Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit roskaväen juttuja

Vierailija
23.07.2011 |

Muita joiden mielestä tatuoinnit ovat roskaväen juttua? Ja ei, tämä ei ole provokaatio. En vain ymmärrä, mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu. Tulee mieleen todella lyhytnäköinen, impulsiivinen ja pinnallinen ihminen.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyäänkin heillä niitä eniten on. Toisena ryhmänä ovat kieltämättä luuserit, yhteiskunnasta pudonneet, jotka omaa epävarmuuttaan peittävät tatskoin ja lävistyksin.

Toisaalta tämä myös kertoo suppeasta maailmankatsomuksestasi. Pahoittelen, että et tunne ketään asiallista tatuoinnin omistajaa, minä tunnen paljonkin. Ja ovat yhteiskunnallisesti merkittäviä henkilöitä :)

Vierailija
82/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos se on sillee paidattomana niin näkyy et sillä olis pistooli housuissa sexysti.

Ehdottomasti tatuoitu haluaa ilmoittaa olevansa badboy.

Kyllä jokainen osaa varoa henkilöä, jolla lukee tatuoituna käsivarteen karate tai jotain uhkaavaa.

Mulla itellä on iso rekka kyljessä ja kotka käsivarressa. Poskeen olen tatuoinut itse pari kyyneltä. Kyynelten merkitystä en paljasta tässä.

T: punkkari äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä se tauointi näyttää sitten vanhempana ei niin kimmoisalla ja maksaläiskäisellä iholla. Ja kuinka sitä samaa tatuointia jaksaa vuosikymmenestä toiseen katsella.

Moni ei muista, että kesämekoissa/topeissa niitä tauointeja ei saa edes piiloon, ja eivätkä tatuoinnit aina sovi kaikkien vaatteiden kanssa.

Itse ihmettelin mitä järkeä on ottaa silmä-tatuoinnit selkään tai kuten yhdellä oli iso musta leppäkerttu.

Vierailija
84/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillä haetaan sellaista supertähden imagoa tähän tyyliin:

http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2010/09/Megan-fox-Tattoo-…

Ja kuitenkin lopputuloksen vaikutelma on tämä:

http://i145.photobucket.com/albums/r240/cremesonore/oneguyibiza03.jpg

Vierailija
85/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointeja kantaa etenkin alempi sosiaaliluokka.

Vierailija
86/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On arvostettu, korkeassa virassa oleva ihminen ja hänellä on koko selän kokoinen tatuointi. =)

Se näistä sitten.

Vierailija
87/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä se tauointi näyttää sitten vanhempana ei niin kimmoisalla ja maksaläiskäisellä iholla. Ja kuinka sitä samaa tatuointia jaksaa vuosikymmenestä toiseen katsella.

Moni ei muista, että kesämekoissa/topeissa niitä tauointeja ei saa edes piiloon, ja eivätkä tatuoinnit aina sovi kaikkien vaatteiden kanssa.

Itse ihmettelin mitä järkeä on ottaa silmä-tatuoinnit selkään tai kuten yhdellä oli iso musta leppäkerttu.

Kimmoisuus toki ihosta häviää, mutta siksipä esim itse en ole ottanut yksityiskohtaisia tatuointeja tai sellaisia 2egen kokoisi länttejä.

Ja noista kesämekoista ja topeista. Kyllä, moni ajattelee että niitä ei saa niillä piiloon. Moni ajattelee myös sitä että ne tatuoinnit saa helposti piilotettua tarvittaessa. Minusta sinä et ikinä tajuaisi että minulla on tatuointeja, koska en käytä paljastavia vaatteita. Silti minulla on niitä ja paljonkin.

Vierailija
88/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ei ajattele miltä se tauointi näyttää sitten vanhempana ei niin kimmoisalla ja maksaläiskäisellä iholla. Ja kuinka sitä samaa tatuointia jaksaa vuosikymmenestä toiseen katsella.

Eipä se iho silloin muutenkaan näytä nuorelta ja hehkeältä, ei siinä pari tatuointia haittaa! Sinä varmaan käyt leikkauttamassa nenääsi, leukaasi, kiristät poskiasi kun kyllästyt tuijottamaan naamaasi liian kauan?? :D

Vierailija
89/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykköjä?

Vierailija
90/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän ihmettelen, kuka haluaa nimitellä toisia roskasakiksi. Säälittäviä, huonoitsetuntoisia surkimuksia olette jokainen, joka nimittelee jonkun ulkoisen asian perusteella toisia "roskaksi".

Sydämen sivistyksellä on merkitystä. Teillä sitä ei ole.

Vierailija
91/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaiseni

On arvostettu, korkeassa virassa oleva ihminen ja hänellä on koko selän kokoinen tatuointi. =)

Se näistä sitten.

...ei tee ihmisestä yläluokkaista tai sivistynyttä.

Vierailija
92/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni mies otti juuri tatuoinnin missä on kaunis kuva ja lasten nimet siinä...sekä kuolleen vaimonsa eli siskoni nimi. Jos tämä tekee hänestä roskasakkia se on sun surkea mielipiteesi.

Toi on just mun mielestä naurettavinta mitä tiedän!

Ottaa jotain kuvii iholle tai jotain lasten tai vaimojen nimiä!!

No jokainen tekee tavallaan mutta itse pidän tommosii ihmisii toisarvoisina ihmisinä!

Aivan kuten tupakoitsijoitakin!

Vierailija
93/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näistä sitten.

ylempää sosiaaliluokkaa. Sitä ei vältsisti edes tee se akateeminen koulutus vaan lähinnä se suku ja sen taso jossa on kasvanut/kasvatettu.

Vanhat, hyvät, akateemiset suvut eivät tod. näk. juuri tatuointeja ota.

Vierailija
94/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltikään omaa sivistystä...mitä tästä voi päätellä? Näköjään ylemmässäkin sosiaaliluokassa voi olla roskaväkeä...

Vierailija
95/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä ajattelette esim. tälläisestä henkilöstä:

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://imgs.sthlmsfinest.com/imageG…

Vierailija
96/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näistä sitten.

ylempää sosiaaliluokkaa. Sitä ei vältsisti edes tee se akateeminen koulutus vaan lähinnä se suku ja sen taso jossa on kasvanut/kasvatettu.

Vanhat, hyvät, akateemiset suvut eivät tod. näk. juuri tatuointeja ota.

Tämäkin ketju on täynnä jengiä, joiden mielestä on esim. ihan ok kuljeskellä crockseilla, mutta kaikki tatuoinnit sen sijaan kertovat samalle jengille aina "alemmasta sosiaaliluokasta"...

On se kuulkaa vaan niin, että suomalaiset crocks-naiset

( ja miehet ) monivärjättyine hiuksineen ovat yksi maailman mauttomin porukka, eikä suinkaan muodikkaasti itseään tatuoineet, coolit aikuiset.

( Ja sinänsä ärsyttävällä sanalla "muodikas" tarkoitan nyt juurikin tätä muutamia vuosia olemassa ollutta davidbeckham-anceligajolie-tatuointityyliä, johon kuuluu läheisesti mm. myös laadukkaat vaatteet ja asusteet, sekä säännöiilinen ja rankkakin urheilu + terveellinen elämäntapa, eikä suinkaan päihteet tai muu lääväys ).

Mutta näillä palstoilla on turha edes yrittää selittää jengille, että mitä tarkoittaa "olla cool aikuinen" - perunalastut suussa, kuunnellen "poika saunoo/huutaa/valvoo" -biisiä crocksit jalassa kun on vissiin vähän vaikea ymmärtää tollasia juttuja - tai ymmärtää oikein yhtään mitään.

Vierailija
97/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät toisia TOISARVOISINA?

On se ihanaa kun tietää oman arvonsa.. Voi jessus sun äitis on varmaan susta ylpee. :)

Vierailija
98/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ei ajattele miltä se tauointi näyttää sitten vanhempana ei niin kimmoisalla ja maksaläiskäisellä iholla. Ja kuinka sitä samaa tatuointia jaksaa vuosikymmenestä toiseen katsella.

Eipä se iho silloin muutenkaan näytä nuorelta ja hehkeältä, ei siinä pari tatuointia haittaa! Sinä varmaan käyt leikkauttamassa nenääsi, leukaasi, kiristät poskiasi kun kyllästyt tuijottamaan naamaasi liian kauan?? :D

missään leikkauksissa. Olen ihan sinut itseni kanssa enkä tarvitse myöskän tatuointeja kohottaakseni itsetuntoa.

Vierailija
99/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte olla kaunista, en ole itsekkään mikään prinsessa :-D Olen just oma itseni ja tyytyväinen näin. Kaikenlisäksi olen suht varakas, eli tuo roskasakki vertaus ei toimi.

Vierailija
100/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niskasta melkein peppuvakoon ulottuva tatuointi selkärangan päällä. Kataloogista valittu kuva, jota modattiin oman maun mukaiseksi, kuvaan lisättiin koukeroita ynnä muuta. Kuvan otin "selkärankani suojaksi", sillä yliliikkuvat nikamat aiheuttavat usein särkyjä ja kiputiloja. Kyllä, huollan selkääni liikunnalla ja kohdistetuilla lihasharjoittella, mutta tatuointi on symbolinen suoja rangalleni.

Moni ei tatuoinnista tiedä, miksi pitäisikään? En kuvaa ottanut siksi, että saisin esitellä sitä kaikille. En sitä myöskään ehdoin tahdoin yritä pitää piilossa, näkyy jos näkyy.

Ihme asioista ihmiset näkevät vaivaa.. Vaikka itsellä iso tatuointi, en kaikista tatuoinneista pidä. Toisille sopii tatuoidut hihat ja lahkeet, toisille se pieni perhonen olkapäähän. Who cares, really?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi