Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä noloa

Vierailija
20.07.2011 |

jos 5v lapsi on kotihoidossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 5v. on kotihoidossa, koska en näe mitään järkeä laittaa hoitoon.

Vierailija
2/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla muita lapsia? Hoidatko vain 5v lasta kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys.....

Vierailija
4/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1,5v kanssa hoitovapaalla ja tämä isompi on siis siksi kotona myös... ap

Vierailija
5/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan nostan hattua sinulle!!

Vierailija
6/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4v ja 5v kotona, lisäksi esikoinen menee nyt tokalle. Ainoa mitä ihmetellään on se miten minulla on varaa olla kotona vaikka on talo ja lainat. Lapset viihtyvät hyvin kotona, käydään päivittäin puistoissa, syksyllä alkaa taas kerhot, on seuraa myös toisistaan ja kaikilla lapsilla yksi harrastus viikossa. Esikoisen koulun aloituskin sujui ongelmitta vaikka oli eskariin asti kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean väsynyt ja piiitkä päivä takana taas lasten kanssa. Jostain syystä minua alkoi yhtäkkiä vain hävettämään tämä kotona "oleskeluni". En tiedä miksi. Ehkä väsymys teetää. ap

Vierailija
8/8 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidossa ja pelkkää kiitosta on koulusta tullut taitojen, tietojen sekä sosiaalisen kanssakäymisen taholta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän