Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat imetyksen jälkeen.... :((

Vierailija
17.07.2011 |

Imetys loppui ja kaksi rukkastahan siinä näyttäisi nyt olevan. Kysyisin teiltä kokeneemmat, onko mitään toivoa enää, että ne tästä vielä edes vähän piristyisivät? Vai onko tämä nyt sitten karu tosiasia, että rintani tulevat näyttämään tältä koko loppuelämäni.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten rinnat on luotu? No IMETYSTÄ varten! Jos ne siitä rupsahtaa niin so what?? Ei niitä oo tehty miehiä varten niinkuin Susanna Sievinen virheellisesti luulee!! Olkaa ylpeitä niistä rupsahtaneista, kasvaneista ja arpisista tisseistänne, olette kokeneet imetyksen mahtavan nautinnon ja antaneet vauvallenne parhaan mahdollisen elämänalun!! Ei muuta kuin tukevat hyvät rintaliivit ja punnerruksia niin kyllä ne siitä ryhdistyy!! Ja onhan jotain tissiseerumeitakin ym, tiedäppä niitten tehosta sitten!

Nimimerkillä 24 vuotias kolmen alle 5 vuotiaan lapsen äiti ja jokaista imettänyt ja nuorinta edelleen

helppoahan se on jos elämässä ei ole enää mitään muuta kuin lapset mutta useimmilla muilla on. "Mitä väliä vaikka naama palaa tulipalossa, ei se naama ole miesten iskemiseen tarkoitettu", just joo.

Just joo ittelles. Pitäskö sitte lapset jättää sen takia imettämättä ettei vaan tissit rupsaha?? Jätä samantien tekemättä kokonaan kun vattalles ja pillulles voi tapahtua jotain epämieluisaa. Sun elämäs taitaa pyöriä pelkästään rintojes ympärillä kommentista päätellen. Kyllä mun elämässä on paljon muuta lapsien JA imetyksen lisäksi. Ja jos tisseilleen joskus haluaa jotain enempi tehä niin ei muuta kuin leikkuu pöydälle sitten. Jos ei perinteiset konstit riitä.

ap kyseli palautuuko ne ikinä eikä kommentoinut imettämisen mielekkyydestä mitään. Jospa säkin vähän henkisesti kypsyisit.

Valitettavasti ei enää kolmosen jälkeen palautuneet 75D vaan 70C ja niin riippuvat nahkarukkaset että. Victoria's Secret on hyvät liivit niihin hetkiin kun on avonaisempi mekko eikä pelkkiä pusseja viitsi rullata liiveihin. Näillä mennään :)

Vierailija
22/35 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi kiloa lisää painoa niin ei ole rinnatkaan tyhjät pussit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tuon rintojen rupsahtamisen huomaa? Itse imetin 2 vuotta ja olen ollut nyt n. 1kk imettämättä, eikä vielä ainakaan mitään radikaalia muutostaa ole tapahtunut. Tosin maitoakin tulee vielä nänniä puristettaessa. Meneekö siinä esim. puoli vuotta, että asian todellisen tilan voi havaita?

Vierailija
24/35 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tuon rintojen rupsahtamisen huomaa? Itse imetin 2 vuotta ja olen ollut nyt n. 1kk imettämättä, eikä vielä ainakaan mitään radikaalia muutostaa ole tapahtunut. Tosin maitoakin tulee vielä nänniä puristettaessa. Meneekö siinä esim. puoli vuotta, että asian todellisen tilan voi havaita?

ja sitten "karmea" totuus valkeni. hiukan saivat lisää volyymia noin 1v lopettamisesta mutta riippuvat mitkä roikkuvat.

Vierailija
25/35 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niillä, joilla painoa tuli raskauden aikana kohtuullisesti tai reilusti, ei tissit rupsahdakaan, ellei ala laihduttaa.

Itselläni taas tuli raskauden aikana vain muutama kilo, ja olin odotuksen alussakin normaalipainoinen.

No, nyt olen vielä sellaiset 6-7 kiloa laihempi, kun olen lapsen saanut, ikinä en ole laihduttanut, enkä mitään tehnyt tälle painolle, jäin vain raskauden jälkeen hoikaksi. Imetin vuoden.

Tissit on kuin nahkarukkaset. Jos lihoisin, varmasti olis tissitkin pulleammat. Mutta kun en vaan liho. Tyydyn siis näihin, onneksi sentään ei nännit venähtäneet, jos jotain hyvää tästä löydän. :)

Vierailija
26/35 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kolme lasta, aikasemmin ollu 75d ja on edelleen vaikka painoa tullut. raskauden lopussa/imetyksen alussa 80e... olen tyytyväinen..

Vierailija
27/35 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk imetin ja lopputulos on kamala. Ennen terhakat ja nyt rukkaset. Olin varautunu siihen, että rskaus arpia tulee, mutta se että tässä menee vielä tissit niin en edes tajunnu...Nyt kroppassa ei oikein oo mtn hyvää...hieeeeman masentaa, ikää kuitenkin 21 ja haluisin enemmän kuin yhden lapsen.

Vierailija
28/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jos rinnat olisivat pelkästään imetystä varten, miksi muille nisäkkäille riittää pelkät nännit? Onko koiralla rinnat? Kyllä maitoa saa ilman rintojakin eli maitorauhaset eivät ole sama asia kuin rinnat. A-kupin äiti imettää siinä missä F-kupin äiti.

PS. Rintoja ei ole "luotu", vaan taustalla on evoluution erityisjuonne seksuaalivalinta (vrt. riikinkukon pyrstö)

Vierailija
29/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jos rinnat olisivat pelkästään imetystä varten, miksi muille nisäkkäille riittää pelkät nännit? Onko koiralla rinnat? Kyllä maitoa saa ilman rintojakin eli maitorauhaset eivät ole sama asia kuin rinnat. A-kupin äiti imettää siinä missä F-kupin äiti.

PS. Rintoja ei ole "luotu", vaan taustalla on evoluution erityisjuonne seksuaalivalinta (vrt. riikinkukon pyrstö)

Oletko tutustunut Desmond Morriksen teoksiin, esim. "Alaston apina"? :)

Vierailija
30/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne lopettaessa oli ihan rukkaset, mutta ajan myötä on pientä ryhdistäytymistä tapahtunut. Ennalleen eivät tietty koskaan palaa, mutta niistä mäyräkoiran korvista tuli kuitenkin hernepussit.

Vierailija
31/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä liiveillä saa ulkonäön näyttämään hyvältä vaatteet päällä ja mies lohdutti, että ei ne selällään roiku ;)

Mulla C-kuppi (sekä ennen että jälkeen imetyksen), mutta kyllähän nuo ihan eri malliset ovat, venyivät imetysaikana D-kuppiin ja nahka jäi jäljelle...

Mutta siihenhän ne on luotu. Vatsakin on täynnä arpia, mutta olkoon. Muuten pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta.

Vierailija
32/35 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun oma mielipiteeni kolmen imetyksen jälkeen on se, että imetys ei rupsahduta rintoja vaan nimenomaan raskaus.

Vierailija
33/35 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne liikkumalla kiinteytyy.Rintalihakset näitä pitelee.Kolmen lapsen imetyksen jälkeen rintani näyttivät todella "ikäviltä"Vuosi kunnon treeniä ja oikea ruokavalio ja olen tyytyväinen.Itseasiassa kehuja vain tullut.Juu ei nämä isot ole,mutta näyttää taas hyviltä ;)

Vierailija
34/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
35/35 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen raskautta pienet a-kupin rinnat. Imetin melkein 2 v, ja ihan tyhjät pikkuruiset nahkapussit heti päättämisen jälkeen. Nyt vuosi imetyksestä hieman on rasvakudosta palautunut ja kun aloitin treenaamaan painonnostoa, myös rintojen yleisilme terhakoitui, nännit ei enää osoita alaspäin. Rinnat istuu paremmin liiveissä, eikä pyri lervahtavaan ulos niin kuin tuossa nahkapussivaiheessa koko ajan. Tissien koko on edelleen jotain a-b väliltä. Ihan ok tissit, vähän täydemmät saisivat olla mutta tuskin tästä enää isommaksi muuttuu. Vähän kadehdin muiden kauniita rintoja uimahallissa, tuntuu että kellään aikuisella naisella ei ole näin pikkuruisia tissejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi