Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveisiä Martina Aitolehdelle:

Vierailija
14.07.2011 |

Pliis, hyvä ihminen!

Lopeta noi kamalat käsi otsella/käsi pään päällä/käsi naamalla poseeraukset.

http://www.seiska.fi/bikinibeibet/_a199172/martina+aitolehti+on+tulikuu…

Ne on niin ysäriä suoraan jostain fäshöntiimin missimallikoulutuksesta.

PS valitse jatkossa toinen plastiikkakirurgi piikittämään täytteitä naamaasi kuin Hannele Laurilla. Näytätte jo melkein identtisiltä kaksosilta, mikä on kehu sinua kaksi kertaa vanhemmalle Hannelelle.. mutta sinulle ehkä ei. Tai, mistäpä minä kauneusihanteestasi tiedän.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

martina ja esko olleet molemmat viikonlopun töissä (lapsi mummilla hoidossa?) ja sitten martina kirjoittaa keskiviikkona:

Nyt on saatu kaikki pinnistykset hoidettua ja on aika minun erittäin anasaitun viikon loman. Tänään illalla starttaa vene kohti Suomen vesiä ja lähdemme viikoksi kiertelemään pitkinpoikin. Vietän tämän päivän vielä palleroiseni kanssa ja sitten alkaa totaallinen rentoutus / päännollaus loma. IHANAA!

lähde: <a href="http://martina.seiska.fi/2011/07/pitka-kuuma-kesa-ja-red-ligt-on-musavi…" alt="http://martina.seiska.fi/2011/07/pitka-kuuma-kesa-ja-red-ligt-on-musavi…">http://martina.seiska.fi/2011/07/pitka-kuuma-kesa-ja-red-ligt-on-musavi…;

Oikeesti. Kuka av-mammakaan voi puolustaa tuollaista näkemystä "todellisesta rentoutuksesta", vaikka TAAPERO olisi isällään tai tutula hoitajalla...

Kai ihmiset saa rentoutua miten haluaa! Parempi se nyt on että vauva on rakastavalla isällä tai muilla läheisillä kuin että olis vaikkapa mukana kun toiset esi juo. Musta tossa ei ole mitään väärää, enkä tajua sun ajatusmaailmaas.

Onko kenties niine ttä itselläs ei ole ketään kenelle lapsiasi jättää, haistanko kateutta ? Jos sun näkemys rentoutumisesta on vaikkapa sellainen että olet perhees kanssa kotona, lapset pyörii jaloissa, kitisee ja kiljuu, niin ok, mutta älä ala muiden rentoutumisviikkoja arvostelemaan. Kyllä varmasti itsekin nauttisit jos saisit hetken olla ilman lapsia, ehkä sinulla ei ole tälläisiä mahdollisuuksia sitten ?

Aina pitää yrittää jotain paskaa löytää muista, varsinkin Marttinasta ja usein vieläpä että HUONO ÄITI. Todella törkeää tommonen äitinä arvosteleminen ja loukkaavaakin vielä, muut ovat varmaan sitten maailman parhaimpia. Mistä te tiedätte minkälainen äiti marttina on, vain julkisuudesta hänet tunnette.. Jättäkää jo rauhaan koko nainen kun eimitään positiivista tahdo löytyä!

Vierailija
62/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku random tyyppi jaksais puolustella jotain pyrkyri-turhaketta noin paljon?

Ja että ei saa sanoa mitään jos ei ole pelkkää hyvää sanottavaa? HAH! Maailma on kova. Jos se Lady Gaga kestää kritiikin pelkän pään silittelyn sijaan, niin on syytä Martinankin yrittää. Ja esimerkiksi matkimansa Megan Fox on surkea näyttelijä joka jatkuvasti möläyttelee mediassa sammakoita suustaan, ei saa hyviä rooleja koska on laittanut liikaa botoxia naamaansa ja näyttää vahanukelta. Kauniilta vahanukelta ehkä, mutta luonnottomalta.

On se nyt perkele jos täällä ei saa sanoa että joku näytti paremmalta ennen kuin alkoi sekoilemaan operaatioiden kanssa. Ja jos n.15 kuvasta 12 sisältää käsi naamalla/päässä poseerauksen, siihen kyl kiinnittää huomiota väkisinkin. Se näyttää TYPERÄLTÄ, teennäiseltä ja vanhanaikaiselta.

Kritiikki on sitä mistä on mahdollista kehittyä paremmaksi. Haukkuminen pyrkii painamaan alas, mutta kritiikki kehittymään. On säälittävää jos niitä kahta ei eroteta ja pyritään vaan itsepäisesti leimaamaan kaikki kateellisten panetteluksi.

Ja mitä Martinan musiikillisiin ansioihin tulee, hänellä on kyllä tahdonvoimaa ja hinkua vaikka muille jakaa, jännä kähinä äänessään, mikä toimii miksattuna ja autotunetettuna poppibiiseissä, mutta ei hän mikään oikea laulaja ole, kuten vaikka Jenni Vartiainen, Lady Gaga etc. Toisaalta, eihän Madonnakaan ole kovin kummoinen laulajana, ja lopulta kykeni kuitenkin jopa musikaalirooleihin, että siitä vaan yrittämään.

Pointti on, että jatkuva naaman muokkaus vaikuttaa sairaalta alle 30 vuotiaalla, saa aivan liikaa huomioarvoa ja pitää Martinan tuossa samassa kastissa Tuksun ja Kalinaisen kanssa, jotka myös tekevät kilpaa itselleen operaatioita.

Oikeita artisteja, Anna Abreauta, Jenni Vartiaista, Chisua, Mannaa jne katsellessa ei löydä operaatioiden jälkiä. Vaikuttavat valovoimaisilta ja luonnollisilta kaunottarilta.

Olen puhunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois ne kädet sieltä pään päältä! Aina esittelemässä kainaloitaan kuin jostakin Venus-höylämainoksesta.

Vierailija
64/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja btw se oli will eikä mill.

<a href="http://www.oddee.com/contrib_6013.aspx" alt="http://www.oddee.com/contrib_6013.aspx">http://www.oddee.com/contrib_6013.aspx</a&gt;

Kyllähän tuo saattaa hyvinkin olla w eikä m, katso sitä "were" (;)) sanan w:tä.

Ei se sitä "mill" sanaa tarvitse ollakseen hauska. Kysehän on siis sananlaskusta, "Where there's a Will, there's a way" eli jos löytyy tahtoa, niin löytyy myös keino. Road tarkoittaa tietä, ja vaikka se suomeksi kelpaakin sanalaskuun tuossa merkityksessä, ei sillä ole samanlaista tarkoitusta englanninkielessä. Tämän lisäksi "were" ei istu tuonne keskelle ollenkaan, se on olla-sanan imperfekti.

Melkoinen aivopieru mennä tatuoimaan nahkaansa jotain, mitä ei ole triplatsekattu.

Vierailija
65/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en koe, että lomaa kuuluisi viettää erossa lapsesta, vaan nimenomaan lapsen kanssa vastapainona työntäyteiselle arjelle.

Viikossa tulisi ikävä!

Ja siinä mielessä arvauksesi ei osunut oikeaan, että pääsen ja käynkin halutessani iltaisin aikuisseurassa rentoutumassa ja vuosittain myös viikonloppulomalla tai risteilyllä tms. Sen sijaan kesälomani vietän perheen parissa ja matkustamme, veneilemme jne. YHDESSÄ ja todella nautin siitä.

E lisättävää aiheeseen.

t. 62

Vierailija
66/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siitä lapsesta erossa. Siinä eroperhe juuri eroaa perheestä, joka ei ole eronnut...

Eroperheet harvemmin veneilee yhdessä tms.

Järjen jättiläiset taas vauhdissa!

Vierailija
67/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hoikka ja nykymuodinmukainen. Nykyään tehdään leikkauksia ja kroppaa ja kasvoja tuunataan. Get used to it!

Vierailija
68/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä ihmetellä miten joku jaksaa tuhlata aikaansa ja energiaansa jonkun toisen ihmisen naaman haukkumiseen. jos mä en pidä jonku naamasta niin ei mulla siltikään ole tarvetta siitä netissä avautua. huh huh. täs kohtaa vois jo sanoa et hanki ap elämääs sisältöä.

Vierailija
69/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä ihmetellä miten joku jaksaa tuhlata aikaansa ja energiaansa jonkun toisen ihmisen naaman haukkumiseen. jos mä en pidä jonku naamasta niin ei mulla siltikään ole tarvetta siitä netissä avautua. huh huh. täs kohtaa vois jo sanoa et hanki ap elämääs sisältöä.

jostain syystä en kaipaa elämääni näitä "parempia" sisältöjä kuten:

- petollinen mies, yhyy!

- petän miestäni

- olen toinen nainen, hähhää!

- uusperheen helvetti

- Painan 100kg ja olen 120cm, olenko normaali?

- Mieheni on huono _____________

Vierailija
70/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- petollinen mies, yhyy!

- petän miestäni

- uusperheen helvetti

- Mieheni on huono _____________

Vierailija
71/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun tätä AV:ta vähän aikaa on lukenut,

- petollinen mies, yhyy!

- petän miestäni

- uusperheen helvetti

- Mieheni on huono _____________ (lisää aihe.)

- Luottotietojen menetys?

- Mistä saisin lainaa?

- Ulosotto?

- Muut eivät pidä minusta, nyyh nyyh.

- mamut ja homot, vollon vollon

- Sektio vs. SYNNYTYS vääntö

- Muiden nimivalinnat ovat perseestä

- Muiden lastenkasvatus on perseestä

- Muut ovat narsisteja koska eivät jaksa palvoa minua

- Teen lastensuojeluilmoituksen kaikista jotka käyttävät baby wipesejä(kaapijat!) eivätkä pese kakkapyllyjään.

- Arvostelen kaikki AV:lla roikkuvia ja heidän typeriä kommenttejaan nostaen itseni yläpuolelle, koska minä en ainakaan arvostelisi yhtä typeriä asioita, vaan mielummin niiden arvostelijoita!

ap ;)

Vierailija
72/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin ihan hyvin olla ton näköinen ja mielelläni. Kelläköhän kirurgilla se käy? Mäkin voisin mennä. Kiinnostais noi sen hampaatkin et kuka hammaslääkäri noi on tehnyt.

Vierailija
73/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinalla on lähes tulkoon kaikissa kuvissa duckface :DDD

Vierailija
74/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun tätä AV:ta vähän aikaa on lukenut,

- petollinen mies, yhyy!

- petän miestäni

- uusperheen helvetti

- Mieheni on huono _____________ (lisää aihe.)

- Luottotietojen menetys?

- Mistä saisin lainaa?

- Ulosotto?

- Muut eivät pidä minusta, nyyh nyyh.

- mamut ja homot, vollon vollon

- Sektio vs. SYNNYTYS vääntö

- Muiden nimivalinnat ovat perseestä

- Muiden lastenkasvatus on perseestä

- Muut ovat narsisteja koska eivät jaksa palvoa minua

- Teen lastensuojeluilmoituksen kaikista jotka käyttävät baby wipesejä(kaapijat!) eivätkä pese kakkapyllyjään.

- Arvostelen kaikki AV:lla roikkuvia ja heidän typeriä kommenttejaan nostaen itseni yläpuolelle, koska minä en ainakaan arvostelisi yhtä typeriä asioita, vaan mielummin niiden arvostelijoita!

ap ;)

Tässä on muuten hyvin tiivistettynä av-palstan etusivu 24/7. :-D Buahaaa! XD Mä kierin! :D

Vierailija
75/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ;)

Vierailija
76/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ettei kai voi olla tosissanne että Martina on kaunis? Tai mulla on ainakin ihan erilainen käsitys kauneudesta.

Vierailija
77/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä ihmetellä miten joku jaksaa tuhlata aikaansa ja energiaansa jonkun toisen ihmisen naaman haukkumiseen. täs kohtaa vois jo sanoa et hanki ap elämääs sisältöä.

Samaa ihmettelin.

hanki ap elämääs sisältöä

No, se haluaa manageroida Martinaa ja koska ei uskalla suoraan hakea paikkaa, tekee sen sitten av:lla.

Suhteellisen vapaa maa, joten sekin varmaan on yksi tapa toimia.

Horses for courses.

Vierailija
78/78 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissänikin on upeampia naisia, joilla on ilmeitäkin enemmän kuin yksi, ja silmissä eloa!!