Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä p*hätä enkä kehtaa mennä töissä p*kalle :(

Vierailija
21.07.2011 |

Söin hirveän kipon mansikoita ja nyt ne möngertää mahassa. Kylmä hiki otsalla ...

Koko konttori on täynnä ihmisiä enkä kehtaa tohon vessaan mennä haisemaan ja päästelemään ääniä.:(

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I´m back ja se oli justiinsa niin noloa kuin kuvitella saattaa:( Enkä nyt pilaile. Laitoin "patjan" ja suihkutin bideellä ja uskon et kuului joka tapauksessa sellainen "lipitiläpitilöpiti"-ääni oven läpi.

Meinasin että jään sinne vessaan oottamaan, että kello tulee neljä, mut tässä istun nyt koneella ja toivon ettei kukaan mene tuonne hajuun ihan heti ainakaan.

ap

Vierailija
22/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka juttu.

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahali!

Vierailija
24/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos katselisit nyt kun kerran netissä olet, uutta työpaikkaa? Mä en kehtais jäädä tuollaisen munauksen jälkeen!

Voimia jatkoon!

Vierailija
25/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään miestä kiinnosta pätkän vertaa jotkun vessaäänet tai hajut, joku vääräleuka saattaa korkeintaan vähän murjaista.

Vierailija
26/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista suihkautettavaa vessanraikastinta kassissa tai jotian pientä hajuvesipulloa. Näin minimoit hajuhaitat.

Mä olen kans NIIN estyny, sun tapauksessa oisin menny jonkin toisen vessaan esim, ravintolan, kahvilan tms joka on siinä työpaikan lähellä. En olis uskalatanu mennä miesten viereen vessaan josta äänetkin kuuluu läpi.

Olit rohkea tyttö!! :)

Vierailija
27/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikinkatku jää, mutta se on parempi versio.?¸. • * ¨?¸. • * ¨ Hyvä tyttö, voimahali!?¸. • * ¨

Vierailija
28/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten käyt jossain nurkan takana pikapikaa sontimassa muovipussiin ja viet sen pussin roskikseen :DD

Vierailija
29/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sitten vaan yhdellä seinällä ne vessakopit. Kopeissa n. 1,5 metriä korkeat ovet, joiden alla melkein puolen metrin rako ja yläpuolella vähän isompi. Seinä ovien ja koppien välissä samaa korkeutta. Suihkut myös toisessa nurkassa samalla systeemillä. Ja pukutiloissa on tosiaan aina joku paikalla. Mä en ole koskaan käynyt isolla hädällä töissä, vaikka joskus on ollut vatsa niin kipeä, etten sitten ole tehnyt koko päivänä oikein töitäkään

Vierailija
30/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu, en millään kehtaa mennä paskalle työpaikan vessaan. Just sen hajun takia! Meillä on sellainen vessa, että sinne pääsee vaan yksi kerrallaan, että ei tarvitsisi miettiä edes plumpsahduksia ja muitakaan ääniä.

Kerran menin ihan vaan pissalle. Siellä oli joku käynyt ennen mua, eikä pelkästään pissalla, haju oli ihan hirveä. Kun tulin sieltä pois niin ovella oli tietysti työkaveri odottamassa! Silloinkin hävetti, että voi ei nyt se luulee että se käry lähti musta! :D

Vierailija
31/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin hävetti, että voi ei nyt se luulee että se käry lähti musta! :D

näin monen vuoden jälkeen kirvellät silmiäni yhä

Vierailija
32/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I´m back ja se oli justiinsa niin noloa kuin kuvitella saattaa:( Enkä nyt pilaile. Laitoin "patjan" ja suihkutin bideellä ja uskon et kuului joka tapauksessa sellainen "lipitiläpitilöpiti"-ääni oven läpi. Meinasin että jään sinne vessaan oottamaan, että kello tulee neljä, mut tässä istun nyt koneella ja toivon ettei kukaan mene tuonne hajuun ihan heti ainakaan. ap

Sun työkavereita ei kiinnosta pätkänkään vertaa mitä siellä vessassa teet tai olet tekemättä.

Vierailija
33/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa sinne duunipaikkojenne vessoihin Glade-air freshener -suihkepullo! Vähentää stressiä tosi paljon :)

Vierailija
34/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti luulet että ketään kiinnostaa toisten vessassakäynnit?

Meillä on tapana tehdä töitä eikä kyttäillä muiden vessareissuja.

Vierailija
35/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa sinne duunipaikkojenne vessoihin Glade-air freshener -suihkepullo! Vähentää stressiä tosi paljon :)

Miesvaltaisessa työpaikassa näkee heti, kuka siellä on taas käynyt paskomassa, kun tuoksuu hyvälle.

Vierailija
36/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuli, että peset pinppiä tai tyydytät itseäsi käsisuihkulla, kun kestikin niin kauan.

Vierailija
37/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te sen pystytte kaikkien muiden ihmisten puolesta sanomaan, että kiinnostaako vaiko ei? Kyllä minä ainakin pidättelen yrjöäni tässä joka kerta, kun yks miespuolinen työkaveri käy vessassa. Se oikeasti varmaan seisoo jollain jakkaralla, että voi kusta mahdollisimman korkealta ja kovaa. Suoraan siihen veteen, että se lorina kuuluu todella kovaa. Aina silloin tällöin täällä käy asiakkaita ja hävettää, jos tämä mies käy sinä aikana vessassa.

Että kyllä minä ainakin kiinnitän näihin asioihin huomiota.

ap

Vierailija
38/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista suihkautettavaa vessanraikastinta kassissa tai jotian pientä hajuvesipulloa. Näin minimoit hajuhaitat.

Mä olen kans NIIN estyny, sun tapauksessa oisin menny jonkin toisen vessaan esim, ravintolan, kahvilan tms joka on siinä työpaikan lähellä. En olis uskalatanu mennä miesten viereen vessaan josta äänetkin kuuluu läpi.

Olit rohkea tyttö!! :)

mun mielestä kaikkein pahin jos paskallakäynnin jälkeen suihkuttelee ilmaan jotain hajuvettä. Se hajuveden ja paskanhajun sekoitus on jotain ihan karmeaa! Ja muutenkin, eikö silloin ole vääränlainen ruokavalio jos se paskanhaju jää sinne vessaan leijumaan pitkäksi aikaa?

Vierailija
39/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi.

Jokainen ihminen käy joskus paskalla.

Laita hana valumaan ja bidee päälle jos haluat vaimentaa äänet.

Ja kai teillä siellä ilmanraikastin on.

Kaikki eivätä todellakaan käy paskalla. Ja monet niistäkin jotka käy, eivät jätä siitä mitään jälkiä

Vierailija
40/48 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossainpäin maailmaa kylässä voi olla yksi vessa tai ei ainuttakaan, ja paskalla käydään pusikossa. Naiset ei voi pimeään aikaan siellä käydä, koska on vaara (ja todennäköistä) tulla raiskatuksi sillä reissulla. Ja sinä täällä puhtoisessa pohjolaassa vaivaat päätäsi sillä, kuuleeko tai haistaako joku työkaverisi, että olet käynyt paskalla. Mietihän vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä