Kelpaako raiskattu nainen enää kenellekään..
..ja milloin kertoa kumppanille historiasta? Heti vai myöhemmin?
Kommentit (206)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:20"] Itse en kertoisi lainkaan, siis jos se ei aiheuta ongelmia suhteessa. Se on kuitenkin iso taakka puolisolle kantaa, joidenkin pää ei kestä sitä ajatusta, että omalle rakkaalle on pahoin tehty. [/quote] Sitten olisit surkea puoliso. Olisit petturi ja valehtelija [/quote] Miksi tämä on saanut miinuspeukkuja? Kannattaako peukuttajat valehtelua ja salailua? Se ei ole avioliitto missä salataan asioita [/quote] Ei kun sitä että on rehellinen mahdolliselle kumpanille ja kertoo hänelle mitkä asiat ovat merkityksellisiä? Toinen kysymys voi siis hyvin olla 'onko sinut raiskattu, kysyn sitä koska se on minulle erittäin oleellinen tieto'. [/quote] Eiköhän raiskaus ole aika tärkeä tieto? [/quote] Mitä ilmeisemmin jos sillä on merkitystä. Miksi ei itselle merkityksellistä asiaa voisi kysyä suoraan?
[/quote]
Ai että heittää tyhjästä kysymyksen: onko sinua ikinä raiskattu? Entä hyväksikäytetty? Entä hakattu jne?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:56"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:20"] Itse en kertoisi lainkaan, siis jos se ei aiheuta ongelmia suhteessa. Se on kuitenkin iso taakka puolisolle kantaa, joidenkin pää ei kestä sitä ajatusta, että omalle rakkaalle on pahoin tehty. [/quote] Sitten olisit surkea puoliso. Olisit petturi ja valehtelija [/quote] Miksi tämä on saanut miinuspeukkuja? Kannattaako peukuttajat valehtelua ja salailua? Se ei ole avioliitto missä salataan asioita [/quote] Ei kun sitä että on rehellinen mahdolliselle kumpanille ja kertoo hänelle mitkä asiat ovat merkityksellisiä? Toinen kysymys voi siis hyvin olla 'onko sinut raiskattu, kysyn sitä koska se on minulle erittäin oleellinen tieto'. [/quote] Eiköhän raiskaus ole aika tärkeä tieto? [/quote] Mitä ilmeisemmin jos sillä on merkitystä. Miksi ei itselle merkityksellistä asiaa voisi kysyä suoraan?
[/quote]
Ai että heittää tyhjästä kysymyksen: onko sinua ikinä raiskattu? Entä hyväksikäytetty? Entä hakattu jne?
[/quote]
Millä tavalla tyhjästä jos se tieto todella on tärkeä?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:27"]
Voiko joku perustella miksei raiskattu nainen kelpaisi? Siis jos nainen nykyisin eläisi aivan normaalia elämää eikä traumat vaikuta arkeen. Miten nainen on "pilattu"? Ja jos kertoisitte oikeasti hyviä perusteluita eikä tyyliin "No siks vaan."
[/quote]Loppujen lopuksi on onni raiskatun ja oikeastaan kenen tahansa naisennaisen kannalta, ettei joudu suhteeseen sellaisen ääliön kanssa, joka pitää naista kuin esineenä, jonka joka on mennyt pilalle ja heitetään pois.
Luojankiitos, että olen itse saanut fiksun, ihanan ja naisia arvostavan miehen. En edes tajunnut että on olemassa miehiä, joiden mielestä raiskaus pilaa naisen.
[/quote]
"Kysytäänpä sillä tavalla, että seurustelisiko mies mieluummiin raiskatun kuin ei-raiskatun naisen kanssa."
[/quote] Mitä sillä on merkitystä? En usko, että kenellekään normaalin empatiakyvyn ja psyyken omaavalle miehelle tuolla on merkitystä. Kuten joku fiksu mies tuolla ylempänä sanoi, lähes kaikilla aikuisilla on jonkinlaisia traumoja taustallaan, eikä siinä ole mitään ihmeellistä ja pelottavaa tasapainoiselle ihmiselle. Sen sijaan sellaiselle, joka näkee naisen ensisijaisesti esineenä ja käyttötavarana eikä ihmisenä, voi raiskaus olla ongelma.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2011 klo 22:49"]
niin jotkut asiat vain ovat sellaisia, että monet ihmiset niitä hätkähtää, jos niistä ensitapaamisella puhutaan. Ja en itse usko, että miehille naisen raiskaus välttämättä on niin iso juttu, koska oman kokemuksen perusteella miehet ei aina tajua noita juttuja.
[/quote]
niin siis vajakkimiehet. normaalin ihmisen ei tarvitse pinnistellä ja ponnistella ymmärtääkseen, miltä mahtaa tuntua kun sinuun kajotaan väkisin.
No parashan tollasen provoilijapellen olisi suoraan kysyä, niin nainen tietäisi sitten lopettaa suhteen siihen. Kannattaa varmaan provoilijapellen vielä kirjottaa otsaansa noi mielipiteensä niin jokainen ihminen tietäisi vältellä.
En ymmärrä miksei toiselle ihmiselle voida olla rehellisiä...
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:45"]
Voiko joku perustella miksei raiskattu nainen kelpaisi? Siis jos nainen nykyisin eläisi aivan normaalia elämää eikä traumat vaikuta arkeen. Miten nainen on "pilattu"? Ja jos kertoisitte oikeasti hyviä perusteluita eikä tyyliin "No siks vaan."
[/quote]Loppujen lopuksi on onni raiskatun ja oikeastaan kenen tahansa naisennaisen kannalta, ettei joudu suhteeseen sellaisen ääliön kanssa, joka pitää naista kuin esineenä, jonka joka on mennyt pilalle ja heitetään pois.
Luojankiitos, että olen itse saanut fiksun, ihanan ja naisia arvostavan miehen. En edes tajunnut että on olemassa miehiä, joiden mielestä raiskaus pilaa naisen.
[/quote]
"Kysytäänpä sillä tavalla, että seurustelisiko mies mieluummiin raiskatun kuin ei-raiskatun naisen kanssa."
[/quote] Mitä sillä on merkitystä? En usko, että kenellekään normaalin empatiakyvyn ja psyyken omaavalle miehelle tuolla on merkitystä. Kuten joku fiksu mies tuolla ylempänä sanoi, lähes kaikilla aikuisilla on jonkinlaisia traumoja taustallaan, eikä siinä ole mitään ihmeellistä ja pelottavaa tasapainoiselle ihmiselle. Sen sijaan sellaiselle, joka näkee naisen ensisijaisesti esineenä ja käyttötavarana eikä ihmisenä, voi raiskaus olla ongelma.
[/quote]
Lähes kaikilla aikuisilla ei todellakaan ole mitään traumoja. Älä viitsi liioitella.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:16"]
[/quote]
Niinpä. Ihme kun pitää peitellä asioita ja valehdella. Milloin peitetään että on raiskattu, milloin kumppaneiden määrä, milloin mitäkin.
Mikä siinä on että jos vaikka menee naimisiin niin ei voi kertoa suoraan asioita?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:17"]Mikä siinä on että jos vaikka menee naimisiin niin ei voi kertoa suoraan asioita?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:16"]
[/quote]
Niinpä. Ihme kun pitää peitellä asioita ja valehdella. Milloin peitetään että on raiskattu, milloin kumppaneiden määrä, milloin mitäkin.
Mikä siinä on että jos vaikka menee naimisiin niin ei voi kertoa suoraan asioita?
[/quote]
Näin. Jos omaa elämää on eletty niin, että on jotain hävettävää, niin silloin pitää vain etsiä oman tasoinen kumppani, eikä lähteä salailemaan ja valehtelemaan.
Eiköhän se ole ihmisen oma päätös mitä kertoo ja kenelle jos ei salattu tieto kuitenkaan toista satuta !
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:23"]
Eiköhän se ole ihmisen oma päätös mitä kertoo ja kenelle jos ei salattu tieto kuitenkaan toista satuta !
[/quote]
Ja sen satuttaako vai ei saa päättää ihan itse vai kuinka?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:45"]
[/quote]
[/quote] Ei kyllä vaikuta mitään oikeesti. Helvetin idiootti.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:45"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:27"] Voiko joku perustella miksei raiskattu nainen kelpaisi? Siis jos nainen nykyisin eläisi aivan normaalia elämää eikä traumat vaikuta arkeen. Miten nainen on "pilattu"? Ja jos kertoisitte oikeasti hyviä perusteluita eikä tyyliin "No siks vaan." [/quote]Loppujen lopuksi on onni raiskatun ja oikeastaan kenen tahansa naisennaisen kannalta, ettei joudu suhteeseen sellaisen ääliön kanssa, joka pitää naista kuin esineenä, jonka joka on mennyt pilalle ja heitetään pois. Luojankiitos, että olen itse saanut fiksun, ihanan ja naisia arvostavan miehen. En edes tajunnut että on olemassa miehiä, joiden mielestä raiskaus pilaa naisen. [/quote] "Kysytäänpä sillä tavalla, että seurustelisiko mies mieluummiin raiskatun kuin ei-raiskatun naisen kanssa." [/quote] Ei kyllä vaikuta mitään oikeesti. Helvetin idiootti.
[/quote]
Ehkä sulle ei.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:23"]
[/quote]
Ja sen satuttaako vai ei saa päättää ihan itse vai kuinka?
[/quote]
Lähinnä se pitää tietää mikä tieto satuttaa itse, mikä ei.
Eli on ok valehdella ja salata asioita mahdolliselta seurustelukumppanilta. Pitääpä pitää mielessä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:23"]
[/quote]
Ei ole oma päätös. Sama kuin sanoisi että saahan sitä muitakin nussia kujn tieto mitä ei tiedä ei satuta
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:35"]Eli on ok valehdella ja salata asioita mahdolliselta seurustelukumppanilta. Pitääpä pitää mielessä.
[/quote]
Mitä on asioiden salaaminen? Sitäkö ettei kerro heti itsestään kaikkia asioita jotka voi toista satuttaa.
En sanoisi että se on ok, mutta aika usein väistämätöntä. Sitä paitsi yleisempää on että miehet ei kerro tai puhu asioita edes kysyttäessä.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:35"]
Eli on ok valehdella ja salata asioita mahdolliselta seurustelukumppanilta. Pitääpä pitää mielessä.
[/quote]
Koko ajan tälä palstalla oppii uutta. Pettämisessäkään ei ole pahinta se että nussii muita vaan se jos kertoo toiselle että on nussinut muita. Tämän olen oppinut tällä palstalla
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:20"] Itse en kertoisi lainkaan, siis jos se ei aiheuta ongelmia suhteessa. Se on kuitenkin iso taakka puolisolle kantaa, joidenkin pää ei kestä sitä ajatusta, että omalle rakkaalle on pahoin tehty. [/quote] Sitten olisit surkea puoliso. Olisit petturi ja valehtelija [/quote] Miksi tämä on saanut miinuspeukkuja? Kannattaako peukuttajat valehtelua ja salailua? Se ei ole avioliitto missä salataan asioita [/quote] Ei kun sitä että on rehellinen mahdolliselle kumpanille ja kertoo hänelle mitkä asiat ovat merkityksellisiä? Toinen kysymys voi siis hyvin olla 'onko sinut raiskattu, kysyn sitä koska se on minulle erittäin oleellinen tieto'.
[/quote]
Eiköhän raiskaus ole aika tärkeä tieto?
[/quote]
Mitä ilmeisemmin jos sillä on merkitystä. Miksi ei itselle merkityksellistä asiaa voisi kysyä suoraan?