Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako raiskattu nainen enää kenellekään..

Vierailija
22.07.2011 |

..ja milloin kertoa kumppanille historiasta? Heti vai myöhemmin?

Kommentit (206)

Vierailija
101/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku perustella miksei raiskattu nainen kelpaisi? Siis jos nainen nykyisin eläisi aivan normaalia elämää eikä traumat vaikuta arkeen. Miten nainen on "pilattu"? Ja jos kertoisitte oikeasti hyviä perusteluita eikä tyyliin "No siks vaan."

Vierailija
102/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:11"]

Nainen on ensisijaisesti nainen ja hänellä on historiansa ja kokemuksensa, hyvät ja huonot. Ei siis lähtökohtaisesti ole luokkaa raiskattu nainen.

........

Tietysti maailma on paha ja joku mies voi "pelästyä", mutta elämä on. 

[/quote]

No itse miehenä haluaisin kyllä tietää ennen kuin suhde etenee seksiin saakka, koska en halua harrastaa seksiä raiskatun kanssa, enkä halua, että minua siihen huijattaisiinkaan.

Tähän ketjuun kirjoittavat useimmiten naiset omia mielipiteitään.

[/quote]

No, itse asiassa tuon alkuperäisen on kirjoittanut mies. Kuten totesin, niin elämä on ja meitä on moneksi.

Porvoostahan tuo kommenttisi oli, mutta hyvä että jaksat säästää itsesi toiselle neitsyelle eikä kumpikaan huijaa toista..... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:24"]

Menettäisi kunnioituksen silmissäni, alkaisin vihata toisen koskemaa naista. Naisia on muutenkin lähes mahdotonta arvostaa, saati jonkun toisen miehen käyttämää ja saastuttamaa ämmää.

[/quote]

Siellä taas kirjoittelee joku puhdasoppinen lassukka, joka kokee olevansa yhteiskunnan kurjalistoa, siksi että naiset karttavat heidän kaltaisiaan "kilttejä ja kunnollisia miehiä".

Vierailija
104/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2011 klo 22:40"]

[/quote]

Heti pitää kertoa tuosta. Jos minä saisin vasta vaikka vuoden jälkeen tietää että naiseni on raiskattu joskus niin eroaisin hänestä. Se on minusta petos.

Jos nainen kertoo heti (ei nyt tietenkään ekoilla treffeillä) niin tukisin häntä ENKÄ jättäisi ja kelpaisi kyllä. Eihän se naisen vika ole jos häneen on väkisin tunkeuduttu

Vierailija
105/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa kyllä ! Jokaisella meillä on oma historiamme, toisilla aika hurjakin ! Tuskin kukaan tuomitsee rikoksen uhria !  Jossain vaiheessa kannattaa itse kertoa totuus ennenkuin joku toinen sen kertoo ! Totuus saattaa muuten tulla esille jossain ikävässä hetkessä tai tilanteessa. 

Vierailija
106/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2011 klo 22:40"]

[/quote]

kulttuurinrikasjan raiskaama ei, mutta muuten kyllä.

Vierailija
107/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:41"]Jos ostan käytetyn auton, odotan myyjän kertovan rehellisesti sen vioista. Sama tässäkin asiassa. Käytetyllä autolla ajaminen on toki vähän meh verrattuna uuteen autoon. Se on tyytymistä.
[/quote]
Ketjuhan ei koskenut sitä pitääkö kertoa onko neitsyt vai ei.

Vierailija
108/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on ihmisellä päässä vialla joka tulee tälläseen ketjuun provoilemaan jotain "raiskattu nainen on pilattu" tms... Ketä haluaa loukata, valmiiksi satutettua ihmistä?

Vierailija
109/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:27"]

Voiko joku perustella miksei raiskattu nainen kelpaisi? Siis jos nainen nykyisin eläisi aivan normaalia elämää eikä traumat vaikuta arkeen. Miten nainen on "pilattu"? Ja jos kertoisitte oikeasti hyviä perusteluita eikä tyyliin "No siks vaan."

[/quote]Loppujen lopuksi on onni raiskatun ja oikeastaan kenen tahansa naisennaisen kannalta, ettei joudu suhteeseen sellaisen ääliön kanssa, joka pitää naista kuin esineenä, jonka joka on mennyt pilalle ja heitetään pois.

Luojankiitos, että olen itse saanut fiksun, ihanan ja naisia arvostavan miehen. En edes tajunnut että on olemassa miehiä, joiden mielestä raiskaus pilaa naisen. 

Vierailija
110/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:45"]

[/quote]Loppujen lopuksi on onni raiskatun ja oikeastaan kenen tahansa naisennaisen kannalta, ettei joudu suhteeseen sellaisen ääliön kanssa, joka pitää naista kuin esineenä, jonka joka on mennyt pilalle ja heitetään pois.

Luojankiitos, että olen itse saanut fiksun, ihanan ja naisia arvostavan miehen. En edes tajunnut että on olemassa miehiä, joiden mielestä raiskaus pilaa naisen. 

[/quote]

"Kysytäänpä sillä tavalla, että seurustelisiko mies mieluummiin raiskatun kuin ei-raiskatun naisen kanssa."

Vierailija
111/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva tulla provoilemaan tällaisesta aiheesta... Tekisikö mieli heittää vitsejä, jos vaikka oma tyttöystävä tai vaimo raiskattaisiin? Tai tytär tai sisko tai äiti?

Vierailija
112/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koska joka kerta kun häneen koskisi niin tietäisi että joku on sitä nussinut pakolla. Joku on tullut sisälle pakolla.

Sitä paitsi en hetkeäkään usko että traumat ei enää vaikuta. Ne vaikuttaa ikuisesti.

Minulla tulisi myös aina mieleen että pitääkö raiskaus paikkansa (niin moni raiskaus on keksitty) ja voiko nainen minua syyttää raiskauksesta jos hän vaikka suuttuu minulle?

Myös se että vaikka raiskaus olisi totta niin onko nainen tehnyt jotain joka on edesauttanut sitä raiskauksen tapahtumista? Esim. lähtenyt tuntemattomien kyytiin baarista jne? En sellaisten ihmisten kanssa halua seurustella. Haluan ihmisen joka ei tarjoa itseään jokaiselle ja joka käyttäytyy järkevästi.

Tiedän että raiskaus on karmea asia naiselle mutta se ei muuta ihmisten tunteita. En halusisi seurustella naisen kanssa joka on tettänyt abortinkaan (ellei ole terveydelliset syyt).

Vierailija
113/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:20"]

Itse en kertoisi lainkaan, siis jos se ei aiheuta ongelmia suhteessa. Se on kuitenkin iso taakka puolisolle kantaa, joidenkin pää ei kestä sitä ajatusta, että omalle rakkaalle on pahoin tehty. 

[/quote]

Sitten olisit surkea puoliso. Olisit petturi ja valehtelija

Vierailija
114/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:48"]

Itse en kertoisi lainkaan, siis jos se ei aiheuta ongelmia suhteessa. Se on kuitenkin iso taakka puolisolle kantaa, joidenkin pää ei kestä sitä ajatusta, että omalle rakkaalle on pahoin tehty. 

[/quote]

[/quote]

Miksi tämä on saanut miinuspeukkuja? Kannattaako peukuttajat valehtelua ja salailua? Se ei ole avioliitto missä salataan asioita

Vierailija
115/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:47"]

[/quote]

Koska joka kerta kun häneen koskisi niin tietäisi että joku on sitä nussinut pakolla. Joku on tullut sisälle pakolla.

Sitä paitsi en hetkeäkään usko että traumat ei enää vaikuta. Ne vaikuttaa ikuisesti.

Minulla tulisi myös aina mieleen että pitääkö raiskaus paikkansa (niin moni raiskaus on keksitty) ja voiko nainen minua syyttää raiskauksesta jos hän vaikka suuttuu minulle?

Myös se että vaikka raiskaus olisi totta niin onko nainen tehnyt jotain joka on edesauttanut sitä raiskauksen tapahtumista? Esim. lähtenyt tuntemattomien kyytiin baarista jne? En sellaisten ihmisten kanssa halua seurustella. Haluan ihmisen joka ei tarjoa itseään jokaiselle ja joka käyttäytyy järkevästi.

Tiedän että raiskaus on karmea asia naiselle mutta se ei muuta ihmisten tunteita. En halusisi seurustella naisen kanssa joka on tettänyt abortinkaan (ellei ole terveydelliset syyt).

[/quote]

Tässähän niitä syitä tulikin. En viitsi teeskennellä ja esittää yleviä poliittisesti korrekteja hymistelymielipiteitä: raiskattu nainen inhottaa minua. Se on tyly totuus omalla kohdallani.

Vierailija
116/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUH. Tosiaan toivon, ettei tähän ketjuun eksy ihmistä, joka ei ole käsitellyt tälläistä asiaa vielä loppuun. Järkyttävää tekstiä.

Vierailija
117/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:48"]

[/quote]

[/quote]

Miksi tämä on saanut miinuspeukkuja? Kannattaako peukuttajat valehtelua ja salailua? Se ei ole avioliitto missä salataan asioita
[/quote]
Ei kun sitä että on rehellinen mahdolliselle kumpanille ja kertoo hänelle mitkä asiat ovat merkityksellisiä? Toinen kysymys voi siis hyvin olla 'onko sinut raiskattu, kysyn sitä koska se on minulle erittäin oleellinen tieto'.

Vierailija
118/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:20"] Itse en kertoisi lainkaan, siis jos se ei aiheuta ongelmia suhteessa. Se on kuitenkin iso taakka puolisolle kantaa, joidenkin pää ei kestä sitä ajatusta, että omalle rakkaalle on pahoin tehty.  [/quote]   Sitten olisit surkea puoliso. Olisit petturi ja valehtelija [/quote]   Miksi tämä on saanut miinuspeukkuja? Kannattaako peukuttajat valehtelua ja salailua? Se ei ole avioliitto missä salataan asioita [/quote] Ei kun sitä että on rehellinen mahdolliselle kumpanille ja kertoo hänelle mitkä asiat ovat merkityksellisiä? Toinen kysymys voi siis hyvin olla 'onko sinut raiskattu, kysyn sitä koska se on minulle erittäin oleellinen tieto'.

[/quote]

Eiköhän raiskaus ole aika tärkeä tieto?

Vierailija
119/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 17:56"]

HUH. Tosiaan toivon, ettei tähän ketjuun eksy ihmistä, joka ei ole käsitellyt tälläistä asiaa vielä loppuun. Järkyttävää tekstiä.

[/quote]

Mikä teksti on järkyttävää? Voisitko kertoa ja perustella miksi se on järkyttävää?

Vierailija
120/206 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa joltain vajaaälyiseltä musupetteriltä. Kelpaako kenellekkään mies joka ei hyväksy raiskattua naista olisi parempi kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme