Suosittele tallentavaa digiboksia
4v vanha samsung hajosi, uusi pitäisi saada pian, mutta mikä olisi luotettava? Antennikotiin.
Kommentit (35)
miehesi on yhtään tekniikkaan menevä, niin suosittelen Dreamboxia.
itse olen ihan tumpelo laitteiden kanssa, mutta mies on niin saamaton (eikä itse katso telkkaria juuri yhtään), joten olen kuitenkin joutunut itse digiboksin asentamaan. Helppokäyttöinen laite, ja luotettava. ostin samanlaisen myös teinille sen huoneeseen, ja uusi malli on entistä paremi, ja teinityttöni osasi myös itse sen asentaa (mutta nykyäteinithän kyllä osaa sellaiset asiat)
miten hidas ja surkea laite. Meillä oli ennen Handan ja oli hyvä. Se sitten tietysti hajosi ja tilalle ostettiin Topfield kun Handania ei heti löytynyt.
Ja oikeesti tuo topfield on aivan surkea, hidas ja valikot ihan järjettömiä. Handan oli niin hyvä ja nopea, ei takkuillut eikä jumahtanut. Ihmettelen oikeasti miksi tuota toppia oikein kehutaan, vai sattuiko meille joku viallinen laite? Ero Handanin ja Topfieldin välillä on valtava.
on ennen topfieldiä ollut vain yksi digiboksi, en muista merkkiä, ja se oli huono. Luulin topfieldin olevan paras, mutta on se kyllä vähän hidas, luulin kaikkien olevan....
topfieldia suositellut
nyt on finnsat. PALJON parempi! suosittelen. tallenna 2, katso kolmatta.
mut sit hajos ostettiin toi finnsat missä on paljon selkeemmät valikot, nopeempi ja kooltaan pienempi.
11
vaihtoehtoja, että sikäli valinta on helppo. Ja varsinkin antennitalouksiin oikeastaan ainoa järkevä laite on Topfield TF510PVRT, 299,-
Tero, HD-boxeja odotellessa
Mun mielestä todella hyvä ja helppokäyttöinen. Sekä toimintavarma.
Minä taas en suosittelisi Finnsatia. Kaksi sellaista on omistettu (ensin kaapeli-, sitten antennikämpässä) eikä koskaan enää.
Ohjelmalistaus on hidas ja puutteellinen ja toisinaan kone jäätyy niin pahasti ettei tottele mitään komentoja ennen kuin on käytetty johto irti seinästä.
Vkl aikana teki sellaisen tempun että yli 200 tallennetta katosi kuin tuhka tuuleen (ketään ei ollut kotona poistamassa!) mutta tallennustilaa ei tullut yhtään lisää. Yritin koneen omaa korjausohjelmaa -> kaikki tallenteet katosivat eikä enää pysty tallentamaan. Kaveritkin kertoneet että Finnsatinsa ovat olleet pidempään huollossa kuin kotona.
on toiminu pari vuotta ilman suuria murheita.
2:sta kanavanipusta voi tallentaa yhtaikaa 4_ää kanavaa ja katsoa viidettä. Siis kaikkien noiden oltava kahdesta kanavanipusta.
Vuosien varrella tullut päivityksiä, automaattisesti.
On jumittanut muutaman kerran, ehkä muutaman kuukauden välein tekee sen. Virrat pois ja taas toimii. On meidän tarpeet tyydyttänyt.
Virrankulutus tosi pieni, ei lämpene.
Aikaisemmin meillä oli Procaster, tykättiin siitä kunnes kovalevy hajos, mutta semmosta ei enää myyty. Kaverilla toppari temppuili eikä suositellut. Siksi ostettiin Finnsat.
Muista boxeista ei ole kokemusta.
Meillä 2 viikkoa vanhan Finnsat tallentava digiboksi.
Suosittelen. Se To.....on paska.
Meillä ollut aikanaan 3 tavallista digiboksia ja Finnsat oli paras ja siksi hankittiin nyt tallentavana.
Meillä kaikki 3 telkkarina nyt diginä, mutta digiboksi hankittiin, että saadaan tallennettua ohjelmia.
Eihän jää jumiin?