TOUKOKUISET 2012
Kommentit (418)
Tervetuloa kaikki toukovauvaa 2012 kuumeilevat!
7.9.2011
Kuumeilijat:
tiara kp 49/35-37, yk10
Ninnimari kp 42/24-29, yk13
Kissanminttu77 kp 41?/30?, yk1
oranssi kp 41/?, yk1
Kevätneito kp 38/28, yk1
Toukka kp 35/29-35, yk2
wattuwarwas kp 34/29, yk3
merder kp 34/26, yk2
Riitu24 kp 33/29, yk1
Tiitunen kp 31/26-28, yk1
tintti-tyy kp 31/26-28, yk13
same85 kp 29/29, yk4
eleanora kp 27/28, yk11
Milena81 kp 25/28-32, yk7
alyssa kp 25/25-27, yk2
Laetitia kp 25/30-38, yk5
sassu90 kp 23/28-32, yk7
Gabriela kp 22/27-31, yk?
jeps85 kp 20/28
Tiiuli kp 19/29-38, yk8
pikkukoivu kp 19/27-31, yk3
evelina kp 18/30, yk miljoona
ansku kp 18/32-49, yk3
Bulma kp 18/?, yk1
Aconitum kp 17/27-30, yk5
CatNip kp 16/23, yk3
martta kp 16/28(-32), yk3
Tiuhti83 kp 16/26-29, yk2
Eemas kp 15/24-28, yk4
Cami kp 12/30, yk?
Äiti1983 kp 11/28, yk3
~~~ Plussanneet ~~~ ONNEA!!
Mintzie
munpikkumonsterit la 4.5.2012
Elmu la 6.5.2012
Memma82
tätiä??
En muista onko ikinä ollut näin pitkää kiertoa? Tai siis varmaan on, mutta siihen on ollu joku järkeenkäypä syy(pillerien lopetus, imetys, RASKAUS).
Eleanora- Toivottavasti täti pysyy poissa!!! Mulla ei ole edelleenkään minkäänlaisia tuntemuksia mahassa.
Sassu- Parempi kuvitellutkin oireet, kun ei oireita ollenkaan, niinku mulla :(
Elmu- Koita olla stressaamatta, ei se ainakaan auta... Tsemppiä, kaikki on hyvin(pakko olla:)
Tiiuli- Mitäs mä laitan sun kp:ksi tohon listaan? Annetaanko olla toi vai??
Alexandra- Joko alkaa elämä voittamaan? Haleja sinne!!
Oma napaseni-
Eli kp 31/26-28. Ovulaation ajankohdasta ei tietoa, mutta luultavasti oli vasta kp 15 jälkeen, jos edes oli. Toissapäiväinen testi oli nega. Ovulaatio-, täti- ja raskausoireet kiinnittää huomiota poissaolollaan.
-Rinnat ei ole kipeät, mahaa ei jomota, ei väsytä, ei nälätä, ei itketä, ei mitään normaaleja oviksen jälkeisiä oireita.
Jotain outoa sentään tapahtuu.
Lämmöt on edelleen asteen normaalia korkeammalla. Huuleen on ilmestynyt herpes??? Mulla ei ole ikinä ollut sitä, joten en tiedä onko herpes vaiko vaan iso, ruma ja kipeä finni :) Pissattaa koko ajan, tänäänkin oon käyny jo 5 kertaa reilun 2 tunnin hereillä olon aikana. Naama on ihan turvonnut, ihan kun viikonlopun ryyppämisen jäljiltä(ja en siis ole juonu mitään:).
Etovaa oloa ja huippausta=lähtee syömällä. Makeanhimo.
Jotain oireita siis on, mutta ei nämäkään mitään raskausoireita ole.
Huomasin pikkareissa pienen haalean veritahran. Pyyhkiessä ei ole tullut mitään eli outoa tuokin.
Taidan tänään taas masentaa itseni ja testata yhden negan lisää muiden seuraksi. Pitää vaan käydä ostamassa testi ensin.
Plääh, enpä olisi uskonut, että minäkin joskus oikein odotan, että se täti tulisi.
Tintti-tyy kp 31/26-28 yk 13
No alkoihan ne päivät sitten kuitenkin ja laskekskeli että mihin ovulaatio on oireiden perusteella osunut on just niille päiville kun oksentelin ja oli todella kaamea olo. No uutta yritystä kohti eli kierto oli 29 sijaan 33 pv.Nyt vaan kovat peitonheiluttelut kun päivät ohi.
Toivon kaikille kovasti plussatuulia jatkoon :) siirryn kesäkuun kuumeilijoihin.
Hei!
Nyt yritän kirjoitella hieman tarkemmin.
Voi Alexandra, olen niin pahoillani mitä olet joutunut kestämään :( toivottavasti elämä kohta taas hymyilee ja voitte kääntää katseen tulevaan! Jaksamisia ja voimahaleja sulle!
Pahoittelut Tiara negasta, tiedän miltä susta tuntuu, onnea seuraavaan kiertoon!!
Tintti-tyy: toivotaan että täti pysyykin poissa ja pikkuinen on kyydissä :)
Eleonora: Älä luovuta vielä, itse olen testannut aina vasta kun menkat kunnolla myöhässä, sitten jos piirtyy toinen viiva, se on aina ollut varma tulos niin.
Sassu: piinistelyonnea sinnekin, toivotaan että odotus palkitaan!
Tiiuli: toivotaan että olivat sitkeitä kavereita :)Kurjat nuo eri työvuorot, raastavaa yrityksen kannalta :(
Pahoittelut vielä Ritulle :(
Omaan napaan kuuluu seuraavaa:
Eilen käytiin klinikalla, oma lääkäri oli punktiota tekemässä, mutta tilalla ollut lääkäri oli myös ennestään tuttu ja aivan ihanan ymmärtäväinen.
Saatiin myös hieman tuloksia, ja varmuus siihen että poika melko varmasti onnistui juuri clomifenin ansiosta, koska itse lääke saattaa vaikuttaa vielä pitkään lopettamisen jälkeen, ja spermassa olikin tapahtunut positiivista muutosta, siittiöiden kokonaismäärä oli parempi, aiemmasta 30 miljoonasta, clomifen 3kk kuurin jälkeen 71 miljoonaan. Liikkuvuudessa ei tosin paljon parannusta saatu, mutta lääkäri sanoi että jos kokonaismäärä on noinkin suuri, niin hyviäkin veijareita on mukana silloin enemmän :)
Mies aloitti eilen clomifenin ja sitä napostelee nyt taas sen 3kk ja sitten katsotaan miten käy!!
Toiveet on aika korkealla, mutta silti aika varovaisesti mennään eteenpäin.
Yrittää täytyy nyt oikeaan aikaan, ja katsotaan saadaanko yllättyä jossain vaiheessa :)
Itse käynnistä jäi todella positiivinen tunne :)
Odottelen menkkoja alkavaksi viim. huomenna, koska viime kierto oli 27 päivää, sitten siirryn tuonne kesäkuisiin!!
yritys oli viime kuun jäissä, joten eiköhän se täti kohta tule kylään!!
Loma jatkuu vielä tämän viikon!
t. Enisa
Toivottavasti voit jo paremmin.
Plussia ei ole Toukokuuhun vielä ihan hirveän paljon tullut? Todella tylsää..
Minä odotan, kuin kuuta nousevaa, että tissit kipeytyis. :D Se oli eka oire esikoisesta. Tosin mun ovis tais osua juuri niille päiville, kun mies oli työreissulla.. Eli vähän on sellanen fiilis, että kohta tiputaan korkeelta ja lujaa.
