Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit roskaväen juttuja

Vierailija
23.07.2011 |

Muita joiden mielestä tatuoinnit ovat roskaväen juttua? Ja ei, tämä ei ole provokaatio. En vain ymmärrä, mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu. Tulee mieleen todella lyhytnäköinen, impulsiivinen ja pinnallinen ihminen.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä lukee selässä isolla isäntä. Ja rintakehällä on teksti:

Pataan tulee jos et tottele.

Minusta tatuoinnit ovat herttaisia ja kertovat persoonasta paljon.

Haukkukaapa vaikka minun miestäni roskaväeksi niin...

Vierailija
42/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kamalia kuvia. ne lähtisivät sentään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä lukee selässä isolla isäntä. Ja rintakehällä on teksti: Pataan tulee jos et tottele. Minusta tatuoinnit ovat herttaisia ja kertovat persoonasta paljon. Haukkukaapa vaikka minun miestäni roskaväeksi niin...

Vierailija
44/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörii täällä nykyään jatkuvasti? Varmasti monen mielestä tatuoinnit ovat rumia, mutta aika noloa ja pinnallista luokitella ihminen roskaväkeen kuuluvaksi vain tatuointien takia. Miksi tatuointien inhoajia korpeaa niin kovasti muiden tatuoinnit, että aina uudelleen ja uudelleen pitää tällaisia aloituksia tänne tehdä? Tatuointeja on ihan kaikenlaisilla ihmisillä, ei vain jollain tietyllä ihmisryhmällä. Jos tatuointi saa jonkun tuntemaan olonsa paremmaksi itsestään niin mikä siinä teitä hiertää? Eikö tärkeintä ole että on itse itseensä tyytyväinen? Ap:n mielestä ilmeisesti tatuoinnit ovat rumia, minun mielestäni taas ihmiset jotka katselevat toisia ihmisiä nenänvarttaan pitkin ulkoisen olemuksen takia ovat rumia. Näin me ollaan katsos erilaisia.

Vierailija
45/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaisia pikkumaisia, ahdasmielisiä ja itsekkäitä ihmisiä. Te olette roskasakkia sanan varsinaisessa merkityksessä!

Vierailija
46/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tatuointeja, mutta lukuisilla ystävilläni kylläkin. Ammateiltaan mm. opettajia, erityisopettajia, lääkäri, poliisi jne. Yhteiskunnallisesti katsottuna kyseisten ammattikuntien edustajat tuskin ovat roskaväkeä. Suurimmalla osalla tatuoinnit ovat kylläkin piilotettavissa. Mutta en siis allekirjoita ap:n mielipidettä :)

Vierailija
47/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aihe pyörii täällä nykyään jatkuvasti? Varmasti monen mielestä tatuoinnit ovat rumia, mutta aika noloa ja pinnallista luokitella ihminen roskaväkeen kuuluvaksi vain tatuointien takia. Miksi tatuointien inhoajia korpeaa niin kovasti muiden tatuoinnit, että aina uudelleen ja uudelleen pitää tällaisia aloituksia tänne tehdä? Tatuointeja on ihan kaikenlaisilla ihmisillä, ei vain jollain tietyllä ihmisryhmällä. Jos tatuointi saa jonkun tuntemaan olonsa paremmaksi itsestään niin mikä siinä teitä hiertää? Eikö tärkeintä ole että on itse itseensä tyytyväinen? Ap:n mielestä ilmeisesti tatuoinnit ovat rumia, minun mielestäni taas ihmiset jotka katselevat toisia ihmisiä nenänvarttaan pitkin ulkoisen olemuksen takia ovat rumia. Näin me ollaan katsos erilaisia.

ihmisillä ei ole paljoa päällä ja monien tatuoinnit näkyvät, niin ap:n kaltaisia juntteja "ärsyttää". ;)

Vierailija
48/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta olen kuullut miten on hassu aihe kuvaksi tai miten siinä olisi hyvä olla väriä.

Kun itse vuosia tätä harkitsin ennenkö otin ja juuri tälläsenä siitä pidän niin tuntuu kummalta että joku joka ei kunnolla minua tunne sitä arvostelee. Sen saa halutessaan piiloon ja muutama sukulainen on vasta sen nähnyt vaikka se on siinä 10 vuotta ollut. Minulla ei ole mitään pakkomiellettä esitellä kuvaa, se on osa minua. :)

Olen harkinnut viimeset 5 vuotta uutta kuvaa, vakavasti vajaan vuoden kun lapsi kuoli ja itse olen aika kaukana impulsiivisuudesta kun ajattelen kuvan ottamista. Ensimmäistä ja ainoaa kuvaa haaveilin yläasteelta saakka ja olin 22- vuotias kun sen pyysin piirtämään.

Ihailen jaloissa olevia kuvia. Mikään ei ole niin nättiä varmaan kuin ihana kuva ja kesämekko.

Minusta se on ihana asia että ottaa kuvan josta pitää ja on sinut sen kanssa. Harmittaa heidän puolesta jotka ottaa kuvan nuorena ja joskus pitää vaikka vaan työkuvan puolesta se poistaa tai jos uusi kumppani ei siitä pidä. Ymmärrän että on teissäkin ihmisiä jotka kavahtaa: "minä en ottaisi miestä joka ei tykkää tatuoinnistani" -juuri tällänen henkilö sitten itku silmissä niitä poistaa? :)

Olen mielestäni suht. kaukonäkönen ja minäkin näen että kuva on merkityksellinen tietyltä eletyltä ajalta, silti olen tietoinen että iho on minulla vanhanakin. Ja juuri se motivaattorina myös kuvalle. Tiedän että kuvani on olalla aina, onko se huono asia? Se olisi ikävää jos kuva olisi käsivarressa ja käsivarsi ambutoitaisiin.

Surulliselta tuntuu että joku tahtoisi kuvan muttei sitä hankkisi samoin se että ihmisiä arvostellaan heidän valinnoista ottaa kuva ja pelkää ottaa kuvaa tämän takia. Kuvittelen välillä missä Tarja Halosella tai Jyrki Kataisella olisi kuva tai mikä siinä olisi aiheena?

Vierailija
49/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kiinnostu/pidä hienoina sellaisia "pikku ruusu rinnassa" tai "käsivrren ympärillä piikkilanka" tai "kaveri opettelee tatuoimaan" tatuoinnit. Mutta HYVIN tehdyt ovat taidetta, ja niitä on hauska katsoa ja kuulla MIKSI joku otti sen kuvan itselleen. Joku pieni sydän lapaluussa on minusta mielenkiinnoton, ihan sama en edes huomaa. Jos jollakin taas on hieno ja hyvin tehty ja massasta pikkeava kuva, kysyn mikä se on ja miksi se on otettu.

Ja monilla tatuoinneilla on syvempi merkitys, se vaan menee niin että jos muodin uhrina ottaa jonkun kivan pikku kuvan, niin sillä sitä tarinaa ei ole. Jos taas jollakin on koko selän pettävä kuva (mikä hyvin tehty, ei mikään "kaveri vähän harjoitteli tatuoimista"-kuva) niin se harkittu ja sillä on se sanoma.

Ja varmaan suurin osa ei älyä ajatella sitä MIKSI haluaa juuri TÄMÄN kuvan, vaan tatuoi ne jotkut kasipallot selkään tai tribaalin hauikseen tai delfiinin nilkkaan koska kuvittelee että se on so cool.

Vierailija
50/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, joka haluaa erottua muista... menemällä muodin mukana. Kun kerran kaikilla muillakin on ja se vähän sattuu, niin että on kova kun ottaa tatuoinnin.

Vierailija
51/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsensä korostamista? Ei kannta pitää korujakaan tai värjätä tukkaansa ellei halua erottua joukosta :D voi kiesus näitä mielipiteitä en voi kuin ihmetellä ja nauraa :D

Vierailija
52/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muutenkaan syty sliipatuista insinöörityyppisistä miehistä ollenkaan.

Vierailija
53/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrän mustalla tussilla kuvia paperille, en ihooni.

Tatuoinnin teki minulle osaava henkilö ja tämä on osa minua. Hautaankin saakka tämä tulee mukana ja tosiaan pitkän harkinnan tulos kuva on ja tuossa pysyy, ei sen ole tarkoituskaan lähteä. Joskus saattaa tulla tarvetta käydä piristämässä väriä mutta kuva on osa minua.

29

Vierailija
54/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, joka haluaa erottua muista... menemällä muodin mukana. Kun kerran kaikilla muillakin on ja se vähän sattuu, niin että on kova kun ottaa tatuoinnin.

Miten voi erottua muista jos kerran kaikilla muillakin on?

:DDD

Vierailija
55/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin naisilla tatuoinnit ovat yleensä rumentavia Tää oli sellanen muoti-ilmiö, ja sitten jo täti-ihmisetkin alkoivat ottaa tatuointeja. Moni on varmasti katuneet jo tatuointiaan joka on otettu kun "tää on niin makee juttu, olen kapinallinen ja tää on mun juttu" *huoh* Tosi kapinaa kun kotiäidit ja 60 -v. mummotkin ottaa tatskoja...:-)

on kananpersekampaus, kikkanokka, selkää puoli metri enemmän kuin jalkoja ja orpo katse sekä lapaluussa kukkatatuointi, käsivarressa tribaali ja nilkan ympäri joku mietelause, niin on joko suomalainen tai sitten britti.

Vierailija
56/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen myös itsekorostusta kaipaava ihminen, joka haluaa erottua muista... menemällä muodin mukana. Kun kerran kaikilla muillakin on ja se vähän sattuu, niin että on kova kun ottaa tatuoinnin.

meikkaa, värjää hiuksiasi tai leikauta niitä sen kummemmin? Et pahemmin katso, mitä puet päällesi, kunhan jotain on, eikö vain?

Vierailija
57/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatskat on paskaa, mutta omapahan on kehonsa. Etniset tatskat esim. maorit, tai vankilan hierarkia tatskat ymmärrän. Joku tribaali länkkärin persvaossa tai nuuskamuikkunen olkapäässä on vaan noloa.

Vierailija
58/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mielestäsi ole pinnallista arvioida ihmisiä ulkoisen olemuksen perusteella?

Millainen ihminen edes voi ketään sanoa roskaväeksi?

Vierailija
59/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai minä sitten olen roskasakkia, kun minulla on tatuointeja ja lisääkin tulossa.

En halua, että minut tunnistetaan, eli en tarkemmin kuvaile omiani, mutta ensimmäinen kuvani on minulle todella, todella tärkeä ja sellaista ei ole kenelläkään muulla, eikä tule.

Toinen kuvani, jossa tavallaan kolme kuvaa samassa, kertoo minusta paljon, ja sitä aion vielä jatkaa. Ei ole muilla, eikä tule olemaan.

Tähän kuvaan liittyvä tarina tulee myös jatkumaan muualla kehossani.

Seuraavaksi minulle hakataan elokuussa iso teksti käsivarteen, joka on minun elämääni, kertoo mielestäni ja unelmastani ja elämästäni. Ei ole muilla, eikä tule olemaan. Paitsi miehelläni, mutta hänelle siihen tulee kuva lisäksi.

Näitä en varmasti tule katumaan ikinä!

Ja ihan oikeasti, ei, en koe olevani roskaväkeä.

Ihan sivistynyt ja koulutettu ihminen olen.

En tosin ihan massaväkeä, mutta silti...

Vierailija
60/110 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joiden mielestä tatuoinnit ovat roskaväen juttua? Ja ei, tämä ei ole provokaatio. En vain ymmärrä, mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu. Tulee mieleen todella lyhytnäköinen, impulsiivinen ja pinnallinen ihminen.

Miten koet olevasi ylempänä roskaväkeä? Mun kaveripiirissä on paljon tatskoja ja väitän, että jokainen heistä on sun "yläpuolella" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme