Hirveä p*hätä enkä kehtaa mennä töissä p*kalle :(
Söin hirveän kipon mansikoita ja nyt ne möngertää mahassa. Kylmä hiki otsalla ...
Koko konttori on täynnä ihmisiä enkä kehtaa tohon vessaan mennä haisemaan ja päästelemään ääniä.:(
Kommentit (48)
Mun mielestä on lähes huolestuttavaa että tällainen hölynpölyketju saa näin paljon viestejä kun taas koittaa keskustella jostain oikeesta asiasta tai ongelmasta tai saada apua johonkin, ketään ei kiinnosta.
Mä olen aika pöyristynyt tämän palstan tasosta.
Onhan se hassua, mut joskus on hauska ajatella hölynpölyasioita eikä aina niin vakavia.:)
ap
Ja jos oikeesti on kauhee vessahätä, mulla on tapana mennä vessaan eikä päivitellä asiaa millään nettipalstalla. Voi voi kun kakattaa, mitähän tekis. Huoh.
Aikuinen ihminen, mua oikeesti hävettäis olla noin tyhmä kuin ap.
Minä taas olen totaalisen yllättynyt positiivisesti.
ettei kehdannut käydä pissalla poikaystävällään. Saattoi olla puoli vuorokautta lirimättä kun ei kahdannut. Mutta oli sillä muitakin estoja. Onneksi oon ite sellaisessa työpaikassa missä on ns. roiseja naisia, jotka kyllä sanoo huumorilla et "sinuna en menis sinne vielä" jos olet juuri menossa siihen vessaan jossa ovat käyneet levittelemässä hajuhaittoja. Epänaisellista, kyllä, mutta entä sitten. Raskas työ, raskas huumori. Miesten vessa on onneksi erillään.
Mun mielestä on lähes huolestuttavaa että tällainen hölynpölyketju saa näin paljon viestejä kun taas koittaa keskustella jostain oikeesta asiasta tai ongelmasta tai saada apua johonkin, ketään ei kiinnosta.
Eipäs keskustella kakkimisesta ellei kyseessä ole raskausaikainen kahden viikon ummetus ja järkyttävät pukamat! Xo)
No eihän tää asia herranen aika mun maailmaa kaadakaan!:D Oon tässä normisti jatkanut töitä ajattelematta asiaa muuten kuin mitä oon välillä lukenut mitä jotkut on tähän ketjuun kirjoittaneet. Life goes on, juu :)