Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

Vierailija
401/418 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut toukovauvaa, mutta kesäkuussa sitten :) Siirryn siis minäkin kesäkuisiin.

Vierailija
402/418 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon paljo onnea kaikille plussanneille!!! Ja tosi kovaa vauvaliimaa matkaan mukaan, aivan ihanaa!!!

Mä tulin kertomaan, että ei tullut meille toukovauvaa ei. Olen pettynyt. Mutta nytpä oli kierto oikeasti sen mittainen niinkuin ennenkin. Jospa se tästä. Kesäkuu kutsuu.

Onnea vielä viimeisille piinailijoille jos täällä semmoisia enää on...

Martta 28/28-32 vaihtui 1/28 ja yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
403/418 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen päivä täällä, opiskelut yliopistossa jatkuu viimein pitkän kesäloman jälkeen. Tänä aamuna pärähti myös teksti raskaana 1-2 viikkoa testiin. Emme miehen sitä vielä itse tajua ja mitä tahansa voi käydä mutta...:) Onnellinen olo, kädet tärisee mutta luennolle on mentävä:D

Onnea kaikille viimeisillekkin!:)

Bulma ja rv 4?

404/418 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laetitia ONNEA!!

Tiiuli samoja oireita täälläkin nipistelee kohdun molemmin puolin vaihdellen!

Milena81, CatNip, Eemas ja Martta84 pahoittelut tädin vierailusta :( Tsemppiä uuteen kiertoon!!

Pikkukoivu vielä on toivoa, jos tätiä ei näy…+++tuulia!

ONNEA Bulma!!

).(

Tein testin perjantaina kp25 ja se oli puhdas nega. Tein uuden testin eilen kp27 negahan sekin oli...vai oliko?!

Mä oon täällä nyt ihan helisemässä...se siitä lunkista asenteesta!! Huomasin eilen, jollon olin viel ihan vakuuttunu siitä etten oo raskaana, et mua etos kokoajan. No niin etos viime kuussakin ja raskaana ei oltu, ni en reagoinu tilanteeseen sen enempää. Sit yöllä sängyssä mietin, et hetkinen mä en syöny ostamiani sipsejä juuri yhtään?! Mä oon siis sipsi hullu ja esikoista odottaessa yksi hyvin hämmentävä oire oli se ettei sipsit maistunu. Sillonki ostin sipsejä vaan tottumuksesta, mut en syöny niitä ku aina vaan muutaman pussista. No mietin, et ehkä tääki nyt oli vaan joku outo oikku, mut silti ajatuksia heräs! Aamulla sitte otin vessan jemmasta eilen (mieheltäni salaa) tekemäni testin ja olin viemässä sitä keittiön roskiin ja pitihän sitä kurkata ja siinä keittiössä huomasin siinä näkyvän haamulaisen Katoin sitä sit uudestaan vessassa ja vessan valossa ei erotu mitään eli nyt en tiiä onko roskis haamu vai "oikea" haamulainen?! En tiedä sitten onko mielikuvitusta vai mitä, mutta tänään etominen on vaan pahentunut!! Olen ihan hämilläni nyt, koska esikosta ei tällästä etomista ollu alussa, mutta tissit oli kipeät heti alussa?! Nyt on sit tätä etomista niin, että vaik oli kauhee nälkä ni ei pystyny syömään, ku ihan vähän, ku sit alko tuntuu et kaikki pakkautuu ruokatorveen ja tulee koht ylös!! Nyt on kyl toiveet tosi korkeella ja pelkään tätiä :/ Aikasemmin olin ihan varma, ettei tässä kierrossa nyt viel oo voinu tärpätä!

Nyt ois kyl aika hassua, jos raskaana oisin ku mun mies otti perjantaina muutaman liikaa ja humala päissään alko selittää, et miten mä voin olla raskaana, ku hän ei varmaan voi saada ees lapsia! Mä siinä sit selitin, et no enhän mä ees oo raskaana ja se selviää sit aikanaan saatko lapsia vai et! Miehellä on jotenki paineet asiasta, ku haluis niin kovasti lapsia ja tietää et mä haluan!! Josko se sittenki tiesi, et oonki raskaana :D

405/418 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa!

Olin kuitenkin illalla varma, et kyl ne menkat sieltä yöllä tulee, mut ei! Tää on nyt siis pisin kierto mitä on ollu vuosiin (aiemmin toi kp29 on tullu, et 28-29 yöllä alkanu)...johtuukohan vaan jännityksestä?! HUOH!! On tää piinailu tuskallista! On ihan sellaset menkka tuntemukset, mut ei vaan tätiä näy! Torstaina viimeistään on pakko testata, ku perjantaina pitäis mennä kuvauttaa hampaat ja sinne ei voi mennä, jos on salamatkustaja kyydissä! Tänään ei ainakaan viel oo ollu sellasta etomista, kun eilen! Ei hitsiläinen kai se on pakko testata jo huomenna!!

Tiuhti83 kp29/26-29 yk2

Vierailija
406/418 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kylläpä olikin ihana loma!! :-) Ei millään meinaa tottua näihin keskieuroopan viileisiin keleihin Karibian lämmön jälkeen! :-P

Paljon onnea kaikille plussanneille, teitähän on paljon! :-) Onnea matkaan ja raskauteen itse kullekin.

Alexandralla spesiaaliterkut, jaksamista ja voimia täältä. Aivan hirveetä mitä olet joutunut kokemaan :-( Iso hali!

Catnip: Joo, kyllä nyt voi olettaa, että tää inhottava kollega on käynyt laulamassa tietonsa kaikille. Huvittavaa kyllä, olen itse asiasta maininnut pomolle jo aiemmin ;-) Halusin vähän kerran shokeerata. Olis ollut kiva nähdä tän ikävän kollegan ilme kun menee juoruamaan ja pomo jo tietääkin... Mutta periaatteessa must tosi ikävää, että pengotaan toisten asioita. Olen alkanut etsiä uutta työpaikkaa, ei täällä voi jatkaa.

Mullakin sitten alkoi menkat ihan ajallaan, kp30 muuttui kp1:ksi. Olin tästä aika masentunut kun tällä kertaa kerrankin olis ollut niin optimaalinen tilanne. Ja nyt tää seuraava kierto jää väliin ja luultavasti seuraavakin, kun ollaan eri maissa miehen kanssa. Marraskuun lopussa sitten vois taas yrittää.. Mies oli kyllä ihana kun kysyin miltä hänestä tuntui, että menkat alkoi taas. Ihana mies sanoi luottavansa kohtaloon :-)

Seurailen siis menoa taustalta kesäkuisissa ja heinäkuisissa ja pääsen itse jännäämään siis ilmeisesti vasta elokuisten 2012 junaan pääsyä... Tässä odotellessa ajattelin vähän parantaa mahdollisuuksia pudottamalla painoa muutaman kilon, ja vähentämällä alkoholin käyttöä, sekä olen päättänyt tilata netistä pre seed - liukkaria joka on markkinoiden ainoa hedelmöittymistä auttava liukkari.

Hyviä vointeja kaikille!

t. Gabriela kp6/27-31

407/418 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselta palstalta kopsattu ).(

Täällä taas ei ole niin iloiset tunnelmat Tein aamulla sen pregcheckin testin ja siihen ehkä tihrustamalla joku viivanpaikka tuli, mutta ei muuta Tissit kipeyty eilen ja olin jo niin toiveikas, mutta ihan menkkamaiset fiilikset nyt! Kohdun nipistelyt on hävinny, mut etova olo on edelleen jäljellä...tosin ei niin voimakkaana enää!

Tämän lisäksi eilen selvisi, että meidän vauva haaveet saa nyt varmaan unohtaa ehkä jopa puoleksi vuodeksi :( Miehen työ tilanne sellanen, et ei nyt saada millään aikatauluja osumaan sopivasti yhteen vauva haaveen kannalta pitkään aikaan! No ensi kesänä tän pitäis loppua tän säätämisen ja sit saisin miehen kotiin tekemään kunnolla vauvoja :P ilman aikatauluja ja laskemista...odottavan aika vaan on NIIN pitkä!!

Kökkkö päivä ja vaan kökköjä uutisia!!

Ainoana toivon rippeenä on, et tarkistin niin oon esikoisesta plussannu kp35 vahvan plussan, mut uskoisin nyt jo jotain näkyvän jos ois näkyäkseen!

T: tuskastunut Tiuhti83 kp30/26-29

Vierailija
408/418 |
21.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ehtii toukokuulle.. Kp:t on 29/26. Joskus ennen yritystä oli kierrot 28pv. Huomenna ajattelin testata. Oireitakin on, mutta huomenna selvinnee.. Mun laskettu aika menis ihan toukokuun loppuun, n. 28.5. tienoille.

409/418 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se täti sieltä...

Mä siirryn nyt taustailemaan, ku tää yrittäminen jää nyt vähäks aikaa ainakin :( Tsemppiä kaikille ja paljon +++ tuulia!! Käyn täällä kurkkimassa teijän kuulumisia...heti, ku selviin tästä omasta pettymyksestä!

Vierailija
410/418 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vuotoa näy, muttei kyllä plussaakaan. Tein aamulla Clearblue + testin, jossa luvataan tulosta jo 4 PÄIVÄÄ ENNEN vuodon alkua. No, milloinhan ne mulla on alkamassa kun en vieläkään saanut siihen mitään? Ehkä hyvällä mielikuvituksella jossain valossa jotain häilyvää, mutta tulkitsen silti negaksi. Lauantaina sit uusiks.. Huoh.

Mulla on kyllä noussut aina hitaasti tuo arvo, mutta tää taitaa nyt olla kyllä jo ennätys.. Mutta tässä kierrossa tunsin ovulaation sekä kp6 että 13, eli olikohan sitä ollenkaan vai koskakohan se sitten oli?

Mikaela kp30/26 (28 ennen yrityskuukausia)

Vierailija
411/418 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

Minä taidan olla ainoa, joka vielä odottelee menkkojaan. laskeskelin et ovis olis viimeistään pitänyt olla kp21 eli tänään pitäis kyllä jo tädin tulla... masu on ollut arka jo viikon ja kaikki menkkaoireet kyllä tulleet paitsi vuoto.

Toivottavasti täti tulee pian, mutta kesäkuu jää nyt jokatapauksessa välistä ja heinäkuun alkuun mennnään näillä näkymin. No tämä onkin eka kierto ilman teroja että kaipa ne terot sitten sai aiemmin sen vuodon tulemaan jo hyvissä ajoin. Normaalisti mun kierto on ollut pitkä.

t.pikkukoivu kp35???

Vierailija
412/418 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Testailin tuossa äsken clearbluen testissä ja testi-ikkunaan tuli teksti RASKAANA!!!! mitä ihmettä.

Mä oon nyt ihan sekaisin. En voi uskoa silmiäni.

t.pikkukoivu

Vierailija
413/418 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa että saatiin tähän ketjuun vielä ainakin yksi plussa!

Mikaela: pidän sormet ja varpaat pystyssä, että sullekin plussa muodostuu! bd bd

Oma äitini kertoi kesällä, että odottaessaan mua hänelle oli tullut kerran ihan tavalliset menkat, ja oli jo ehtinyt ajatella, että "voi harmi, enkö olekaan raskaana?" Vaan niin vaan oli, ja minä tulin :-) Tämän muistettuani tein hätäpäissäni eilen päivällä testin, ja negahan sieltä tuli. Mulla oli siis menkat tosin taas vain 2 päivän mittaiset...

Iloista perjantaita kaikille!

t. Gabriela, taustaillen

Vierailija
414/418 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos gabriela onnitteluista ja kovasti tsemppiä sulle. Mikaelalle paljon plussa tuulia.

Alkushokista selvitty. Miehelle soitin töihin ja kerroin uutiset. Pyysin tuomaan vielä varmistustestin mutta tänään aamulla vaivasi huono olo että kyllä mä ilmeisesti raskaana olen. Uskomaton olo. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tsemppiä kaikille!

T. Pikkukoivu rv 4+ kai

Vierailija
415/418 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viimeiset kirjoittelut.

Kiitos Tiuhti, sun plussasäteet toimi, joten lähetän nyt sinulle kovasti plussasäteitä takaisin ja tsemppiä uuteen kiertoon ++++++++

Elikkäs tein tosiaan eilen vielä toisen varmistustestin clearbluen viikkonäytöllä olevan ja minuutissa tuli näyttöön teksti RASKAANA 3+.

Oireista: itsestä on kiva lueskella plussanneiden oireita, joten kirjoittelen vielä sellaisia tänne. Kyllähän niitä mullakin ehkä oli mut en vaan uskonut niihin (pessimisti, ettei pety taas liikaa). Normaali alavatsasärky ja vatsan arkuus samalla tavalla kuin menkoissakin, mutta alkoi jo hyvissä ajoin noin viikkoa ennen oletettuja menkkoja. Sitten huomasin verisen vuodon kp 23 mutta oletin sen johtuvan tuosta alapään toimenpiteestä mutta se tehtiin jo 3 pv aiemmin ja oli jo melko hyvin parantunut...

Sitten kp 24 tuli ilmeisesti ikenistä verta kun söin. Ainoastaan tuona yhtenä päivänä huomasin verta ku söin omenaa. Joku puhuikin jo tuolla aikaisemmin hampaiden vihlomisesta raskausoireena? eli sitäkin oli. Tosiaan vihloi kaikkia hampaita. Valkovuoto oli myös runsasta ja paksua, valkoista (hyi). Ja ne ihmeelliset keltaiset limat jotka tuli joskus kp 21, kun luulin että ovis ei sitten vielä ollutkaan mennyt.

eli mun kierto oli noin 27-31 pv

Siinäpä noita oli. Lämpöjä en aktiivisesti seuraillut, mutta kp 27 kävi lämmöt vain 36.3 ja sitten kp 28 oli noussut 36.8. Plussausaamuna kun mittailin niin oli 36.9. Eli eivät nousseet yli 37. Itse koko ajan odottelin et millon lämmöt nousee kunnolla kun normaalisti ennen menkkojaki lämpö on n. 36.5 -36.8.

Jos vielä joku täällä käy lueskelemassa niin toivon kaikille kovasti plussatuulia+++++++

Toki kaikkeahan voi vielä tapahtua, mutta yritän silti olla positiivisin mielin.

t. pikkukoivu rv 5 ilmeisesti

416/418 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein raskaustestin (en malttanut oottaa huomiseen)

clearblue johon pitäisi tulla ekaan + ja toiseen |

Minun mielestä siihen piirtyi haalea +, mutta tekeekö se aina aluksi niin että tulee haalea viiva päälle? tajuskohan kukaan :D koetan otttaa kuvaa, mut uskon että ei näy

417/418 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuosta kuvasta nää nyt kyl mitää

Hauska juttu sinäänsä, että tuli "pahaolo" sen jälkeen kun tein testin.. oliskohan pikkuisen jännitystä ilmassa ;D

418/418 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuosta saa selvää kun ei saa suurrennettua