Rinnat imetyksen jälkeen.... :((
Imetys loppui ja kaksi rukkastahan siinä näyttäisi nyt olevan. Kysyisin teiltä kokeneemmat, onko mitään toivoa enää, että ne tästä vielä edes vähän piristyisivät? Vai onko tämä nyt sitten karu tosiasia, että rintani tulevat näyttämään tältä koko loppuelämäni.
Kommentit (35)
viisi kiloa lisää painoa niin ei ole rinnatkaan tyhjät pussit.
Missä vaiheessa tuon rintojen rupsahtamisen huomaa? Itse imetin 2 vuotta ja olen ollut nyt n. 1kk imettämättä, eikä vielä ainakaan mitään radikaalia muutostaa ole tapahtunut. Tosin maitoakin tulee vielä nänniä puristettaessa. Meneekö siinä esim. puoli vuotta, että asian todellisen tilan voi havaita?
Missä vaiheessa tuon rintojen rupsahtamisen huomaa? Itse imetin 2 vuotta ja olen ollut nyt n. 1kk imettämättä, eikä vielä ainakaan mitään radikaalia muutostaa ole tapahtunut. Tosin maitoakin tulee vielä nänniä puristettaessa. Meneekö siinä esim. puoli vuotta, että asian todellisen tilan voi havaita?
ja sitten "karmea" totuus valkeni. hiukan saivat lisää volyymia noin 1v lopettamisesta mutta riippuvat mitkä roikkuvat.
Yleensä niillä, joilla painoa tuli raskauden aikana kohtuullisesti tai reilusti, ei tissit rupsahdakaan, ellei ala laihduttaa.
Itselläni taas tuli raskauden aikana vain muutama kilo, ja olin odotuksen alussakin normaalipainoinen.
No, nyt olen vielä sellaiset 6-7 kiloa laihempi, kun olen lapsen saanut, ikinä en ole laihduttanut, enkä mitään tehnyt tälle painolle, jäin vain raskauden jälkeen hoikaksi. Imetin vuoden.
Tissit on kuin nahkarukkaset. Jos lihoisin, varmasti olis tissitkin pulleammat. Mutta kun en vaan liho. Tyydyn siis näihin, onneksi sentään ei nännit venähtäneet, jos jotain hyvää tästä löydän. :)
mulla kolme lasta, aikasemmin ollu 75d ja on edelleen vaikka painoa tullut. raskauden lopussa/imetyksen alussa 80e... olen tyytyväinen..
4kk imetin ja lopputulos on kamala. Ennen terhakat ja nyt rukkaset. Olin varautunu siihen, että rskaus arpia tulee, mutta se että tässä menee vielä tissit niin en edes tajunnu...Nyt kroppassa ei oikein oo mtn hyvää...hieeeeman masentaa, ikää kuitenkin 21 ja haluisin enemmän kuin yhden lapsen.
Voi voi. Jos rinnat olisivat pelkästään imetystä varten, miksi muille nisäkkäille riittää pelkät nännit? Onko koiralla rinnat? Kyllä maitoa saa ilman rintojakin eli maitorauhaset eivät ole sama asia kuin rinnat. A-kupin äiti imettää siinä missä F-kupin äiti.
PS. Rintoja ei ole "luotu", vaan taustalla on evoluution erityisjuonne seksuaalivalinta (vrt. riikinkukon pyrstö)
Voi voi. Jos rinnat olisivat pelkästään imetystä varten, miksi muille nisäkkäille riittää pelkät nännit? Onko koiralla rinnat? Kyllä maitoa saa ilman rintojakin eli maitorauhaset eivät ole sama asia kuin rinnat. A-kupin äiti imettää siinä missä F-kupin äiti.
PS. Rintoja ei ole "luotu", vaan taustalla on evoluution erityisjuonne seksuaalivalinta (vrt. riikinkukon pyrstö)
Oletko tutustunut Desmond Morriksen teoksiin, esim. "Alaston apina"? :)
Kyllähän ne lopettaessa oli ihan rukkaset, mutta ajan myötä on pientä ryhdistäytymistä tapahtunut. Ennalleen eivät tietty koskaan palaa, mutta niistä mäyräkoiran korvista tuli kuitenkin hernepussit.
Hyvillä liiveillä saa ulkonäön näyttämään hyvältä vaatteet päällä ja mies lohdutti, että ei ne selällään roiku ;)
Mulla C-kuppi (sekä ennen että jälkeen imetyksen), mutta kyllähän nuo ihan eri malliset ovat, venyivät imetysaikana D-kuppiin ja nahka jäi jäljelle...
Mutta siihenhän ne on luotu. Vatsakin on täynnä arpia, mutta olkoon. Muuten pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta.
Ja mun oma mielipiteeni kolmen imetyksen jälkeen on se, että imetys ei rupsahduta rintoja vaan nimenomaan raskaus.
Kyllä ne liikkumalla kiinteytyy.Rintalihakset näitä pitelee.Kolmen lapsen imetyksen jälkeen rintani näyttivät todella "ikäviltä"Vuosi kunnon treeniä ja oikea ruokavalio ja olen tyytyväinen.Itseasiassa kehuja vain tullut.Juu ei nämä isot ole,mutta näyttää taas hyviltä ;)
Mulla oli ennen raskautta pienet a-kupin rinnat. Imetin melkein 2 v, ja ihan tyhjät pikkuruiset nahkapussit heti päättämisen jälkeen. Nyt vuosi imetyksestä hieman on rasvakudosta palautunut ja kun aloitin treenaamaan painonnostoa, myös rintojen yleisilme terhakoitui, nännit ei enää osoita alaspäin. Rinnat istuu paremmin liiveissä, eikä pyri lervahtavaan ulos niin kuin tuossa nahkapussivaiheessa koko ajan. Tissien koko on edelleen jotain a-b väliltä. Ihan ok tissit, vähän täydemmät saisivat olla mutta tuskin tästä enää isommaksi muuttuu. Vähän kadehdin muiden kauniita rintoja uimahallissa, tuntuu että kellään aikuisella naisella ei ole näin pikkuruisia tissejä.
ap kyseli palautuuko ne ikinä eikä kommentoinut imettämisen mielekkyydestä mitään. Jospa säkin vähän henkisesti kypsyisit.
Valitettavasti ei enää kolmosen jälkeen palautuneet 75D vaan 70C ja niin riippuvat nahkarukkaset että. Victoria's Secret on hyvät liivit niihin hetkiin kun on avonaisempi mekko eikä pelkkiä pusseja viitsi rullata liiveihin. Näillä mennään :)