Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera entiselle puolisolle

Vierailija
19.07.2022 |

Puoliso pahoinpiteli minua ja kohteli kaikin tavoin kaltoin. Itsepä en lähtenyt suhteesta ennen kuin vuosia kärsittyäni, oma vika sinänsä. Silti toivoisin hänen saavan kokea saman. Hän on kyllä alkoholisti ja tiedän, ettei hänen elämänsä ole herkkua. Mutta toivoisin hänelle pahoja asioita. Että hän katuisi ja todella ymmärtäisi tekemänsä pahan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko ihminen. Omalla kohdalla ei mitään pahoinpitelyä ollut. Muuten vain huonoa kohtelua. Erosin ja olen keskittynyt uuteen elämääni. Joskus toki tulee harmitus kohtauksia, etten aikaisemmin eronnut, mutta voin vain syyttää itseäni.

Vierailija
2/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ei hyödytä mitään, syö vaan sinua sisältäpäin. Kaikkein parasta olisi se että, pidät itsestäsi huolta ja menet elämässäsi eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina, mutta nyt ex on raitistunut, 10 v eron jälkeen.

On kuulemma hienoa nyt elää ilman viinaa, mutta mitään ei kadu.

Kyllä, olen katkera minäkin. En jaksa iloita hänen raitistumisestaan.

Vierailija
4/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pätännyt sitä turpaan tai pistänyt lusikat jakoon silloin, kun sen aika oli. Turha mussuttaa katkeruuttaan nyt.

Vierailija
5/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumatisoitunut ihminen ei pysty lähtemään, koska trauma muuttaa aivojen kemioita ja sitoo paikoilleen. Älä syytä itseäsi. Toimit niin kuin hän oli suunnitellut sinulle tehtävän. Kemiallinen vankila on aivan yhtä konkreettinen kuin fyysinenkin. Silloin kun pahantekijä saa valjastettua uhrin mielen omaksi avukseen niin mahdollisuudet on vähäiset selvitä. Mutta sinä pääsit pakoon, hän ei pääse pakoon itseään eikä alkoholia. Jokainen päivä on kärsimystä alkoholistille.

Elämän jatkaminen on trauman jälkeen vaikeaa ja tunteesi on normaaleja. Olet kohdannut suurta vääryyttä ja on tervettäkin tuntea kaikki me tunteet mitä se tuo. Mutta sinun syysi se ei ollut ettet tiennyt sitä mitä tiedät nyt. Ei sitä voi tietää ennen kuin on sen elänyt.

Vierailija
6/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa katkeruutta ei tuntis ollenkaan. Sinun oma elämäsi kärsii

Vierailija
7/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kaikella energialla joka sulla menee nyt katkeruuteen, voisit keskittyä oman elämäsi rakentamiseen. Unohda koko tyyppi. Sulla on vielä kaikki kortit kädessä, koska väistit luodin.

Vierailija
8/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaihtoehto. Esim. käsittelee asioita ja joku päivä päästää irti. Ja ei lähetä pahaa, koska se jää usein omaan energiakenttään pyörimään tai vaikka ystävän, jos on negatiivisena. Karma on olemassa ja tiedostaminen, vaikka alkoholi oli vaikuttava tekijä. Ihmiset työstävät sitten karmaa eri tavoin. Universumissa on tekorekisteri. 

Vierailija
9/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei ja se tekee sinun elämästä parempaa miten?

Vierailija
10/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavaa loppuelämää sinulle tuon katkeruuden kitkerän hötön kanssa.

Vierailija
11/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Traumatisoitunut ihminen ei pysty lähtemään, koska trauma muuttaa aivojen kemioita ja sitoo paikoilleen. Älä syytä itseäsi. Toimit niin kuin hän oli suunnitellut sinulle tehtävän. Kemiallinen vankila on aivan yhtä konkreettinen kuin fyysinenkin. Silloin kun pahantekijä saa valjastettua uhrin mielen omaksi avukseen niin mahdollisuudet on vähäiset selvitä. Mutta sinä pääsit pakoon, hän ei pääse pakoon itseään eikä alkoholia. Jokainen päivä on kärsimystä alkoholistille.

Elämän jatkaminen on trauman jälkeen vaikeaa ja tunteesi on normaaleja. Olet kohdannut suurta vääryyttä ja on tervettäkin tuntea kaikki me tunteet mitä se tuo. Mutta sinun syysi se ei ollut ettet tiennyt sitä mitä tiedät nyt. Ei sitä voi tietää ennen kuin on sen elänyt.

Lässyn lässyn

Vierailija
12/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen että mun henkistä ja fyysistä väkivaltaa käyttänyt exä kuoli. Ihan oikein sille.

Vierailija
13/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut väkivaltaisessa suhteessa, mutta en ole miehelle katkera. Ihan vapaasta tahdosta minä siinä suhteessa olin, olisin voinut lopettaa suhteen mikä päivä tahansa. Itseäni kyllä ihmettelen, että mikäköhän mielenhäiriö mulla oli, kun sitä siedin?

Vierailija
14/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut väkivaltaisessa suhteessa, mutta en ole miehelle katkera. Ihan vapaasta tahdosta minä siinä suhteessa olin, olisin voinut lopettaa suhteen mikä päivä tahansa. Itseäni kyllä ihmettelen, että mikäköhän mielenhäiriö mulla oli, kun sitä siedin?

Omaa taustaani valaisee ainakin lapsuudenkodista saatu malli. Nuoruuteni eka suhde oli väkivaltainen. Äitini löi meitä lapsia. Ja silloisen mieheni isä löi vaimoaan, sekä lapsiaan.

Vierailija
15/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn

Ei ole lässyn lässyn vaan ihan neurologiaa.  Aihepiiristä on paljon tutkimuksia ja maailma täynnä tietoa. Sen kun ottaa selvää. 

Vierailija
16/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen koukku. 

Vierailija
17/17 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Vitonen.

-ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän