Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä p*hätä enkä kehtaa mennä töissä p*kalle :(

Vierailija
21.07.2011 |

Söin hirveän kipon mansikoita ja nyt ne möngertää mahassa. Kylmä hiki otsalla ...

Koko konttori on täynnä ihmisiä enkä kehtaa tohon vessaan mennä haisemaan ja päästelemään ääniä.:(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossainpäin maailmaa kylässä voi olla yksi vessa tai ei ainuttakaan, ja paskalla käydään pusikossa. Naiset ei voi pimeään aikaan siellä käydä, koska on vaara (ja todennäköistä) tulla raiskatuksi sillä reissulla. Ja sinä täällä puhtoisessa pohjolaassa vaivaat päätäsi sillä, kuuleeko tai haistaako joku työkaverisi, että olet käynyt paskalla. Mietihän vielä.

No eihän tää asia herranen aika mun maailmaa kaadakaan!:D Oon tässä normisti jatkanut töitä ajattelematta asiaa muuten kuin mitä oon välillä lukenut mitä jotkut on tähän ketjuun kirjoittaneet. Life goes on, juu :)

Vierailija
42/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed. oli siis ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on lähes huolestuttavaa että tällainen hölynpölyketju saa näin paljon viestejä kun taas koittaa keskustella jostain oikeesta asiasta tai ongelmasta tai saada apua johonkin, ketään ei kiinnosta.

Mä olen aika pöyristynyt tämän palstan tasosta.

Vierailija
44/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hassua, mut joskus on hauska ajatella hölynpölyasioita eikä aina niin vakavia.:)

ap

Vierailija
45/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oikeesti on kauhee vessahätä, mulla on tapana mennä vessaan eikä päivitellä asiaa millään nettipalstalla. Voi voi kun kakattaa, mitähän tekis. Huoh.

Aikuinen ihminen, mua oikeesti hävettäis olla noin tyhmä kuin ap.

Vierailija
46/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen totaalisen yllättynyt positiivisesti.

Vierailija
47/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kehdannut käydä pissalla poikaystävällään. Saattoi olla puoli vuorokautta lirimättä kun ei kahdannut. Mutta oli sillä muitakin estoja. Onneksi oon ite sellaisessa työpaikassa missä on ns. roiseja naisia, jotka kyllä sanoo huumorilla et "sinuna en menis sinne vielä" jos olet juuri menossa siihen vessaan jossa ovat käyneet levittelemässä hajuhaittoja. Epänaisellista, kyllä, mutta entä sitten. Raskas työ, raskas huumori. Miesten vessa on onneksi erillään.

Vierailija
48/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on lähes huolestuttavaa että tällainen hölynpölyketju saa näin paljon viestejä kun taas koittaa keskustella jostain oikeesta asiasta tai ongelmasta tai saada apua johonkin, ketään ei kiinnosta.

Eipäs keskustella kakkimisesta ellei kyseessä ole raskausaikainen kahden viikon ummetus ja järkyttävät pukamat! Xo)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan