Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET 2012

Kommentit (418)

Vierailija
321/418 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Voi itku, nyt ei oikeen löydy sanoja. Ymmärrän miten pahalta tuntuu kun on jo muutenkin joutunut niin paljon kestämään! Mun muutamalle kaverille myös tehty kaavinta ja yritys sai lääkärien mukaan jatkua heti kaavinnan jälkeen. Ehkäisyä ei tarvinnut käyttää eikä seuraavia menkkoja odotella. Toki se varmasti on lääkärikohtaistakin. Mullekin sanottin kohdunulkoisen jälkeen että ois yhdet menkat pitäny odotella mutta ei sitten vaan maltettu ja raskaaksi tulin ennen kuin menkat ehti ees tulla. Paljon tsemppiä ja jaksamista sulle ja pidän peukut ja varpaat pystyssä että kaavinta menee paremmin kuin hyvin!

Gabriela: Ihanaa toi sun positiivisuus!:) Kumpa sitä itsekin osaisi olla yhtä optimistinen. Onnea hymynaamasta ja hyviä hetkiä sen hyödyntämiseen. Plussaonnea!

Marjana: EIKÄ! Mä olin jo niin varma noiden sun oireiden perusteella että sulle se plussa tulis, ihan liian monta pettymystä teilläkin jo:( Onko sulla nyt ens kierrossa se aukiolotutkimus? Tuedän miltä tuntuu kun ne menkat aina alkaa kun sitä plussaa niin toivoo mutta toivon sydämestäni teille sitä plussaa ens kuussa! Jaksuja!

Nyt en enää muista nikkiä, olikohan Sopaka?, joka kirjoitit tuosta raskautumisen onnistumisprosenteista. Uskomattoman pieni määrähän raskautuu tuon mukaan! Muistan itsekin jostain samaa lukeeni. Todellinen ihme on että nainen ylipäätään tulee raskaaksi ja saa vielä sen vauvan syliin asti! Niin monta asiaa pitää onnistua ja niin monta asiaa saattaa mennä pieleen. Ja tosiaan mua ihmetyttää ainakin se miks ihmeessä sellaset tulee raskaaksi jotka on alkoholisteja/narkkareita jne?! Tai vastaavasti sellaiset jotka ei sitä lasta tahdo vaan tahtovat abortoida mieluummin vauvanalun ja kun taas joku niin kovasti vauvaa toivoo niin se kestääkin ikuisuuden:( Ikävää mutta totta. Mun eräällä ystävällä oli niin että yrittivät lasta likemmäs 10v, kävivät hoidoissa (molemmissa oli ns. vikaa). Raskaaksi tulikin muutaman kerran mutta aina meni kesken. Lopulta tämä ystäväni ajatteli ettei koskaan tule raskaaksi ja sieltä tulikin luomusti plussa ja vauva! En tiedä lohduttaako ketään, mutta ihmeitä tapahtuu kokoajan. Ei se raskautuminen helppoa ole, mutta aina on toivoa!

Tsemppiä, jaksamista, voimahaleja ja plussapuhureita kaikille!

Eleanora

322/418 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele:

Kyllä vain tässä alkaneessa kierrossa on nyt tarkoitus tehdä se aukiolotutkimus kierron 8-10 päivä.

Soitan tänään sinne polille ja yritän saada aamuaikaa, koska töissähän minä olen joka päivä ja joudun kuitenkin sopimaan tulevani myöhemmin töihin (mikä meidän alalla on joskus vähän hankalaa). Onhan tuo joka tapauksessa sellainen, johon on mentävä töistä huolimatta, mutta kun sitä ei voi töissä sanoa miksi tulee myöhässä töihin.

Miehen kanssa eilen juuri puhuttiin, että hän vie spermanäytteen maanantaiaamuna. Pelottaa oikeasti ihan hirveästi, että jostain löytyy jotain sellaista vikaa, mitä ei voida hoitaa.

Tulen lukemaan teidän keskustelut vielä paremmalla ajalla ja olotilalla...

Mutta Tiuralle kommentoin tuosta kierron pituudesta, että minulla gyne halusi tutkia pitkän kierron syytäkin samalla, vaikka se ei ole kuin 32 päivää. Gyne ei edes tiennyt, että satunnaisia kertoja minullakin on kierto venynyt 35-57 päivän tienoille. Tosin harvoin, mutta sitäkin on tapahtunut. Lähinnä siis jos raskaus ala, niin ilmeisesti tuo 32 päivääkin on riittävän pitkä siihen, että sitä tutkitaan. Ei sillä muuten liene mitään merkitystä, eikä välttämättä edes raskautta yrittäessä, jos kroppa toimii muuten normaalisti.

Marjana kp 1/30-34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/418 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi pahoillani Alexandra koettelemuksistasi :( ei voi muuta sanoa.. kamalan kurja juttu. Mutta sinä selviät siitä ihan varmasti!! Usko pois! Mulla ei ole kokemusta kaavinnasta, mutta joku tuossa sanoikin, että se on sairaalassa rutiinijuttuja, jonka jälkeen myös onnistuminen voi olla lähempänä kuin koskaan! Toivotaan, että teillä käy juuri niin!!

Ja Marjanalle erityinen halaus, voi itkun itku. Toivotaan, että ensi viikon tutkimukset tuovat hyviä uutisia ja tiedän ainakin yhden kaverin, jolla aukiolotutkimuksen jälkeen on tärpännyt pitkän yrityksen jälkeen. Niinkin voi käydä!

Palasin tänne nyt sitten minäkin kertomaan, että kesäkuisiin käy myös tieni :( Testit näytti eilen negaa, joten kiikutin aamulla näytteen labraan ja nega tuli. Eli se siitä onnenkantamoisesta. Surku olo on, tosi surku ;(( Alkais nyt sitten ne menkat pian. Kemiallinenhan tuo varmasti sitten oli, onko tietoa kuinka pitkään menkat vois antaa odottaa itseään? Mulla menossa nyt kp32/26-31, ja plussa tuli kp29.

Eipä tässä voi muuta kuin yhä ylös yrittää..

Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
324/418 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille sanoistanne! Oli todella mukavaa lukea että useat olivat voineet heti kaavinnan jälkeen jatkaa yrittämistä ja jopa olivat sitten heti raskautuneet. Kiitos oikeasti antoi toivoa!!! Tähän mennessä on mennyt asiat sen verran pieleen, että ehkä nyt.

Gabriela: Rutiinitoimenpidehän tuo on ja onnistuessaan sen ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen mitenkään. Lähinnä on kyse siitä jos epäonnistuu... Nyt kun on ollut tätä huonoa tuuria, niin pelko että jotain menee pieleen on suuri. :(

Marjana: En voi uskoa että se täti oikeasti sieltä tuli taas, ihan uskomatonta! Minulla kylläkin on yksi läheinen ystävä jolla oli ihan normaalin menkat ja plussasi sitten pari viikkoa sen jälkeen. Ja onhan niitä tapauksia paljon muutenkin. Todella harmittavaa, vielä haluaisin uskoa että se plussa tulee, mutta ymmärrän että se on vaikeata. Halaus!!!!

No, niin, nyt pitää oikeasti lähteä sinne sairaalaan! Toivottavasti pääsen toimenpiteeseen nopeasti ja kotiin yhtä nopeasti!

Alexandra

325/418 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra, olet ajatuksissani! Uskotaan, että se toimenpide menee hyvin. Minun ystävälleni on tehty kaavinta, eikä se ole vaikuttanut mihinkään jälkeenpäin. Lapsi on tullut sen jälkeen normaalisti. Lämmin halaus sinulle!

Marjana

Vierailija
326/418 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa kaikille! Kovasti olikin taas tullut tekstiä tälle palstalle, hieno homma :)

Ihana lukea plussauutisia. Onnea kaikille plussanneille. Ja pahoittelut kaikille, joille tätsykkä on tullut kylään tai muutoin on ollut murheita.

Täällä on käyty keskustelua sairaslomista ja niiden syistä. Itse olen kyllä aina ilmoittanut sairausloman syyn esimiehelleni, sillä ei hän voi muutoin edes hyväksyä sairauslomaani (meillä homma hoidetaan sähköisesti henkilöstöhallinnon ohjelmalla). Olen kunnalla töissä.

Joku (jotkut) mietti täällä ovulaatiotestien toimivuutta. Itse olen ainakin saanut kaikenkirjavia vastauksia ovistesteihin, vaikka olen tehnyt useamman samanmerkkisen testin samasta näytteestä. Välillä olen miettinytkin, että meitä kuumeilijoita vähän niinkuin huijataan näillä testeillä, kun ne ei vaikuta kovin "yhteismitallisilta". Voivat siis näyttää vähän sitä sun tätä ja meidän pitäis kuitenkin luottaa niiden tuloksiin, kun on rahat niihin sijoitettu. No, pidetään me ainakin testifirmojen taloutta plussan puolella, vaikka omat plussat vähän heittelisikin :P

Jossain vaiheessa kirjoittelin tänne, etten voi ehtiä enää toukokuun junaan, koska tätsykkäkin jo kävi kylässä. Tein kuitenkin eilen testin lasketun ajan saamiseksi viimeisten menkkojeni mukaan ja yllätys oli suuri, kun se la olisi kuitenkin toukokuun puolella, vaikkakin ihan lopussa! Nyt siis roikun kaksin käsin kiinni toukokuujunatoiveessa :D Tikuttelen täällä ovista jo kovaa vauhtia ja mies on luvannut pupuilla kanssani vaikka joka päivä, jos tarve vaatii...

Olen yrittänyt bongailla, minkä ikäisiä me kuumeilijat olemme. Itse olen täällä ikähaitarin yläpäässä eli 39v. Onko täällä muita näin vanhalla iällä liikenteessä olevia?

Plussatuulia kaikille!

t. Eemas kp10/24-28 yk4

Vierailija
327/418 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä ikävää luettavaa, etenkin aleksandra sinun osaltasi..Minulla on todella paha olo puolestasi, että vieläkään ei kaikki mennyt toivotusti. Myöskin, Marjana, sinulle toivon jaksamista ja onnea tutkimuksiin. Olisihan se tärppi ollut teille todella ansaittu, mutta nyt ainakin pääsette tutkimuksiin ja selviää, onko siellä jotain vikaa, toivottavasti ei.

Taisi siellä jokunen plussannutkin olla? Olikohan wattuwarwas? Anteeksi, todella todella huono nimimuisti! Mutta, joka tapauksessa..Onnea suuresti ja tarrasukkia!

Eemas, Kyllähän meitä aika laaja ikähaarukka täällä on! Itse taidan edustaa lähinnä tuota porukan junnupuolta, sillä ikää on kertynyt 19v..Mies on 25 :)

Kaikille muillekin kanssakuumeilijoille toivottelen onnea, tsemppiä ja jaksamista tässä puuhassa! :)

Omaa napaa, itse täällä pari päivää tikuttanut ovista ja ihan kuin se viiva olisi ihan inan eilisestä vahvistunut, oletetaan vahvistuvan tässä viikonlopun/alkuviikon aikana..Ollaan tosin aika tiiviisti töissä, et toivottavasti sitä ehditään hieman köllimään :p Painotuore vauva-lehtikin kolahti tänään postiluukusta..Ja veronpalautuksiakin tulee, ei kovin montaa satasta, mutta kuitenkin! :) Vietiin auto Helsinkiin huoltoon, saadaan vasta maanantaina, hieman kivistelee kun molemmat töissä koko vkl ja meillä molemmilla yli 20km työmatka, joudun aamulla herään 4.30 sen takia, et vien miehen töihin...Plääh. :/ Ite meen vasta 11.30.

Töistä puheen ollen, en kyllä voi olla kovin iloinen työkaverini puolesta, kun kertoi alkuviikosta olevansa raskaana. Raskaus ei todellakaan ole toivottu, tuli ilmi kuitenki vasta viikolla 16. Olisi aiemmin tod.näk. tehnyt abortin. Jokusen ihan normaalin asian kysyin, onko kaikki mennyt hyvin ja plaaplaa, niin tiuski vain vastaukseksi, että ei tahdo puhua asiasta, koska häntä ei kiinnosta ihmisen alku, joka elää kasvaa ja vahvistuu sisällään. Yrittää kuulemma elää mahdollisimman normaalia elämää..Tiuskii myös vanhemmilleen ja ystävilleen samalla tavalla kun ovat ostaneet, jotain vauvanvaatteita, tms. Miksi tuollaiset onnistuu, mutta ihmiset, jotka maksavat omaisuuden hoidoista, joilla saisivat sen nyytin eivät välttämättä koskaan onnistu? Tai ihmiset, joilla on tuhottoman monta yrityskertaa takana? Miksi, oi miksi?

Mutta, mukavat viikonloput kaikille, ja etenkin niille, jotka sen saavat vapaalla viettää :) Itse painan pitkää päivää ruokkimalla nälkäisiä immeisiä!

Plussia puhkuen, Tiiuli

328/418 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki, nyt oli jo pakko tulla teitä moikkaamaan, ja hyvä että tulin, täällä on tapahtunut niin paljon, ja plussia on tullut ihan roppakaupalla, ONNITTELUT kaikille tasapuolisesti!

Marjana: olen niin pahoillani, mutta jos nyt sitten tutkimusten kautta se plussa teille viimein saadaan, olen kanssa kuullut että aukiolotutkimuksen jälkeen raskautuisi helpommin, en tiedä onko mitään perää!! Itse olen kanssa kerran kyseisesessä tutkimuksessa ollut, hieman epämiellyttävä mutta nopeasti ohi!! Onnea kuitenkin, hyvin kaikki menee!! Sä vaan niin ansaitsisit jo PLUSSAUKSEN!!

Mahtavaa Elmu, paljon tarrasukkia ja toivotaan että tiitiäinen pysyy matkassa aina sen 9kk :)

Täällä ollaan oltu reissussa, tänään viimein kotiuduttiin :) Vauva-haaveet on väistynyt taka-alalle, ja menkkoja odottelen alkavaksi viim 7 päivä. klinikka-aika on ensi tiistaina, mies pitää vapaata sen päivän :) Toivotaan että saadaan jotain apua sieltä ja miehelle se resepti, sitten alkaa taas YRITYS!! Lapsetkin nauttivat vielä ensiviikon lomaa tarhasta ja sitten se arki taas alkaa!!

Ensi viikko vielä lomaa, mutta tulen kertomaan uutiset!!

Mukavaa viikonloppua kaikille, menen katsomaan mitä herkkuja mies loihtii meille keittiössä :)

t. Enisa

Vierailija
329/418 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Toivottavasti operaatio meni hyvin, ja toivut pian. Lämpimät ajatukset täältä!

Marjana: Eiiiiiii voi olla totta!! :-( Kyllä minustakin nyt olis teidän aika plussata! Eikö mitään mahiksia että tää olis välivuotoa? Jos ei, niin voimia pettymyksen kestämiseen ja uuteen kiertoon suuntaamiseen...

Laetitia: olipas hauska kommentti PMS-oireista lääkäriystävältä ;-)

Eleanoralle kiitokset positiivisuudesta. Vaikka tilastot ovat aika surullista luettavaa, ihmeitä kuitenkin tapahtuu joka päivä... :-)

Mermaidille suuret pahoittelut. Se on hirveän rankkaa aina koota itsensä uudestaan uuteen kiertoon... Ja varsinkin plussan jälkeen :-( Tsemppiä!

Eemas: Meitä on täällä kaikenikäisiä :-) Tiiuli edustaa toista ääripäätä, minä toista, ja samalla viivalla ollaan kuumeilussa ;-) Itse olen varmaankin joukon seniori, kun täytin keväällä 40v ja esikoista tässä yritetään. Olen 25 vuoden ajan halunnut lapsia, mutta sitoutunut vääriin miehiin aikanani odottamaan, että mies olis valmis. No ei kyllä ollut koskaan, mun kanssa lasta hankkimaan... Vasta hiljattain olen tavannut sen miehen, joka on mulle lapsen valmis antamaan! Ihana mies onkin! Tällä viikolla kun saatiin optimaaliset tulokset gynellä kp13 maanantaina, mies on jälleen kerran osoittanut kuinka ihana onkaan. Olen ihan woman in love ;-)

Enisalle hyvää loman jatkoa, kuulostaa hyvältä!

Tiiuli: onnittelut veronpalautuksesta! Mä tein Suomessa asuessa aina niin, että pyysin työnantajaa pidättämään yhden prosentin enemmän kuin mitä verotoimisto oli mulle laskenut. Koskaan en joutunut maksamaan mätkyjä, vaan välillä sain reilustikin takaisin ja sehän oli aina ihanaa! :-)

Vaan aika karmiva tuo tarina sun työkaverista.. Tasan ei käy nallekarkit, kuten paras ystäväni tuppaa sanomaan... :-(

Mulle kuuluu kipua!! :-( En tiedä miten onnistuinkaan, mutta jotenkin täysin tyhjästä selkäni kipeytyi tuossa iltapäivällä. Tuntuu kuin joku olis iskenyt puukon pystyyn tohon lapaluun ja selkärangan väliin ja jättänyt sen sinne. Kurjinta on, että se kipu ei missään asennossa lakkaa. Olen kyllä tosi surkea kestämään minkäänlaista kipua, mutta asiaa ei nyt helpota se, että en voi syödä kipulääkkeitä kun on tämä vauvaprojekti oikeen tosissaan päällä ja optimaalinen viikko. Kävin kiinalaisessa hieronnassa joka ehkä auttoi vähän, muttei tarpeeksi. Kuuma kylpy lievitti ehkä eniten kipua.

Anteeksi nyt tää valitus, mutta sitten olis vielä kipuaiheinen kysymyskin. Osaisko joku sanoa mitä ihmettä mulle tapahtui viime yönä noin kl 05 aamulla?? Heräsin normaalisti yöllä käymään vessassa ja kun tulin takaisin sänkyyn iski aivan KAAMEA kipu alavatsaan - tämäkin kuin joku puukolla viiltelis?! Yritin hakea apua sikiöasennosta ja hengittelystä, muttei paljon auttanut. En huomannut katsoa kellosta kauanko se kesti, mutta puolituntia-tunnin? Tuli kyllä sellanen pelko nyt, että tässäkös tää nyt sitten oli? :-( Aamulla oli kulunut vasta noin 3vrk ovulaatiosta?

Kolmas kipu tällä viikolla oli tiistaina kl 18-01 todella kova kipu oikealla, jossa edellisenä päivänä oli gyne bongannut kaksi 26mm follikkelia... Ajattelin, että kun ne ovat vielä kasvaneet päivän verran, niin ovat kyllä jo aika isot ja ne varmaan liikkeelle lähtiessään aiheuttivat kipua? Eli ilmeisesti ovuloin kp14 illalla?? Tämä kipu on sentään positiivisesta syystä johtuva ;-)

Oikein kivaa viikonloppua teille arvon naiset!

t. Gabriela 17/27-31

330/418 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vahvistunu viivat ja kp 1 tänään.

Kaippa ne oli sitte vain viivanpaikkoja.

Gabriela, varmaan oviskivuista kysymys, mulla on usein todella kipeet hetket oviksen aikaan.

Toivottavasti tulee vielä paljon plussia, itse siiryn kesäkuisiin

wattu

Vierailija
331/418 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt sitten jos menisi viime kierron mukaan vielä niin 29/29 yk1 eli siis pillereiden aikaan oli tälläinen kierto. Hieman on alavatsaa viillellyt. Päänsärky ollut jo kahtena aamuna ja rinnat viimeiset kaksi viikkoa kipeet ja tuntui jo että helpottaa mutta tänään entistä kipeämmät.Nyt vain odotellaan alkaako vai ei. Nyt suuntana lenkkipolku ja perheen kanssa leffailta.

Vierailija
332/418 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84: Olen melkein sanaton. Paljon voimia ja tsemppejä ja toivottavasti toimenpide sujui ongelmitta.

Marjana: Voihan täti. Toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppää ja plussatuulet puhaltaisivat sinne suunnalle.

Riitu24: Toivotaan ettei täti tule kylään ja plussatuulet puhaltaa..

Täällä alkoi torstai-iltana flunssa ja eilisilta menikin aikalailla sängyn pohjalla. Lämpö sahasi 35,8 - 37,2 välillä ja jokapaikkaa särki.. Tänään ollut jo aavistuksen parempi olo. Täti ei ole tullut kylään vieläkään ja olo on jotenkin sekava. Toisaalta mielessä on suuri toiveenkipinä että raskaana on, mutta sitten toisaalta taas pelkää ettei ole. Paljon olen lukenut, ettei läheskään kaikki plussaa heti, ja ovat silti raskaana, mutta saa nyt nähdä. Kovasti pohdin milloin teen testin uudestaan?!

tiara kp: 45/35-37, yk 10

333/418 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetusti varmaan kyllä mutta itku ja suuri suru tuli silti. Aikamoisen tarkkaan sen ovulaation osasin sitten kuitenkin bongata ja tarkkaan sen suhteen tuli sitten tätikin.

Toivoton olo vauvan suhteen ja jätänkin kuumeilut nyt ainakin tauolle. Katsotaan ne lisätutkimukset ja edetään sen mukaan. Täällähän oli, oliko evis ainakin joka oli halukas listan päivittäjä? Jätän listankin nyt teidän huomaanne. Varmaankin sitten kun taas edes vähän helpottaa käyn kurkkimassa kuulumisianne.

Onnea matkaan teille kaikille, toivon että vauvahaaveenne toteutuu!

Vierailija
334/418 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt vähän palstailutaukoa, jotta tämä kuumeilu pysyisi edes jotenkin aisoissa. Kirjoituksia on tullut todella paljon!

Tervetuloa paljon uusille! :)

Paljon, paljon onnea plussaneille! Toivottavasti plussia saadaan vielä huippupaljon tälle kuulle! Tsemppiä niille, jotka ovat kuulleet huonompia uutisia. :( Voimarutistukset täältä kaikille.

Mies tosiaan lähti sitten Keskiviikkona työreissulle Taiwaniin. :( Toivon todella, että ovis oli tai sitten olisi vasta tulossa, mielellään viikon päästä. :)

Mukavaa lauantaita kaikille!

Vierailija
335/418 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli kylään aivan yllättäen. Olin jo ehtinyt tottu tuohon pitkään 35 päivän kiertoon, kun palautuikin tässä kierrossa takaisin 30 päivään. Nyt harmittaa :( Täytyy nyt katsoa vieläkö sitä jaksais lähteä kuumeilemaan tuonne kesäkuun puolelle, kun ensin tästä pettymyksestä selviää. Viimeinen yrityskierto lähtisi käyntiin ennen miehen pitkää työkiertuetta. Pahoittelut omanapaisuudesta, mutta nyt harmittaa!!

Vierailija
336/418 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloin lueskella noita muita keskusteluja netistä, kun ihmettelen, miksi täti kurvasi kylään dpo 9. Aika monella on ilmeisesti näihin aikoihin esiintynyt kiinnittymisvuotoa. Onko teillä kokemusta asiasta? Tää voi olla tosi suurta ittensä huijaamista, mutta pakko kait on vaan yrittää pitää toiveita hereillä. Seurailen tilannetta, mutta kävin kyllä jo ilmottautumassa kesäkuun kuumeilijoihin.

Oljenkorressa roikkuva Sopaka

Vierailija
337/418 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vielä myöhäisenä kuulua/toivoa pääseväni tänne toukokuun vauvan kuumeilijoihin. Yritystä takana 4 kuukautta. Jätin siis pillerit joskus toukokuussa pois. Luulin, että tulisin piankin raskaaksi. Sovittiin ettei yritetä vaan annetaan tulla jos tulee. Nyt molemmat mies sekä minä taidamme toivoa enemmänkin. Nyt kiertopäivä 17/28, eli jännäystä seuraavat pari viikkoa. Olen uusi tällä palstalla, ainakin aktiivisena. Onhan näitä keskusteluja tullut luetuksi (jostain syystä), aihe tuntuu kiinnostavan =). Olisi siis mukava päästä listalle mukaan.

Toivottelen plussaa kaikille, varsinkin jo pidemmän aikaa tällä aihealueella roikkuville. Itse lueskelin jo valmiiksi kesäkuisien keskusteluja.

338/418 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa ison kasan viestejä ja yhteisesti haleja kaikille onnistuneille ja toisen laiset halit pettyneille!!

Täällä edelleen ollaan vaikka koitankin pitää palstailua nyt vähemmällä!!

Flunssaisin terveisin Tiuhti83

Vierailija
339/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, vaikka en juuri olekaan kirjoitellut. Lueskellut olen kyllä kaikki viestit. Paljon on porukalle tapahtunut. Ikäviä asioita ja vähän onnellisempia... Rutistukset täältä tasapuolisesti ihan kaikille!! Ei ole reilua elämä aina ei, mutta toivotaan (toistan aikaisempia sanojani) että kaikelle on tarkoituksensa ja tuskaisimmatkin kokemukset palkitaan Omalla nyytillä

Vierailija
340/418 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....tarkoituksensa ja tuskaisimmatkin kokemukset palkitaan Omalla nyytillä