Harmi kun sai lueskella ikäviä päivityksiä. Eikä niitä plussia kovin moni ole vielä ainakaan ilmotellut. pessimistisesti lueskelen jo valmiiksi kesäkuisten keskusteluja, vielä en viitsi ilmottautua mukaan kun kuitenkin vasta kp 20/28. Olen aika varma, että ovis oli kp15 ja nyt olen myös aika ettei tälläkään kierrolla tärppää. Lämmöt ei koholla yhtään, korkeintaan välillä viluttaa mutta sen nyt voi laittaa syksyn piikkiin. Väsyttää myös ja saamaton olo mutta menevät samaan piikkiin. Edellisessä raskaudessa muistaakseni raskausoireet alkoivat aika nopeasti, vilutti ja lämmöt olivat myös koholla hieman, ja nännit olivat kipeät, nyt ei mitään sellaista. Rinnat ovat ehä hieman arat ja sekin kai kuvittelua...Jotenkin vain aavistan että tälläkään kertaa ei onnannut. Minulla on aina ovulaation jälkeen jonkinlaisia alavatsakipuja, siis kai pms-kipuja. Ensimmäisinä kiertoina ilman pillereitä luulin että olin raskaana, mutta nyt tiedän, että se kuuluu tähän kierron vaiheeseen ja niitä kipuja on nytkin. Eli tästä ynnään että ei kai niitä kipuja olisi jos olisin raskaana. Kuinka paljon ihminen voi kuluttaa aikaa ja energiaa jonkin asian vatvomiseen... Plussatuulia kaikille!!
MYÖHEMMIN VIELÄ LISÄÄN: Edellinen raskaus oli tuulimuna ja siitä on jo jonkin aikaa. Ajattelin korjata kun meillä ei sitä lasta todellakaan vielä ole. Tervetullut kyllä olisi.
jeps85 kp20/28 yk4
Sori nyt tulee omaa napaa ja huolella, ei oikeen ole muutta paikkaa purkaa tätä fiilistä. Huoh, tänään ei todellakaan ole mun päivä. Meidän uusioperhe-elämä on ollut jostain syystä tällä viikolla todella vaikeaa. Poika on kiukutellut, raivonnut, uhkaillut ja ollut mitä yhteistyöhaluttomin. Lieneekö syy, kun on ollut nyt pidempään meillä ja alkaa olla ikävä jo toista vanhempaa vaikko kenties ei jaksaisi tänään vaihtaa kotia ja suunnata kohti äidin huushollia. No tiedä häntä, mutta nukkumaan ei iltaisin haluta mennä ja yöllä heräillään painajaisiin. TODELLA kurjaa :( En oikein tiedä, mitä lapsen kanssa tekisi. Olen pahoillani lapsen puolesta. Ei tunnu mikään lohdutus tai puhe auttavan ja tästä tulee itsellekin tosi riittämätön ja surullinen olo. Tänään aamulla tuli sitten herätys naapurihuoneesta 03.45 ja siihen jäi uni tältä päivältä. Ja sitten herättyäni huomasin, että menkkamainen nippailu alavatsassa alkoi taas ja päivän mittaan alaselkäkipukin vähitellen alkoi. Ja töissä taas olen ollut itkuinen, yleensä varma PMS-oire. JA sitten päivän töissä puuhattuani huomasin vielä, että kihlasormuksestani oli irronnut kivi. argh, hetken aikaa jo ajattelin väsymyksessäni tämän olevan huono enne.
Summa summarum vähän taas pelottaa, että jälleen se täti sieltä paukkaa ja muutenkin tänään ajatuksissa on pyörinyt meidän perheen ja parisuhteen jaksaminen jos taloon tulisi vielä yksi asukas lisää. Hoh hoijaa. Mitenköhän istä oikeastaan jaksaa jatkaa yrittämistä? Onneksi perjantaina on lähtö Pariisiin lyhyelle lomalle. Ehkä sitten taas jaksaa olla enemmän läsnä ja kuulostella pojan tarpeita ja tunteita niin minä kuin miehenikin.
Niin ja jeps, ansku ja tintti-tyy ehkä se teillä on kuitenkin pikkukaveri matkassa masussa! Toivo elää! Plussatuulia teille ja muillekin!
Ja pahoittelut kaikille tädin kohdannelle. Pysyisi poissa mokoma ilkimys.
Hieman väsynyt Laetitia kp28/30-38, yk5
Laetitia: Kiitos kannustuksesta, sen nyt sitten näkee taas viikon parin päästä. Ja saa välillä valittaa ja purkaa tuntojaan, se helpottaa yleensä oloa.
Edellinen raskaus minulla (siis tuulimuna) näkyi testissä jo 10 päivän päästä ovulaatiosta ja osasin sen muutenkin jotenkin aavistaa. Päätin etten tee testiä ennen oletettua kuukautisten alkamista mutta malttaakohan sitä odotella..Sänkypuuhat ovat ainakin osuneet kohilleen joten yrityksen puutteesta ei ole kiinni.
hei!kännykästä näpyttelen et anteeksi omanapainen viestini. Aleksandralle paljon lämpöisiä halauksia todella surullinen olo tuli kun luki sun tekstiä et miten voikin noin käydä. Pikaista paranemista kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!
Ite oon vähä pihalla ku nyt niitä limoja ei tullu kyllä eikä kipuja. Ainoastaan nännit oli arat ja rintoja juili parina päivänä et en tiedä sitte oliko ovis vai ei. Jotenki nyt mul on rauhallinen olo et vauva tulee jos tulee. Oireita en nyt niin kauheasti kyttäile ku en niitä menkoista erottais kuitenkaan. Joten nyt vain odotellaan. Peitot on heilunu väh. Joka toinen päivä. Herran haltuun jää nyt sitten.
T. Pikkukoivu kp20/27-31
Tervetuloa kaikki toukovauvaa 2012 kuumeilevat!
8.9.2011
Kuumeilijat:
tiara kp 50/35-37, yk10
Ninnimari kp 43/24-29, yk13
Kissanminttu77 kp 42?/30?, yk1
oranssi kp 42/?, yk1
Kevätneito kp 39/28, yk1
Toukka kp 36/29-35, yk2
merder kp 35/26, yk2
Tiitunen kp 32/26-28, yk1
tintti-tyy kp 32/26-28, yk13
same85 kp 30/29, yk4
eleanora kp 28/28, yk11
Milena81 kp 26/28-32, yk7
alyssa kp 26/25-27, yk2
Laetitia kp 26/30-38, yk5
sassu90 kp 24/28-32, yk7
Gabriela kp 23/27-31, yk?
jeps85 kp 21/28
Tiiuli kp 20/29-38, yk8
pikkukoivu kp 20/27-31, yk3
evelina kp 19/30, yk miljoona
ansku kp 19/32-49, yk3
Bulma kp 19/?, yk1
Aconitum kp 18/27-30, yk5
CatNip kp 17/23, yk3
martta kp 17/28(-32), yk3
Tiuhti83 kp 17/26-29, yk2
Eemas kp 16/24-28, yk4
Cami kp 13/30, yk?
Äiti1983 kp 12/28, yk3
~~~ Plussanneet ~~~ ONNEA!!
Mintzie
munpikkumonsterit la 4.5.2012
Elmu la 6.5.2012
Memma82
Ei tätiä, ei plussaa :(
Alkaa hermo menemään, kun tikut tökkää ihan puhdasta negaa. Tulis nyt se helvetin punahilkka kyläilemään.
Riitu- Pahoittelut tädistä, lähetä se tännekkin.
Enisa-Tsemppiä teille ja onnittelut hyvistä uutisista
ansku-Oikein kipeitä tissejä sulle!! ;)
jeps85-Tiedän ton fiiliksen. Oikein kovasti kun haluaa niitä oireita, niin ei enää itsekkään tiedä mikä on todellista ja mikä kuviteltua. Ja tässä kuumeillessa kiinnittää huomiota muutenkin asioihin, jotka on hyvinkin saattanut olla olemassa aina, muttei ole vaan miettinyt asiaa.
Laetitia- Sullapa on ollut mukava päivä, ottakaa sitten kaikki irti Pariisista, niin jaksaa taas paremmin. Aiotko vielä testailla ennen reissua?
Pikkukoivu- Mä en tuntenut mun ovista tässä kierrossa ja kaikki oviksen jälkeiset oireetkin puuttuu. Mullakin tulee rinnat herkiksi oviksen jälkeen, mutta nyt ne näyttää entistäkin pienemmiltä ja mitään arkuutta ei ole. Tsemppiä piinaviikkoon.
Täällä edelleen tätiä odottelen. On Niin inhottavaa tuntea oma kroppa näin hyvin. Aikaisemminhan kirosin, kun en tuntenut ovista ja niin ilmeisesti kävi ettei sitä ollutkaan. Mulla ei ole koskaan ollut näin pitkää kiertoa ja jos ovis puuttuu, niin täähän saattaa venyä kuinka pitkäksi tahansa :( Koskakohan pitäisi soittaa terkkariin???
Raskauteen en enää usko, negoja tehty jo 6, viimeksi tänä aamuna. Aikaisemmissa plussasin selkeästi jo kp 26. Onhan tietty mahdollista, että ovuloin paaaaljon myöhemmin ja en enää sitä osannut edes "kuulostella".
Odotellaan vaan,
Tintti-tyy kp 32/26-28
Ikäviä uutisia monelle tullut, olen pahoillani teidän puolesta:( Varsinkin Alexandran tarina kosketti. Onneksi huonon onnenkin on loputtava joskus, joten voimia sinne!
ON:
Itsellänikään mikään huippufiilis ole, nyt on kp vasta 19 ja aikamoiset alavatsakivut. Olin jo aivan unohtanut miltä ne tuntuvat kun seitsemän vuotta syönyt pillereitä. Onneksi ei kuitenkaan niin hillittömät kivut kuin teininä. Alaselkää ei ole kuitenkaan koskaan särkenyt ennen mutta nyt jomottaa niin ettei tiedä miten päin olisi. No, voisi kuitenkin olla huonomminkin niin kannata varmaan kovin valittaa. Eka kierto kumminkin pillereiden jälkeen.
Eli ei taida toukovauvaa tänne tulla:( Kierto siis sekaisin. Raskausoireita tuskin on koska niille taas aivan liian aikaista. Ovulaatio kait meni jo aikaisemmin, ainakin oli kipeä masu tuossa viikko takaperin. Toissapäivänä vihloi hillittömästi oikealta puolen alavatsaa pari tuntia, niin siinä taisi viimeistään tulla:D Hassua, jotenkin pettynyt olo vaikka itselleni tolkutinkin että ollaan tulee jos tulee-meiningillä.
Mutta plussatuuli kaikille kuitenkin! Olisi kiva lukea jos muilla tärppää:)
-Bulma kp 19/? yk1
Jo on taas muutama viikko vierähtänyt. Paljon kurjia uutisia ja koskettavia tarinoita. Voimia kaikille murheiden ja pettymysten kanssa eteenpäin tarpoville. Luin pikaisesti viime viikkojen kuulumiset, mutta armottomasti myönnän pudonneeni kelkasta, mitä kenellekin kuuluu. Ehkäpä sitä taas piinaviikon lähestyessä tulee enemmän seurailtua täälläkin.
Täällä on vielä lomaa jäljellä, reissun päältä nytkin kännykästä surffailen. Suomenniemeä kierrellen perheen kanssa kuluu tämä loma. Oviksen olin bongaavinani muutama päivä sitten kipuiluista, ja hyödynnettyä tuli molemmin puolin, joten nyt vaan tuloksia odottelemaan :) Kotona odottaa mammaksin testipaketti, katsotaan koska sinne saakka ehditään ja missä vaiheessa uskaltaa alkaa testaamaan. Viime kierron kemiallinen raskaus kummittelee vielä mielessä, haalean haamun siis testasin muutaman päivän ennen menkkoja, näkyi testissä sen kerran ja hävisi sitten...
Bulma, ettei sulla olis noi niitä oviksen jälkeisiä kipuja kun keltarauhanen kasvaa? Sehän sinne munasarjaan kasvaa oviksen jälkeen ja voi jomotella kovastikin. Se ylläpitää sitä kohdun limakalvoa menkkoihin asti, ja jos raskaus alkaa, niin se istukkahormoni (hcg) ottaa senkin homman hoitaakseen sitten kun keltarauhanen surkastuu pois. Eli keltarauhaskivuista ei vielä voi päätellä mitään raskauden alkamisesta, tsemppiä siis edelleen!
Nyt peiton alle...
Aco kp 18/27-30
Itekin jälkeenpäin mietin, että tuli varmaan tehtyä kivuista liian hätäinen johtopäätös. Kivut läsnä vielä, eivät niin pahoja kuitenkaan kuin päivällä. Eikä menkkoja tullutkaan ainakaan vielä, niin olet varmaan oikeassa:) Pillereiden jälkeen en oikein tunne omaa kroppaani, enkä tiedä mitä siellä kuuluisi tapahtua...:D
Hyvää lomanjatkoa sinulle Aco ja toivottavasti nyt tulee kunnon plussa sinulle!:)
-Bulma
tintti-tyy: Mä niin tiedän ton kun kierto vaan venyy ja venyy. Sillon oikeesti mieluummin toivoo sen tädin kylään. Mullahan tosiaan on ollu jopa 38pvä kierto tässä yrityksen aikana, mutta luulen kans, etten sillon ovuloinut. Ja siihen liittyen en varmaan viitsi testailla ennen sitä pariisin reissua. Mulla on jokainen kierto ollut yrityksen alottamisesta lähtien lyhyempi, eli alko tolla 38:lla ja viimeksi 30. Tulee vaan turhaan pettyneeksi kun negaa sen näyttää jokatapauksessa tässä vaiheessa.
Mutta en varmaan reissusta päivittele, jos reissun aikana ei tätiä ala kuulua, niin sitten vähitellen testaileman.
Laetitia kp27/30-39, yk5
Alexandra84: Viimeisin päivitys tuosta lapsikyselystä tuli sitten viime viikonloppuna isoäitini hautajaisissa. Esimerkki tästä on se, kun erehdyin kertomaan tädeilleni asuinpaikastani, että se on lapsiperheiden suosimaa aluetta. Sekös heitä riemastutti. He molemmat ovat jo mummoja ja äitini on ainoa siitä sisarusparvesta joka ei ole minä puolelstani olen ainoa, joka voi "korjata" asian. Pelkään, että tämä ulkopuolinen painostus koituu epäonneksi ja liian stressin vuoksi en saa lapsia :(
-Gabriela-: Ymmärsinkö oikein: onko työpaikallasi nyt tilanne se, että siellä seurataan teidän lapsisuunnitelmia, koska joku on vuotanut ne toisten tietoon?
sopaka ja Laetitia: Mietin, että itse en ehkä kehtaisi noin suoraan lastenhankkimiseen kannustaa kuin pomoni, sillä tuntisin samalla puhuvani toisten ihmisten seksielämästä ja se jos mikä on tunkeilua. Lisäksi he tuolla hyvää tarkoittavalla höpinällä satuttavat tietämättään, kun ei se ihan niin yksinkertaista ole, että ehkäisy pois ja olet raskaana :(
tintti-tyy: En mahdollisesti ihan ensimmäisenä ole hänelle kertomassa, sillä arvaan, että sieltä saattaisi tulla voittajan virne ja sitten miljoona neuvoa, kuinka odottaa oikein.
No johan on harmaata meininkiä täällä! Toivottavasti tintti-tyyn menkat eivät ala ollenkaan, vaan menkattomuuteen olisi pieni ihana syy :).
Laetitia: Kyllä on ollut kestämistä yhdelle päivää ihan riittämiin :(. Toivottavasti Pariisin loma kuittaa tuon kaiken tuon ja voit kertoa meille palattuasi ihania matkamuistoja :).
Itselläni on menossa taas kp 18/23. Tuossa pari päivää sitten, viitisen vuorokautta oletetun ovulaation jälkeen kävi puolisen vuorokautta kestävä melko kova kipu alavatsassa. Semmonen kuukautiskipu, mutta pistävä ja selkeästi toisella puolen. Sitten se hävisi ja nyt on kaikki taas ihan ok.
Toiveet kieltämättä heräsivät, sillä tuo oli ihan uutta. Edes ovulaation nippaukset eivät ole noin kovia ja pitkäkestoisia. Lisähämmennystä aiheutti se, että olin täysin kuiva. Mieleen hiipi varovainen could it be... Ensi viikollahan tuo selvinnee, jos kuivakausi jatkuu :). Kieltämättä on valmiiksi jo epäonninen olo ja pettymyksiä on varmaan tulossa :(
kännystä viestittelen et taas vain omaa napaa, pahoittelen.
Siis nyt en tajuu ku tänään on jomottanut oikealle alavatsaan ja äsken tuli venyvää limaa. What? Nytkö se ovis vasta on? Ei olla pupuiltu ku ti viimeks ja tänäänkään ei voi ku mun alakerta o kipeä erään toimenpiteen takia. Et näin taas täällä. On varmaan suunnattava ajatukset sitte jo kesäkuisiin... Voih.
T. Pikkukoivu kp21/27-31 nyt taitaa tulla sit pitkä kierto
nyt vain omaa napaa...
Mulla on alkuviikosta asti joka aamu herätessä ollut älyttömänkova nälkä, jonka seurauksena on ollut huono olo. Näin asian järjellä ajatellen uskon olevan, mutta silti pieni toivo alkaa heräillä, että olisinkin raskaana? Maha on muutenkin ollut hiukan kipeä. Toisinaan alavatsalla myös ollut semmoista nykivää tunnetta, niinkuin elohiiri olis siellä. Okei myönnän tää kuullostaa jo musta itestänikin aivan hullulta, joten taidan mennä vähän lepäämään :D
Seurailen nyt paripäivää tätä "aamupahoinvointia" ja jos vielä sitä su aamulla on niin teen testin sillon tai maanantaina..
Luulosairas sassu kp25-28/32 yk7
Olipas yöllä tullut meikäläiseltä sekavaa tekstiä! :D Koko ajan tekstiä kirjottaessa luppas toinen silmä kiinni! Mut pakko oli päivitys kirjoittaa...
Palaan viel tuohon ovikseen ja näppyihin, kp 13 (kp16) sain kaikista vahvimman viivan, joten tukisi kyllä sitä, että ovis olisi ollut tässä parin päivää sitten..Finnit ovat eilisen satoa..Ja näin ollen, meidän yks puputtelu ajottui toissapäivälle..Suluissa kiertopäivä tarkoittaa tuota mitä listalla lukee, olen laskenut kiertopäivät tässä kierrossa listan luvusta miinus 3 päivää, koska menkat alkoivat ja sitten olivat kolme päivää poissa, jonka jälkeen hanat aukes totaalisesti.
Nyt tää lähtee töihiiiin!
Mukavaa keksiviikkoa kaikille!