiin? En usko että miestä tarttee vihjailla mitenkään, ehkä se pelkää että haluat massiiviset häät jotka maksaa vähän liikaa? Ja vaikka sanot: "Mulle riittää ihan vaan tahdon" niin onko se käytännössä sama? Jääkö jotain hampaankoloon jos et saa isoja kirkkohäitä ja hääleikkejä?

Ei häiden hinta hirvitä, mutta en miehenä EDES YHTÄ PÄIVÄÄ halua/kestä olla pääpellenä häissä, missä ei ole mitään muuta tähdellistä/kiinnostavaa kuin itse toimitus. Ja olen sen verran vanha, ettei onneksi enää tarvitse.

Nimim. avoliitossa jo monta vuotta

Vierailija
16/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi naimisiin miehen kanssa

Lähinnä halusin tuoda esille vain sen näkökulman, että ei se raha välttämättä ole syy hääkammoon.

Vierailija
17/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä voin sanoa pikku vihjeen, kosi sinä. toimii hyvin.

Vierailija
18/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa p****n antaminen niille turjakkeille avioliiton ulkopuolella niin johan miehiäkin alkaa taas sitoutuminen kiinnostaa. Olen niin kyllästynyt kuuntelemaan näitä naisten tarinoita äidin pikku prinsseistä, jotka tarvitsevat kyllä taloudenhoitajan ja synnyttäjän kotiin pennuilleen, mutta naimisiin ei kertakaikkiaan jaksa mennä kun "en mä nyt oikeen vaan tiiä", "ei jaksa mitään häitä kun ne on nii kalliit" ja sitten livetään koko hommasta vuosia mitä surkeammilla tekosyillä. Kertakaikkisen selkärangatonta porukkaa. Kaikki edut pitää aina saada, mutta mitään ei jakseta tehdä puolison eteen ja virallisesti ei voi tietenkään sitoutua vaikka siihen menisi 5min maistraatissa.

Muutamalle kaverille on käynyt vähän niin kuin sulle. Mukuloita pyörii jaloissa vaikka millä mitoin, mutta mies ei vain jaksa lähteä viemään vihille vaikka se olisi naiselle tärkeää. Että kannattaa laittaa kova kovaa vastaan jos olet naimisiin menossa. Joko häät 20.6 ensikesänä oman miehen kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti laitat sen selkärangattoman sitoutumiskyvyttömän retkun vaihtoon ja etsit itsellesi uuden sulhon määräaikaan mennessä.

Pikkusen enemmän self rispektiä akat. Mies panee sua halvalla 10-0.

Vierailija
19/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa p****n antaminen niille turjakkeille avioliiton ulkopuolella niin johan miehiäkin alkaa taas sitoutuminen kiinnostaa. Olen niin kyllästynyt kuuntelemaan näitä naisten tarinoita äidin pikku prinsseistä, jotka tarvitsevat kyllä taloudenhoitajan ja synnyttäjän kotiin pennuilleen, mutta naimisiin ei kertakaikkiaan jaksa mennä kun "en mä nyt oikeen vaan tiiä", "ei jaksa mitään häitä kun ne on nii kalliit" ja sitten livetään koko hommasta vuosia mitä surkeammilla tekosyillä. Kertakaikkisen selkärangatonta porukkaa. Kaikki edut pitää aina saada, mutta mitään ei jakseta tehdä puolison eteen ja virallisesti ei voi tietenkään sitoutua vaikka siihen menisi 5min maistraatissa.

Muutamalle kaverille on käynyt vähän niin kuin sulle. Mukuloita pyörii jaloissa vaikka millä mitoin, mutta mies ei vain jaksa lähteä viemään vihille vaikka se olisi naiselle tärkeää. Että kannattaa laittaa kova kovaa vastaan jos olet naimisiin menossa. Joko häät 20.6 ensikesänä oman miehen kanssa tai sitten vaihtoehtoisesti laitat sen selkärangattoman sitoutumiskyvyttömän retkun vaihtoon ja etsit itsellesi uuden sulhon määräaikaan mennessä.

Ei pitäisi muuttaa edes yhteen ennen kuin ollaan kihloissa ja häät sovittuna.

Vierailija
20/25 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko naisen tarkoitus saada mies "nalkkiin"? Eihän se avioliitto normaalissa elämässä oikein mitenkään näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän