Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika säälittäviä minusta naiset, jotka joutuvat turvautumaan hiustenpidennyksiin.

Vierailija
23.05.2011 |

Tai muihin lisäkkeisiin. Ainoastaan syöpäsairaan peruukit ymmärrän tai sen jos tukka on jnkun sairauden vuoksi lähtenyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlaamaan aikaansa tämmöisten asioiden ajattelemiseen. Mua ei voi vähempää toisten ihmisten karvoitus kiinnostaa. Riittää, että oma tukka on hyvin. (Ja mulla ei ole tarvetta pidennyksiin tai muihin lisäkkeisiin.)

Vierailija
2/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti minulla on ollut letti pitennykset. Ei siis siksi että olisin tarvinnut vaan koska halusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei vain kasva oma paksu tukka, eikä sille voi itse mitään, se riippuu geeneistä. Jos omistaa suomalaisen liuhuletin ja ei halua aina pitää tukkaansa kynityn näköisenä, niin silloin ainoa vaihtoehto on pidennykset.

Vierailija
4/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oma tukka ei kasva olkapääpituutta pidemmäksi, 20v odotin!

Vierailija
5/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka joutuvat turvautumaan meikkeihin, hiusväreihin, deodorantteihin, rintaliiveihin ymsyms, eikös vaan?

Ja ei, minulla ei ole hiustenpidennyksiä, omat yltävät vyötärölle, mutta en silti ole koskaan pitänyt hiustenpidennyksiä käyttäviä säälittävinä...

Vierailija
6/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin säälitti itseni puolesta kun n. puolet hiuksista tippui päästä suurien surujen keskellä. No onneksi on olemassa hiustenpidennykset ja niitä tekevät taivat kampaajat niin näytän jälleen siltä miltä ennenkin.

Vierailija
7/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hiustenpidennykset muka edes auttaa siihen et on ohut hiirenhäntä.Pidennyksillähän tulee lisää häntää mikä roikkuu.

En tiedä ammattimalleista ja näyttelijöistä mut ihan tavalllisten ihmisten pidennykset näkyy tosi rumasti varsinkin jos on oma hius ohut.Luuleeko joku et ihmiset ei huomaa et hiukset ei ole omat.?

Vierailija
8/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku et ihmiset ei huomaa et hiukset ei ole omat.?

Miksi sitä ei saisi huomata :O

Huomaahan sinustakin että olet tyhmä...ai mutta sehän on ihan synnyinlahja.

Vierailija
9/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hiustenpidennykset muka edes auttaa siihen et on ohut hiirenhäntä.Pidennyksillähän tulee lisää häntää mikä roikkuu.

En tiedä ammattimalleista ja näyttelijöistä mut ihan tavalllisten ihmisten pidennykset näkyy tosi rumasti varsinkin jos on oma hius ohut.Luuleeko joku et ihmiset ei huomaa et hiukset ei ole omat.?

myös tuuhentaa, ja paljon. Eikä se näkyminen haittaa minua ainakaan.

Vierailija
10/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kateelliset vaan osaa!! Eikö ole itselläsi varaa sellaisia ostaa? ;)

Vierailija
11/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä kenellä on varaa tekevät mitä itse haluavat, ne kenellä ei ole rahaa säälivät näitä..

Vierailija
12/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ohuet tai paksut :)

Vierailija
13/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kolmen hiirenhännän paksuudelta.

Vierailija
14/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippipidennykset sopiikin parhaiten juuri ohuttukkaisille, koska muovautuvat silloin parhaiten hiusten joukkoon. Ja pidentävät sen verran kuin haluaa. Minulle päähyöty on tuuheus. Omat hiukseni ovat nykyään säälittävän ohuet. Ja minusta et taatusti huomaisi, että ei ole oma tukka ;)

Vierailija
15/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista kaupungeista mut helsingissä pidennysten laitto ei oo kovin kallista joten turha huudella kateellisista köyhistä.Mun kaveri sai ammattilaisen laittamat vähän reilu 400€ .

Vierailija
16/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalla malleista ja näyttelijöistä yms on hiusjatkeita hiuksissa. ovatko ne säälittäviä?

Miksi ap miettii moista? todellisuudessa sinulla varmaan on kateutta ystävääsi kohtaan;)

Vierailija
17/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kampaajana sanoisin että kyllä ne useimmat hyvinkin laitetut pidennukset huomaa, tuuhennoksia ei välttämättä niin helposti. Pituuden lisäämistä kun on vaikeaa piilottaa ellei kyseessä nyt ole ihan muutama sentti vain.

Ymmärrän kyllä todella ohuen tukan tuuhentamista kun ei niistä muutamasta karvasta todellakaan saa aikaan yhtään mitään järkevän näköistä. Muista pidennyksistä en pidä enkä ymmärrä sitä turhamaisuuden määrää varsinkaan kun lopputulos ei yleensä ole yhtään sen kauniimpi.

Vierailija
18/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muihin lisäkkeisiin. Ainoastaan syöpäsairaan peruukit ymmärrän tai sen jos tukka on jnkun sairauden vuoksi lähtenyt.

etta suomalainen hiuslaatu hento ja hiusten vahvuus ei oikein riita hyvakuntoiseen pituuteen?

Tai olisiko joskus myos karsimattomyytta - kyllahan se pituuskasvu aikansa vie kuitenkin.

Omani ovat aina kasvaneet pitkiksi ihan hyvin, hiuksia on paljon, mutta silti hiuslaatu hyvin ohutta - josta kuulen kampaajien paivittelya ajoittain (emme asu enaa Suomessa). Pidennyksia toki en ole koskaan tarvinnut.

Ihan siis voi olla hiuslaatuasia tai karsimattomyyskin pidennysten syyna ilman sen suurempaa sairautta tai muuta...

Vierailija
19/19 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista kaupungeista mut helsingissä pidennysten laitto ei oo kovin kallista joten turha huudella kateellisista köyhistä.Mun kaveri sai ammattilaisen laittamat vähän reilu 400€ .

Sinusta 400 euroa hiuksiin kerralla ei ole paljon?! Wow. Ei olla turhan tarkkoja rahasta, vai kuinka!