Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

Vierailija
141/418 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

no huh, huh, alkoi jo huolestuttaa, kun viikkoon ei tullut positiivista testiä. Mutta ei hätää: tämänaamuinen testi antoi taas plussan. Voi tätä iloa. Melkein tippa linssissä täällä mentiin viikko ja nyt fiilikset on ihan toiset. Testasin ehkä liian laimeasta virtsasta!?! Aco sulla saattaa olla sama tilanne kun mulla, eli ensin positiivinen testi, sitten vähään aikaan ei mitään ja sitten se plussa löytyy taas. Mulla on gyne ens viikolla ja sitten tietää vähän tarkemmin missä mennään. Joo, vaikka olis ne kaksoset. Olishan se mukava jos masussa olis kaksi asukkia. Että niin ihanasti täällä.

Paljon plussaonnea kaikille!!!

Vierailija
142/418 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateista torstaita kaikille! :)

Johanna: Ihanaa, että plussa löytyi uudestaan! Nyt vaan sinne gynelle ja tutkimuksiin ja varhaisultraan ja kaikkeen :) Toivotaan, että maha-asukki/asukit riippuu mukana :)

Aco: Varovaiset onnittelut täältä. Minäkin näin ensimmäisessä testissä viivan, joten voihan olla, että negatesti antoi väärän tuloksen tai muuten sama homma kuin Johannallakin!

Mahottoman paljon on tullut tänne tekstiä muutaman päivän aikana! Tervetuloa tasapuolisesti kaikille uusille kuumeilijoille!

Katmam: Harmi tuo miehesi suhtautuminen. Ehkä hän tarvitsee vain hieman aikaa totutella taas tähän vauva-asiaan, ja kuten tuolla ehdoteltiinkin, niin hanki pieni tuhisija hoitoon. Jos se mieskin siitä heltyis taas :)

Elmu: Ihanaa, että olette saaneet siemeniä paljon matkaan! Nyt vaan jännityksellä testailuja odottamaan. Luulen, että teillä tärppää! Vielä ei ainakaan ole käynyt niin, että ässäily tuntuisi työstä. Enemmän työstä käy mahdollisten ovulaatiopäivien laskeminen ja sitten tilanteiden ajoittaminen siihen. Miehelle ei viitsi noita ovulatiopäiviä paljon huudella, kun sitten se stressaa ja ottaa paineita.

Marjana: Ihanaa, että teillä oli mukava lääkärireissu ja vielä ihanampaa, että mies on noin täysillä mukana hommassa!! Nyt saitte ovulaation hyvin käytettyä, joten toivon, että plussa pärähtäisi loppukierrosta ja jatkotutkimuksia ei tarvita! :) Pidän siitä, miten kirjoituksissasi huokuu positiivinen elämänasenne ja rentous kaikesta huolimatta!

Enisa: Mukavaa lomaa ja tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Äiti: Kannattaa joo tarkistaa tuo leikkausasia. Uskon, että on hankala ajatella jättävänsä vauvahaaveilua yhtäkkiä taka-alalle pitkäksi aikaa, mutta toisaalta taas tuo leikkauskin kuulostaa tärkeältä! Ja nyt on varmaan helpompi olla jalka paketissa kuin vastasyntyneen kanssa. Mutta kysele ja selvittele! Toivottavasti leikkauksen voi tehdä raskaushaaveista huolimatta!! :)

Ansku: Tiedän niin tuon fiiliksen. Tuntuu, että missä tahansa liikkuu, vastaan ei tule kuin raskaana olevia naisia. Jännityksellä odottelen jo testauksiasi!

ON: Kuten Elmulle tuolla kerroinkin, tästä raskaustoiveesta (mielettömästä kuumeesta), kiertopäivien laskemisesta ja ovuaation tutkimisesta on tulossa miehelle painetta aiheuttava stressimöykky. Seksielämä ei ole onneksi kärsinyt, mutta simppojen matkaan lähteminen ei olekaan enää niin yksinkertaista. Mieheni ei ole koskaan ollut mikään nopeasti laukeavaa tyyppiä, mutta tämä raskaus"hösötys" on aiheuttanut sen, että lähetysten laittaminen matkaan ei ole todellakaan yksinkertaista. Noh, ensiharmituksen jälkeen, olen nyt tullut siihen tulokseen, että pysyttelen ihan hissunkissun näistä ovulaatio- ja muista asioista ja kuumeilen suurimmat kuumeilut täällä teidän kanssanne. Mies todella toivoo myös lasta ja on miettinyt lääkärin puheille menoa. Mikä helpottaa minun oloani. Mutta uskon, että kun minä olen hiljaa ja yritän olla hirveästi näyttämättä innostusta/harmistusta ovulaatiopäivien aikaan, asia palautuu ennalleen. Ja tietysti salaa toivon, että juuri oviksen aikaan mies olisi saanut rentoutensa takaisin ja unohtaisi, että seksin pitää johtaa hänen laukeamiseensa.. Että tällaista tänne. Pahoittelut avautumisesta!

sopaka 13/30-35 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/418 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vahvistuneesta plussasta. Olet nyt sitten virallinen veturinkuljettaja.

Aco, olen mammaksitestien suurkuluttaja ja todennut ne huonoiksi. (ja silti aina vaan tilaan niitä höh) eli suosittelisin että kokeile jollain laatutestillä esim. clearblue tai apteekin oma.

Minulle nuo mammaksit on kahdessa raskaudessa näyttänyt aina ihan onnetonta viivanpaikkaa vaikka muut testit selvää plussaa. Tsemppiä testailuun.

Vierailija
144/418 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille kommentoinnista :)

Nyt on miehen kanssa asioista puhuttu, kerroin juurta jaksain omasta vauvan kaipuustani ja hän ymmärsi minua.

Lupasi yrittää järjestää enemmän kahdenkeskistä aikaa että saadaan kunnolla yrittää tätä iltatähteä.

Mies on ollut ihmeissään minun hössäämisestä/laskelmistani/stressaamisesta/

poppakonsteista.

Meillä lapset ovat saaneet alkunsa kun heitä on toivottu. Nyt ei niin ole käynyt, mutta mies ei ole osannut ottaa stressiä asiasta, toisin kuin minä ;)

Oman vaikeutensa yritykseen tuo minun epäsäännöllinen kiertoni.

Petipuuhien oikein ajoittaminen on melko haasteellista, mutta yritystä siis jatketaan.

Tässä kuussa ennustan kierron pituudeksi tulevan 34päivää, noiden ovislimojen perustella.

Meinaan myös testailla ajoissa, vaikka tärppiin en kyllä uskokkaan.

Haluan vaan kovasti tutkia oireita ja jännäillä.. :)

Ihanaa että toukopinossa on plussiakin ilmestynyt.

Toivotaan että myös me muut seuraamme perässä.. :)

145/418 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

wattu: Minä olen kuunnellut tässä tämän viikkoa työkavereiden juttuja, kun muksut on menneet kuka millekin asteelle kouluun tai eskariin. Eskari ja eka luokka tuntuu olevan suorastaan jänniä juttuja. :) Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!

Eve, älä vielä liikoja toivo! Mutta minullakin on hyvä fiilis ihan yleisesti nyt tuon lääkärireissun jälkeen ja osaltaan sen ansiosta. :)

Aika hurjaa tuo sinun tilanteesi! Miten on voitu siskoa pimittää noin hurjan pitkään. Huh, ei ainakaan voi väittää, että sinun elämäsi olisi mennyt jotenkin ennalta-arvattavasti ja kaavojen mukaan... Harmi, ettei törmätty Rodoksella. Olisi voitu juoda lasit viiniä ja jutustella. :D

Aco: Testasit niin aikaisessa vaiheessa, että se plussa ei välttämättä näy kaikissa testeissä, kun hcg-pitoisuus virtsassa vaihtelee. Älä siis vielä panikoi, koska kyllä se viiva tuossa ekassa testissä näkyy. Uutta testiä vaan kehiin!

Johanna: Hienoa, että se plussa sieltä ilmestyi takaisin!

sopaka: Kiitos! Toivottavasti oikeasti tällainen hyvä asenne tähän projektiin säilyykin, vaikka toki on niitä huonojakin hetkiä.

Miehet on yllättävän herkkiä näissä asioissa kuitenkin. Varmaan ihan fiksu ratkaisu sinulta, jos et paljoa puhu edes ovulaatiosta tai mistään vauva-asioista. Pitäkää vaan hauskaa yhdessä, niin ehkä se mieskin rentoutuu ja nuo laukeamisongelmat loppuvat. :)

Katmam, hienoa, että saitte miehen kanssa puhuttua asioista. Epäsäännöllinen kierto on varmasti ikävä riesa vauvaprojektissa. Sellainen joka toinen päivä- systeemi on varmasti ihan toimiva, mutta on sitten eri asia, onko aina mahdollista niin säännöllisesti seksiä harrastaa.

Oma napa: Ei tullut tänään mitään kovempaa alavatsakipua, joten kyllä se ovis näillä tuntemuksilla oli eilen/viime yönä. Pientä juilintaa oli tänäänkin alavatsalla ja rinnat on hieman turvoksissa, mutta kyllä eilen oireilu oli voimakkaampaa. Hitsit, nyt pitäisi sitten ruveta piinailemaan seuraavat 2 viikkoa. Minulla olisi enää huominen töitä ja sitten vietän viikon loman. :) Ihan kotosalla on tarkoitus olla, harrastaa, nähdä ystäviä ja äitikin on tulossa kyläilemään. Ja kotihommia on listalla paljon... Vähän seinien maalausta ym pikkuremppaa. Ihanaa, enää huominen oikeasti töitä. :)

Marjana kp 17/30-31 Dpo 1 yk 17

Vierailija
146/418 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai äsken ei niin ihana, sillä olin kävelemässä kaupasta kotiin ja iski ihanhirveän huono olo meinasin oksentaa siihen paikkaan, mut mitään en kummiskaan oksentanu. Suomeksi: ihan samalainnen olo kun raskaana aamupahoinvointi!? Menin heti kotiinpäästyä lepäämään sohvalle ja huono olo hävisi 5min.

Tiedä sitten mitä tuo oli, täällä päin ei hirveästi ole mahatautia liikkeellä, en sit tiedä mistä tuo tuli.

Iloista päivänjatkoa kaikille! ja toivottavasti joku plussaisi, niitä uutisia on nii ihana lukea :D

Sassu kp4-28/32 yk7

147/418 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on taas odoteltu viikonloppua.. Töissä saa juosta kieli vyön alla, hyvähän se tietenkin on että töitä riittää, mutta liika on liikaa :)

Vielä viikko pitäisi pinnistellä, onneksi maanantaina tosin vapaa päivä, ja sit LOMA oi täältä tullaan!!

Marjana: hieno juttu, ihanaa kun asiat alkaa selviytymään vai mitä, mutta sähän plussaat tästä kierrosta vai mitä? mulla on sellainen kutina, ja mitään tutkimuksia ei sitten tarvitakaan!! Sulla kanssa ihana mies, niinkun mullakin, menee "kiltisti" viemään näytteen.

Sassu: Juu mullakin joskus tulee hetkeksi etova olo, liekkö syönyt jotain sopimatonta, mutta 2kk sitten oksensin pari kertaa, mutta en silti ollut raskaana, luulin jo silloin että tärppäsi mutta ei!!

Katmam: hienoa asiat lutviutuu, yritystä vaan kehiin, aina sitä jostain yhteistä aikaa repii vaikka väkisin, tärppionnea sinne!!

Johanna: Onnittelut vahvoista viivoista ja tarrasukkia lähettelen!

Mitäs Elmulle kuuluu?

Sopaka: kiitokset, yritetään nauttia lomasta!

Älä luovuta vielä Aconitom, jotain on tapahtunut, kun viivan sait.

Omia tuntemuksiani, päätettiin näin:

Ensi viikolla soittelen meidän klinikalle, ja yritän saada hoitavaa lääkäriä langan päähän.. Pitäisi varata miehelle tuo simppatesti, nähdään vähän missä mennään :) Miten mä maltan odottaa, saadaanko noilla clomeilla tulosta, kun viimeksi siinä ei kauan nokka tuhissut!! Mitä tätä enää siirtämään, luulen vahvasti että simpat tällä hetkellä niin huonoja ettei normisti onnistu, ja toi clomiavusteinen hoito on kuitenkin melko helposta päästä!

Eipä tässä muuta tällä erää, kun oikein IHANAA viikonloppua kaikille!

t. Iloinen Enisa kp 7/25 yk5

Kolmas haaveissa:

Vierailija
148/418 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja työntäyteinen viikonloppu =)

Onnittelut Johannalle ja Acolle plussasta, paljon lähettelen vauvaliimaa ja sukkia, jotta pikkuinen tarraisi kunnolla kiinni ja pysyy kyydissä loppuun asti :)

Täällä tää tuulispää ei oikein osaa päättää mihin junaan nyt hyppäisi..Mulla nyt sellanen tilanne, että täällä on kp 37 ja haamuillaan apteekin testeillä..Kaks oon tehnyt ja molemmissa TODELLA HAILAKKA HAAMU, eli ei mitään kovin erikoista kyllä näkyvissä ole, joku pieni punan häivähdys (kai..)..Huhtikuisissa raskautuminen oli käytännössä mahdotonta, kun tarkkaan mietin, niin seksiä harrastettiin tasan kaksi kertaa!! Eikä lähelläkään oletettua ovista...Mua vaan pelottaa, että viivat ei vahvistu ja se on taas kemiallinen, niitä kun on 4kk:n sisään jo kaksi, tää olis kolmas. Oireita jonkin verran on, tissit älyttömän kipeet ja nänneissä hassuja nyppyjä :D, ranteeseen puhkesi todella outo ihottuma, ihan ykskaks nousi (En tätä olisi mitenkään noteerannut, vaan laittanut normaalin atopian syyksi, mutta sattumalta luin joltain vauvasivustolta, että joillakin on ennen plussaa noussut ihottumaa ranteisiin/nilkkoihin), tuntuu, että mun vatsalihakset on valahtanut tuonne alas ja että niitä kivisteli kuin pahimmankin naurukohtauksen jäljiltä, valkovuotoa tulee, tai oikeastaan se on kirkas+liukas-vuotoa..:D

Tiiä tuota, olisin tahtonut tänne mukaan, kun täällä on kaikki tutut! =) Noh, onneksi töissä on kiire viikonloppu ja ei ehdi miettimään raskautumista ja testejä..Sen näkee sitten jos vuoto alkaa ja jos ei ala, niin maanantaina testaan..

Lisäilin tuonne huhtikuisten pinoon kuvan testistä, joka ei siis ole minun, mutta omani on tismalleen samanlainen..En saanut eilen otettua kuvaa siitä omasta testistäni.

149/418 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiuli, onnittelut hailakasta plussasta. Katsoin huhtikuisista sen kuvan, mutta mulla on niin huono kone tai värit etten oikein nähnyt sitä kunnolla. Testaatko aamulla uudelleen? Toivottavasti siitä vahvenee. Saanko kysyä, kun minä tyhmä en tiedä mikä on kemiallinen raskaus? olisipa sulla nyt tällä kertaa ihan oikea raskaus.

Sassu, voisitko kuitenkin olla raskaana jos tuntemukset oli niin voimakkaat ja samankaltaiset kuin aiemmin raskauden alussa? Eikös sitä menkkamaista vuotoa voi joskus tulla alkuraskaudessa. voi kun olisitkin raskaana.

Marjana, hienoa että nyt on ajoitukset ainakin menneet putkeen teillä. Nyt jos koskaan..you know. Tellu the meedio jos olis täällä niin sanois kans jotain, uskon niin. Voi kun oltaiskin törmätty Rakkauden saarella. Olis tosiaan voinut tempasta muutamatkin lasilliset;-)

Katmam, loistavaa että saitte puhuttua miehesi kanssa. VArmasti paino putosi hartioilta kun nyt voitte yhdessä täysillä jatkaa eteenpäin. Mahtavaa.

ON: missä mun menkat viipyy??? tänään piti alkaa mutta mitään ei kuulu. Selkää kyllä vähän juilii että alkaisko sitten huomenna. Ennen tähystystä mun kierto oli tasan 30 päivää, mutta sen jälkeen ollut 28. ja tuon 28 mukaan laskin et tänään olis pitänyt alkaa. No ehkä toi pikkuressi tuossa vähän siirti systeemejä. ihmekös tuo, mut saisi nyt viikonloppuna alkaa että voin sanoa kp1 ja piikit kaivettu esille.

Mukavaa viikonloppua kaikille toivottelee

Evis

150/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sassu, ei noilla pahan olon tuntemuksille taida olla mitään selitystä... Minulla tulee myös joskus ja johtuu varmaan joko hormoneista tai sitten migreenin alku voi tehdä myös minulla tuollaista. Hyvä, että olo meni ohi. :)

Enisa: Toivotaan sitä plussaa niin sinulle kuin minullekin. :) Tsemppiä viimeiseen työviikkoon. Onko lomasuunnitelmia? Teillä tuo ongelma noista miehen simpoista kun on tiedossa, niin parempihan se vaan on heti tarttua härkää sarvista.

Tiiuli: Jos apteekin testi haamuilee, niin kyllä siellä jotain hormonimuutoksia on! Tsemppiä! Minä pidän peukkuja sinulle!

Evis: Joko menkat alkoi? Pirun herkkiä nämä jutut kyllä on. Ei tarvita kuin pieni stressinpoikanen, niin kroppa ei toimikaan samalla lailla kuin ennen.

Oma napa: Hassua, mutta minun ovulaationi oli kuitenkin vasta eilen. Olin ihan varma, että se meni vähäoireisena läpi, koska gynen mukaan ke-aamuna irtoaminen tapahtuu hetkenä minä hyvänsä ja minulla oli sopivanoloisia jomotuksia keskiviikkopäivänä. Joka tapauksessa eilen illalla iski kamalan alavatsakivun vasemman munasarjan kohdalle, jonka tunnistin ovulaatiokivuksi samantien. Olin silloin hevosia vielä hoitamassa tallilla ja tuli kiire kotiin. Tein nopsasti ovistestin ja sehän näytti selkeää plussaa. Äkkiä mies mukaan menoon ja hommiin. ;) Tänä iltana jos saisi vielä varmisteltua, niin sitten on kyllä oikeasti tehty kaikki tämän kierron eteen.

Liekkö tuo irtoaminen viivästynyt jostain syystä vai missä vika, mutta ainakin ovis tuli nyt bongattua selvästi.

Marjana kp 19/32-33 Dpo 1 yk 17

Vierailija
151/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täältä taasen kurkistelen. Oli tarkoitus siirtyä maaliskuisiin odottajiin, mutta oli meikäläiselläkin joku kemiallinen raskaus. Ihan selkeä plussa oli testissä ja siitä kolmisen päivää niin vuoto alkoi ja oli aika hurja. No tipahdin korkealta ja kovaa. Teki ihan hyvää. Otin paljon rauhallisemmin kohta loppuvan kierron ja sen jälkeen pääsen taasen innolla odottamaan uutta kiertoa. Sitten osuisi la toukokuun lopulle, en ole vielä ihan varma päivästä, mutta eiköhän se tässä parin päivän sisällä selviä..

Täällä oli monella jännittävät hetket käsillä!!

Sassu: Mulla on kanssa ollut kroppa ihan sekaisin kesäkuun puolesta välistä, kun kierukka poistettiin. Raskausoireita on ollut, vaikka kiertopäivien mukaan ei mitenkään voisi olla edes mahdollista, kerran jouduin oksentamaankin. Mutta naisen kroppa on hyvin arvaamaton :).

Johannalle ja Acolle valtavan suuret onnittelut!!! En muista oliko muita mutta onnea kaikille tasapuolisesti!!

Enisalle onnea ensi viikkoon! On se mahtavaa kun miehetkin on mukana vauvan hankinnassa :)!!

Tiiulilla jännät paikat, HUI!! Toivottavasti viivat vahvistuvat ja pääset nauttimaan odotuksesta!!

Marjanalle myös kovasti onnensäteitä että simpat löytäisi perille ja näin olle vauva pääsisi alulle!

ON. Täällä siis menkkoja odotellessa. Tein aamusella testinkin, mikä oli ihan tyylipuhdas nega. Huomenna pitäsi alkaa edellisen kierron mukaan. Normaalin kiertoni mukaan olisi pitänyt alkaa eilen, että tiedä noista sitten. Jotenkin vaan odottaa että alkaisi jo, niin pääsisi uuteen kiertoon :)!! Toukokuu olisi hyvä kuukausi :)!!!!

Martta kp 30/28-30

Vierailija
152/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis, kemialliseen päättyi tämäkin, eli siis kemiallinen raskaus tarkoittaa sitä kun munasolu hedelmöittyy ja "raapaisee" kohdun pintaa niin että istukkahormonia muodostuu pieni määrä...joka sitten näkyy testissä haamuna. varhaisessa keskenmanossa kehitys pääsee pidemmälle. kemiallisessa raskaudessa varsinaisesti ei raskaus edes ala, toisin kun keskenmenossa.

JAAHA! ja sit viel kirjottelinkin pitkät liirumlaarumit monelle ja tääkään ei julkassu niitä..Kyllä nyt sapettaa, argh!

Kirjottelen lisää kun jaksan, nyt vähän mieli maassa ja kohta lähden painaan duunia satalasis!

Kemiallinenhan sieltä pätkähti, kolmas kerta neljään yritykseen..Ja menkat toivat tullessaan vielä aivan tajuttomat kivut ja pahoinvoinnin..

Tiiuli kp 1 / 29-38 yk 8

Vierailija
153/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Mä kävin vähän happihyppelyllä ja hain suklaata :)

Marjana, toivottavasti teillä nyt tärppää! Ainakin ajoitukset vaikuttavat osuneen nappiin! :) Plussaonnea!

Martta84, Miä se muistankin sut tuolta aiemmista kuumeilijoiden pinosta..Pahoittelut kemiallisesta, itsellä niitä nyt 3 takana ja koskaan se ei tunnu hyvältä..Vaikka moni sanookin, että niissä on hyvää se, että tietää tuolla alakerrassa jotain tapahtuvat eli hedelmöitys onnistuu. Paljon tsemppiä sinulle kiertoon!

Omaa napaa, ihan oikeesti, mua alkaa raivostuttamaan kun ei tää onnistu, miksei se vaan voi kiinnittyä sinne! Anteeksi niille, jotka ovat yrittäneet jo huomattavasti pidempään kuin me, mutta nyt vaan tuntuu tältä..Hormoneista/lääkkeistä tietäviä, onkohan mitään sellasta hormonia/lääkettä, joka auttaa kiinnittymiseen? Ja kannattaako tälläsen ongelman kanssa ikinä mennä mihinkään lääkäriin ja ottaako ne edes meitä sinne kun ei yritystä viel oo kauaa..Harmittaa oikeesti kun ei tulosta synny

Muksaa viikonloppua kaikille ja plussia puhkun!

Harmistunut Tiiuli

Vierailija
154/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tiiuli,

Harmittelut kemiallisista. Olen kuullut, että sinkki auttaisi limakalvoihin ja vyöhyketerapeuttini suositteli sitä minulle, kun ekaa yritimme. Söin sitä tässä kierrossa myös vaihtelevasti, josta nyt sain vahvistuvan haamuplussan. Kokeile sitä! Miisa :)

155/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen niin pahoillani noista kemiallisista. Minäkin olen kuullut puhuttavan sinkistä ja toinen mikä saattaisi auttaa on se paljon puhuttu punaviini. Eli tilkkanen joka ilta oviksen jälkeen. Saattaisi vilkastuttaa verenkiertoa ja näin ollen alkio ehkä saisi suonesta paremman otteen. Kysyin tätä asiaa lapsettomuuslääkäriltäkin ja hän myönsi asian, mutta sanoi etteivät voi lääkärinä ketään patistaa käyttämään alkoholia. Mutta saattaisi tosiaan auttaa. Minä ainakin hörppäsin kahdessa raskaudessani vajaan desin joka ilta ja tarttui kiinni, tosin väärään paikkaan. Hmm oiskohan jäänyt tarttumatta jos en olis ottanut huikaa;-)

Kääk, ei vieläkään menkkoja, runsasta valkkaria vaan. Alkais jo..

Vierailija
156/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ilmeisesti myös ollut noita kemiallisia muutaman kerran yrityksen aikana. Ensimmäinen maaliskuussa. Plussasin muistaakseni tiistaipäivänä ja lauantaina alkoi vuoto. Lääkäri sanoi että ne on hyvin yleisiä ja monet ei niitä huomaa edes kunneivät testaile niin ajoissa. Mä oon juonut greippimehua ja tota sinkkiä tulee otettua myös mut en sitten tiedä miten paljon sitä pitäisi ottaa? Limakalvot on lääkärin mukaan hyvät. Omenaviinietikkaa menee myös päivittäin:)

Eleanora joka ei tiedä kiertopäivistään mitään:D

Päätin etten ajattele niitä nin ei ole stressiäkään:D

157/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö kemiallinen käynyt täälläkin, sen hailakan aikaisen (itseasiassa nyt laskettuna TOSI aikaisen) "plussan" jälkeen tikut on joka päivä piirtänyt pelkkää puhdasta negaa. Nyt kp 26/28-30 ja ehkä dpo 9 tai 10. Kyllä se jo näkyisi jos olisi näkyäkseen. Menkkoja odotellessa siis... Tuliskin jo, niin olisivat sitten ohi kun kuun lopussa lähdetään reissuun...

Taidan vetäytyä taas taustalle elelemään tätä puuduttavan pitkää aikaa negasta menkkojen kautta seuraavaan ovikseen...

Aco

Vierailija
158/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana - Ihanaa, että gynen reissu meni hyvin ja saitte noin nopeasti lisätutkimuksia. Hyvä hyvä! Ovulaatiokin tuli hyödynnettyä oikein mallikkaasti :)

Ansku - olen täysin samaa mieltä, että KAIKKI ovat raskaana paitsi minä. pöh!

Mutterimamma - paranemisia!

Pikkukoivu, Martta - tervetuloa!

Evelina - mites siskoon tutustuminen meni? Onpas jännittävää saada vanhemmalla iällä sisko :)

Johanna - voi miten hienoa, että sait testiin uudestaan plussan!!!! Onpa teillä ollut jännittävät hetket.

Sopaka - onpa kurjaa, että miehelle on tullut kovat paineet ässäilystä. Järkevää on minunkin mielestäni vain tänne kirjoitella suurimmat asiat ja vähän "säästellä" miestä.

Katman- hienoa, että saitte miehen kanssa puhuttua asiat selväksi.

Sassu - mitäs mitäs, onko pahoinvointia ollut uudestaan?

Enisa - hyvä asenne, toivotaan että clomit tekevät tehtävänsä

Tiiuli, Aconicum - voi, olen pahoillani.

Oman napa: Torstaina ovulaatiotesti näytti enää hailakkaa eli keskiviikkona oli sitten testi positiivinen. Ässäilemään pystyimme vasta torstai-illalla eli aikast myöhäiseksi meni, toivottavasti oli pitkäikäinen munasolu :)

Mutta perjantaina pamahti postilaatikkooon aika lapsettomuuspolin ensimmäiselle kerralle (lokakuun loppupuolella). Hitto, miten yllättynyt olin, että tuli noin nopeasti. Siinä oli mulle verikokeita määrättynä ja miehelle spermanäyte. Tästä tämä siis lähtee, olen toisaalta iloinen ja toisaalta surullinen - en oikein osaa avata tätä tunnetta. Haluaisin vaan kovasti sen luomuplussan ettei tarvitsisi lähteä kenties rankkoihinkin hoitoihin... no, aina elämä ei mene niinkuin on suunniteltu. Ja ei me yritystä olla lopettamassa edellenkään, aina on olemassa mahdollisuus.

Catti 18/25-28 yk8

ps. tietääkö joku miten tarkkoja ovat siitä tunnin toimitusajasta (sperma). Mies haluaisi antaa näytteen kotona ja toimittaa sen tyksiin, mutta sinne kyllä ajaa yleensä 1h 5min :) Sanoi kyllä, et ellei muu auta, niin menee sitten sinne antamaan näytteensä.

Vierailija
159/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelin äsken viestiä mutta näköjään hävis niin en jaksa uudelleen kirjoitella kun omat asiat.

Olo on ollut lähes normaali eilis aamun jälkeen aamupäivällä siivotessa oli etova olo, mutta se hävisi itsestään pois. Tänään on ollut aivan normaali olo.

Itse en jaksa mitenkään raskauden mahdollisuuteen uskoa, menkat kumminkin ns normaalit.

sassu kp5-28/32 yk7

Vierailija
160/418 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catti: Meille ilmoitti vast pari viikkoa sitten kun vietiin näyte et parempi mitä nopeammin sen sinne vie siintä anto hetkestä. Meillä olis ollut matkaa toiseen sairaalaan tunti 10 min niin ei käynyt vaan piti toimittaa tänne pieneen tuppukylään ja täältä lähti sitten näyte niiltä eteenpäin jatko tutkimuksiin.

Eve:Miten meni tapaaminen uuden sukulaisen kanssa?!?

Höpöttäjä: Onko sulla tullut menopurista mitn oireita?!? Mul ei ole koskaan aikaisemmin olleet näin valtavat tissit muuten kun silloin jos olen imettänyt. Nyt sen kaks kuppi koko kasvaneet suuremmiksi ja painaa aivan älyttömästi ja on kipeät. Mietin et voiko se johtua myös lugeista?!? Niitä olen kyl käyttänyt aikaisemminkin eikä ole näin ennen käynyt.

on: Odottavan päivät on pitkät. Ens viikolla sais jo testailla ja lopettaa luget jos on nega. Tissit on aivan valtavat kipeät ja painavat. Johtuu kyl varmaan menopurista tai lugeista.Sitä on vaan niin kyllästynyt taas siihen ainaiseen rasvasena kulkemiseen. Eihän niiden lugejen kuulemma kuulu valua ulos.... Minneköhän se setä lääkäri meinasin et ne työnnetään... Vai pitäisköhän sitten kävellä käsillään värkki taivasta kohti niin pysyis sisällä koko kierron... Onneks tää piina on jo torstaina ohi viimeistään. on vaan jotenkin sellainen olo et vuoto alkaa jo aikaisemmin eikä olis jäänyt kiinni vieläkään

Cami kp 23/30