Tuntuu että näillä keleillä sais olla alapesulla jatkuvasti
Kommentit (13)
Kyllä miehillä on helppoa, vaikka kyllä kait niittenkin vehkeet hikoaa mut ei sentäs valu litratolkulla kaikenmaailman nesteitä!!!
Siis valuuko teillä naisilla pillusta tälläisillä helteillä normaalia enemmän eritteitä?
Kannattaa muuten vältellä liharuokia ja voimakkaita mausteita. Lisäävät kropan lämmöntuottoa.
Ja joo olen lihava kyllä. Nahkeaa on housuissa ihan jatkuvasti, onneksi on mahdollisuus käydä pesulla usein. Kai se on ihan tavallista, että tälläisillä helteillä normaalia enemmän eritteitä on? Hikoaahan kaikki muutkin paikat..
tulee nyt raskaana ollessa tosi paljon valkovuotoa, ja alapää hautuu märissä alkkareissa kyllä. Alapäässä on pari semmoista ärtynyttä kutisevaa kohtaa. Pyrin vaihtamaan alkkareita keskellä päivää, auttaa vähän. Normaalisti pitäisin housuja ilman alkkareita, mutta kun tuota valkovuotoa on niin paljon, että housut tahriintuis...
tulee nyt raskaana ollessa tosi paljon valkovuotoa, ja alapää hautuu märissä alkkareissa kyllä. Alapäässä on pari semmoista ärtynyttä kutisevaa kohtaa. Pyrin vaihtamaan alkkareita keskellä päivää, auttaa vähän. Normaalisti pitäisin housuja ilman alkkareita, mutta kun tuota valkovuotoa on niin paljon, että housut tahriintuis...
mulla sama. Olen raskaana viikolla 34- Tuntuu, että alapää hikoaa ja haisee vaikka aamuin illoin pesen :/
Ei hikoile eikä tuoksu!
Ja ennenkuin kukaan kerkeää sanomaan että mitään talkkia rupea pimperoon laittamaan, niin lisäisin jo etukäteen että se on ihan siihen tarkoitukseen tehty. Ja vieläpä vauvoille.
Ei hikoile eikä tuoksu!
Ja ennenkuin kukaan kerkeää sanomaan että mitään talkkia rupea pimperoon laittamaan, niin lisäisin jo etukäteen että se on ihan siihen tarkoitukseen tehty. Ja vieläpä vauvoille.
Nyt tuoksuu vaan Johnsons baby powder alapäässä :)
Nro 3
Posliini se vasta hautuukin voi taivas miten valuu ja hikoaa.
Ei hikoile eikä tuoksu!
Nyt tuoksuu vaan Johnsons baby powder alapäässä :)
Nro 3
Toivon että olisin itsekin älynnyt tämän joitakin vuosia aiemmin. Laitan sitä myös kainaloihin ja jalkapohjiin, ihanan hikoilematon fiilis!
mitään hajusteita alapäähäni. Toki talkkia löytyy hajusteettomana, mutta en usko, että se kuitenkaan toimisi sen nestemäärän kanssa, jota multa tulee...
Kainaloissa ja reisissä käytän talkkia kyllä.
mitään et häviä jos kerran kokeilet!
Kokeile laittaa sitä taipeisiin mitään et häviä jos kerran kokeilet!
oli tarkoitettu mulle, niin kirjoitin, että käytän kainaloissa ja reisissä kyllä. Nivustaipeiden hikoaminen ei ole mulla mikään ongelma, joten siihen en apuakaan tarvitse. Ainoastaan alapään hautuminen, ja siihen syynä on valkovuoto.
Kyllä miehillä on helppoa, vaikka kyllä kait niittenkin vehkeet hikoaa mut ei sentäs valu litratolkulla kaikenmaailman nesteitä!!!