Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana naapurini tulee meidän parvekkeen alle tupakalle pois oman parvekkeensa alta.

Vierailija
26.07.2011 |

Asumme siis rivitalossa. Olen syvästi kiitollinen hänen anteliaisuudestaan, sillä itse emme tupakoi emmekä saa nauttia tupakansavusta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakan hajua inhoan, mutta sen vaikutuksesta pidän. Tupakka vaikuttaa keskushermostoon miellyttävästi. Normaalisti pidän parvekkeen ja ikkunat kiinni, koska en siedä tupakanhajua. Toivoisin myös teiltä samaa. Sulkekaa ikkunat ja ovi niin ei häiritse. Jos on kuuma niin voi hyvin satsata ilmanviilentäjään ja kunnon ilmastointiin. Ei maksa paljoa. Maksoin omasta 2500e. Mukava nukkua viileässä eikä tule siitepölyäkään sisälle.

ja etta tupakoimattoman pitaisi investoida 2500EUR etta voisi elaa hajuttomasti, anna mun nauraa!!

Mitas meidan pitaisi tehda, kun talo on kerrostalo ja useampi asukas tulee ulos tupakalle ja savu leijailee aina meidan ikkunasta sisaan....

jannityksella odotan vastaustasi

ma kiroan tupakoitsijat alimpaan helvettiin, haju on KUVOTTAVA!!!

Vierailija
22/41 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi hommata monta tonnia maksava laite, että saan hengittää omassa kodissani. Just... Ostan sulle mieluummin nikotiinilaastareita.

Tai sitten voisit valita asuntosi sillä perusteella että tahdot hengittää valitsemaasi ilmaa. Toinen vaihtoehto on satsata kunnon ilmanvaihtoon. Siinä on muitakin etuja, kuin että pääset eroon hajuhaitoista. Myös homevauriot vähenee ja voit säätää huoneistosi lämpötilan mieleiseksesi. Lopeta se narina ja tee jotain asian eteen. Muiden vapautta et voi rajata. Heillä on oikeus polttaa ja krillata. Minusta minä olen jo perustellut täysin asiallisesti kantani ja ratkaisun ongelmiinne inisijät. Nyt on teidän vuoro toimia ja helpottaa elämäänne kunnon ilmastoinnilla.

asutaan, sama ongelma, savut tulee sisaan, kun asukkaat menee ulos tupakalle. Mitas mina teen???? Anna ratkaisu kun oot noin viisas, mun aivot on allo tupakansavu tuhonnut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etta tupakoimattoman pitaisi investoida 2500EUR etta voisi elaa hajuttomasti, anna mun nauraa!!

Mitas meidan pitaisi tehda, kun talo on kerrostalo ja useampi asukas tulee ulos tupakalle ja savu leijailee aina meidan ikkunasta sisaan....

jannityksella odotan vastaustasi

ma kiroan tupakoitsijat alimpaan helvettiin, haju on KUVOTTAVA!!!

Tupakoitsijahan on vain uhri, kuten sinäkin. Hän joutuu haistelemaan tupakan mehuja lähemmin kuin sinä.

Kyllä minä suosittelen hankkimaan kunnon ilmastoinnin 2000 luvulle. Emme elä enää pirtissä. On kaupunkipölyä ja muita raskasmetalleja ja sitten on siitepölyäkin, joka tunnetusti altistaa astmalle aivan kuin se kuuluisa tupakansavu.

Kyllä minä investoisin sinuna 5000EUR sen 2500EURIn sijaan. Kyllähän meillä EURia riittää. On turha valittaa, kun eurit voivat helpottaa eloa.

Vai ollaanko sitä niitä kuuluisia savolaisia joita ei edes se tupakan haju tai savu haittaa vaan nautitaan valittamisesta ja vollotuksesta, vaikka apu olisikin lähellä, lähempänä, kuin kessu kruunallaan.

Vierailija
24/41 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kun tupakan tuoksu tulisi, painaisin nappia, jotta ääni tulisi.

Sitten erikseen huutaisin voitko lopettaa siinä kohdassa polttamisen, kun tulee savu sisälle.

Taatusti lopettais !

Alkaisin jammailemaan palovaroittimen tahtiin. Ehkä lentäisi paitakin ja pitkät kalsaritkin.

T: Sauhu Latte

Diu diu diu. Latte on kesän ytimessä?

Vierailija
25/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakan hajua inhoan, mutta sen vaikutuksesta pidän.

Tupakka vaikuttaa keskushermostoon miellyttävästi.

Normaalisti pidän parvekkeen ja ikkunat kiinni, koska en siedä tupakanhajua.

Toivoisin myös teiltä samaa. Sulkekaa ikkunat ja ovi niin ei häiritse. Jos on kuuma niin voi hyvin satsata ilmanviilentäjään ja kunnon ilmastointiin. Ei maksa paljoa. Maksoin omasta 2500e. Mukava nukkua viileässä eikä tule siitepölyäkään sisälle.

Vierailija
26/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko ajatellut, että tupakan savusi tulevat sisään alipainen takia. Meillä on yhteinen katos rivarissa naapurin kanssa ja uudet asukkaat alkoivat tupakoimaan katoksen alla, jolloin savut tietenkin meillä sisällä kun ovi tai ikkuna oli vähänkin auki. Laitoin lapun ja tupakointi loppui katoksen alla. Tein kyllä niin, että kun oikein vitutti tupakointi niin soitin musaa parina iltana kovalla, että "pääsivät" sanomaan mulle musiikin soitosta, jonka jälkeen pääsin kuittaamaan tupakan poltosta. ;-D Tosin nenä nirpassa ovat vieläkin asiasta, vaikka ovat lopettaneet tupakoinnin. Jotenkin tuntuu, että suurin osa tupakojista ei ymmärrä tai halua ymmärtää miltä tupakansavu tupakoimasta tuntuu. Koska tupakoimattomilla on oikeus puhtaseen ilmaan omassa kotonaan ilman tupakkaterroristeja?

Siksi pidän ikkunat ja parvekkeenoven kiinni. Kannattaisiko teidänkin pitää. Käyn kyllä tupakalla neljä kertaa päivässä pihalla. Eikä tulisi mieleenkään pitää ikkunoita auki tai ovea auki, kun käyn savuilla. Tervettä järkeä saa käyttää.

mutta talvella. Kesällä vain vituttaa, kun on terassin ovi aina auki niin heti on tupakansavu tunkemassa nenään. Juokse nyt siinä sulkemassa ovia ja ikkunoita ja siinä vaiheessa on jo liian myöhäistä. Ja taas ikuunat auki. Ja monesti ilmanottoaukoista tunkee samat savut ja niit äei oikein saa edes kiinni.

Suurin osa tupakoitsijoista ei ole suuremmilla älyynlahjoilla pilattu, ei edes sillä Tervellä järjellä. Jos ei lähtökohtaisesti ymmärrä että tupakansavusta eivät kaikki tykkää, niin ei ole kaikki inkkarit kanottissa.

On vanhanaikaista tuulettaa ikkunan ja oven kautta asuntoa. Kunnon ilmastointi ja se suodattaa hajut ja siitepölyn pois hetkessä ja tuottaa raitista viielää ilmaa sisätiloihin.

Vitutuksesi määrä on niin korkea että kuvittelisin sinun olevan valmis maksamaan ilmastoinnista noin 5000e. Ei ole paha summa, kun ottaa huomioon stressin ja vitutuksen mitä tuo ovien ja ikkunoiden sulkeminen sinulle aiheuttaa.

Teknologia on kehittynyt.

Vierailija
27/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi hommata monta tonnia maksava laite, että saan hengittää omassa kodissani. Just... Ostan sulle mieluummin nikotiinilaastareita.

Vierailija
28/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisit valita asuntosi sillä perusteella että tahdot hengittää valitsemaasi ilmaa.

Toinen vaihtoehto on satsata kunnon ilmanvaihtoon. Siinä on muitakin etuja, kuin että pääset eroon hajuhaitoista. Myös homevauriot vähenee ja voit säätää huoneistosi lämpötilan mieleiseksesi.

Lopeta se narina ja tee jotain asian eteen. Muiden vapautta et voi rajata. Heillä on oikeus polttaa ja krillata.

Minusta minä olen jo perustellut täysin asiallisesti kantani ja ratkaisun ongelmiinne inisijät. Nyt on teidän vuoro toimia ja helpottaa elämäänne kunnon ilmastoinnilla.

Vierailija
29/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten aloitat ininän itikoista, kun ei voi pitää ikkunoita auki. On niin kuuma.. :/ yhyy

Vierailija
30/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko ajatellut, että tupakan savusi tulevat sisään alipainen takia. Meillä on yhteinen katos rivarissa naapurin kanssa ja uudet asukkaat alkoivat tupakoimaan katoksen alla, jolloin savut tietenkin meillä sisällä kun ovi tai ikkuna oli vähänkin auki. Laitoin lapun ja tupakointi loppui katoksen alla. Tein kyllä niin, että kun oikein vitutti tupakointi niin soitin musaa parina iltana kovalla, että "pääsivät" sanomaan mulle musiikin soitosta, jonka jälkeen pääsin kuittaamaan tupakan poltosta. ;-D Tosin nenä nirpassa ovat vieläkin asiasta, vaikka ovat lopettaneet tupakoinnin. Jotenkin tuntuu, että suurin osa tupakojista ei ymmärrä tai halua ymmärtää miltä tupakansavu tupakoimasta tuntuu. Koska tupakoimattomilla on oikeus puhtaseen ilmaan omassa kotonaan ilman tupakkaterroristeja?

Siksi pidän ikkunat ja parvekkeenoven kiinni. Kannattaisiko teidänkin pitää. Käyn kyllä tupakalla neljä kertaa päivässä pihalla. Eikä tulisi mieleenkään pitää ikkunoita auki tai ovea auki, kun käyn savuilla. Tervettä järkeä saa käyttää.

mutta talvella. Kesällä vain vituttaa, kun on terassin ovi aina auki niin heti on tupakansavu tunkemassa nenään. Juokse nyt siinä sulkemassa ovia ja ikkunoita ja siinä vaiheessa on jo liian myöhäistä. Ja taas ikuunat auki. Ja monesti ilmanottoaukoista tunkee samat savut ja niit äei oikein saa edes kiinni. Suurin osa tupakoitsijoista ei ole suuremmilla älyynlahjoilla pilattu, ei edes sillä Tervellä järjellä. Jos ei lähtökohtaisesti ymmärrä että tupakansavusta eivät kaikki tykkää, niin ei ole kaikki inkkarit kanottissa.

On vanhanaikaista tuulettaa ikkunan ja oven kautta asuntoa. Kunnon ilmastointi ja se suodattaa hajut ja siitepölyn pois hetkessä ja tuottaa raitista viielää ilmaa sisätiloihin. Vitutuksesi määrä on niin korkea että kuvittelisin sinun olevan valmis maksamaan ilmastoinnista noin 5000e. Ei ole paha summa, kun ottaa huomioon stressin ja vitutuksen mitä tuo ovien ja ikkunoiden sulkeminen sinulle aiheuttaa. Teknologia on kehittynyt.

En osta vaan laitaisin imamin huutamaan rukouskutsuhuutoa taukoamatta niin alkaa sullakin varmasti ottaa siellä tupakalla aivoon. ;-D Juuri sen verran hiljaisella ja kajarit juuri sinne päin suunnattuna, että kuuluu juuri sinulle. Ja hoilaan vielä parvekkella imaamin perässä. Vietän vain uskonnolista hetkeä ja sekin on ihan laillista. ;-D

Eikä mun tarvii, kun sain onneksi naapurit lopettamaan tupakoinnin. Muuten olisin tuon tempun tehnyt 100% varmasti.

Vierailija
31/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voisit valita asuntosi sillä perusteella että tahdot hengittää valitsemaasi ilmaa. Toinen vaihtoehto on satsata kunnon ilmanvaihtoon. Siinä on muitakin etuja, kuin että pääset eroon hajuhaitoista. Myös homevauriot vähenee ja voit säätää huoneistosi lämpötilan mieleiseksesi. Lopeta se narina ja tee jotain asian eteen. Muiden vapautta et voi rajata. Heillä on oikeus polttaa ja krillata. Minusta minä olen jo perustellut täysin asiallisesti kantani ja ratkaisun ongelmiinne inisijät. Nyt on teidän vuoro toimia ja helpottaa elämäänne kunnon ilmastoinnilla.

ei kerrostaloihin/rivareihin mitään omia tuulettimia asenneta noin vain. Miksi sun pitää tulla parvekkeelle tupakoimaaan mene sinne kopperoosi ja polta siellä.

Vierailija
32/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerrostaloihin/rivareihin mitään omia tuulettimia asenneta noin vain. Miksi sun pitää tulla parvekkeelle tupakoimaaan mene sinne kopperoosi ja polta siellä.

Savukkeella istuskellessa on mukava haastaa naapuria ja keskustella maailman asioista. Tupakointiin on aina liittynyt tietty sosiaalinen lataus ja ei ihme että tupakoitsijoita kutsutaankin sosiaaliseksi ketjuksi kautta aikain.

Ihmiset ovat jo ammoisista ajoista asti kokoontuneet tupakoimaan ja keskustelemaan politiikasta. Osa ihmisistä on aina ryöminyt syrjään, kun Aristoteles on aloittanut saarnan. Tällaisia ihmisiä ei kiinnosta ajankohtaisuus.

Suomessa tällaisia kivenkoloon kätkeytyviä persoonia on paljon. Onneksi tupakka saa heidätkin liikkeelle.

Vierailija
33/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaikka syödä kartonkini tästä vetoa. Olen nimittäin vähän enemmän perehtynyt näihin laitteisiin, kuin eräät.

Vierailija
34/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakan hajua inhoan, mutta sen vaikutuksesta pidän.

Tupakka vaikuttaa keskushermostoon miellyttävästi.

Normaalisti pidän parvekkeen ja ikkunat kiinni, koska en siedä tupakanhajua.

Toivoisin myös teiltä samaa. Sulkekaa ikkunat ja ovi niin ei häiritse. Jos on kuuma niin voi hyvin satsata ilmanviilentäjään ja kunnon ilmastointiin. Ei maksa paljoa. Maksoin omasta 2500e. Mukava nukkua viileässä eikä tule siitepölyäkään sisälle.

Oli muuten ihana yllätys se ettei tupakkakaan haise enää. Naapurimme ovat kovia tupakoimaan. Ilmastointiin kannattaa satsata!

Vierailija
35/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä rahalla et kaikki taloihin saa. On näs museo kohteitakin. Ja jos on kettuillut tarpeeksi naapureille niin jo ne estää ilmastointilaitteen laiton ihan vain ketuillakseen takaisin. ;-D

Ja mitä se auttaa jos se ilmastointi laitteen ilmanotto aukko on samallapuolella missä tupakoidaan. Saa vain entistä enemmän tupakansavut sisälle.

Vierailija
36/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä rahalla et kaikki taloihin saa. On näs museo kohteitakin. Ja jos on kettuillut tarpeeksi naapureille niin jo ne estää ilmastointilaitteen laiton ihan vain ketuillakseen takaisin. ;-D

Ja mitä se auttaa jos se ilmastointi laitteen ilmanotto aukko on samallapuolella missä tupakoidaan. Saa vain entistä enemmän tupakansavut sisälle.

Ilmastointilaite estää myös koivunsiitepölyn vaikka koivu olisi vastapäätä tuuletinta.

Kannattaisiko sen valittamisen sijaan alkaa säästää laitteisiin? Itku ei nimittäin auta asiaan.

Vierailija
37/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita sinne parvekkeesi alle palohälytin - se varmasti säikäyttää naapurisi röökihetken! ;D

Vierailija
38/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekääitä ja tyhmiä.

Että piää muiden joko kärsiä kauheasta katkusta tai ostaa ilmastointilaite.

Onneksi asutaan omakotitalossa. En kestäis yhtään tupakoitsijanaapuria, jonka katku tulis meille sisään.

EIkä meillä ole halua tai varaa ostella ilmastointilaitteita tupakoitsijoiden takina. On muitakin rahareikiä.

Vierailija
39/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten erikseen huutaisin voitko lopettaa siinä kohdassa polttamisen, kun tulee savu sisälle.

Taatusti lopettais !

Vierailija
40/41 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti lopettais !

Palovaroitin hankitaan oman itsensä turvanllisuuden vuoksi, ei muiden kiusaksi. Hyvä ilmastointi auttaa siitepölyallergiaan ja parantaa hengitysteitä ja elämää. Ei sitä hankita tupakoitsijoita varten, vaan itseä varten.

Hyvät kansalaiset sijoittakaa itseenne! Teknologia kehittyy, suotta kärsitte ilman epäpuhtauksista. Ei pelkästään tupakansavu vaan, jo liikenteen pakokaasut pilaavat hengitysilmaa huomaamatta.

Sijoittakaa terveyteenne.

T: Tupakoitsija joka höyrystää savukkeensa vaponisaattorilla