Miksi niin monet tatuoivat oman lapsensa nimen, syntymäajan, jalanjäljen(!) tms. itseensä
Onhan se tavallaan herttaista kun lapsi on pieni mutta voin vaan kuvitella miten ällöltä murrosikäisestä tuntuu kun oma nimi on jossain äidin selluliittireidessä tai isän olutvatsalla.
Kommentit (35)
minähän tuossa edellisessä väitin että ihan varmasti kaikki ovat juoppoja/narkkeja. Luehan uudestaan. Mielestäni ne ovat edelleen naurettavia, itse en ottaisi, mutta mitäs sillä on väliä onko minulla tai jollain muulla lapsensa nimi ihossaan. En pidä erikoisemmin muutenkaan tatuoinneista, joskus näkee pieniä ja hienoja tatskoja, mutta harvoin.
Jaksaa ihmetyttää, miksi ihmeessä te viitsitte päätänne vaivata toisten tatuoinneilla. Tykätkää tai olkaa tykkäämättä, turhat yleistävät analyysinne ovat surkuhupaisaa luettavaa.
en myöskään käsitä tätä. Minä taas olen epäillyt tämän olevan itsensä korostamista "olen paras isä/äiti ikinä". Todellisuudessa ollaan juoppoja tai muuten vaan laiskoja/kykenemättömiä huolehtimaan lapsista. Näitä nimittäin näkee just jollain rikollisilla tai muuten vaan "ei hyvillä ihmisillä". Olen varmasti osittain väärässä, mutta oma kokemukseni on tämä.
Ikinä en on nähny tai edes kuullu kenestäkään edes etäisestä tutun tutusta, jolla olis. En siis pidä tälläitä vauvoin sen huonosa kuin muitakaan, mutta olen vaan yllättynyt, etten yhtään ole huomanut.
vielä tälläinen supermamma, jolle lapset on koko elämä, eikä sitä muuta elämää ole, ja nimi/naama/syntymäaika tatuointia esitellään innolla. Edelleenkään mun kokemuksen mukaan näitä ei ole "normaaleilla" tai sanotaanko keskiverto eläjällä. Tokihan niitä voi olla vaikka kenellä paitansa alla olla, enhän minä kaikkia tuttujani ole alasti nähnyt :) Mutta ainakin kovinta ääntä niistä pitävät muuten vaan erityislaatuiset ihmiset.
Heh, mikäs pikkuteini siellä vielä valvoo tähän aikaan!
halutaan olla samanlaisia kuin Beckhamit ja vastaavat.
ja vuosia lastani odottanut, että voin olla jo pelkkä äiti.
En kuitenkaa curlaa lapseni elämänpolkua, mutta äitiys on elämäni tärkein työ.
Meillä ei ole tiptop siistiä, enkä heilu luutun, tai hellan ääressä koko ajan ja toki harrastan ihan itsellenikin.
Mutta lapseni nimi tulee jossain vaiheessa nahkaani, ihan vain sen vuoksi, että hän on tärkeintä elämässäni
Angelina Jolie ja David Beckhamkin tekevät niin ja se on siksi coolia?
enemmänkin huvittaa miten tosissaan jotkut niitä nimiä ja syntymäaikoja itteensä painattaa.Miksi se syntymäaika pitää merkata??? Ne jalan/kädenjäljet on mun mielestä miltei nimeä ällöttävämmät.
Jäi kerran yks potentiaalinen urho ottamatta jatkoille kun näin sillä tyttärensä nimen ja syntymäajan nahassa,jotenkin puistatti ajatus et kattelisin loppuelämäni miestä jolla "vieraan" lapsen nimi tatuoituna.Oli isolla solisluun alla,just sydämen yläpuolella.( olettamus siis jos olisi syntynyt suuri avioliittoon ohtava romanssi )
en tiedä, mutta luulen, jos se urho olisi Oikeasti juuri se oikea sulle, teillä olisi sellainen kemia ja tunneyhteys, ettei se tatska merkitsisi sulle mitään, ottaisit hänet kuitenkin. Ihan varmasti sellanen kundi tulee/jo tullut vastaan:-)
amerikanmalliin touhua. Joku keksii jotakin ja siitä tulee bisnes. Riitävän monet menee aina mukaan tuollaisiin oravanpyöriin.
minäkään en ymmärrä ollenkaan. Mutta olen nähnyt pari naista, joilla on (rumien) koiriensa kuvat tatuoituina käsivarteen, ja se laittaa kyllä pohtimaan ihmisen mielenterveyttä...
Onhan se tavallaan herttaista kun lapsi on pieni mutta voin vaan kuvitella miten ällöltä murrosikäisestä tuntuu kun oma nimi on jossain äidin selluliittireidessä tai isän olutvatsalla.
Toiset saa tatuoida ostaansa vaikka, että "kakka" mutta miksi ihmeessä joku aikuinen (?) nainen (?) jaksaa olla näin obsessiivinen toisten tatuoinneista???
Mulla tulee aina sellaisen tatuoinnin nähdessäni mieleen, ettei lapsen nimeä tai syntymäpäivää muutoin muista :)
Mutta kukin tyylillään. Isäni (entinen merikarhu) on tatuoinut kaikkien meidän sisarusten sekä äitimme nimen nahkaansa. Eipä se miltään tuntunut teini-iässä. Omapa on ihonsa ja ainakin on lunttilappu aina mukana jos vanhuuden myötä sattuu nimet unohtumaan.
Eihän se lapsi välttämättä ole isompana ollenkaan innoissaan että esim. oma tarkka syntymäaika loistaa vanhemman iholla. Kiva käydä esim. uimahallissa tai kylpylässä äidin kanssa kun kaikki voi lukea syntymäpäiväsi :D