Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

Vierailija
341/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viikonloppuna ihan pirunmoinen olo.. Se alkoi unella, missä olin raskaana ja supisteli niin pirusti (maha kramppasi ihan oikeasti..) ja lähdin sitten synnyttämään. En siinä unessa vauvaa nähnyt, mutta herätessä oli olo, että mitäs jos en koskaan enää saakaan omaa pikkuista nyyttiä... Miehen kanssa puhuttiin paljon vauva asiasta ja kyllä hänkin kovasti toivoisi, että vauva joskus saadaan...

No se siitä. Mun tuurilla tuli sitten sopivasti hiivatulehdus näin oviksen aikoihin. Taitaapi tämä kierto mennä hukkaan, piru!

Martta 14/28-30 (tai jotain...)

Vierailija
342/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmasta surkeudesta, kun olen päässyt eroon niin ilmoittelen et tulihan se menkat sieltä loppujen lopuksi... joten oikeassa olin, kun en lähtenyt testailemaan :(

Kyllä tämä tuntuu niin toivottomalta. Ensi kuussa on sitten se ensimmäinen lapsettomuuslääkärin käynti, jotenkin sitä vielä toivoo ettei sitä olisi tarvittu mut eipä tässä nyt taida muu auttaa. Taivaalle kiitos meidän ihanasta pienestä pojasta, joka auttaa jaksamaan ja kestämään sen jollei ikinä enää vauvaa tulekaan....

Paljon plussatuulia lopuille kuumeilijoille ja tsemiä tädin yllättäneille, on tämä niiiiiin persestä suoraan sanottuna!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopaka: Pidä toki kiinni oljenkorresta ja toivotaan että se olisi kiinnittymisvuotoa. Tsemppiä ja plussatuulia sinne!

catti76: Höh. Kurjaa. Paljon tsemppii ja voimia sinne! Ja plussatuulia myös :)

Kaikille muillekkin mukavaa viikonalkua ja paaaljoon plussatuulia!

Täällä pohdiskellaan josko sitä testiä ruvettais lähipäivinä jälleen kokeilemaan.. Toivottavasti näyttäisi vähän eri lukemia kun viime viikolla..

tiara kp 47 / 35-37

Vierailija
344/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on palstalla valtaisa määrä kirjoituksia! Ihanaa jälleen kerran, ettei ole yksin täällä kuumeilemassa!

CatNip: Huh,huijaa. Se on aivan uskomatonta, miten jotkut vaan osaa olla niin helvetin tahdittomia. Vaikka useimmitenhan (onneksi) kuitenkaan eivät pahaa tarkoita, ovat vaan, no todella ajattelemattomia. Nykyään kun kuitenkin niin moni pari kärsii jossain vaiheessa elämäänsä lapsettomuudesta. Niin kuin Babissa Rumpalin äiti sanoi, jos ei ole mitään kaunista sanottavaa on parempi olla sanomatta mitään :)

Gabriela: Kyllä noi sun kivut voi ovikseseta varamaankin olla. Kyllähän siinä verta pääsee sinne vatsaonteloon vuotamaan ja varsinkin jos sulla on ollu kaks kunnon foltsua, niin voi varmastikin jonkin verran riipaista! Ja super jos saitte vielä tämän hyödynnettyäkin. Se on niin parasta jos on saanut sen oman kullan rinnalle, jonka kanssa voisi oman perheen perustaa! Ihanaa, että miehesi on vakaana tukena vierelläsi!

Ja muuten noista muista kivuista. Ootko kokeillu akua? Mulle akupunktiosta on ollu apua etenkin pää- ja niskasärkyihin jo ennen kun alotin vauvakuumeilun. Oon napsinu kipulääkkeitä ihan pikkulapsesta saakkaa paketti kaupalla migreenin takia ja olen tosi iloinen, että akun avulla olen voinut vähentää kipulääkkeitten käyttöä. Nykyään selviän kuukaudesta yleensä parin panadolin avulla! Helpottaa myös raskautumista kun ei vedä prostaglandiinisynteesinestäjiä enää kilokaupalla!

Marjana: Voi tylsyyden tylsyys. Oliko sen tädin nyt pakko paukata kylään. Mutta toisaalta voihan se olla, että mitään vikaa ei ole ja jostain syystä projekti nyt antaa odottaa onnistumistaan. Niin kuin Sopaka sanoi, se on oikeesti aikamoinen ihme, että se munasolu saadaan edes hedelmöittymään. Olen aina pitänyt sitä suoranaisena ihmeenä, että lapsia edes ylipäänsä syntyy, niin paljon voi mennä pieleen ja niin monessa vaiheessa! Toivon todella, että teidän ihmeenne vielä päätyy syliinne! Ja sitten toisaalta pääsette nyt tutkimuksiin ja muistaakseni se on oikeasti jotain 5% väestöstä, jotka eivät lainkaan pysty saamaan lasta. Tämä luku on kyllä tosi pieni ja nykyisillä hoidoilla kyllä lähes kaikki voivat saada avun!

Alexandra: Kovasti olet ajatuksissa! Toivottavasti kaikki meni niin hyvin kun voi vaan mennä. Kivaa ei varmasti ole ja toki siinä aina komplikaatioriski on, mutta onneksi kuitenkin lääkäreille perustoimenpide. Onneksi ihminen on juuri niin vahva kuin tilanne aina vaatii. Toivottavasti pääsette pian jatkamaan yritystä!

Tiiluli: Noo ei ehkä liikaa kannata huolia tuon oviksen suhteen, siittiöt voi kuitenkin elää jopa 5vrk, että voi silti onnistaa vaikkei ihan tärppipäiville tuo pupustelu osuisikaan! Eli onnea ja plussapuhureita sinne suuntaan! Ja aivanuskomatonta tuo tyokaverisi kommentointi. Kuten joskus aikasemmin sanottu ei mene tasan onnen lahjat. Huoh. Jotenkin sitä luulisi, että aikuiset ihmiset ymmärtää ehkäisyn päälle ja osaisivat etukäteen varautua. Mutta ei. Noita tarinoita kuulee aivan liian usein.

Tiara: Voihan se plussaa olla! Olen kuullut moneltakin suunnalta, ettei kaikilla raskaus todellakaan näy vielä silloin kun menkat on vähän myöhässä, joten kovasti tsemppiä sinne testailuun!

Sopaka: Henkilökohtaista kokemusta ei ole, mutta ystävällä kävi juuri niin, että ensin tuli tuhruista vuotoa parina päivänä oletetun ovulaation ja menkkojen välillä, mutta myöhemmin menkat eivät sitten ikinä alkaneet! Eli toivoa voi vielä olla!

Martta: Se on joo tosi ankea ajatus, ettei itselle sitä lasta ikinä suoda. Mutta hyvä, että voit miehesi kanssa asiasta keskustella. Mä luulen, että se keskustelu voidaan joutua uusimaan vielä monesti. Ihminen on niin herkkä ja hauras kun puhutaan näistä asoista, että se täytyy kuulla monta kertaa omalta rakkaalta, että mitä ME sitten teemme, jos meille ei lasta suoda. Kovin epätodennäköistähän se on, ja säkin ilmeisesti vielä nuori olet, mutta hyvä sitä on kaikkeen aina varautua ja ainakin keskustella asiasta. Voin sanoa omasta kokemuksesta sen, että tätä asiaa on meilläkin jo monsesti puitu. Mun mies myös todella paljon haluaa vielä lapsia. Itsellään siis poika edellisestä liitosta, mutta aina halunnut myös isomman perheen. Välillä möröt hiipii mieleen ja tuskailen, että mitä jos minä en sitä voikkaan hänelle antaa. Perhettä. Lohduttavaa on kuitenkin kerta kerran jälkeen kuulla, että meidän yhteinen elämämme on hänelle kuitenkin enemmän kuin tarpeeksi. Kyllä meillä molemmilla suuremman perheen kaipuu on kova, mutta toisaalta aivan kuten muissakin asioissa tässä elämässä, mihinkään ei pidä liikaa fiksoitua ja kuvitella sen olevan ainoa oikea ja mahdollinen tie elämässä. Näin itse yritän ajatella ja toivoa vaan parasta. Helpommin sanottu kuin tehty!

Catti: Vähän kuten jo tuossa yllä sanoinkin, niin kai sitä niin on yritettävä ajatella, että on onnellinen siitä mitä on ja kaiken muun ottaa itselleen ihanana lahjana. Megaperseestä silti I know.

Omanapa: Jees eli piinaviikkoja lähestytään. Viimeistään ensi viikon lopulla pitäisi alkaa tädistä kuulumaan, mutta viimeisimmän kierron perusteella jo ensiviikon alusta. Mahdollisina ovispäivinä ainakin pupusteltiin ihan huolella, että kaikki mahdollisest tärppiäivät on varmasti hyödynnetty. Nyt sitten vain rauhassa odottelemaan. Jälleen sitä ihan vaan pikkasen jännittää :)

Viikonloppuna oltiin miehen veljen kupuksen ristiäisissä. Kyllä siinä jotui kyyneleitä pidättelemään kun pikkuista katseli. Tälle perheelle kolmas poika oli odotettu ja tervetullut. On ilo katsella tämän perheen touhustelua. Vanhemmat pojat ovat kovin innostuneita nuorimmasta veljestä ja odottavat kovasti tästä itselleen leikkikaveria. Itse ei voi muuta kuin toivoa, että mekin saataisiin pojalle, jos ei nyt ihan leikkikaveri niin ainakin vanhempana sitten sisar, jonka kanssa jakaa iloja ja suruja.

Paljon iloisia ajatuksia ja pikaisia paranemisa flunssaisille,

Laetitiä kp 23/30-38, yk 5

Vierailija
345/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut tätiä kylään ja tein testin aamulla ja negaahan se näytti. Eilen taas oli kauhean pahaolo illalla ja kävinkin oksentamassa kertaalleen, rinnat pinkeät ja kipeät, kuukatismaisia kipuja aaltoilevasti välillä erittäin voimakkaat ja sitten loppuu eikä sitten mitään kipuja. Alkaisi nyt ne pirun menkat sitten, eikä pitäisi tuollaista olo tilaa, tätä en montaa päivää jaksa että oksennuttaa ja on pahaolo,onneksi olen lomalla vielä tämän viikon.Riitu24 kp 31/29 yk1

Vierailija
346/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tullut laiskoteltua ja jäänyt kirjoittaminen vähälle...

Catti- Pahoittelut:( Pelkään itsekkin tipahtavani tänään korkealta, kun kp:t on "jo" 29/26-28.

CatNip- Onpas sulla mukava pomo... Kerro sille sitten viimeisenä, KUN olet raskaana :)

Riitu24 ja Jeps85- Tervetuloa minunkin puolesta

eleanora-Samat mietinnät mullakin...Miksi "väärät" ihmiset raskautuvat niin helposti ja tahtomattaan? Mullakin tuttavapiirissä sellaisia tapauksia, jotka ovat tehneet abortin, muutama jopa kahdesti, prkl! Sitten on myös niitä, jotka joutuivat käymään läpi kaikki hoidot saadakseen sen pienen ihmeensä. Löytyy muutama sellainenkin tapaus, joille on se lapsi putkahtanut täysin yllättäen(mutta toivottuna)15 vuoden "yrityksen"

jälkeen.

En voi kauheasti kylläkään purnata, kun mulla kuitenkin lapsia jo on. Nykyisen miehen kanssa ei tosin ainottakaan ja miehelle tämä olisikin esikoinen. Itse raskauduin esikon kanssa ekalla yrityksellä, eikä silloin tullut edes mieleen, että voisi jotenkin kestää. Tokan kanssa kesti melkein vuosi ja nyt sama juttu(taitaa olla jo vuosi täynnä). Outoa tämä on, kun ei vaan tapahdu mitään.

Marjana- Voimahaleja sinne!! Hyvä kuitenkin, että tutkimukset etenee ja ei tarvitse olla epätietoisuudessa. Muistanko oikein, mutta eikö miehesi ollut aika hanakasti vastaan kaikkia tutkimuksia aikaisemmin?? Hienoa, että hänkin on herännyt.

Alexandra- Toivottavasti sulla loppu vihdoinkin vastoinkäymiset ja selvisit edes kaavinnasta normaalisti tai niin normaalisti niinkuin tollaisesta tilanteesta voi selvitä. Voimahaleja sullekkin kauheasti!!!

wattuwarwas-Epäreiluja tuollaiset väärät haamut. Voipi olla, että mä siirryn sun perässä kesäkuisiin saman kaavan kanssa eli haamun kautta tätiin.

Laetitia- Jos nuo PMS-oireet on "tae" munasarjojen toiminnasta, niin voin itsekkin analysoida, että silloin mun munasarjat toimii täydellisesti :)

kaunisikävä-Pahoittelut tädistä

Gabriela- Mulla on kaikki varpaat ja sormet pystyssä, että sun kipuilusi olisi sitä hyvää ja toivottavaa asiaankuuluvaa kipua. Piinaa, piinaa...

sopaka- Luulen minäkin, että stressi on tehokas raskaudenestäjä. Niin monethan raskautuu heti, kun lakkaa yrittämästä.

Tulehan kertomaan miten vuodon kanssa kävi. outoa tosiaan jos jo dpo9 alkaa, sopisi paremmin siihen kiinnittymiseen.

mermaid- Voimahalit ja pahoittelut :(

Eemas- Minäkin varmaan sieltä vanhemmasta päästä, ikää 35v. Mä luovuin ovistesteistä jo kakkosta kuumeillessani, kun en niistä tullut yhtään viisaammaksi. Nyt on ollut sen verran selkeät ovikset, etten ole testejä kaivannutkaan.

Tiiuli-Löytyikö ovis? Jos löytyi, niin Piina alkakoon!!

Enisa-Heipsis! Sulla ilmeisesti viimeiset kp:t menossa, etkö ole harkinnut testaamista?

Tiara-Testaile jo!!!

Oma napaseni-

Ovis jäi tässä kierrossa bongaamatta. Epäilen kuitenkin, että oli kp 12 tai 15. Kp:t on jo 29 eli ei ainakaan ollut tuolloin kp 12. Voihan olla etten ovuloinut ollenkaan ja tämä kierto voi sitten olla ihan miten pitkä vaan.

Oikeastaan odotin tätiä jo lauantaina, kun viime kierrot on ollut 26-27 luokkaa. Tänään on jo 29, eikä vielä tätiä näy. Mitään oireita ei oikeastaan ole, enemmän antioireita löytyis kyllä: Mahaa ei vihlo tai jomota, rinnat on normaaliakin pienemmät ja oviksen jälkeinen herkkyyskin puuttuu, tätiä edeltävä ruokahalu on poissa ja energiaa löytyy vaikka pienelle kylälle, ei viluta eikä hikoiluta ja suussakin maistuu vaan Pepsodent :/

Muutama oire saattaisi olla: todella etova olo huimauksen kera, joka ei poistu ennenkuin syö jotain, lämmöt on yli 37(yleensä alle 36), muutamia finnejä ilmestynyt, joita mulla ei ikinä tule.

Eilen sorruin hetken mielijohteesta testailemaan cittarin pregcheck-liuskalla. Hentoakin hennompi haamu siihen piirtyi, mutta oli tosiaan sitä luokkaa, että saattoi olla ihan viivanpaikkakin. En edes miehelle maininnut asiasta. Nyt ei tietenkään löydy yhtään testiä kaapista. Oon ihan varma, että jos lähden testiostoksille, niin täti tulee sillä reissulla. Tää on kyllä piinaa...Jotenkin haluaisin vaan odotella tätiä, niin selviäisin pettymykseltä.

Tintti-tyy kp 29/26-28 yk 13

Ai niin, PLUSSAPUHUREITA kaikille!!!

Vierailija
347/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se on vaan myönnyttävä siihen, että täti palasi loman jälkeen takaisin arkirytmiin. Yöllä alkoi sellainen vuoto, ettei aikoihin, joten tuskin on mitään kiinnittymisvuotoa, päinvastoin! Nyt olen sitten täysin sekaisin kiertoni kanssa. Täytyy varmaankin ostaa ovistikkuja. Tuossa ny kalenterista laskeskelin, että seuraava mahdollinen ovis voisi osua häämatkallemme, jonka teemme Roomaan. Joten mikäs sen mukavampaa olisikaan kuin saada pieni ihminen alulle siellä :)

Oikein paljon plussapuhureita puhaltelen teille ja toivon, ettette kesäkuisiin joudu!!

Sopaka matkalla kohti uusia pettymyksiä

348/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips vaan siskot!

Mulla se selkä sitten katkes niin pahasti, että jouduin jättämään piikitykset kesken kun en päässyt ultriin. Nyt olen hieman toipunut että harjoittelen istumista vähän kerrallaan ja ehkä huomenna jo ulos hiukan. Eli siirryn jossain kohtaa kesäkuisiin kunhan pystyn kunnolla istumaan. Harmittaa kyllä kun meni hormonit hukkaan, mutta toisaalta nyt olen voinut sitten ottaa lääkettä oikein kunnolla ja toivottavasti paranen nopeammin.

Onnea plussanneille ja pahoittelut tippuneille.

Terkuin Evis

Vierailija
349/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopaka ja Evelina- Pahoittelut molemmille:(

Pahoittelut myös mulle. Tän päivän testi ihan puhdas nega. Tätiä ei vielä kuulu, mutta epäilen vahvasti, etten ovuloinut tässä kierrossa, niin tädin tulosta ei mitään hajua...

ISO PLÄÄH

Tintti-tyy kp 29/26-28

Vierailija
350/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, en ole lukenut teidän viestejänne läpi, en yksinkertaisesti jaksa enkä kykene. Ajatteln kuitenkin pinnistää sen verran että tulen antamaan päivityksen tilanteeseeni, ettette turhaan ihmettele.

Eli, perjantaina tosiaan oli kaavinta. Pääsin todella nopeasti sisään ja itse toimenpide kesti vain noin 5-10 minuuttia. Koko nukutus kesti ehkä 20 minuuttia. Olo sen jälkeen oli oikein hyvä. Vatsakipu oli vihdoin poissa. Menkkamaista jomotusta oli edelleen, mutta siihen auttoi Burana. Siihenastisiin kipuihin se ei ollut oikein auttanut lainkaan.

Kotimatkalla kärsin hirveistä huomauskohtauksista, mutta muuten kaikki hyvin.

Lauantaina olin koko päivän siellä firman tilaisuudessa. Kärsin yhdestä huimauskohtauksesta aamupäivästä, mutta se meni onneksi ohi. Buranaa otin koko päivän ja olo oli hyvä.

Lauantai-sunnuntai yönä heräsin siihen että minulla oli kylmä, paria minuuttia myöhemmin tärisin ja vatsaan ja selkään sattui. Jouduin herättämään mieheni hakemaan minulle lisää peittoja ja lämmittämään minulle mehua. Burana 800:sen otin myös. Burana auttoi tärinään ja sain sitten vielä nukuttua pari tuntia, huonosti kylläkin. Tässä vaiheessa kuumetta oli 38 astetta. Aamulla soitin Jorvin päivystykseen ja kysyin mitä tulisi tehdä, tiesin että kuume on kohtutulehduksen merkki. No, hän käski olla ottamatta Buranaa ja katsomaan miten tilanne kehittyy. Muutaman tunnin päästä sama toistui, tärinä ja kipu, kuume nousi todella nopeast 38,7 asteeseen. Niin pian kun sain tärinän kuriin soitin Jorviin ja käskivät tulla heti päivystykseen. Olo oli todella heikko, en pystynyt kävelemään oikein ollenkaan, huimasti enkä pystynyt oikein kontrolloimaan liikkeitäni. Kun pääsin Jorviin pyysin päästä heti sisään ja pääsinkin melkein heti, siinä vaiheessa kuume oli 39,8 astetta. Ultrassa todettiin sitten kohtutulehdus. Minut otettiin suoraan osastolle ja antibioottia suoraan suoneen. Tämä tapahtui siis eilen. Kivut vain pahenevat, eivätkä mitkään Buranat tai panadolit tunnu auttavan. Tänään nousi kuume taas iltapäivästä samoilla tärinöillä ja kivuilla iltapäivällä 39,7 asteeseen. Lääkäri sanoi aamupäivästä että tulehdusarvot ovat tosi korkeat ja että koska märkää on kohdussa paljon, eikä sekään nyt sitten tunnu tulevan sieltä itsestään ulos, on huomenna tehtävä uusi kaavinta. Tämä oli ennen viimeistä kuumekohtausta, nyt odotankin lääkäriä paikalle kertomaan josko sitä voitaisiin aikaistaa ja josko voisin saada jotain vahvempia särkylääkkeitä.

Toisin sanoen, meidän huono tuuri vaan jatkuu ja jatkuu. Olen niin väsynyt ja tuntuu siltä etten oikeasti jaksaa enää tätä kipua.

Toivottavasti teillä menee paremmin!

Alexandra

351/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. en löydä sanoja ilmaisemaan itseäni ja sitä kuinka pahoillani olen puolestasi. Olet joutunut kokemaan ihan kauheita ja se on tosi epäreilua.

En tajua miksi meitä kaikkensa antaineita ja odottaneita rankaistaan eniten.

Toivon sinulle pikaista paranemista ja lähetän paljon lämpimiä rutistuksia!

sanaton Elmu

Vierailija
352/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Alexandra.. :( Sanattomaksi vetää. Paljon voimia ja tsemppiä ja toivotaan että kaikki kääntyy vielä hyväksi.

Täällä tehtiin testi tänä aamuna. Negahan sieltä tuli :( Voi kurjuuksien kurjuus :( soittelen kohta tk:hon kunhan kello lyö kahdeksan, että mitä täs ruvetaan tekee :(

Tiara kp 48/35-37

Vierailija
353/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki toukovauvaa 2012 kuumeilevat!

6.9.2011

Kuumeilijat:

tiara kp 48/35-37, yk10

Ninnimari kp 41/24-29, yk13

Kissanminttu77 kp 40?/30?, yk1

oranssi kp 40/?, yk1

Kevätneito kp 37/28, yk1

Toukka kp 34/29-35, yk2

wattuwarwas kp 33/29, yk3

merder kp 33/26, yk2

Riitu24 kp 32/29, yk1

Tiitunen kp 30/26-28, yk1

tintti-tyy kp 30/26-28, yk13

same85 kp 28/29, yk4

eleanora kp 26/28, yk11

Milena81 kp 24/28-32, yk7

alyssa kp 24/25-27, yk2

Laetitia kp 24/30-38, yk5

sassu90 kp 22/28-32, yk7

Gabriela kp 21/27-31, yk?

jeps85 kp 19/28

Tiiuli kp 18/29-38, yk8

pikkukoivu kp 18/27-31, yk3

evelina kp 17/30, yk miljoona

ansku kp 17/32-49, yk3

Bulma kp 17/?, yk1

Aconitum kp 16/27-30, yk5

CatNip kp 15/23, yk3

martta kp 15/28(-32), yk3

Tiuhti83 kp 15/26-29, yk2

Eemas kp 14/24-28, yk4

Äiti1983 kp 10/28, yk3

Cami kp 11/30, yk?

~~~ Plussanneet ~~~ ONNEA!!

Mintzie

munpikkumonsterit la 4.5.2012

Elmu la 6.5.2012

Memma82

Vierailija
354/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin listan aikani kuluksi, kun kaunisikävä ja Eviskin siirtyivät kesäkuisiin. :(

Täällä ei näy tätiä eikä plussaa.

Onneksi oon testannu jo niin monta negaa, etten jaksa pitää turhaa toivoa yllä.

Tätiä odotellessa,

Tintti-tyy kp 30/26-28 yk 13

Vierailija
355/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Alexandra, voimahali sinne ja jaksuja! Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy parhainpäin!

Tintty-tyy: Tätiä odottelen minäkin:( Ihan selviä menkkatuntemuksia ja torstaina pitäisi hanat aueta. Testailla en aio, on tullut niitä haaleita plussia ja kuitenkin alkanut vuoto etten koe sitä tarpeelliseksi. Vasta kun ovat kunnolla myöhässä (jos niin joskus käy) niin sitten testailen.

Harmaa päivä ja fiilis samanmoinen.

Eleanora kp26/28

Vierailija
356/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella mitä käyt läpi, kuullostaa niin pahalta :(

).(

Ei varsinaisia oireita, mutta näitä kuviteltuja kyllä löytyy :) väsymystä, satunnaista huonovointisuutta, nippailuja alavatsalla..:)

Esikoisella on nytten joku vaihe ettei meinaa nukkua millään, ja aamulla ei kukaan jaksaisi nousta ylös. (heräilee parintunnin välein)

Mulla koulumatka 47km jonka kuljen omalla autolla tuntuu tuskalliselta, kun tekis mieli vain laittaa silmätkiinni, tekisi mieli aamulla viedä lapsi vain hoitoon ja mennä itse kotiin nukkumaan.. Anteeksi tämä valitus, eipähän ole muutakaan paikkaa :)

Vierailija
357/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Oikein paljon tsemppiä ja voimia sinulle kaikkeen kurjuuteen ja vastoinkäymiseen. Pakko se teidänkin tuuri on tästä kääntyä. Jaksamista!

Plussapuhureita koko muulle porukalle toivottelee sopaka kesäkuisista

Vierailija
358/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kaikki kuumeilijat ja plussanneet!

haluaisin liittyä seuraanne :) voisin kertoa oman tarinani lyhyesti.. esikoista ollaan yritetty tammikuusta 2010, ensimmäinen plussa tuli maaliskuussa 2011, mutta meni kesken viikolla 10.. sen jälkeen taas kovasti yritystä ja nyt eilen vihdoin plussasin!!! nyt kp 28/27 ja laskettu aika 14.5.2012. uskomaton tunne!!! älkää kukaan lannistuko, kyllä se sieltä vielä tärppää!!! :)

plussaonnea!!!

359/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon on tekstiä takana, että olen jo ihan sekaisin mitä kenellekin, mutta ihan ekaksi pahoittelut kaikille täti-mokoman vierailusta!! Eikö se tajua ikinä pysyä poissa..

ON: kaikki jees, ootellaan että päivät kuluis ja pääsis varhaisultraan ja näkis millä tolalla tässä ollaan. En kyllä ole peloissani vielä edes varannut koko ultraa, tän viikon lopulla ajattelin, olis sitten n.kahden viikon päästä edessä.

Ainiin Lapinneito: Onnea plussasta ja tervetuloa tonne odotuspuolelle kirjoittelemaan! Tää palsta on niille, jotka yrittävät raskautua. :)

terkuin Elmu ja tilliäinen rv 5+2?

Vierailija
360/418 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jo nukkua, herätys 4.30...huh!

Ensinnäkin, Aleksandra, paljon paljon jaksuja teille! On kyllä todella karmaisevaa luettavaa tuo..Ja kuinka pelkäsit että kaavinnassa joku menee vikaan, vaikka se vain onkin perusoperaatio, yms..Kuin kohtalon ivaa..Olen pahoillani! Jaksurutistus sinulle!

Omaa napaa,

Eipä tullut testien mukaan 100% ovista bongattua, viivat vahveni, mutta ei miksikään huippuvahvaksi..Mutta, nyt meikäläinen kukkii kuin mikäkin..Naamassa, selässä, lantiossa ja takapuolessa on ilmestynyt näppyjä vaikka muille jakaa! Eriskummalista. Mulla on äääärettömän harvoin näppyjä. Luin jostain, että finnit johtuvat keltarauhashormonista, jota kehittyy kun munarakkula puhkeaa oviksen jälkeen? Ja paljon oli kirjotuksia, että näpyt tulee yleensä oviksen jälkeen? Korjatkaa joku jos tieto on väärä! Toivottavasti meidän ajoitus osui ees yhtään oikeaan..Kerran puuhailtiin, silloinkin mies jo oli nukkumassa kun herätin puuhiin..Meillä tuntuu menevän niiiin ristiin kaikki työvuorot! Nukun, kun mies lähtee ja kun olen töissä kun tulee, kun minä tulen niin mies on jo nukkumassa..Plääh...

Onko muilla ovisnäppyjä?

Pahoittelut kaikille kesäkuisiin tipahtaneille!

Plussia puhaltelen,

Hieman harmistunut tiiuli