Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnit roskaväen juttuja

Vierailija
23.07.2011 |

Muita joiden mielestä tatuoinnit ovat roskaväen juttua? Ja ei, tämä ei ole provokaatio. En vain ymmärrä, mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu. Tulee mieleen todella lyhytnäköinen, impulsiivinen ja pinnallinen ihminen.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ei ajattele miltä se tauointi näyttää sitten vanhempana ei niin kimmoisalla ja maksaläiskäisellä iholla. Ja kuinka sitä samaa tatuointia jaksaa vuosikymmenestä toiseen katsella.

Eipä se iho silloin muutenkaan näytä nuorelta ja hehkeältä, ei siinä pari tatuointia haittaa! Sinä varmaan käyt leikkauttamassa nenääsi, leukaasi, kiristät poskiasi kun kyllästyt tuijottamaan naamaasi liian kauan?? :D

missään leikkauksissa. Olen ihan sinut itseni kanssa enkä tarvitse myöskän tatuointeja kohottaakseni itsetuntoa.

kyllä minäkin jaksan sitä tatuointia katsella loppuikäni aivan kuten naamaanikin, miksipä en?? Millähän tavoin tatuointi kohottaa itsetuntoa?! XD

Kyllä moni hakee tatuoinnilla jonkinlaista statusta itselleen.

Vierailija
2/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua, kuten täällä aina on.

Itse otin useamman tatuoinnin 90-luvun alussa, kun se ei ollut vielä todellakaan muotia. Voitte kuvitella, ja osa tietääkin, millaista tuijotusta tatuointini saivat silloin aikaan. Oli hirveää, kun pienellä naisella oli tatuointeja. Huoh, olin luulut aikojen muuttuneen, ei kait sitten - ainakaan tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö ole hieman ristiriitaista että se samaan aikaan on sekä wt-merkki että kohottaa statusta?

Vierailija
4/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut, että mikä ihmeen muoti-ilmiö tämä on. Jollain Hollywood-julkkiksella on tatuointi, niin heti joku seiskaa lukeva wt-lähiömamma ryntää ottamaan itselleenkin tällaisen. Tatuoinnit ovat kuitenkin alunperin linnakundien juttuja. Ilmeisesti nykymaailmaan ei sovi sellainen liian pehmeä meno. Pitäisi olla jonkinlainen bad girl. Harmittaa vain, kuinka nämä ihmiset eivät ollenkaan ajattele paria vuotta pidemmälle. Sen takalistoon tatuoidun Pierren nimen paikalla voi muutaman vuoden jälkeen ihon rypistymisen myötä lukea perse.

Vierailija
5/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs tiedät että olet samaa mieltä 50 vuoden päästä.

yksi myöskään tietää,ettei leikkauttele naamaansa 50v päästä kun kyllästyttää,vaikka toisin väittää?

Ei minulla tatuointini mitenkään häiritse "peilikuvaani". Tuolloin olen yli 80v, mitä hiton väliä sitä silloin on, onko iho hieman rypyssä tms! Tuskinpa ulkopuolisiakaan silloin tatuointini haittaa! Hupaisaa!!

Vierailija
6/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaiseni

Tatuointeja kantaa etenkin alempi sosiaaliluokka.

On arvostettu, korkeassa virassa oleva ihminen ja hänellä on koko selän kokoinen tatuointi. =)

Se näistä sitten.

...ei tee ihmisestä yläluokkaista tai sivistynyttä.

sivistyneisyyttä, tämä ketju on loistava esimerkki!

Vierailija
7/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tatuoinnit on sottaisen ja ruman näköisiä. Niiden ottajat haluaa näyttää koviksilta. Ja se on lapsellista. Tulee mieleen linnakundi. Eletty elämä pitäisi näkyä sisäisenä kasvuna eikä näkyvänä tatskana.

Vierailija
8/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on roskaväen vastakohta

kuninkaalliset, aateliset?

1800-luvulla tatuoinnit olivat muotia Euroopan kuninkaallisten keskuudessa, esimerkiksi Tanskan kuninkaalla Frederikillä oli tatuointi.

Vierailija
9/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kertoo wikipedia

Vierailija
10/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaiseni

On arvostettu, korkeassa virassa oleva ihminen ja hänellä on koko selän kokoinen tatuointi. =)

Se näistä sitten.

tai "sivistymätön" pääse. Vaatii monen vuoden koulutuksen, sekä työkokemuksen. Ammatti liittyy oikeusjärjestelmään ja tuomiohin, eikä ihan jokaisesta matti meikäläisestä olisi siihen (vaikka moni luuleekin niin).

Se tekee mielestäni ihmisestä sivistyneen että osaa hyväksyä _kaikki_ ihmiset sellaisina kuin he ovat, tatuoineen, tai ilman tatuointeja. Toisten ihmisten elämän, ulkonäön tai minkätahansa haukkuminen/arvostelu on rumaa ja sivistymätöntä.

Vierailija
11/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tatuoinnit on sottaisen ja ruman näköisiä. Niiden ottajat haluaa näyttää koviksilta. Ja se on lapsellista. Tulee mieleen linnakundi. Eletty elämä pitäisi näkyä sisäisenä kasvuna eikä näkyvänä tatskana.

Kerro miten se sisäinen kasvu näkyy? (joo, tajusin pointtisi, mutta ilmaisit sen huonosti)

Hei muuten tuo kuningas pointti oli hyvä. Tatuoinnithan ovat olleet silloin vuosituhansia sitten statussymboleja, merkkejä arvosta, urasta ja vahvuuksista. Sotilailla oli omat merkit ja kuninkailla omat.

Faaraothan olivat myös tunnetusti tatuoituja. Taisivat tosiaan olla roskasakkien kuninkaita. xD

Tatuointien kieltohan tuli voimaan (yllätys,yllätys) kristinuskon kautta. Raamatun kirjoittajathan sinne laittoivat sen että "ällös merkkaa ihoasi" tai jotain sinnepäin, itse uskon että joku on vain lisännyt sen kohdan ko. kirjaan, koska pakanat ja luonnonuskojen harjoittajat tekivät tatuointeja itseensä.

Niinpä siitä tuli synti ja kauhistus (kuten kaikki kristityille on). Muistaakseni sen satukirjan mukaan naisillakaan ei saisi olla korviksia..

Muistaakseni jossain kulttuurissa äidit ottivat sitämukaa tatuointeja kun tuli lapsia. Pojille omat ja tytöille omat merkit.

Surijat ottivat kuolleille muistot ihoonsa, että kuolleen henki olisi aina läsnä.

Ja muuten: en halua näyttää kovikselta, koska en ole sellainen. Jos se jostain mammasta on lapsellista niin vastaan: toisten haukkuminen on lapsellista.

Jännä että ette siihen kiinnitä huomiota.

Vierailija
12/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaiseni

Se näistä sitten.

tai "sivistymätön" pääse. Vaatii monen vuoden koulutuksen, sekä työkokemuksen. Ammatti liittyy oikeusjärjestelmään ja tuomiohin, eikä ihan jokaisesta matti meikäläisestä olisi siihen (vaikka moni luuleekin niin).

Se tekee mielestäni ihmisestä sivistyneen että osaa hyväksyä _kaikki_ ihmiset sellaisina kuin he ovat, tatuoineen, tai ilman tatuointeja. Toisten ihmisten elämän, ulkonäön tai minkätahansa haukkuminen/arvostelu on rumaa ja sivistymätöntä.

Sivistys näkyy ennen kaikkea käytöksessä, ei vaatteissa. Vaikka olisi päästä varpaisiin pukeutunut merkkivaatteisiin, akateemisesti koulutettu ja se omakotitalo siellä kaupungin parhaalla alueella, toisten kutsuminen roskaväeksi ja alempiarvoiseksi ei ole sivistynyttä.

Aika harva tosin tässäkään ketjussa osaa kirjoittaa suomea, eli kai se sitten jostain kertoo:D

Vierailija
13/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kanssasi!

Vierailija
14/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahdot kuulua roskaväkeen hanki itsellesi tatska ja mielellään mahdollisimman monta.

Vierailija
15/110 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ap:n "lyhytnäköinen ja pinnallinen" pätevät täysin myös ap:seen itseensäkin täysin! Ja toki näihin muihin ahdasmielisiin tanttoihin. :)

Vierailija
16/110 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin niitä ihmisä, jotka luokittelevat jonkin tatuoinnin perusteella ihmisen roskaväeksi. Roskaväki on katkeroitunutta, kateellista ja pinnallista sakkia, jotka korottavat itsensä muiden yläpuolelle. Näemmä täällä sitä roskasakkia sitten piisaa...

Vierailija
17/110 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyäänkin heillä niitä eniten on. Toisena ryhmänä ovat kieltämättä luuserit, yhteiskunnasta pudonneet, jotka omaa epävarmuuttaan peittävät tatskoin ja lävistyksin.

Vankilasta lähtöisin...? :D

...vai olisiko tarina alkanut aikojen alussa kulttuurin, yhteisön, uskonnon, alkuperän, ym kautta...???

Te kaikki ahdasmieliset jotka arvostelette, missä suvaitsevuus, tasa-arvo. Te kaikki jotka arvostelette, sorrutte rasismiin. Te kaikki jotka arvostelette, pitäisikö katsoa peiliin, miettiä oman elämän sisältö, pitäisikö sitä kentiäs hankkia. Mielestäni ihminen joka haukkuu, luokittelee, kritisoi toista ulkonäön perusteella: taitaa itse olla epävärma, ilman käytöstapoja, rajoittunut, voi itse hyvin pahoin. Miksi sinä saat päättää mikä on oikein ja mikä vääri, kuka hyvä tai paha, pitää itseäsi kaiken yläpuolella?

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ja keskitytään siihen oman elämän rakentamiseen sekä hyvinvointiin. Vai saako joku ihmisten haukkumisesta jotain sairasta mielihyvää???

Aika pinnallista porukkaa...

Minulla on 5 kuvaa!

Miksi en saisi kantaa mukanani muistoja, rakkaimpia jotka eivät ole enää keskuudessamme, osoittaa kunnioitusta heitä kohtaan joita arvostan tai katson ylöspäin, elämän mottoani tai asioita jotka kertovat tarinani.

"Kadulla kävelee kalju nainen, onko se kamalaa punkkarimuotia vai vakava sairaus. Tai ihminen on väärän värinen, epämuodostunut, rakastaa väärää sukupuolta, ajaa väärällä autolla tai ei tavoittele menestystä vaan keskittyy elämän pieniin iloihin"...

Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen, ehdointahdoin aiheuttaa pahaa mieltä sanomisillaan, vaikka kerrankin voisi pitää asian sisällään ja säästää toisen mielipahalta...

Ajatella joskus muita oman perän sijaan?

En voi muuta sanoa loppuun kuin; Tuhlaatte omaa elämäänne keskittymällä muihin negatiivisesti. Ihminen jota arvostelette ulkoisin perustein, voisi olla esim. paras ystävänne, paras työntekijänne. Miksi muuttaa toista kun tärkeintä on olla oma ihana itsensä...

Isoäitinikin, 83, on suvaitsevaisempi kuin te!!!

Vierailija
18/110 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hieman hämmentynyt.. Jokainen ihminen tehkööt omat valintansa, jotkut haluavat tatuointeja ja pitävät niistä. Toiset taas eivät pidä, that's it. Ei siitä suurta numeroa tarvitse tehdä, itse en tuomitsisi ketään tatuoinnin perusteella todellakaan. Ei tatuointi muuta ihmistä. Jos sitä ei kykene tajuamaan, on jo itsetutkiskelun aika.

Vierailija
19/110 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luki näitä urpojen mielipiteitä! Saiskohan nyt nukuttuu, minä ja tatuoitu kehoni.

Vierailija
20/110 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit ihan tavalliset kaduntallaajat, ja työssäkäyvät isät ja äidit ja muut vastaavat. Ota pääsi pois peräsimestäsi, ja yritä edes sopeutua tähän aikaan. 50-luku ei tule takaisin, vaikka kuinka paremmin asiat silloin olivat. Minutkin on aika usasti tuomittu ulkonäköni perusteella, mutta kuinka ollakaan, sehän onkin ihan hyvätapainen, normaali ihminen vaikkakin kuvia käsissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi