Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

Vierailija
101/418 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja YK 8

Vierailija
102/418 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuhti: Oi niiiiin tiedän tunteen! Olkoonkin jonkun muun vauva, mutta sen se tuhertaja silti niin mahdottoman ihana! Itsekin sain kunnian toimia ystäväni 4 kuisen tyttövauvan seuraneitinä (=lue kävelevänä jukeboxina) lauantai päivän. Tyttö oli mitä ihanin ja todella nautin saadessani kiherrellä tytön kanssa hänen keksimilleen hassuille jutuille! Voi että sitä pienten iloisten kasvojen naurua!

ON: sunnuntai sitten ei ollut aivan yhtä iloisa. Aamu kahdeksalta alkavaa työpäivää heti ensimmäisenä asiakkaana kurvasi ilostamaan täti punaisessa viitassaan. Tylsää mutta totta. Kaamea kontrasti kun oltiin edellisenä iltana vielä saatu oman kullan kanssa ihastella ystäväni vauvaa ja yhdessä iloisesti mietimme mekin joskus saavamme pienen tytön tai pojan perheeseemme. No, mutta laskut ovat onneksi sen verran sekaisin menneet päässäni, että vieläkin se voisi toukovauvaa pukata. Ja jei, kiertokin oli taas kaksi päivää lyhempi kuin aikaisemmin! Eli ei tässä sitten varmasti muuta kun reippaasti nokkapyörä uuteen nousuun ;)

Onneksi myös mieheni poika tulee tänään takaisin kotiin, niin saa taas lisää muuta ajateltavaa, kun jälleen alkaa iloinen suhina käydä nurkissa ja pihalla. Jännä viikko kun ensimmäinen eskariviikkokin on edessä!

Iloista viikon alkua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/418 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 20/30(aiemmin olin ilmoittanut 28,mutta kyllä se uudelleen laskettuna on tuon 30 päivää)

Tissit kipeet,koskaan ennen ei oo ollut.Tai sitten tämä on suurta mielikuvitusta,kun palstalaisten oireita lueskelen:)

Vierailija
104/418 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt palstailutaukoa.

Näytti jo siltä etten pinoon pääse ollenkaan jännäämään.

Mies kun väläytti että kun ei kerran ole tärpännyt, miksi edes yrittää enää.

Nykyään pääsee jo helpolla kun kaikki lapset kouluikäisiä jne. jne.

Kuulemma liian hankalaa miettiä kaikenmaailman oviksia ja aikatauluja sänkypuuhille.

Mies olikin kalareissussa sukulaisen kanssa ja muutenkin kahdenkeskinen aika on ollut vähäistä.

Kyllä raivo nousi kun eilen oli kp20 ja bongasin ovislimat.

No tänään mies kotiutu ja päästiin viimein sitten peittoja heiluttamaan.

Pelkään vaan että liian myöhäistä oli..

Mutta tällä tyylillä (kerran, pari kuussa)ei kyllä raskauduta kuin ihmeen kaupalla.

No, ainahan voi toivoa ihmettä.. ;)

Katmam kp 21/29-46

105/418 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai-iltaa minunkin puolestani!

ONNEA Johannalle! Ihanan iloisia uutisia täällä kun en hetkeen ole palstaillut. :)

Enisa: pahoitteluni tätivierailusta

Laetitia & Tiuhti: Oi, teillä on ollut ihanat vauvavierailijat, saisinpa minäkin jostain pikkuisen lainaan tätä kuumetta hillitsemään tai lietsomaan, miten sen nyt ottaa :D

Marjana: kiva että oot saanut ottaa rennosti ja unohtaa vauvatouhut. Tsemppiä ässäilyjen järjestelyyn! :)

katmam: Höh, toivottavasti miehesikin mieli siitä muuttuisi. Peukkuja että ehditte hyödyntää oviksen ja kyllä niitä ihmeitä tapahtuu! ;)

ON: Erinäisiä limoja tässä on bongailtu, ainakin siis valkkari ollut runsaampaa. Tänä iltana sitten kipeytyi nännit, joten ilokseni olen luultavasti ovuloinut/ovuloin hetkenä minä hyvänsä. Viime kierrossahan ei tissit kipeytyneet ollenkaan ja siitä arvelin oviksen jääneen väliin. Noh, ässäilty on ke, pe ja su, vielä jos huomenna niin sitten luulisi olevan tarpeeksi. Tuntuuko muuten teistä muista koskaan, että tuo ässäily käy työstä? Tuntuu että näinä tärppipäivinä kun pitäisi puurtaa oikein urakalla, niin sitä intoa saa etsimällä etsiä... Kun vauhtiin pääsee niin mikäs sen mukavampaa, mutta se ryhtyminen... Vai olenko vaan vähän outo? :D

tämmöisiä pohdiskeli tänään Elmu kp 16/28-31 yk 4.

106/418 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milena, tervetuloa mukaan kuumeilemaan, vaikka vauvakuumeesi ei vielä niin kova olekaan. Täällä se ainakin taatusti kasvaa. ;)

Tiuhti: Voin vaan kuvitella miten mahtavaa tuo on ollut, kun on saanut pitää pientä nyyttiä itsellään vaikka vain hoidossa vähän aikaa. :) Vaikka ei se vauva-arki varmasti luksusta aina olekaan, mutta kyllä sen silti ottaisi vastaan milloin vain.

Enisa: Pahoittelut sinulle! Olikos sillä miehelläsi jo valmiina tuo Clomifen-kuuri? Että pääsee sitten heti aloittamaan, jos tarve vaatii.

Catti, hienoa että lähete irtosi noin helposti. Hienoa, että jaksatte kuitenkin yrittää ihan luonnollisella tavallakin. :)

Katmam, auts! Onpas miehesi ollut tylyllä tuulella asian suhteen. Toivottavasti hänenkin fiiliksensä nousevat asian suhteen. Kokeileppa Tiuhtin ja Laetitian konstia ja hanki jostain tuttavan vauva hoitoon. Näyttäisi nostavan vauvakuumetta aika tehokkaasti. ;)

Elmu: Kyllähän siinä oviksen aikaan ässäilyssä on pientä pakkofiilistäkin mukana. Tai enemmänkin minulle tulee paine siitä, että on oikeasti pakko saada se aika ja into revittyä jostain, vaikka olisi kiire ja väsynyt. Kyllähän me yleensäkin 3-5 kertaa viikossa peittoja heilutellaan, mutta tärppipäivien kohdalla se olisi velvollisuus suorastaan. Muuhun kierron aikaan sitä luonnostaan päätyy sinne vällyjen väliin ilman, että asiaa etukäteen jo miettii. Mutta onneksi se on aina kivaa, kun vaan hommiin ryhtyy. :)

Huomenna arvelin uhrata ensimmäisen ovistikun illalla ja katsoa mitä se näyttää. Toivon mukaan ke-aamuna sitten ultraavat naistentautien polilla, niin kuulisi missä vaiheessa kierto heidän mukaansa on. Tänään oli taas hieman valkovuotoa ja ehkä pikkuisen alavatsalla toispuoleista vihlontaa. Sieltä se ovis tekee tuloaan. Tänään ei nyt peittoja keretty heiluttelemaan, mutta huomenna jää onneksi illalla vähän aikaa siihenkin. Ja seuraavan kerran to-aamuna.

Viime kierrossa ässäilyjä tuli lähes joka päivä oviksen molemmin puolin, eikä se tuonut tärppiä. Siinä mielessä ajattelinkin, että ehkä tällainen joka toinen päivä-systeemi voisi olla kokeilemisen arvoinen. Vaikka en kyllä halua ruveta mitenkään orjallisesti mitään systeemejä noudattamaan.

Mutta nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna taas pakertaa töitä ja liikuttaa eläimiä.

Hurjasti tsemppiä loppukiertolaisille! Toivottavasti saadaan lisää plussia tähän pinoon pian.

Marjana kp 14/30-35 yk 17

Vierailija
107/418 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis: Taas menee vähän aiheen vierestä, mut eihän muiden ole pakko lukea jos ei jaksa kiinnostaa... Oletkos käynyt niissä nuortenleskien vertaistuki viikonlopuilla?!? Meillä olis nyt syksyllä tulossa surunauhan joku vertaistuki viikonloppu mihin voi ottaa myös lapset mukaan. Aika epäileväinen siihen olen kun tuntuu et taas kaivetaan kaikki vanhat haavat auki jos sitä isän kuolemaa siellä hirveästi kaivellaan. Nyt näyttää jo siltä et muksut on jo alkaneet parantua tapahtumasta. Tänään viimeksi käytiin haudalla vaihtamassa kesä kukat syksy kukkaisiin niin hienosti meni reissu. Ekaluokkalainen on vähän nyt itkeskellyt kun muilla isä lähtee ensimmäistä päivää saattamaan ja miks hänellä ei isää ole kun muilla on. Kun vaan vois nuo lasten surut ja murheet ottaa itselleen edes hetkeksi. Mulla nyt vielä hormoonit niin ylhäällä ja kovalla annostuksella niin tuntuu et otan kaikki asiat vielä enemmän itseeni. Jos sulla on niistä viikonlopuista kokemusta niin mielelläni kuuntelisin niistä palautetta. Tai jos palstalla käy muita nuoria leskiä jotka niissä on ollut niin laittakaa ihmeessä palautetta.

höpöttäjä: Mitens sulla on mennyt?!? Mulla on turvotus vähän laskenut, mut tissit niin valtavan kipeät ettei paremmasta väliä. Toissa päivänä tuli jo tippa maitoa niin kerkesin pelästyä et ei kait mulla nouse taas se arvo veressä mikä sitä maitoa tuottaa kun päänsäryt on olleet aikas valtavia. Ja sekin kun aiheittuu sitä lapsettomuutta. Nyt on se hetki menossa et taas pelkää ettei minun vuoro ole vieläkään ja olen niiiiin itku herkkä näistä hormooneista ja kipeä ettei paremmasta väliä.

Elmu: Minusta ainakin välillä se tuntuu siltä et se menee työstä. Ja kyl nuo minun lääkkeet ainakin halut vie. Ja luget kun on niin ihania et saa takapuoli rasvassa kulkea sen kaks viikkoa ja vaihtaa sitten sen tamppooniin niin juu kyllä se käy pidemmän päälle ärsyttämään. Ja meillä kun lääkäri vielä sanoo milloin on pupuiltava niin mennään niin kellon tarkalle et sit se on vaan välillä suoriuduttava siintä keskellä päivää milloin missäkin. Et pääsee välttämään niin ettei tarvis murrosikäisen lapsen törmätä äitiin pupuilemassa.

Tulipas taas pitkä avautuminen. Toivottavasti huominen päivä olis parempi kun tänään. Maanantait pitäisi poistaa kalenterista

Cami kp 19/30 yk 8 menopur/pregnyl/lugesteron

Vierailija
108/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun kans tänne :) Elikkäs kp 14/29-35, yk2. Nuvaringin aikaan oli kierto 29pv (jätin pois heti juhannuksen jälkeen) ja nyt eka "luomukierto" 35pv. Viikolopusta lähtien jos yrittäis peittoja heilutella ahkeraan. Ovis ois ehkä viikon vahteessa tai ens viikolla. En "tikuttele" ainakaa vielä. Kattoo myöhemmi jos mitään ei ala tapahtumaa :) Kevät vauva ois kiva saada :D

Vierailija
109/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaviikko on inhottava. Ensi viikolla sitte tietää tärppäsikö vai ei. Maha on kyllä ollu palijo kipeämpi kuin normaalisti, nippaillu ja vihlonu ja krampannu kokoajan nyt viikon jo. Kun oiskin semmoinen testi joka kertois heti onko vai ei =) Tuntuu kyllä vahvasti nyt semmoiselta edelleen, että tämä on viimeinen yritys ennen pillien pussiin lyömistä... On tämä vaan niin raastavaa odottaa ja toivoa ja aina vain pettyä uudestaan ja uudestaan. Sainhan kuitenkin yhden ihanan pienen ihmeen itselleni. Nyt nukkuu pinnasängyssä pylly pystyssä pienessä nuhakuumeessa, reppana. Itelläkin ollut pientä lentsun poikasta.

Muttis 32/38-43

110/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan!

Täällä sitä töissä jo aherretaan, vaikka mieluummin oisin jäänyt peiton alle.

OMA NAPA: vielä hieman vuotelee, mutta menkat ovat jo loppumaan päin, ja uusi kierto näin ollen käynnistynyt, ovis siintää jo hieman lähempänä :)

Marjana: Otan tuonne lapsettomuusklinikalle yhteyttä, ja he varmaan haluavat ensin ottaan miehestä spermanäytteen, ja sitten määräävät tuon clomifenin. Luulen vahvasti, että poika onnistui myös tämän kuurin takia, koska vaikutus saattaa kestää parikin kuukautta lopetuksesta, ja laskeskeltiin eilen niin tasan 2 kk siitä tuli ja sen jälkeen plussasin, eli 2 kiertoa siinä vain meni, tosi nopsaan siis :) ja nyt pyörähti jo viides käyntiin :(

Eli periaatteessa toinen lapsi sai alkunsa varmaankin lääkkeen ansiosta.

Haluamme kuitenkin vielä yrittää, jos vaikka onnistuisi, tosin en siihen usko ja siksi vaan enää 2 kiertoa luonnollista yritystä.

Huh tulipa pitkä vastaus.. :)

Catti: hyvä kuitenkin että olet saanut selvyyttä asiaan, tietenkin kannattaa yrittää luomustikin, kyllä se voi tärpätä endometrioosista huolimatta, olen lukenut näitä onnistumistarinoita. Voimia lähettelen!!

Elmu: Kuulostaa hyvältä! nyt sitten toivotaan enää tärppi onnea! :)

Katmam: ei tuollakaan tahdilla mikään mahdottomuus ole, ei siihen tarvita kun se yksi kerta oikeaan aikaan!! Tsempppiä!

Muille myös onnea oviksen metsästykseen ja testailuun!

Joku taisi olla jo plussankin täällä saanut, toivottelen paljon onnea ja lähettelen rutkasti vauvaliimaa..

Nyt pakko palata takaisin työniloihin :)

t. Enisa kp 4/25 yk 5

Kolmas haaveissa:

Vierailija
111/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVISTÄ mäkin tulin tsemppailemaan! Olen sinua minäkin aina välillä käynyt kurkkimassa ja miettinyt mitä sulle kuuluu: Kiva, että olet saanut itsesi kasaan kaikkien koettelemusten jälkeen ja uuteen yrtitykseen. Onnea hurjasti sinulle ja onneksi nyt ei ole mahdollisuutta enää ainakaan kohdunulkoiseen :)

ELMULLEKIN kovasti onnea! Plussasit samoihin aikoihin mun kanssa.

HELENEÄKIN olen miettinyt ja sullahan on tärpännyt! Aivan ihanaa!!! Nyt vaan paljon tarrasukkia matkaan, että pikkuinen tällä kertaa pysyisi kohdussa loppuun saakka!

Itse kuumeilin noin puoli vuotta, joka ei tunnu miltään kun katselee teidän pitkiä yrityksiä. Erityistsempit ainakin MARJANALLE!

KAIKILLE MUILLEKIN ONNEA YRITYKSEEN!

Jepsis rv. 21+6

Vierailija
112/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuolla aiemmissa pinoissa kirjoitellut aktiivisen epäaktiivisesti ja tulin moikkaamaan tänne tuttuja:) Ainaki Marjana ja Evis täällä pinossa. Paljon tsemppiä teille molemmille ja todella toivon että ne vauvat teidänkin syliinne pian suodaan!

Plussapuhureita kaikille muillekin! Ja onnea tietysti kaikille jotka nuo maagiset kaksi viivaa testiin saaneet:)

Itseltäni poistettiin viime lokakuussa kuparikierukka ja siitä asti ilman ehkäisyä oltu. Muutama hailakka plussakin tänä aikana tullut mutta vuotaneet muutaman päivän kuluttua pois:/ Tänään kävin TK:ssa ja ihan positiivisella mielellä sen puolesta nyt olen. Kopioin suoraan tuolta toisesta ketjusta jonne jo ehdein kirjoittaa:

Ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa!:) Limakalvon paksuus on hyvä, ei endometrioosia tai mitään siihen viittaavaa. Papa-kokeen tulokset saan ensi viikolla. Mitään estettä ei raskautumiseen pitäisi olla (eika kai olekaan kun niitä haaleita plussia jo tullut). Terkkari sanoi stressin vaikeuttavan raskautumista (mulla työstressiä. Oma työ loppuu parin kuukauden päästä ja jatkosta ei ole mitään tietoa. Uutta paikkaa olen haeskellut mut mitään ei tunnu löytyvän ja se kiristää hermoja) sekä myös allergialääkkeet vaikeuttavat raskaaksituloa joten ne pitäisi nyt sitten lopettaa pikku hiljaa. En ole ennen moisesta kuullutkaan! Buranasta joskus kuulin että saattaisi estää ovulaation mutta että allergialääkkeetkin!

Hailakoista plussista sanoi että saattaa johtua kiinnittymisestä tai sitten soluissa vain ollut jotain häikkää ja tälläiset ovat hyvin yleisiä, monilla naisilla tapahtuu ns. varhaisiakeskenmenoja eivätkä edes ehdi huomata niitä kun menkat jo alkaa.

Tuli ihan hyvämieli raskautumisen suhteen kun nyt tietää että ei ole missään "vikaa", vaikka eihän kaikki niin yksiselitteistä ole ja tässä jo lokakuusta asti oltu ilman ehkäisyä. Joka kuukausi ei tosin kovin ahkerasti olla pupuiltukaan kun miehellä reissutyötä ja itsellä epäsäännölliset työajat. No, jospa yrittäisi siirtää sen työstressin pois ajatuksista kuten raskautumisenkin niin toivottvasti se vauva saataisiin syliin asti:)

Ja meillä siis aiemmat raskaudet alkaneet (2 tervettä lasta)helposti. Yksi kohdunulkoinenkin ollut joka varmasti mietityttää sitten kun/jos se kunnon plussa joskus tulee. Multa ei siis poistettu mitään vaan tehtiin ns. säästävä leikkaus. Tämmöisiä kuulumisia tänne.

Iloista syksyä ja paljon plussapuhureita puhaltelen tähän pinoon!

113/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas uudet, kiva kun meitä on näin paljon :) Yhä olen ihan varma että tämä on tuottoisa plussakuukausi :)

Omaan napaan.. noh, en tiedä tekeekö mieli taas temppuja vai onko aihettakin mutta varsinkin tänään on alamahaa vihlaillut ja nipistellyt :) Oviksesta ei kyllä tosiaan ole tietoakaan..ei ainakaan tuntemuksia. Tilailin mammaksilta paketin raskaustestiliuskoja jotta pääsee sitten taas jännäämään ja testaamaan hiukan edullisemmin..mulla kun noita testejä sit kuitenkin kuluu kun menkoista ei sitten taas ole tietoa koska tulevat (jos tulevat:) Saapi nähdä koska sitten aloittelen testailut. Ei varmaan ennen viikonloppua ainakaan.

Mulla gyne sanoi oviksen tikuttamisesta että unohda koko juttu, tulee turhaa stressiä. Varmasti totta ainakin mun kohdalla, huomaan että on parempi olla ja pitää kuumeilun paremmin aisoissa. Kuumeilusta kun valitettavasti tulee myös sitä stressiä :( eikä se ainakaan auta.

Tsemppiä ja onnea piinailijoille ja ovisbongareille! Mukavaa viikkoa.

Vierailija
114/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ikävä: Toivottavasti saat bongattua oviksen, joten onnea bongailuun :)

Itselläni ovistesti näytti nätisti kahta viivaa sunnuntaina, mutta mitään oviskipuiluja ei nyt ole ollut. Päivien mukaan oviksen toki piti olla ajankohtainen. Yleensä kuitenkin tunnen oviksen olevan lähellä, kun vatsa on arka vähän joka paikasta ja olo huono. Mulle on siis outoa olla kipuilematta.

Ovisplussia ja raskausplussia kaikille toivottelee Eemas 16/24-28

115/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemas: Kiitos tsemppailuista ja onnea ovisplussasta :) Mulla niin että joskus tuntuu hyvinkin selvästi ovis (repivä kipu jommalla kummalla puolen alavatsaa..ja usein myös rinnat tosi arkana), toisinaan ei ollenkaan, ei mitään oireita. Voi olla kyllä että aina joskus jäänyt ovis väliinkin kokonaan kun tällainen epäsäännölliskiertolainen olen. Mutta toivotaan toivotaan.. Kai hyödynsitte ovisplussan tehokkaasti? ;) Olen noita ovistestejä yhden kierron kokeillut, tosin silloinkin meni vähän metsään se homma kun ei ollut niin järjestelmällistä se testaaminen. Sitten ajattelin unohtaa koko homman mutta tuli vielä gyneltä asiasta kysyttyä ja hän sitten oli samalla linjalla ettei kannata, parempi koittaa ottaa vaan rennosti. Oon ymmärtänyt ettei se testissä plussaaminenkaan välttämättä kuitenkaan tarkoita sitä että on ovuloinut? Kyllähän se tietty sellaista kivaakin jännitystä pitää yllä kun odottelee sitä ovista ja kahta viivaa :) ja joillekin varmasti on hyvä juttu ja olen kuullutkin parilta tutulta että heillä toiminut hyvin tikuttaminen ja täsmäpupuilu. Toivon että teilläkin nyt tärppäsi! :)

Vierailija
116/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen ystäväni kertoi olevansa raskaana. Ihania uutisia. :)

Mä vieläkin koitan bongailla tota ovista. Jossain vaiheessa sain tikkuun edes sellaista haaleaa viivaa, mutta nyt ei tule edes sitä! Kovasti tässä toivoisi sitä vahvaa viivaa siihen testiin. :) Tänään tosin on tuntunut tissit hiukan aroilta ja muutenkin heikottaa. Tai sit vaan mieli tekee tepposia, vaikka kuinka yritän pitää pään kylmänä. :D

Onnea kaikille tasapuolisesti! Tässähän alkaa olemaan ekoilla jo jännät paikat!

117/418 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Pidän peukkuja, että teillä on tärpännyt nyt. Meinaatteko sitten mennä asenteella "tulee jos tullakseen" vai missä mielessä lopetatte yrittämisen?

Enisa: Hienoa kuulla, että jotain on tehtävissä, jos vika on miehessä. Minä olen nyt käskenyt miehen syömään monivitamiineja ja omega-3:ia, että varmistellaan sperman laatua niiltä osin. Ehkä jossain vaiheessa saadaan se laatu oikeastikin tässä selvitettyä.

Jepsis, mukavaa kun tulit meitä moikkaamaan! Ja kiitos tsempeistä. Teidän ansiosta tätä pitkää yrittämistä jaksaakin, kun saa tukea ja toisaalta toivoa jo plussanneista. :)

Eleanora: Minä kärvistelin ilman allergialääkkeitä koko kesän ajan juuri tuosta syystä, kun voivat vaikeuttaa raskaaksituloa. Ei sekään kyllä auttanut, mutta onneksi ne allergiaoireetkaan ei olleet ihan hurjia. Hyvä, että sinulla on ollut kaikki kunnossa. Se helpottaa mieltä ja vähentää stressiä, mikä taas helpottaa raskautumista. Tsemppiä yritykseen!

Kaunisikävä, monet gynet tuntuvat boikotoivan noita ovistikkuja. Ymmärtää sen kyllä, kun sitten tahtoo mennä touhu turhan tarkaksi.

Minä olen vielä pitänyt sitä ihan hauskana puuhana, kun nyt toista kertaa tikutan ovista. Tosin tikutankin sitä siksi, että osaan varmasti aloittaa Terolut-kuurin vasta oviksen jälkeen, ettei se häiritse ovulaatiota.

Oma napa: Ensimmäinen ovistikku näytti vain haaleaa viivaa tänään. Varmaan pitää nyt tikuttaa peräkkäisinä päivinä, että näkee milloin se viiva vahvistuu. Omat oireet kyllä kertoo varmaan vielä enemmän kuin nuo tikut. Tänään ässäiltiin ja tuntui jo sellaista "arkuutta" alavatsalla seksin aikana. Se on ollut ensimmäinen merkki lähestyvästä oviksesta. Alavatsaa myös vähän vihlonut tänään, mutta ei vielä kovin radikaalisti. Huomisaamuna on sitten tuo naistentautien polin gynen aika, mitä tässä hieman jännitän... Toivon hänen ottavan kantaa raskautumisongelmaan, vaikka tuo aika nyt on lähinnä noita luteaalivaiheen vuotoja ajatellen varattu. Ja toivon saavani varattua suoraan yhteisen ajan miehen kanssa, että päästäisiin tutkimuksiin...

Huh kuinkahan sitä saisi nukutuksi!

Marjana kp 15/30-35 yk 17

118/418 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enisa84 Ei muuta, kun tsemppiä uuteen kiertoon!! ihana toi juttu tossa sun viestin lopussa…oli pakko mennä itekki ettimään sellanen :) En vaan nyt tiiä miten sen saa lisättyä…voisitko auttaa? Täällä palstalla ei löydy allekirjotus kohtaa tms.?!

Catti76 Suunnittelin ihan samaa, et nyt kun todennäköisesti menkat alkaa, ni ens kuussa koitan pitää palstahiljaisuutta, jos sais tätä kuumeilua laantumaan, ni ois paremmat mahkut tärpätäkkin! En olekaan ennen kuullut, että endometrioosi voi ilmetä tollain lapsen saannin jälkeen?! Toivottavasti yllätätte ja raskaudutkin ihan luomusti ennen koko lääkäriä, jos näin ei käy niin onneksi nykyaikana on tosiaan noita muitakin vaihtoehtoja! Tsemppiä!!

Laetitia oli kyllä NIIN ihanaa sen pikku tuhisijan kanssa ja voi sitä tuoksua…mmm! Tsemppiä uuteen kiertoon!!

munpikkumonsterit mulla ainakin eka merkki mistä tiesin olevani raskaana esikoista odottaessa oli todella kipeät, herkät ja arat rinnat, jotka tuntui kun ois kiviä kannellut :)

katmam ajoituksesta se on kiinni…kertakin riittää ;)

Elmu^^ Vauva vierailu oli pelkkää kuumeen lietsomista ei sitten auttanut yhtään!! Uskon, että vauvan ”teko” voi alkaa käymään työstä! Minä puhuin mieheni kanssa, että jos näin käy, niin sitten himmaillaan. Ei ole kivaa jos seksistä tulee ”pakko” ja siitä häviää molemmin puolinen halu ja ilo :P

Marjana kyllä vauva arki kelpaisi, koska vaan…mutta se 1-2v. vaihe on raskas, mutta onneksi vain ohimenevä :D

Toukka^^ Tervetuloa kuumeilemaan :)

Mutterimamma halit täältä ja paljon paljon plussa tuulia!!

eleanora mukavaa, että olet saanut lääkäristä hyviä uutisia! Sitten vaan koitat ottaa rennosti ja yrität unohtaa stressin, koska ei ne asiat stressaamalla muutu…tulee vaan itselle turhaan tukala ja kurja olo!!

ansku minäkin kuulin muutama päivä sitten vauva uutisia, mutta perheellä kyllä NIIN vaikea tilanne, että ei tiedä itkeäkkö vai nauraa :/ Raskautumisen PITI olla mahdotonta syöpähoitojen takia, mutta mutta…

ON ihan menkka maiset fiilikset :/ Ala vatsan oikealta on tosin melkeen oviksesta asti vihlassu jännästi aina sillon tällön. Ovuloin kanssa mielestäni tässä kierrossa oikealta. Nyt niitä vihlasuja tulee jo jatkuvasti, kun nousee istumasta seisomaan tai kyykystä ylös jne. En tiiä enteileekö menkkoja vai mitä, mut en oo ennen tollasia pistäny merkille. Sen kuitenkin olen pistäny merkille, että esikoisesta oli rinnat todella kipeät ja arat tässä vaiheessa ja nyt ei mitään tuntemuksia niin eiköhän ne menkat sieltä maanantaihin mennessä ala!

Vierailija
119/418 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi taas, huoh.. olin jo melko varma että ois tärpännyt, mutta ei.. Alan jo epäilemään että mussa on jotain vikaa, kun ei plussaa tule..

nyt on mieli kieltämättä ihan maassa niin en viitsi valittaa tänne älyttömästi, rupean lueskelemaan tämän ketjun aikaisempia viestejä jos se mieli vähän paranis siinä.

sassu kp2-28/32 yk7

120/418 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Tiuhti: tässä ei voi suoraan liittää tuota laskuria. Itse kopioin sen suoraan lilypiestä ja liitän sitten kuvana tekstiin mukaan.. sillain sen saa!! :)

Sassu: pahoittelut menkoista, ymmärrän sua täysin.. voimia sulle kyllä se tärppi sieltä vielä tulee!!

Marjana: tule kertomaan mitä naisten polilla sanottiin, tänäänkös sulla oli se aika sinne?

Menkat loppui eilen, nyt sitten päästään kohta tositoimiin, tikutella en aio, joten otetaan miehen kanssa rennosti tyyliin joka toinen päivä :)

Viikon päästä alkaa ansaittu 2 vk loma ja sitten hiljenee palstailu siksi aikaa!! toki yritän jossain välissä päivittää tietoja jos jotain radikaalia tapahtuisi :) Joka paikassa sitä nykyään nettiin pääsee, mutta pyhitän kyllä tuon ajan vaan ihan lekotteluun ja perheen kanssa olemiseen!

t. Enisa kp 5/25