Nyt on päässyt sattumaan pieni vahinko, sivusuhteeni
tai kutsutaan häntä nyt vaikka kliseisesti "salarakkaaksi" on tullut raskaaksi.
Aikoo kuuleman mukaan ehdottomasti pitää lapsen, olen minä asiasta mitä mieltä tahansa.
Olen 39-vuotias perheenisä, lapsia kolme, 6-, 8- ja 10 vuotiaat, naimisissa olemme olleet vaimoni kanssa lähes 15 vuotta.
Voisitteko ilmaista mielipiteenne, miten minun nyt tulisi toimia, pitäisikö avoimesti tunnustaa kaikki ja ottaa lapsi nimilleni ja todennäköiseti sillä tavoin menettäisin perheeni vai yritänkö sopia rakastajattareni kanssa jotain muunlaista järjestelyä?
Yksi vaihtoehto tietenkin on erota nykyisestä vaimostani heti ja avioitua nopeasti tämän rakkaani kanssa, mutta haluaisin myös lapsilleni aikaa totuttautua ajatukseen, enkä pidä suin päin "uuteen" suhteeseen ryntäämistä lasten kannalta hyvänä ideana.
M-72
Kommentit (97)
helpottaa eroa ja auttaa vaimoa ymmärtämään eron todelliset syyt. Ei jää miettimään, mitä teki väärin ja olisiko mahdollisuuksia korjata liittoanne.
Sitäpaitsi saa kyllä tietää suhteestasi, jos aiot todellakin muuttaa yhteen salarakkaasi kanssa. Sinun on helpompi tulla jatkossa hänen kanssaan toimeen, jos nyt vihdoin kerrot totuuden, eikä hänelle selviä myöhemmin, että olet valhedellut hänelle vielä eron syistäkin.Ajattele vaimoasi, ole rehellinen. Vaimosi on luultavsti epäillytkin jotain. Kertomalla helpotat hänen oloaa, hän ei ole vainoharhainen, vaan on ollut oikeassa epäilyksineen.
Jos olet varma, että haluat elää mieluummin salarakkaasi kuin vaimosi kanssa, olet kyllä harvinaisen munaton jätkä, kun et ole eronnut jo aikoja sitten. Ole nyt kerrankin mies ja kerro totuus!
pitäähän sitä tarkkailla ja vertailla, kumman kaa sitä nyt sitten haluaakaan olla, ni.
onks tää totta vai tarua?Kerro vaan reilusti jos provoilit.Tulisko tänne oikeesti kukaan mies kyselemään av-raadilta mitä tarttis tehdä ku salarakas on paksuna?
Herkullinen juttu, mutta ei totta.Eihän?
Mietin samaa. Aiemmin oli tarina, jossa salasuhteen kesto oli 4 vuotta ja siihen ei uskottu. Nyt tuli yritys laittaa paranneltu versio samankaltaisesta uskottomuuskuviosta.
Veikkaisin, jotta tarina tulee Porvoosta ja sen tarkoitus on kuohuttaa tunteita.
En ole siis lukenut viestiketjua loppuun, joten katsotaanpa jatko seuraavaksi. Tarina jatkuu tai sitten ei
Tuli vahingossa raskaaksi. Äijä olis ollu heti valmis jättämään perheensä (vaimo ja kolme lasta) ja aloittamaan tyttökaverini kanssa uuden perheen. No äijän vaimo kävi juttelemassa tyttökaverin kanssa ja he yhdessä päättivät että ukko saa jatkaa entisessä perheessään isänä. Nyt siis ukko makselee elareita, mutta ei ole koskaan käynyt lasta katsomassa. Eikä lapsi ollenkaan tunne bioisänsä sukulaisia tai perhettä. Lapsella on kyllä isä vaikka ei olekkaan bioisä.
Kuulehan. Vasektomia on keksitty.Kukahan hullu sun kanssa viitisii lapsia edes tehdä???
kioskikirjallisuuden ystävä, joka nauttii "omasta äänestään." Ota hyvä nainen nyt neuvosta vaari, ap, ja ryhdy väsäämään kevyttä harlekiinimatskua, sille on kyllä menekkiä kun katsoo tämänkin ketjun pituutta! :)
tuu jo kertomaan, että tämä on satua.
Onnitelemme joukolla, että hyvin tehty!
vaimoni tuli viime talvena uskoon joten olen varma että hän antaa kyllä anteeksi.
M-72
Miksi vaimosi ja aviolastesi pitäisi kärsiä typeryydestäsi? Riittää että sinä ja salarakkaasi kärsitte.
Vaimosi on ansainnut paremman miehen kuin sinä.
Olette rakastajasi kanssa samantasoisia ihmisiä, ansaitsette toisenne.
Eikä sun tartte eron takia hylätä niitä vanhempia lapsia, osallistut kunnolla heidän elatukseen ja tapaat heitä joka toinen viikonloppu.
Lapsille on rikkaus saada äitipuoli ja uusia sisaruksia. Tsemppiä!
vaimoni tuli viime talvena uskoon joten olen varma että hän antaa kyllä anteeksi.
M-72
että tällaiset ketjut pistää vihaksi :(
Aikoo kuuleman mukaan ehdottomasti pitää lapsen, olen minä asiasta mitä mieltä tahansa.
Ja hoitele homma niin, että lasta ei tule.
Kun kumminkin vielä tulet tälle palstalle, niin tuossa on neuvo, jonka avulla vältyt 95-%:sesti kaikilta ongelmilta.
hyvät ihmiset. Ap paljasti jo tämän olevan PROVO!
salarakkaani asuu Turussa ja olin viime viikolla tapaamssa häntä, naamioin matkani ovelasti kaveriporukan yhteiseksi "miesten viikonlopuksi"
Vaimoni oli kuitenkin päättänyt vakoilla minua, ja tavallaan jäin kiinni hänelle rysän päältä, kun olimme menossa hotelille suorittamaan rakkauden riittejä.
Joten tavallaan joudun kieltämään kahdesti suhteeni, melkein kuin Juudas.
M-72
loistava provo ap.
Ja taidat olla se "vaimokin, joka vakoili miestään"
=)
salarakkaani asuu Turussa ja olin viime viikolla tapaamssa häntä, naamioin matkani ovelasti kaveriporukan yhteiseksi "miesten viikonlopuksi"
Vaimoni oli kuitenkin päättänyt vakoilla minua, ja tavallaan jäin kiinni hänelle rysän päältä, kun olimme menossa hotelille suorittamaan rakkauden riittejä.
Joten tavallaan joudun kieltämään kahdesti suhteeni, melkein kuin Juudas.
M-72
Eikä kumpikaan perhe, ei alkuperäinen, eikä toinen!
Huoh!!!
salarakkaani asuu Turussa ja olin viime viikolla tapaamssa häntä, naamioin matkani ovelasti kaveriporukan yhteiseksi "miesten viikonlopuksi" Vaimoni oli kuitenkin päättänyt vakoilla minua, ja tavallaan jäin kiinni hänelle rysän päältä, kun olimme menossa hotelille suorittamaan rakkauden riittejä. Joten tavallaan joudun kieltämään kahdesti suhteeni, melkein kuin Juudas. M-72
Se heppu oli muistaakseni yli 40. Oletan siis että 72 on syntymävuotesi
helpottaa eroa ja auttaa vaimoa ymmärtämään eron todelliset syyt. Ei jää miettimään, mitä teki väärin ja olisiko mahdollisuuksia korjata liittoanne.
Sitäpaitsi saa kyllä tietää suhteestasi, jos aiot todellakin muuttaa yhteen salarakkaasi kanssa. Sinun on helpompi tulla jatkossa hänen kanssaan toimeen, jos nyt vihdoin kerrot totuuden, eikä hänelle selviä myöhemmin, että olet valhedellut hänelle vielä eron syistäkin.
Ajattele vaimoasi, ole rehellinen. Vaimosi on luultavsti epäillytkin jotain. Kertomalla helpotat hänen oloaa, hän ei ole vainoharhainen, vaan on ollut oikeassa epäilyksineen.
Jos olet varma, että haluat elää mieluummin salarakkaasi kuin vaimosi kanssa, olet kyllä harvinaisen munaton jätkä, kun et ole eronnut jo aikoja sitten. Ole nyt kerrankin mies ja kerro totuus!