Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana naapurini tulee meidän parvekkeen alle tupakalle pois oman parvekkeensa alta.

Vierailija
26.07.2011 |

Asumme siis rivitalossa. Olen syvästi kiitollinen hänen anteliaisuudestaan, sillä itse emme tupakoi emmekä saa nauttia tupakansavusta.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kiittää kuitenkin!

Vierailija
2/41 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että et huomannut kun et arvannut että joku seisoisi teidän partsin alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti pihassa vaan tuossa nurkalla. Parveke on siis ihan polun reunan yläpuolella. -ap

Muista kiittää kuitenkin!

Vierailija
4/41 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että voit ihan PUHUA sille naapurillesi?

Vierailija
5/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ajankulukseni kirjoitella, ihan huvikseni. Oho, onnistuin! -ap

Tiesitkö että voit ihan PUHUA sille naapurillesi?

Vierailija
6/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ap! Mä sanoisin et mee muualle siitä.

Vierailija
7/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

sulla ap! Mä sanoisin et mee muualle siitä.

Vierailija
8/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko ajatellut, että tupakan savusi tulevat sisään alipainen takia.

Meillä on yhteinen katos rivarissa naapurin kanssa ja uudet asukkaat alkoivat tupakoimaan katoksen alla, jolloin savut tietenkin meillä sisällä kun ovi tai ikkuna oli vähänkin auki.

Laitoin lapun ja tupakointi loppui katoksen alla. Tein kyllä niin, että kun oikein vitutti tupakointi niin soitin musaa parina iltana kovalla, että "pääsivät" sanomaan mulle musiikin soitosta, jonka jälkeen pääsin kuittaamaan tupakan poltosta. ;-D Tosin nenä nirpassa ovat vieläkin asiasta, vaikka ovat lopettaneet tupakoinnin.

Jotenkin tuntuu, että suurin osa tupakojista ei ymmärrä tai halua ymmärtää miltä tupakansavu tupakoimasta tuntuu.

Koska tupakoimattomilla on oikeus puhtaseen ilmaan omassa kotonaan ilman tupakkaterroristeja?

Vierailija
9/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pihasi on yhtälailla hänenkin.

Vierailija
10/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sattuisitte" istuskelemaan pihallanne juuri naapurin tupakoinnin aikoina? Olisitte siinä ihan nurkan vieressä jo valmiina ennen naapuria ja keskustelisitte rauhallisella (mutta nurkalle kuuluvalla) äänellä.

Riittäisiköhän naapurin kantti? Muutama yskänpuuska voisi tehostaa vaikutusta.

Vierailija
11/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa teidän pihanne nurkkaan oikein kirkas valo, niin että naapurin naama paistaa kauas. Tupakoitsijat kun tahtovat usein valita niitä hämyisempiä syöpäkääryleen polttopaikkoja.

12, joka tässä kehittelee vieroittamiskeinoja

Vierailija
12/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko ajatellut, että tupakan savusi tulevat sisään alipainen takia.

Meillä on yhteinen katos rivarissa naapurin kanssa ja uudet asukkaat alkoivat tupakoimaan katoksen alla, jolloin savut tietenkin meillä sisällä kun ovi tai ikkuna oli vähänkin auki.

Laitoin lapun ja tupakointi loppui katoksen alla. Tein kyllä niin, että kun oikein vitutti tupakointi niin soitin musaa parina iltana kovalla, että "pääsivät" sanomaan mulle musiikin soitosta, jonka jälkeen pääsin kuittaamaan tupakan poltosta. ;-D Tosin nenä nirpassa ovat vieläkin asiasta, vaikka ovat lopettaneet tupakoinnin.

Jotenkin tuntuu, että suurin osa tupakojista ei ymmärrä tai halua ymmärtää miltä tupakansavu tupakoimasta tuntuu.

Koska tupakoimattomilla on oikeus puhtaseen ilmaan omassa kotonaan ilman tupakkaterroristeja?

Siksi pidän ikkunat ja parvekkeenoven kiinni.

Kannattaisiko teidänkin pitää. Käyn kyllä tupakalla neljä kertaa päivässä pihalla. Eikä tulisi mieleenkään pitää ikkunoita auki tai ovea auki, kun käyn savuilla.

Tervettä järkeä saa käyttää.

Vierailija
13/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli vain mieleen mennä paneskelemaan parvekkeelle aina, kun sauhu alkaa nousta. -ap

laittakaa teidän pihanne nurkkaan oikein kirkas valo, niin että naapurin naama paistaa kauas. Tupakoitsijat kun tahtovat usein valita niitä hämyisempiä syöpäkääryleen polttopaikkoja. 12, joka tässä kehittelee vieroittamiskeinoja

Vierailija
14/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappujen laittoa ja vastavittuilua? Tässä oikein oppikirjaesimerkki suomalaisesta naapurien välisestä kommunikaatiosta, todella rakentavaa touhua vaikkapa asiasta puhumisen sijaan... :D

Tein kyllä niin, että kun oikein vitutti tupakointi niin soitin musaa parina iltana kovalla, että "pääsivät" sanomaan mulle musiikin soitosta, jonka jälkeen pääsin kuittaamaan tupakan poltosta. ;-D Tosin nenä nirpassa ovat vieläkin asiasta, vaikka ovat lopettaneet tupakoinnin.

Vierailija
15/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana joka toinen iltayö. En tiedä, mitä siellä oikein kyttäilee, tupakansavu ilmiantaa kertalaakista kun haisee niin kertakaikkisen pahalle. Nyt kun olen yksin kotona, oikein inhottaa tuollainen kyttäilijä.

Vierailija
16/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko ajatellut, että tupakan savusi tulevat sisään alipainen takia. Meillä on yhteinen katos rivarissa naapurin kanssa ja uudet asukkaat alkoivat tupakoimaan katoksen alla, jolloin savut tietenkin meillä sisällä kun ovi tai ikkuna oli vähänkin auki. Laitoin lapun ja tupakointi loppui katoksen alla. Tein kyllä niin, että kun oikein vitutti tupakointi niin soitin musaa parina iltana kovalla, että "pääsivät" sanomaan mulle musiikin soitosta, jonka jälkeen pääsin kuittaamaan tupakan poltosta. ;-D Tosin nenä nirpassa ovat vieläkin asiasta, vaikka ovat lopettaneet tupakoinnin. Jotenkin tuntuu, että suurin osa tupakojista ei ymmärrä tai halua ymmärtää miltä tupakansavu tupakoimasta tuntuu. Koska tupakoimattomilla on oikeus puhtaseen ilmaan omassa kotonaan ilman tupakkaterroristeja?

Siksi pidän ikkunat ja parvekkeenoven kiinni. Kannattaisiko teidänkin pitää. Käyn kyllä tupakalla neljä kertaa päivässä pihalla. Eikä tulisi mieleenkään pitää ikkunoita auki tai ovea auki, kun käyn savuilla. Tervettä järkeä saa käyttää.

mutta talvella. Kesällä vain vituttaa, kun on terassin ovi aina auki niin heti on tupakansavu tunkemassa nenään. Juokse nyt siinä sulkemassa ovia ja ikkunoita ja siinä vaiheessa on jo liian myöhäistä. Ja taas ikuunat auki. Ja monesti ilmanottoaukoista tunkee samat savut ja niit äei oikein saa edes kiinni.

Suurin osa tupakoitsijoista ei ole suuremmilla älyynlahjoilla pilattu, ei edes sillä Tervellä järjellä. Jos ei lähtökohtaisesti ymmärrä että tupakansavusta eivät kaikki tykkää, niin ei ole kaikki inkkarit kanottissa.

Vierailija
17/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappujen laittoa ja vastavittuilua? Tässä oikein oppikirjaesimerkki suomalaisesta naapurien välisestä kommunikaatiosta, todella rakentavaa touhua vaikkapa asiasta puhumisen sijaan... :D

Tein kyllä niin, että kun oikein vitutti tupakointi niin soitin musaa parina iltana kovalla, että "pääsivät" sanomaan mulle musiikin soitosta, jonka jälkeen pääsin kuittaamaan tupakan poltosta. ;-D Tosin nenä nirpassa ovat vieläkin asiasta, vaikka ovat lopettaneet tupakoinnin.

suomalaiselle jotain, niin sehän saa siitä oikein uhman ja tekee sitä vielä isommin. Soittamalla musaa sain naapurit olemaan ensin "parempia" ihmisiä, jolloin sain oikeuden huomauttaa myös heidän häiritsevästä toiminnasta. Tuo on kuule psykologia.

Ja jos eivät olisi lopettaneet tupakointia, niin olisin aloittanut vielä kovemman kettuilun sen verran tupakansavu omassa kodissa v***tuttaa.

Vierailija
18/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noille menee sanomaan suoraan niin alkaa lakikirjataisto. Perustuslain ja kaupungin ympäristötoimen mukaan ulkona tupakointia ei voi rajoittaa. Itse ostaisin motonetistä jalalla seisovan vilkkuvan stop merkin ja siihen tupakointi kielletty tarran. Negatiivisista asioista ei kannata keskustella naapureiden kanssa suoraan.

Vierailija
19/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tule koskaan ymmärtämään kuinka savu/haju voi häiritä toisia.

Ainoastaan tupakoitsijat voivat nauttia kesästä parvekkeella, muiden pitää pitää ovat ja ikkunat kiinni, jos ei halua haistella savua. Epistä!

Ihmetyttää sekin, että miten ne tupakoitsijat eivät välitä siitä mille ne itse haisee...siis vaikka eivät ole juuri siinä heti polttaneetkaan, niin he haisevat aina.

Vierailija
20/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, kun on maksettu hunajaa rivarikämpästä ja viereisen asunnon terassilla vanhan pariskunta vetää röökiä posket lommolla sata kertaa päivässä. Kesäiltaisin kun yrittää tuulettaa niin eiköhän sitä ehdi tehdä pari minuuttia kun sisään jo leijuu se kuvottava lemu. Mitäänhän tästä ei voi pariskunnalle sanoa, koska valitettavasti se on (vielä) laillista. Ovat näemmä jo siitä ottaneet nokkiinsa kun olemme aina vetämässä ovea kiinni kun ovat röökillä. Eikä tosiaan mitenkään olla paukuteltu ovia. Toivon niin hartaasti, että savutus lopetetaan ihan lailla joku päivä. Luulenpa että tupakanmyyntikin lopetetaan ennen pitkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän