Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on päässyt sattumaan pieni vahinko, sivusuhteeni

Vierailija
15.07.2011 |

tai kutsutaan häntä nyt vaikka kliseisesti "salarakkaaksi" on tullut raskaaksi.

Aikoo kuuleman mukaan ehdottomasti pitää lapsen, olen minä asiasta mitä mieltä tahansa.

Olen 39-vuotias perheenisä, lapsia kolme, 6-, 8- ja 10 vuotiaat, naimisissa olemme olleet vaimoni kanssa lähes 15 vuotta.

Voisitteko ilmaista mielipiteenne, miten minun nyt tulisi toimia, pitäisikö avoimesti tunnustaa kaikki ja ottaa lapsi nimilleni ja todennäköiseti sillä tavoin menettäisin perheeni vai yritänkö sopia rakastajattareni kanssa jotain muunlaista järjestelyä?

Yksi vaihtoehto tietenkin on erota nykyisestä vaimostani heti ja avioitua nopeasti tämän rakkaani kanssa, mutta haluaisin myös lapsilleni aikaa totuttautua ajatukseen, enkä pidä suin päin "uuteen" suhteeseen ryntäämistä lasten kannalta hyvänä ideana.

M-72

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on sinun. Voihan tuollaisella naisella olla muistakin salarakkaita.

Lisäksi raskaus voi olla salarakkaasi keino saada sinut nilkiin.

Mitä itse haluat?

Vierailija
42/97 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ihan itse tuumaat tarkasti mitä sydämessäsi elämältäsi haluat. Suljet tässä pohdinnassa molemmat naiset pois ja mietit että haluatko elää villiä ja vapaata elämää, vaiko parisuhteessa jaj os parisuhteessa, niin minkäikäisten lasten kanssa, vaiko ilman lapsia. Sitten jos päädyt haluamaan parisuhte-elämää, niin olisiko ideaalikohde joku vielä tuntematon nainen vaiko nimenomaan salarakkaasi tai nimenomaan vaimosi.

Pohdinnassa on hyvä huomioida sellaiset seikat, että salarakas on saattanut tehdä tämän ihan harkiten, jotta saa ajettua sinut pakolla valintatilanteeseen, hän on roikkunut kieli pitkällä odottamassa avioeroa nyt mielestään riittävästi.

Mä sanoisin että kaikki seikat, myös salarakkaan mahdollisen manipuloinnin ja taktikoinnin huomioiden päätät mitä elämältäsi haluat ja sen jälkeen olet erhti. Eli kerrot jokatapauksessa vaimollesi tilanteen kaikessa karussa hankaluudessaan. Tämä rehellisyys on sitä mitä selkärankaisuudeksikin kutsutaan, eli kerrot totuuden= olet mies, et kerro= luihu, keskenkasvuinen.

Samalla tietysti asetat itsesi alttiiksi tilanteelle jota et voi ohjata tai hallita ja niin sinun pitääkin.

Ensin sinun on oltava tietoinen siitä mitä haluat ja sitten lyötävä kortit avoimesti pöytää, tuli mitä tuli.

Jos toive on jatkaa vaimon kanssa, niin JOS vaimo sulattaa asian, on jatkaminen ehkä mahdollista. Jos taas haluat sinkuksi tai rakastajattaren kanssa yksiin, niin sittenhän vaimon raktio ei siihen kuvioon vaikuta.

Lapsia kohtaan, myös tulevaa vauvaa, olet isä ja toivottavasti hyvä sellainen, eli osallistut elatukseen, hoitoon ja pidät läheiset välit, oli suhde äiteihin sitten mikä tahansa.

Mutta ei ole mikään herkkutilanne tuo, siinä voi käydä niin että makselet kahteen paikkaan elareita ja kukaan nuorempi nainen ei pidä kovin herkkuna pitkään parisuhteeseen miestä, jolta häviää puoli palkkaa kahden muun talouden pyörittämiseen ja ajasta myös iso osa. Melkoisen markkina-arvoromahduksen itsellesi järjestit, että sikäli se sinkkuvaihtoehto voi olla karuakin karumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin aiemmat viestit nyt ajatuksella läpi ja siellä oli muutamia varsin hyviä neuvoja ja ehdotuksia, joiden mukaan nyt olen tehnyt alustavan päätökseni.

#52, oli mikä oli, niin tilanne on tämä, ja sen mukaan on elettävä. En haaskaa ajatuksiani menneiden tai epäolennaisten asioiden pohdiskluun.

Kiitos vielä kaikille.

M-72

Vierailija
44/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä lapsista, jotka olet HALUNNUT aikanaan. Vaimosta jonka olet VALINNUT vaimoksesi vapaaehtoisesti, lapset olet tehnyt oletettavsti omasta tahdostasi. SE on sinun perheesi, HEISTÄ sinulla on vastuu ja he ovat sinun moraalinen perheesi. Se oikea perhe.

Mutta jopa olet sössinyt asiasi....nyt siitä kärsivät sinun lapsesi ja vainmosi.

Vierailija
45/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri vahtoehtoja ja tulee kysymään tällaiselta naisvaltaiselta palstaltakin

Vierailija
46/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, sinun tulee tunnustaa lapsesi omaksesi. Sen jälkeen sinun täytyy yrittää kohdella kaikkia lapsiasi tasavertaisesti.

Ja ihan ensimmäisenä sinä menet ja kerrot vaimollesi että olet saattanut toisen naisen raskaaksi. Vaimosi haluaa ihan oikeasti tietää syyn miksi haluat erota. Ja vaimon tarvitsee tietää lapsesta että hän voi alkaa käsitellä asiaa ja jatkaa elämäänsä. Että hän voi tehdä päätöksen. Vaimo on erotilanteessa varmasti hämmentynyt ja sitä ei helpota se jos vielä yrität salailla jotain. Salailemalla saat vain pahempaa vahinkoa aikaan.

Vierailija
47/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että mies ei kestä totuutta vaan haistattaa vitut kun totuus iski vasten kasvoja.

AP, kerro vaimolle. Hän ansaitsee totuuden, ei sinua.

Vierailija
48/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ap:n salarakkaan raskaus on vahinko. Naisella on biologinen kello tikittänyt, ja on kyllästynyt odottelemaan miehen päätöksen tekoa.

Nykyinen vaimo varmaan vetää herneet oikein syvälle nenään, ja ei ne lapsetkaan mitään tyhmiä ole. kyllä 10-vuotias osaa jo laskea yhteen 1 + 1 jos hänelle aletaan esitellä isin uutta tyttöystävää, joka kulkee maha jo hyvinkin pystyssä.

Olemassa olevat lapset kiukuttelevat ja purkanevat sen isäänsä ja tähän uuteen naiseen ja vauvaan. Onnellisesta ja auvoisesta uusioperhe-elämästä on turha haaveilla. Lapset kärsii ja oireilee, enkä usko, että se uusi naisesi jaksaa kolmen kiukuttelevan lapsen kanssa uusioarkea. Haluaako edes sitä? Taisi haluta vain lapsen.

Onneksi olkoon, pilasit juuri elämäsi, ja parisuhdehelvettiä on luvassa ainakin seuraavalle kahdelle vuodelle.

Vierailija
49/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ap:n salarakkaan raskaus on vahinko. Naisella on biologinen kello tikittänyt, ja on kyllästynyt odottelemaan miehen päätöksen tekoa.

Nykyinen vaimo varmaan vetää herneet oikein syvälle nenään, ja ei ne lapsetkaan mitään tyhmiä ole. kyllä 10-vuotias osaa jo laskea yhteen 1 + 1 jos hänelle aletaan esitellä isin uutta tyttöystävää, joka kulkee maha jo hyvinkin pystyssä.

Olemassa olevat lapset kiukuttelevat ja purkanevat sen isäänsä ja tähän uuteen naiseen ja vauvaan. Onnellisesta ja auvoisesta uusioperhe-elämästä on turha haaveilla. Lapset kärsii ja oireilee, enkä usko, että se uusi naisesi jaksaa kolmen kiukuttelevan lapsen kanssa uusioarkea. Haluaako edes sitä? Taisi haluta vain lapsen.

Onneksi olkoon, pilasit juuri elämäsi, ja parisuhdehelvettiä on luvassa ainakin seuraavalle kahdelle vuodelle.

mistä te näitä revitte?

Vierailija
50/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te näitä revitte?

Vierailija
51/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupeat yksiin salarakkaasi kanssa. Vaimos taitaa kuitenkin kohta rupsahtaa, vai miten eli lähentelee jo neljänkympin rajapyykkiä? Suosittelen että vaihdat naista, se virkistää sunkin elämää!

Vierailija
52/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kutsutaan häntä nyt vaikka kliseisesti "salarakkaaksi" on tullut raskaaksi.

Aikoo kuuleman mukaan ehdottomasti pitää lapsen, olen minä asiasta mitä mieltä tahansa.

Olen 39-vuotias perheenisä, lapsia kolme, 6-, 8- ja 10 vuotiaat, naimisissa olemme olleet vaimoni kanssa lähes 15 vuotta.

Voisitteko ilmaista mielipiteenne, miten minun nyt tulisi toimia, pitäisikö avoimesti tunnustaa kaikki ja ottaa lapsi nimilleni ja todennäköiseti sillä tavoin menettäisin perheeni vai yritänkö sopia rakastajattareni kanssa jotain muunlaista järjestelyä?

Yksi vaihtoehto tietenkin on erota nykyisestä vaimostani heti ja avioitua nopeasti tämän rakkaani kanssa, mutta haluaisin myös lapsilleni aikaa totuttautua ajatukseen, enkä pidä suin päin "uuteen" suhteeseen ryntäämistä lasten kannalta hyvänä ideana.

M-72

Vaikka eroiaisitkin,

niin miksi pitäisi avioitua nopeasti?

Vierailija
53/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupeat yksiin salarakkaasi kanssa. Vaimos taitaa kuitenkin kohta rupsahtaa, vai miten eli lähentelee jo neljänkympin rajapyykkiä? Suosittelen että vaihdat naista, se virkistää sunkin elämää!

että hokkuspokkus tuosta vaan pyyhittäisiin 15 vuotta pois.

Minulla on kuitenkin myös ne lapset joita rakastan ja tunteita myös vaimoani kohtaan.

M-72

Vierailija
54/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi sukassa! Että te miehet olette sikoja, kun pitää perheen elämä laittaa sekaisin. Ei voida olla yhden naisen kanssa, vaan pakko päästä pukille. Yököttävää, raivostuttavaa, lapsellista, moraalitonta, vastuutonta, hävettävää.......... Ei muuta kuin asiaa selvittämään, itse olet tilanteen luonut. Ja maailma saa taas muutaman avioeroperheen lapsen lisää, jihuuuu!!! AAAARRGGHH!!!!!!!!!!!

Vierailija
55/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eroiaisitkin,

että silloin en loukkaisi vaimoani sillä, että hän saisi tietoonsa, että lapsi on saanut alkunsa avioliittomme aikana.

M-72

Vierailija
56/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuitenkin myös ne lapset joita rakastan ja tunteita myös vaimoani kohtaan.

M-72

M-72

M-72

Eiköhän teillä liitto vetele jo viimeisiään kun kerran salasuhteenkin olet jo hankkinut.

Vierailija
57/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidät hyvät välit exään ja lapsiin ja otat salarakkaasi ja tulevan pienokaisesi hellään ja rakastavaan huomaasi.

He tarvitsevat sinua enemmän.

Eikä ero ole mikään kummajainen nykyään, puolet liitoista päättyy eroon.

Vierailija
58/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eroiaisitkin,

että silloin en loukkaisi vaimoani sillä, että hän saisi tietoonsa, että lapsi on saanut alkunsa avioliittomme aikana.

M-72

Ja eroamalla katoaa myös vaimo kyky laskea syntymästä n9kk taaksepäin??

Tää ukko ei voi olla tosissaan :D

Vaikka en kyllä usko siksikään että oli lueteltava tarkat iät, lapsilta myös, niin kuin varsinaisesti vaikuttaisivat asiaan.

Vierailija
59/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin lähinnä niin, että silloin en loukkaisi vaimoani sillä, että hän saisi tietoonsa, että lapsi on saanut alkunsa avioliittomme aikana. M-72

Vierailija
60/97 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö hän vaimosta ja lapsista? Siinä olen samaa mieltä edellisen kanssa, että suhteesi vaimoosi ei ole voinut hyvin kun on pitänyt salarakas hankkia. Naiset ei ole tyhmiä, jos nyt ryntäät seuraavan kanssa naimisiin ja vauva syntyy siitä 5 kuukauden päästä, vaimosi kyllä tietää että on siitetty ennen avioliittoa. Mitä itse haluat? Ehkä ei kannattaisi suinpäin ottaa eroa ja suoraan hypätä seuraavan perheen pääksi, siinä käy vaan niin että huomaat muutaman vuoden päästä olevasi samassa tilanteessa, salarakas raskaana. Luulisi muuten tuossa iässä ja 3:n lapsen isänä että olisi tiedossa miten niitä vauvoja tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän